Kızılcahamam Belediyesi, yenilenebilir enerji yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor.
Kızılcahamam
28.06.2026 - 18:39, Güncelleme:
28.06.2026 - 18:39 151 kez okundu.
Kızılcahamam Belediyesi, yenilenebilir enerji yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor.
Mevcut GES’in yanına inşa edilen 1,1 MW’lık yeni Güneş Enerji Santrali ile belediyenin toplam kurulu gücü 2 MW’ın üzerine çıkacak.
Başkan Süleyman Acar, bu yatırımın hem enerji maliyetlerini düşüreceğini hem de çevreye duyarlı, kendi enerjisini üreten bir belediyecilik anlayışını güçlendireceğini belirtti.
Daha güçlü bir Kızılcahamam, daha temiz bir gelecek için çalışmalar sürüyor.
Mevcut GES’in yanına inşa edilen 1,1 MW’lık yeni Güneş Enerji Santrali ile belediyenin toplam kurulu gücü 2 MW’ın üzerine çıkacak.
Başkan Süleyman Acar, bu yatırımın hem enerji maliyetlerini düşüreceğini hem de çevreye duyarlı, kendi enerjisini üreten bir belediyecilik anlayışını güçlendireceğini belirtti.
Daha güçlü bir Kızılcahamam, daha temiz bir gelecek için çalışmalar sürüyor.



Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.