Kızılcahamam Belediyesi, yenilenebilir enerji yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor.

Kızılcahamam 28.06.2026 - 18:39, Güncelleme: 28.06.2026 - 18:39 151 kez okundu.
 

Kızılcahamam Belediyesi, yenilenebilir enerji yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor.

Mevcut GES’in yanına inşa edilen 1,1 MW’lık yeni Güneş Enerji Santrali ile belediyenin toplam kurulu gücü 2 MW’ın üzerine çıkacak.

Başkan Süleyman Acar, bu yatırımın hem enerji maliyetlerini düşüreceğini hem de çevreye duyarlı, kendi enerjisini üreten bir belediyecilik anlayışını güçlendireceğini belirtti. Daha güçlü bir Kızılcahamam, daha temiz bir gelecek için çalışmalar sürüyor.
Mevcut GES’in yanına inşa edilen 1,1 MW’lık yeni Güneş Enerji Santrali ile belediyenin toplam kurulu gücü 2 MW’ın üzerine çıkacak.

Başkan Süleyman Acar, bu yatırımın hem enerji maliyetlerini düşüreceğini hem de çevreye duyarlı, kendi enerjisini üreten bir belediyecilik anlayışını güçlendireceğini belirtti.

Daha güçlü bir Kızılcahamam, daha temiz bir gelecek için çalışmalar sürüyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kizilcahamamhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.