ESYAV Başkan ve Başkan Yardımcısı Öğrencilerle Kahvaltıda Buluştu

Kızılcahamam 28.01.2022 - 23:16, Güncelleme: 28.01.2022 - 23:16 21741+ kez okundu.
 

ESYAV Başkan ve Başkan Yardımcısı Öğrencilerle Kahvaltıda Buluştu

Kızılcahamam ve Çamlıdere'de kurulduğu günden buyana 17 bin öğrenciye burs veren ve vermeye devam eden ESYAV öğrencilerle kahvaltıda bir araya geldi.

Kızılcahamam Çamlıdere Eğitim ve Sosyal Yardımlaşma Vakfı "ESYAV" kurulduğu günden buyana Kızılcahamam ve Çamlıdere'den üniversiteyi kazanan ihtiyaç sahibi öğrencilere burs veriyor. Kurulduğu günden buyana 17 bin öğrenciye burs veren ESYAV Başkanı Prof.Dr.Hasan AYRANCI ve Başkan Vekili Hüdaverdi ÇAKIR ile birlikte öğrencilerle vakıf binasında kahvaltıda bir araya geldi.   
Kızılcahamam ve Çamlıdere'de kurulduğu günden buyana 17 bin öğrenciye burs veren ve vermeye devam eden ESYAV öğrencilerle kahvaltıda bir araya geldi.

Kızılcahamam Çamlıdere Eğitim ve Sosyal Yardımlaşma Vakfı "ESYAV" kurulduğu günden buyana Kızılcahamam ve Çamlıdere'den üniversiteyi kazanan ihtiyaç sahibi öğrencilere burs veriyor.

Kurulduğu günden buyana 17 bin öğrenciye burs veren ESYAV Başkanı Prof.Dr.Hasan AYRANCI ve Başkan Vekili Hüdaverdi ÇAKIR ile birlikte öğrencilerle vakıf binasında kahvaltıda bir araya geldi. 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (2 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kizilcahamamhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Arıoğlu hüseyin
(29.01.2022 21:55 - #248)
Allah razı olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kizilcahamamhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
murat hatun
(25.02.2026 16:20 - #739)
selam olsun ,dün 24-02-2026 iftar vaktinde tesadüfen gördüğümüz dernek alanında iftar yaptık ALLAH vesile olanlardan razı olsun,tam bir lokanta mantığı ile yerimizden bile kaldırmadan herşeyi ayağına getiren güzel bir yönetim ile karşılaştık,yemekleri lezzetli ve belliki baya zahmetli el emeği idi,tadanlara anne yemeğini hissettirdi,eşim ve ben ilk ez geldik her 2 mizde bedensel ve ruhsal engelli olduğumuz ve çok zorluklar içinde olduğumuz halde hala ordaki sevgi saygı ve ilgiyik konuşuyoruz,anlatıyoruz,gönülden çabalayan bu kuruma RABbim yar ve yardımcı olsun emeği geçenlere yolları açık olsun,güzel insanlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kizilcahamamhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.