Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Yenilenen yüzüyle BÜYÜK KAPLICA /.. Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Yenilenen yüzüyle BÜYÜK KAPLICA /.. Foto Galeri
  • 08-06-2012
  • 16 yorum
  • 5713 okunma
Kızılcahamam Belediyesi tarafından tadilatı yapılan ve ilave yıkanma ve soyunma kabinleri ile girişleri değiştirilen sauna konan Büyük Kaplıca beş yıldız konforunda kaplıcaya gelen mişterilerini ağırlamaya başladı.

Kızılcahamam Belediyesi Göreve geldiği 2009 yılından bu yana Büyük Kaplıcada her yıl tadilat ve ilave adı altında yaptığı çalışmalar neticesinde kaplıca, eskisine oranla büyük bir değişim yaşadı.Tadilatlara harcanan para ile belki yeni bir kaplıca yapılabilirdi.Fakat belediyenin en büyük gelir kaynaklarından biri olması itibari ile kimse uzun süre kapanmasına cesaret edemiyor.Kızılcahamam Belediyesinin son yaptığı ve 6-7 ay süren tadilat sonrası önceki gün hizmete giren Büyük Kaplıca Bay ve Bayanlar beş yıldızlı bir işletme konforunda kaplıcaya gelen müşterilerini ağırlamaya başladı.

Yeni yapılan haliyle gezdiğimiz kaplıcanın tadilatına kaç lira harcandı bilmiyoruz ama, gelen misafirlerin konfor bakımından memnun ayrılacağı bir hamam ortya çıkmış

Gezip gördüğümüz ve fotoğraflarını sizlerle paylaştığımız Büyük kaplıca Erkekler bölümüne yapılan tadilatın aynı bayanlar bölümüne de yapıldı.Yıkanma yerlerinin kapasitesi büyütüldü.Üst katlara ilave soyunma odaları yapıldı.Soyunma odalarındaki eski yataklar  şık ve temiz ahşaptan yapılmış  yataklar ile değiştirilmiş, netice itibari ile güzel bir hamam hoş bir mekan ortaya çıkmış ilçemiz ve misafirlerimize hayırlı olmasını diliyoruz. 

Daha önce olmayan ve yeni tadilat ile birlikte mescit te düşünülmüş, iyide düşünülmüş fakat mescit biraz öksüz kalmış, mermerin üzerine atılan halı yakışmamış, oranında laminat veya kople halı ile döşenmesi daha güzel olacaktır diye düşünüyoruz.

 

Etiketler : Yenilenen - yüzüyle - BÜYÜK - KAPLICA - /.. - Foto - Galeri -
YORUMLAR
  • serkan   11-08-2012 19:41

    2009 yılından bu yana bu üçüncü tamirat. Bu paralar ile bu hamam yıkılır yerine 10 kat oteli ile sıfırdan yeniden yaplılırdı. Peki bu onarımların sebebi ne biliyormusunuz. tamiratın ne kadar olduğu zordur ama rantı kolay ve çoktur.

  • birol özdemir   10-08-2012 11:10

    arkadaşlar bizde 2012 nin ilk aylarındaydı tam hatırlamıyorum.... arkdaşımızın ayakkabılarını çaldılar ankara ya eve takunyayla dönmek zorunda kaldı... aynen diğer yorumda arkadışımın dediği gibi görevliler hiç ilgi alaka bile göstermedi hatta takunyanın parasını bile isteyecekler diye düşündüm bir ara..... modernize, yenilik demek bu değil çalışanlarında kafa mantalite olarak değişmesi lazimmmmm.

  • kemal   08-08-2012 18:17

    odaların buzlu cam olması bazı olumsuzlukları önleyecektir yetkililer bu konuya dikkat etsin. Bir de pansiyon evleri gerçekten ankaradan bazı amaçlar için gelenler için uygun olmaktadır buna da dikkat edilmesi lazım. Bizzat kendim duydum bir iki kişi ankarada konuşurken al kızılcahamama git denilen diyaloğu

  • hikmet   07-08-2012 15:46

    valla ben şunu gözlemliyorum kızılcahamama 3 sene önce gelenlerin sayısıyla bugünlerde gelenler arasında dağlar var,kızılcahamam esnafı çok güzel iş yapıyor,eminim akpye üye olan birçok esnaf bile coşkun başkana oyunu verecek nasılsa sandıkta gizli oy var:)

  • Yusuf Ziya Demirel   07-08-2012 08:49

    Birkaç yıl önce hamama gitmiştik. Soyunduk, havlularımızı sardık, hamama girerken ben cüzdanımı emanete bırakmak için yanıma aldım. Arkadaşım gerek görmedi. Ancak hamamdan çıktığımızda onun parası çalınmıştı. Ve görevliler hiç oralı olmadılar. Hatta gülüyorlardı. O kadar alışmışlar yani.İnşallah hırsızlıkların önüne de geçilmiştir.

  • kızılcahamamlı   07-08-2012 01:36

    alperen kardeş sen aday ol seni görelim sana oy verelim ama medeni cesaretin varsa

  • Ümit Dikeç   07-08-2012 00:55

    Kaplıca güzel olmuş ancak, küçük kaplıca gibi burda da bazı eksikler gözlemledim. 1- Soyunma odalarında bir sehpa neden yok? İnsanlar bir meşrubat içmek isterse meşrubatı nereye koyacak? 2- Odalarda neden bir ayna yok? İlla tek bir aynanın karşısında sıraya mı girmek gerek? 3- Odalarda neden askılar bir adet? 4- Odalarda bir camlı kapı yapmak çok mu masraflı? 5- Islak hacim elemanı yerine bölme elemanı olarak neden suntalam panel kullanılıyor? 2 sene sonra tekrar masraf etmek için mi? 6- Dış duvarlara neden bir kaç tane saç kurutucu konulmaz? Millet çıktığında hasta olsun diye mi? Fotolardan gördüklerim bunlar. Lütfen sizler söyleyin bu yazdıklarımın neresi yanlış?

  • Ali   06-08-2012 21:17

    bu kadar güzel bir organizasyonu kaç kez gördünüz. MHP miymiş CHP miymiş AK mış karaymış. biraz tarafsız bakın artık. kim olursa olsun takdiri hakeden bir hareket. emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.

  • Alperen Ulubay   06-08-2012 20:25

    valla ben değişen birşey görmedim, iki tane saksı koymuşlar ondanda kim ne anlayacaksa :) ayrıca soyunma yerleri yine ızdırap.. adam akıllı bi iç mimar lazım bu belediyeye... peyzaj sıfır sıfır sıfır.....

  • gökhan   06-08-2012 19:27

    her zaman her yerde niye particilik yapıyorsunuz arkadaşım akp zamnında ademde hersene aynısını yapıyordu niye seiniz cıkımıyordu adamlar yapmışşlar birşeyler herşeye parti sokmayın be burası bizim memleketimiz ayıp ya

  • emre   06-08-2012 17:19

    çok güzel olmuş.muhalefet eden yorumcularda eminim kıskanmışlardır.tekrar tekrar bakıyorlardır resimlere :)

  • vatandaş   06-08-2012 16:34

    emeğe saygı tabi ama keşke kabinlere de birer tane kapı yapsaydınız resimdede görüldüğü gibi havlu asmışlar kapıya....

  • Kamil Soylu   06-08-2012 16:03

    Klasik MHP taktiği ve küçük belediuyelerin en iyi becarisi, Makjaz Tamirat Tadilat ve onarım....... en kolay mal kaldıma taktiği

  • Bedensel Engelliler Derneğinden   06-08-2012 11:54

    iyi güzelde insan bay ve bayan bölümüne birer tanede engelliler için özel kabin yapsaydınız.illaki bir yerini eksik bırakıyorsunuz ama yinede hayırlı ve bol kazançlı olsun.

  • sadi   06-08-2012 11:45

    pırıl pırıl k.hamam a yakışan bir tesis olmuş emeğinize sağlık