Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ülkücü Şehitler Anıtı açıldı
  • Facebook da Paylaş
Ülkücü Şehitler Anıtı açıldı
  • 01-01-1970
  • 56 yorum
  • 7086 okunma
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Ülkücü Şehitleri Anma Günü nedeniyle Kızılcahamam Kemalpaşa mahallesinde yaptırılan Ülkücü Şehitler Anıtı'nı törenle açtı.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Ülkücü Şehitleri Anma Günü nedeniyle Kızılcahamam Kemalpaşa mahallesinde yaptırılan Ülkücü Şehitler Anıtı'nı törenle açtı. Açılışta konuşan Bahçeli, bu vatanın ucuz pazarlıklarla kurulmadığını, bu yollarla da asla bölünmeyeceğini söyledi. Bahçeli, "Aksi takdirde hiçbir şehidimizin yüzüne yarın mahşer yerinde bakamayız. Bizi yenemeyeceklerini anlayanlar, tezgâhlarla, oyunlarla üzerimize gelmektedirler. Biz ne tertiplerle yılarız, ne tezgahlarla yolumuzdan döneriz. Ne tehditlerle doğrularımızdan cayarız, ne de komplolarla her melaneti sineye çekeriz" dedi.

Bahçeli, Kızılcahamam'da Ülkücü Şehitleri Anma Günü ve Ülkücü Şehitler Anıtı açılış töreninde yaptığı konuşmada, 30 yıldır Eskişehir'in Sazak Köyü'nde Gün Sazak'ın kabri başında, Sazak ve ülkücü şehitleri andıklarını anımsattı.  Bahçeli, Kızılcahamam Belediye Başkanı  Coşkun Ünal ve partililerle birlikte ülkücü şehitler için parkta üstü açık mecsitte okunan mevlidi dinleyip, dua etti.

Bahçeli, yaklaşık bin kişinin katıldığı anıt açılışının kurdalesini keserken, 'Devletin başına devlet gelecek', 'Ülkücü gençlik sizin yanınızda' sloganına tepki gösterdi. Bahçeli, "Burası miting meydanı değil' diyerek slogan atılmasını istemedi
.

Kızılcahamam Kemalpaşa mahallesine Milliyetçi Hareket Partisi genel merkezi tarafından yaptırılan ülkücü şehitleri parkı açıldı.MHP genel başkan yardımcısı iken 27 Mayıs 1980 tarihinde yasa dışı Devrimci Sol militanları tarafından öldürülen ve parti tarafından her yıl ölüm tarihi olan 27 Mayısta Gün Sazak’ın defnedildiği Eskişehir’in Sazak köyünde Ülkücü şehitleri anma töreni düzenleyen Milliyetçi Hareket Partisi bu törenleri daha kurumsal hale getirmek için Kızılcahamam Kemalpaşa Mahallesinde MHP MKYK üyesi ve eski istanbul belediye başkan adayı Ahmet Turgut tarafından satın alınan 5 bin m2 alana ülkücü şehitleri anıtı yaptı.

Anıtta 27 metre yüksekliğinde beton üzerinde Türk bayrağı ve üç hilalden oluşan küre yer alıyor. Namazgâh, Abdesthane, Mesire alanlarının da yapılmasının ardından tamamlanacak Ülkücü Şehitleri Anıtında 1980 öncesi olaylarda hayatını kaybeden 2300 ülkücü şehidin ismi yer alıyor. Ülkücü Şehitler Anıtı tamamlandığında 80 öncesi ve 80 sonrası hayatını kaybeden 2700 ülkücü şehidin isimleri yer alacak

Milliyetçi Hareket Partisi genel merkezi tarafından yaptırılan anıt tamamlandığında 2,5 milyon TL ye mal olacak.

Etiketler : Ülkücü - Şehitler - Anıtı - açıldı -
eta saat
eşya depolama
YORUMLAR
  • H. İbrahim TUGLU   25-05-2013 21:39

    AKP nin bir siyasi parti olabilmesi için en az iki dönem muhalefette kalması gerekir. bu gerçekleşmediği takdirde kıyaslama yapmanın bir anlamı olmaz. Yani Bir İşçi partisi veya Genç Parti etmez.

  • halil   08-06-2011 18:43

    nusret zorlutuna ver adresini de geleyim görüselim kardesim sinirlenme bu kadar ver sen adresini delikanlı anlat o zaman derdini

  • AYDIN   07-06-2011 17:23

    Bu sıralar dikkatli olun kurtlar acıktı kaç yıldır iktidarı göremedikleri için acayip asabiler. Aç kurttan her zaman korkun şehre bile iner insanları dahi parçalar. Şehit adını kullanarak oy toplayan bu partidir artık gerisini siz düşünün.

  • Halim Alkanlar   04-06-2011 17:07

    Arkadaşlar kasedi çıkan MHP lilere tuzak kurulmuş.Gazozlarına ilaç katmışlar.onlarda bu belaltı ı işlerini kendilerinde olmadan yapmışlar.bunlara komplo kurulmuş oyları da ZİNA yaptıkları için artmış.YUHHHH be.Böyle söylemek Muhafazakar Dindar Milletimize hakarettir. 12 HAZİRANIN sloganı GÖRÜN KASEDİ VURUN TOKADI.

  • nusret zorlutuna    04-06-2011 12:02

    " halil " rumuzu ile yazan " delikanlı olun biraz karı kılıklılar " burda herkes düşüncesini paylaşıyor. sen eğerki delikanlı isen adını soyadını açıkça yazaydın ya kalleş provakatör.

  • Hayrullah değerli   03-06-2011 22:02

    1-Şehitlikle ilgili HOCA adlı yorumcu çok güzel yorum dile getirmiş.onun üstüne söz söylemeye gerek yok. 2-Ülkücülük MHP de olur ancak diyorsunda.Söyle bir kendini zorla tarafsız ol.Genel Başkanın Bahçeli 15 üst yönetime mkyk ya adam şeçmiş. 10 tanesi nin halini görüyorsun.1-2-3 değil 10 10 Efendi. Ne Nizamı Alemi ne İlayı Kelimetyllahı ne Ülkücülük sen nedebn bahsediyorsun. o Şehitler Anıtına yazdığınız isimlerin kemiklerini kim sızlatıyor.İnternette yorum yapanlar o 10 tane şeref ve Haysiyet yoksunumu?Biraz yüzünüz kızarsın ya .böyle başınız dik gezemezsiniz.haydi haydi

  • halil   03-06-2011 17:55

    esselamaleykum.bu yaptığınız kendini bilmez yorumları eğer yüreğiniz varsa cıkın insanların karşısında yapın delikanlı olun biraz karı kılıklılar sene 80 de istanbul ünv kapısına töbe hasa peygamberin picleri giremez yazdılar bu pankartı ülkücü abilerimiz canları pahasına indirdiler dine sövdürmediler ama simdi burda asılsız yazı yazan sahte karakterliler o zaman analarının dizinin dibinde süt içiyolardı.bu kayıtlarda var bakın inceleyin bu şehit olan kardeşlerimizi başbakan bile istismar etti mustafa pehlivan oglunun mektubunu okudu mecliste ama bu bir oy kazanama işi idi daha sonra bu ülkücülerin gecmişide belli dedi.sayın başbakan sene 80 de dinimize söverlerken sen nerde idin sütmü içiyodun.bu anıtıda istanbuyl milletvekili adayı ahmet turgut ülkü ocakları genel merkezine bağışladı bu dava ılayı kelmetullah nızamı alem yani ALLAH cc kelamını ve nızamını dünyaya yaymaktır kendini ülkücü olarak adlandıran insanlar bize davayı ögretmeyin davanızı iyi ögrenin ve ona göre savunun ezberci zihniyeti bırakın ülkücülük mhpde olur.sayın editör gerçekçi ve objektif olalım inşallah lütfen esselamaleykum

  • Ahmet Bilge   02-06-2011 03:41

    Kardeş sen 35 sene öncesinden bahsediyorsun.Ozaman size kurşun sıkanlarla şimdi sizler aynı safta olup birleştiniz..Bu birleşme doğru.bende katılıyorumda bu işi o zaman yapsaydınızda Necdet Doğanay ve nice Vatan evlatları ölmeseydi olmazmıydı.Ah ahhh hemde ne ah?çok söylenecek varda vakit geç oldu

  • ibrahim demirhan   02-06-2011 01:09

    ankara erkek öğretrmen okulunda 2 nisan 1975 tarihinde koministler tarafından dövülüp öldürüldükten sonra gece 02:30 sularında okulun üçüncü katından atılarak intihar süsü verilmek istenen ülkücü arkadaşım necdet DUMANAY'ın ÜLKÜCÜ ŞEHİTLER PARKINDA ismini görünce göz yaşlarımı tutamadım. vatanımızın bölünmez bütünlüğü için şehit olan ülkücü arkadaşlarıma allahtan rahmet diliyor. bu anıtın yapılmasında emeği geçenlere ve açılışta bizleri omurlandıran sayın devlet bahçeli beye teşekkür ediyorum

  • sıla   01-06-2011 15:16

    Şehitlik hakkında burda hakarete varan açıklamalar yapan herkeze yazıklar olsun.doğru biz şehidimize kelle demicek kadar ahlaklı inandığı türk islam davasında şehit olan abilerimizi unutmayacak kadar da vefakarız .bizimkiler nizamı alem için canlarını verirken şehitlerimize kelle diyen zihniyet kaçacak delik arıolardı.ayrıca kimin şehit olup şehit olmayacağına mevlam karar verir bu kimseye düşmez...editör yayınla yayınlaki tarafsızlığını anlayalım

  • Millet   01-06-2011 11:18

    1.Şehitlikle ilgili esasa bakmak gerekir. Şehitlik bana göre, sana göre şuna göre, buna göre olarak tanımlanamaz. Haca adlı yorumcu doğru olanı yazmış. İslama göre şehitlik neyse odur. Başka lafa gerek yok. 2.Bu kavramı küçük bir azınlığın dışında milletin geneli tarafından kabul görmeyecek bir kapsamda kullanmak da çok yanlıştır. Yarın başkaları da bu kavramı kendi yandaşları için kullanırlarsa çok çirkin olur. 3.Mevcut Belediye Başkanı yalnızca kendi partisinin oyuyla kazanmış değildir. Aldığı oyların içerisinde kendi partisine ait oy oranı taş çatlasa %30 eder. Bunun dışında başta CHP ve BBP'nin oylarının tamamı ile AKP'den Adem ÖZBEKLER'e tepki duyan oylardır. Dolayısıyla heyecana kapılıpta Kızılcahamam'ı kale filan zannetmemelidir. 4.Eğer Kızılcahamam birilerinin kalesi olmaya yakıştırılacaksa genel seçimlerde % 55 civarlarında oy almış olan ve referandumda ise % 76 EVET oyu almış olan AKP buna en layık olandır. Akıllı, mantıklı ve objektif olalım.

  • BERKE   31-05-2011 20:48

    benim aklıma takılan arkadaşlar bu parkın kaynağı ne kim yaptırdı benim duyduğum bir hayır sever vatandaşın bu parkı hayrına yapıcaıydı denildi ama kızılcahamam belediyesi nin işcileri harıl harıl çalışıyordu yani vatandaşın parasını mhp ülküçü parkına yatırım yapılıyor gibi bir his doğdu içime kızılcahamam mhp nin kalesi diyen arkadaşa sesleniyorum belediye başkanını oruya halka hizmet etsin diye sectik. ben kızılcahamama mhp kalesi kavramını yakıştırmıyorum kızılcahamam referandumda %72 oyla evet cıkardı bu ak parti kalesi kavramınımı oluşturuyor sizce bence kızılcahamamı bir yerlere kale yapmıya calışmıyalım. benim son sözüm o parkı belediye tarafından harcama yapılmış ise ben üzerime düşen hakkımı helel etmiyorum......

  • nusret zorlutuna   31-05-2011 18:31

    ülkücülüğü yaşamayan, yaşayamayan ve yaşayamayacak insanların izinden gidenlere diyecek birşey yoktur. madem ülkücülük gömleği giydiniz "müslüman şehitler abidesi" olarak yapsaydınız da o ruhunuzda yaşamayan riyakarlığı hiç olmazsa o gömleğin hatırına gösterseydiniz.

  • ahmet korkmaz   31-05-2011 16:29

    MHP genel merkezinden değil, MHP nin kızılcahamam belediye başkanından istiyorum. yolu ve parkı . maliyeti tamamen Mhp genel merkezinden diyorsun bende inandım.mhp nin kızılcahamam dan başka park yapacak yeri mi yoktuda, kızılcahamama yapıldı.

  • kılevra   31-05-2011 14:42

    püskevitcinin suret beş karışşşş umduğunu bulamadı heralde kızılcahamamda..

  • VahiT   31-05-2011 11:14

    bence ismin liboş olmalıydı

  • veli   31-05-2011 10:46

    yorumlardan da anlaşılacağı üzere bu anıt denen şey memleketi germekten başka bir işe yaramamış.Siyasi davalardan müslümanın birbirini katletmesi şehitlik degil gibi geliyor bana Solcusuda şehit sağcısıda o zaman kim şehit degil.

  • Haceli Kumcu   31-05-2011 10:06

    İlay-ıı Kelimetullah davasıını biz biliyoruz da acaba Siz biliyormusunuz?15 üst Yönetimin 10 tanesinden Recai Yıldırım,Orhan Barutçu,Bülent Didinmez,Deniz Bölükbaşı,Cihan Paçacı,Mehmet Ekici,Ümit Şafak,Osman Taytak,Osman Çakır mı biliyor.bildiklerinden uyguluyorlar değişik yerlerde,veya onları oraya şeçenler daha mi iyi biliyor ilay-ı Kelimetullahı. Kim dangalak dangalak konuşuyor Kemal ? Millet sana aldanmaz.Orda İsmi olan Gönül erlerinin kemiklerini sızlatanların Allah belasını versin.Savunulacak bir tarafı yok

  • poison    31-05-2011 09:04

    iyi olu iyi olu böle şiyler coşkunun sonunu getürüü looo garışturupdurman bee....babamın en sevdiğim lafı; akulsuz köpeğğğ yayla yolu gocadurmuş looo..

  • libery   30-05-2011 23:49

    herkes ölenlerıne anıt yapsın ölese solcu şehıtler komınıst sehıtler sagcı şehıtler yanlıslıkla ölen şehitler liberal sehıtler...var mı daha sehıt ...benım unuttugum varsa sız yazın..bu memleket eger bolunurse bılınsın kı bu mhp zıhnıyetı boler bılınsın...milliyetcılık ıslam dınınde yoktur...VATANSEVER OLMAK İÇİN DE mhp li OLMAYA GEREK YOKTUR...

  • Kemal   30-05-2011 19:54

    İlay-ı kelimetullah davasını bilmeyenler şehitliğin ne olduğunu bilemezler. Dangalaklık yapan provakatörlere aldanmayın

  • Sadettin DEMİRKOPARAN   30-05-2011 19:43

    Ülkücü şehitler anıtı ile ilgili edepsizce yorum yazan herkese buradan sesleniyorum haddinizi bilin.Şehadet ile şereflenmiş binlerce gönüldaşımıza saygısızlık yapan ,saçma sapan yorumlar yazan karaktersiz insanlara sesleniyorum yüreğiniz yetiyorsa uyduruk isimlerle yorum yazma yiğitçe adını soyadını yaz ben sana o şerefli insanların ne uğrunda toprağa düştüğünü anlatayım. Teröristlerede böyle kin kussanız nevar.

  • VahiT   30-05-2011 16:52

    bir şey herkes için ne tam mükemmel, nede tam kötüdür. elbette eleştirilmeli, sorgulanmalı ama kesin hüküm vermeden önce karşı tarafın üzerindeki etki iyi hesap edilmelidir. bende burdan düşüncemi ifade edeceğim. evet kızılcahamam a bu elbisenin ısrarla giydirilmesi yanlış, bu şekilde kararlar alınırken halkın düşüncesine, fikrine katılımına dikkat edilmeli. ben ülkücü kardeşlerime saygıı duyuyor ve bir dönem bu ülkeye birileri evlerine kaçarken, birileri evlerinde saklanırken, yürekli bir şekilde ortaya çıkıp hayatları uğruna (doğru yanlış) (kullanıldı, kullanılmadı) mücadele ettiklerini yakın tarihte görebilmiş birisiyim. rahmetli Muhsin başkanın bu gün reklamını yapanlar o dönemde bu grubun içinde olduğunuda bilir. hocam anlatmış detaylı bir şekilde şehitliği. teknik bir anlatım olmuş. insanlar zahire bakar, zahire göre hüküm verir. niyet okuyamaz. ama insanlar mümin kardeşleri için hüsnüniyyet besler ve umar inşallah şehit olmuştur diye. bu kadar kılı kırk yaran hocam kusura bakmasın hayatının her anında bu inceliği yaşatabiliyormu, yada davulunu çaldığı insanları da bu şekilde eleştirebiliyormu. sözün özeti. evet bu anıt bu isimle halkı, farklı düşünenleri, rahatsız etmiştir. Ama bu demek değildir ki bir dönem bu ülkenin makus kaderi üzerinde bu grup olumlu bir tesirde bulunmamıştır. Allah niyeti halis, mücadelesi halis, olup mücadele ederken düşen Türk islam ülküsü Uğruna Allah rızası için vefat eden şehitlerimizden razı olsun.

  • Uğur Murat YILGIN   30-05-2011 13:15

    belediye başkanımız sayın coşkun ünal belediye başkanı seçilmeden önce partisinin veya belli zümrelerin değil de halkın belediye başkanı olacağını söylemişti. 2009 yerel seçimlerinden bugüne 2 yılı aşkın bir süre geçti fakat coşkun beyin halktan yana bir siyaset ve halkın belediye başkanı olması yönünde hiçbir girişimine ve faaliyete şahit olamadık.anonslarda bile partizanlık sergilediğini fark ettiğimde bu ilçede yaşayan bir vatandaş olarak çok üzüldüm.alparslan türkeşin anıldığı gün başbuğumuz diye anonslardan söyleniyordu ama bu ilçede solcular da var sağcılarda var her partiden adam var. saygı duyarız anmalarına ama anonslar v.s. halka hitap ediliyor. bu halkta her partiden vatandaş görmek mümkün.doğru olmayan br davranış ve bir belediye başkanının halk için değil de partisi için çalıştığının bir örneği. iş denildi ve seçim sürecinde hiç kimse işsiz kalmayacak sloganını tv programlarında dile getiren başkan,seçimi kazandıktan sonra işe aldığı , iş verdiği kimseler kendi çevresinden kendi partisinden olan kimselerdi nedense. oysaki bu ilçe hepimizin hep beraber aynı havayı soluyoruz ve söylüyorum neden partisinin belediye başkanlığını yapıyorda halkın belediye başkanlığını yapmıyor.halk onun vaadlerine güvendi,particilik yapmayacağını söyleyince karar verildi seçilsin diye ama hiçbir güzellik göremedi bu halk.halk seçti yoksa ilçedeki mhp tabanının oyu ile baskanlık olamazdı.

  • kılevra   30-05-2011 12:49

    birisi mhpnin kalesi diye yazmış kızılcahamam için.. ne kalesi kardeşim kömürlüğü bile değil.. siz kendinizi böyle dev aynasında görmeye devam edin.. bugun coşkun ünal belediyede başkan koltuğuna oturduysa bu adem özbekler ve arkasındaki ekibin başarısızlığıdır mhpnin başarısı değildir...halkın adem özbeklerin at gözlüğü ile ben bilirimle inaniyetle hareketine bir tepkisidir.. zamanı gelince o koltuktan oturttuğu o şahsı kaldırmasınıda bilir bu halk.. köfteci ahmete şakadanak iki katlı yeri derenin üstünde niye yaptırdığı belli oldu belediyenin.. yarısına erdoğan yıldırım ortak olunca böyle oluyo demekki..ondan sonrada tur şirketleri kızılcahamamı tercih ediyor diye belediyenin sitesinde fotoğraf yayınlayın kendi mekanınızda köfte yemeye götürün

  • Ömer Şahin   30-05-2011 11:58

    Valla söylemeden duramadım. Ahmet Korkmaz Bey parkın maliyeti tamamen MHP Genel Merkezi tarafından karşılanmakta. Haber de de yazıyor bu zaten. MHP Genel merkezi neden senin TOKİ yolunu yapsın :))

  • mehmet   30-05-2011 05:05

    bu site kizilcahamamlilara cok......

  • miliyetci   30-05-2011 03:29

    ukalalar bilmeden yazı yazan i..... ler pkk güneydoğuda şehitlik yapıyor teröristler devletin araçları ile taşınıyor bu kadar yaygara yapmıyorsunuz utanın utanın.teröristler boluya k.hamamın dağlarına kadar geldi sesiniz cıkmıyo dün haburda davul zurna ile karşıladınız buğün burda polis şehit ediyor. siz hala ne konuşuyorsunuz

  • şahit   30-05-2011 00:23

    arkadaşlar şehidin sağcısı solcusu olurmu demişler.Anıtta ismi yazılanlar Kurtuluş savaşında , çanakkalede yada cumhuriyetten itibaren şehit olan askerlerimiz değildir. Bu anıtta ismi yazanlar 12 Eylül olaylarında hayatlarını kaybeden Ülkücülerin isimlerinin yer aldığı anıttır.

  • anlamak istemeyenlere   29-05-2011 22:23

    efendiler bu anıt ülkü ocakları vakfı tarafından 12 eylül öncesi sağ sol çatışmalarında ülkü ocağı mensubu olupda öldürülen arkadaşlarımız ve 12 eylül cuntacılarının idam cezası verdiği ülkücü insanlarımız için yapılmış bir anıttır sizin gözünüzde onlar şehit olmayabilir ama bizim gözümüzde o arkadaşlarımız vatanın bölünmez bütünlüğü için mücadele edip şehit olan arkadaşlarımızdır ve onların anısına yapılmıştır sizde sizin görüşlerinizi savunup rahmetli olanlar anısına böyle bir anıt yapabilirsiniz ve adınıda istediğiniz gibi koyabilirsiniz sevmeseniz bile saygı gösterin sizin için utanılacak bir durum bizim övünç kaynağımızdır

  • kerem kelkafa   29-05-2011 21:12

    püskevit geldi ama ben püskevit alamadım hani püskevit lokum hadi bita dağıtın pükevit püskevit püskevit

  • Emrullah   29-05-2011 18:04

    Cok utanc verici vir anit. Kanunen böyle sapiklikara karsi koyulamazmi. Zaten bildim bileli Kizilcaham'ama dogru düzgün birsey yapilmadi. Bu arsayi kim vermis bunlara?

  • Ahmet Korkmaz   29-05-2011 17:15

    bu park için 2.5 milyon tl. harcayanlar önce tokinin yoluyla ilgilensinler.çoçukların oynabilecegi bir alan yok,tokiye park yapsınlar.elbet yerel seçimler de gelecek o zaman tokinin kapısındada yatsanız da size oy yok.şimdi tokinin halini sormasanızda o zaman görecem sizin halinizi.

  • Yahya   29-05-2011 17:00

    Sehitin ülkücüsü ülkücü olmayanimi var? Böyle anitin yapilmasini bir ucube olarak görüyorum. Insallah bu belediye tekmeyi yirde gelen yeni belediye bu aniti yiktirir. Bir Celtikcili olarak elime kaliteli bir Balyoz alit ucaga atlayit gelecegim o zaman. Yani bu kadar utanc verici bir maabet yapilmaz. Yuh yani!! 70li yillara tanidik birisi Ankara'da üniversitede okurken Türkes namaz kildirmis. Arkadasimin ici rahat etmemis ve eve gittiginde namazi tekrarlamistin. Gerisini siz düsünün.

  • samet   29-05-2011 13:24

    dahha hala şehit üzerinden nemalanmak isteyen arkadaşlar var..

  • Kürşad Kerimoğlu   29-05-2011 12:20

    Müslüman Türk'ün yıkılmaz kalesi Kızılcahamam'a böyle bir anıt yakışmış, İslam davasının şanlı yiğitlerine böyle bir anıt yakışmış, bu insanlar din düşmanları ile canlarını vererek savaşırken kaçanların eleştirede bulunması normal. Emeği geçenlerden Allah razı olsun.

  • çitiak   29-05-2011 10:33

    bu anıtı bizlere kazandıran belediye başkanımıza sonsuz teşekkür ederiz devletin başine DEVLET BAHÇELİ geçecek

  • ahmet    29-05-2011 03:55

    bazi gunluk donem partileri kaybolup gidecektir.fakat mhp chp gibi partiler hep kalacaktir.gururla soylemek isterim ki bu fikir arkasinda canini umursamayan sehitlere bir anit yapmak neden zorunuza gidiyor.doguda teroristler devlet ambulanslarinda tasiniyor mezarlarini belediye yapiyor.cokmu gordunuz milliyetci ulusalci vatanci kardeslerimizin anitini!!!!

  • sss   29-05-2011 03:03

    hocam o güzel ağzına sağlık Allah senden razı olsun Allah hepimizi hidayet etsin yar we yardımcımız olsun inşa ALLAH

  • selim    29-05-2011 02:52

    Elif karddeşimizin yorumuna aynen katılıyorum . Çok güzel yazmış. Bu milletın şehıtlerını nasıl ulkucu sağcı solcu dıye ayırırsınız anlayamadım gercekten . Utanılacak bır durum ... yazıkkkk!!!

  • Hoca   29-05-2011 01:13

    Bismillahirrahmanirrahıym. Ey müslümanlar ve Ey İnsanlar, Şunu biliniz ki: "şehitlik" kavramı ve tanımı İslamdan gayrı hiç bir dine, ideolojiye ve fikre ait değildir. Yani bu kavramın patenti İslama aittir. İslama ait olan bu terminolojinin İslama göre tanımı da şudur; "Allah yolunda, Allah rızası için çarpışırken katledilen Müslümana şehit denir." Yani: 1.Allah yolunda olunacak. Allah yolunun ne olduğu Kur'anı Azimüşşanda ve Sünneti Seniyyede gösterilmiştir, çerçevesi çizilmiştir. 2.Kişinin amacı Allahın rızasını kazanmak olacak. Bunun dışında bir niyet taşımayacak. 3.Çarpışırken öldürülmüş olacak. Biraz daha açıklayacak olursak: 1.Kişi Allah yolundan başka bir yolda çarpışırken kendisini Allah yolunda sanıyor olsa ve Allahın rızasını da umuyor olsa ve katledilse, şehit olmaz. 2.Kişi Allah yolunda çarpışıyor olsa ama Allah'ın rızasını ummak gibi bir niyeti olmasa ve katledilse, yine şehit olmaz. İnşa Allah mesele anlaşılmıştır. Bu mukaddes kavramı kullanırken dikkatli olmak zorundayız. Aksi halde bu kavramı Cenabı Hakkın belirttiği gibi kullanmaz da gelişi güzel kullanırsak Allahın ayetlerini yalanlamış, ya da kendimiz ayet uydurmuş oluruz ki; Allah muhafaza bu bizi imandan çıkarır ve küfre götürür. Cehaletimiz nedeniyle küfre düştüğümüzü de bilmez kendimizi hala mümin ve müslim sanarız. Bu durum da olanları İslam "Mülhid" olarak tanımlar. Yani dinden çıkmış oldukları halde kendilerini dinin içinde görenlerdir. Aziz kardeşlerim, ebedi hayatımızı mahfetmemek için lütfen dikkatli olalım.

    0

    0

    • mete   04-12-2014 15:18

      onlarda allah yolunda öldüler gayıbı allah bilir

      0

      0

  • serhat türkcan    29-05-2011 00:51

    kıızlcahamamın nufusu 16.000 ne kadar kısı olması gerekıyo kalabalık olması için acaba

  • liberty   28-05-2011 18:27

    şehitleri bile ülkücü sagcı solcu dıye ayırdınız ya artık sıze hıcbısey denmez..ınsan benzerlerı.....

  • turania   28-05-2011 17:01

    adamin kurdugu cumleye bak. kalabaligin azligi.demekki kalabalik.unutmayin kizilcahamam mhp nin kalelerinden biridir.biz partiyi oy orani icin degil fikirlerimiz icin severiz.yasasin milliyetcilik

  • ak partili den gazi isimli şahsa   28-05-2011 16:30

    secim büromuzun acılışında kendimden utandım o kadar bakan milletvekili gelmesine ragmen 50 kişi ile acılış yapıldı gelen bakanlar ve milletvekili ve şöforlarını sayarsak sizden kalabalıktı .

  • hacii   28-05-2011 16:26

    Şehitlerimiz mezarlarında rahat uyuyamıyor. Onlara kurşun sıkan hainleri davul-zurna ile karşılayıp, ayaklarına özel mahkeme götürüp " pişman değiliz! " dedikleri halde beraat ettirdiler. Büyük Türk milleti bu hainlikleri unutmayacaktır!

  • vatandaş   28-05-2011 13:11

    gördüğüm kadarıyla parti ve ocak çok zayıff kalmış

  • vatandaş   28-05-2011 12:57

    mhp zayıf çalışmış gördüdüğüm kadarıyla 100% 80 yabancı 100% 10 kızılchamamlı vrdı dr devlet bey hep aynı kişilere anlatıp duruyor demekki

  • Elif.   28-05-2011 12:10

    son kaset skandallarının mhp de oy patlaması yapacağını iddia eden mhp li dostlar bu işe iyiden iyiye inanmışlar. bu ülkede milli ve manevi değerler üzerinden siyaset yapan bir hareketin seçimde umudunu genel başkan yardımcılarının uçkuruna bağlamış olmaları asıl skandalın kendisi değilmi. bu bir komplo olsun veya olmasın söz konusu görüntülerin asıl aktörleri bahçelinin başkan yardımcıları değilmi. şayet görüntüler olmasaydı bu başkan yardımcıları, ülkeyi karış karış gezip miting meydanlarında ülkücülükten maneviyattan ahlaktan dem vurup siyasi rakiplerine veryansın etmeyeceklermiydi. bizde ellrimiz patlayana kadar alkışlamayacakmıydık. belki ülkücülük milliyetcilik hep var olmalı ama bu siyaset tüccarları ile değil. şimdi daha iyi anlıyorum rahmetli Muhsin Başkanın neden koptuğunu bu insanlardan.

  • saygın   28-05-2011 12:05

    ülkücü şehitler anıtının memleketimize yapılması bizim için gurur kaynağı olmuştur. emeği geçen geçmeyen, memnun olan olmayandan allah razı olsun.

  • idris eryılmaz.   28-05-2011 11:54

    ÜLKÜCÜ Şehitler anıtı!!!!! şimdi birileride kalkıp devrimci şehitler, islamcı şehitler,alperenci şehitler gibi anıt dikmeye kalkarsa eminim Sayın Bahçeli bağırıp çağırmaya başlardı. Şehitleride çirkin dünyamızın çirkin siyasetine alet ettiniz ya. Artık başınız göğe ermiştir. sayın bahçeli bırakınız anıt dikmeyi de iktidar ortağı olduğunuz dönemde batan ve bu millete 45 milyar dolara mal olan rezaletin bir açıklamasını yapınız. yapınız ki o şehitler mezarlarında rahat uyusunlar.

  • misaifr07   28-05-2011 11:36

    bir şehitlik bir anıt yapıyorsunuz adını ülkücü şehitler anıtı koyuyorsunuz. bu vatanın şehitlerini ülkücü, laik, türk, kürt diye neden ayırıyorsunuz. neden şehitler üzerinden siyaset yapıyorsunuz yakışıyormu bu yaptıklarınız onalara. kusura bakmayında asıl bölücülüğü yapan sizlersiniz mhpli kardeşlerim. güneydoğuda aynı pkklıların kendi anıtları gibi anıt yaptırıyorsunuz. siyasi rant ve çekişmeler sonucu ölen insanları şehit olarak kabul etmek mümkün değil en azından ben kabul etmiyorum. doğuda, çanakkalede, sarıkamışta ve yüzyıllardır hükmettiğimiz bu topraklardaki gerçek şehitlerimizin kemiklerini sızlatmayın. saygılarımla.

  • Ahmet F.   28-05-2011 11:34

    Gazi efendi mitingde 5.000 kişi vardı.Boş boş eleştirmeyi biliyosun ancak.MHP sizlerin umduğundan fazla oy alacak rahat olun.Programda mitingde gayet güzel ve kalabalıktı.

  • cemşit   28-05-2011 10:21

    kalabalık yoktuki ankaradan gelmişlerdi hep,ben bilmem ama bitik diyorlar mhp için Hayırlısı olsun bakalım.yok o değilde bunlar kabul etmezler şimdi çok kalabalıktı hepside kızılcahamamlıydı diye yinede hayırlısı olsun bakalım.

  • ünsal emre   28-05-2011 01:50

    gızılcahamam gelişecek.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram
ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın