Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Son Bölüm Sadece Başkana Cevap var
  • Facebook da Paylaş
Son Bölüm Sadece Başkana Cevap var
  • 01-01-1970
  • 51 yorum
  • 6011 okunma
Kızılcahamam Eski Belediye Başkanı Adem Özbekler'in yapmış olduğu açıklamalarının son bölümünü yayınlıyoruz. Bu bölümde mevcut belediye Başkanı Coşkun Ünal'a vermiş olduğu cevap ve sorular var. Kilitli taşdan, kaplıcaya, işçi paralarından düğün salonuna kadar birçok konu yer alıyor

Kızılcahamam Eski Belediye Başkanı Adem Özbekler'in yapmış olduğu açıklamalarının son bölümünü yayınlıyoruz. Bu bölümde mevcut belediye Başkanı Coşkun Ünal'a vermiş olduğu cevap ve sorular var. Kilitli taşdan, kaplıcaya, işçi paralarından düğün salonuna kadar birçok konu yer alıyor.

BAŞKANA CEVAP:

 Belediye Başkanımız Sayın Çoşkun ÜNAL‘ın en son yapmış olduğu 4 yılın değerlendirmesi konuşmasında “Geçmişle ilgili bir şey söylemeyeceğim dedim ama bizi konuşturmak durumunda kalıyorlar.’ diye başlamış.

Demek sıkıntı da ki “Müfris tüccar eski defterleri karıştırırmış.”  Atasözü anlamını buluyor. Ne oldu da eskiden bahsetme ihtiyacı duymuş? Bugüne kadar ben hiçbir beyanatta bulunmadım. “ Kıpti şecaat arzadeyken sirkatin söyler.” Atasözü de başkan da isabet olmuş. Yaptığı açıklamalara tek tek cevap vereceğim.

1) Kaplıcaya giren sayısı günde ortalama bizim zamanımızda 236 iken bugün 1000 kişi olmuştur demektedir.

Bizim zamanımızda tek hamam vardı. Yeni açılan Küçükhamam tam kapasite ile çalışmıyordu. Bu doğal bir sonuçtur. Şimdi bu durumda hamam gelirleri yıllık 365 x 7.5 x 1000 =2.737.500 lira olması gerekmektedir. Geçen yıl Büyükhamam hesabından Belediye ye yatan para 1.165.000 olduğu söylenmektedir. Küçük hamamdan ise yaklaşık 850.000 lira gelir elde edilmiştir. Toplam gelir 2.000.000 civarındadır. O zaman yine yaklaşık 700.000 lira hesabı nerdedir?

2) Düğün salonu ve terminal binasında tamamlanmamış sadece cephe kaplaması kalmıştı fakat yeni yönetim projede değişiklikler yaparak maliyeti artırdı. Müteahhide 2.5 milyon ödeme yaptığını belirtmektedir

Doğrusu müteahhide nakit para ödediğini duymadım. Zaten düğün salonları aynı kişiye kiralandığından ilk etapta aylık 10 bin olan kira şimdi 12 bin liradır. 10 yılda toplam 1.5 trilyon para ediyor. Geri kalan miktar arsa olarak ödendiğinden belediyenin kasasından kuruş çıkmadan terminal ve düğün salonu açılmış oldu. Belediye başkanı müteahhide para ödemediği gibi işçilerin paralarını ödeyemediği için kendisinden borç para bile almıştır.

 3) “O dönem de alınan araçların tamamını ben bağış olarak aldım.” Şeklindeki beyanına gelince: Alınan bağışların ne karşılığı olduğu zamanla ortaya çıkacaktır.

Bizim zamanımızda alınan sadece 27metrelik itfaiye aracı bile aldığın bağışların tamamını geçmektedir. Dönemimizde alınan araçların listesini önceden yazdım.

 4) “İçme suyunun parasını ben ödedim.” diyerek vatandaşı kandırmaktadır. İçme suyunu parası İller Bankası payından kesilen %40 ‘nın içinden ödenmektedir. Bizim zamanımızda da kesilen bu miktarlar sizden sonrada devam edecektir.

 5)”Ben işçilerin banka promosyonuyla araba almadım.” doğrudur. O plakası İstanbul ve sivil olan 300 milyarlık arabaya biniyor. Önce bunun izahını yaparsa sevinirim.

Başkan olduğumda makam aracı olarak Renault Concard benzinli bir aracımız vardı. Araba Yaşar YILDIRIM zamanında ORME firması tarafından hediye edilmişti. Zaman içinde araç yıpranmış bakım yapılması gerekiyordu. Çıkartılan hesap aracın değerinden fazlaydı, ayrıca benzinli olduğundan çok masraflıydı. Yeni araca ihtiyaç vardı. Ziraat bankasıyla çalışıyorduk. Devlet Bankası olduğundan promosyon veremiyorlardı. Özel Bankaları araştırdık. Akbank Batıkent şubesi en yüksek teklifi verdi 2 yıllığına 40.000 liraya anlaştık. 58 bin liraya Hyundai marka aracı aldık. Daha sonra İş Bankasıyla 3 yıllık anlaşma karşılığı 60.000 lira üzerinde bir geliri belediyeye kazandırdık. O zamanlar promosyonu kullanma yetkisi idareye aitti. Sadece çalışan maaşları değil, jeotermal hesapları da anlaşma kapsamındaydı.

 Başkanın “Promosyon paralarını işçiye ödedim.” demesi kanuni mecburiyettendir. Sonradan çıkan yasa gereği “Maaş promosyonları aldıkları maaşa göre orantılı olarak çalışanlara ödenir.” Hükmü gereği zorunludur. Bu konuda başkanın takdir kullanma yetkisi yoktur. Maaşların oranına göre bir ödeme yapılacak olsa belediyede en yüksek maaş alan biri olarak bundan yararlanabilirdim. Bende hakkımdan feragat ederek önemli bir meblağı belediyeye kazandırmış olduk. Yapılan işlem kamu hizmeti üzerinden olduğu için promosyon paraları belli bir kesime değil 17.000 hemşerimizin hesabına yatırılmış oldu.

 6) Geçmiş dönem de belediye başkanı iftar yemeği vermiş, “Siz bunu hak etmiyorsunuz demişti.” İfadesini kullanmış. Önceden belirttiğim gibi bu işin organize olduğu ortaya çıkmakta başkan tarafından da dillendirilmektedir. Buradan medet umacak kadar acz içinde oldukları görülmektedir. “Ben dâhil kazandığımızı hak edelim.”demekle“Hak etmiyorsunuz.”demek aynı şeyler değildir.

 7) “Göreve geldiğimizde 190 bin lira maaş ödedik şimdi 322 kişi çalışıyor ve 550 bin lira aylık maaş ödüyoruz. “Bir insan kendini bu kadar açığa verir mi, adama sormazlar mı?

- Kızılcahamam’ın nüfusu mu arttı?

-Mücavir alanı mı genişledi?

-Hizmet kalitesine ait ne oldu da bu kadar işçiye ne yaptırıyorsunuz?

Jeotermal şirketinde çalışanlar “Biz aynı ekiple aynı işi yapıyoruz, üzerimizden yüzlerce kişi geçiniyor.” Diyorlar. Üstelik bu kadar çalışan yetmiyormuş gibi temizliği de özel şirkete yaptırıyorsunuz. “Önceki dönem 23 işçi için 1800 lira ödenirken biz bu dönem 1350 liraya yaptık.”diye şartnameyi bilmeyen insanlarımızın kafasını karıştırmaya yönelik açıklama yapılmıştır. Madem o kadar yüksek fiyata ihale edildi niçin bu işleri yapan müteahhit olarak ihaleye girmediniz. Her şey ortada ve apaçıktır. Karanlık olan hiçbir şey yoktur.

“Şimdiye kadar Kızılcahamam da 400 bin metrekare taş işi yaptırdık.11 kez soruşturma geçirdik. Metrekaresi 20 liraya döşettik ama bizi eleştirenler 2009 yılında taşı 28 liraya döşetmiş.”

Hayret verici ifadeler kullanılmış.

1)400 bin metrekare kâğıt üzerinde mi yoksa yerinde mi ölçülmüş? Tekrar değerlendirilmesinde fayda var.

2)Sadece taştan 11 soruşturma geçirildiğine göre demek ki büyük sıkıntı var.

3)Taşı 20 liraya yaptırdığını söyleyerek ödenmesi gereken miktarın 400.000 x 20 =8.000.000 olduğu anlaşılmaktadır. Şu anda taşın fiyatı Susuz’daki BETONEL Firmasında (Tel: 366 71 60 ) 9 liradır. Büyük alımlarda fiyatın daha da düşeceği kesindir. İşçiliği de kattığımızda metrekaresi 12 liraya geliyor. Hesap ortadır 12x400.000=4.800.000

 8.000.000-4.800.000=3 milyon 200 bin lira kamu zararı ortaya çıkmıştır. Soruşturmalardan nasıl alın akıyla çıkıldığı merak konusudur.

 Bu soruyu hiçbir şekilde parti, akraba, eş dost kaygısı gütmeden, herkesin sorması vatandaşlık gereği olduğu gibi insanı ve vicdanı bir görevdir.

Gelelim bizim zamanımızda yaptırılan kilitli taş fiyatına.2009 yılında Akçay Mahallesi Beşkonaklar üstünde elektrik hattının yer altına alınması sırasında yol tıraşlanması çalışması yapılmış, acil olarak vatandaşların mağduriyetini gidermek için alt yapısı da tamamlandığından kilitli taş ihalesine çıkılmıştır. Yapılan ihale sonucunda işçilik dâhil metrekare fiyatı 8 liradır.(Müteahhit Celal ÇAKIR)bunun dışında 2009 yılında herhangi bir iş yapıldığını hatırlamıyorum.

  10)Açıklamalarında tek doğru olan hastane asansörüdür, olay şöyle gelişmiştir. Bir yıl öncesinde asansör yapılması için Hastane Yönetimiyle görüştük. Düşüncemizi ilettik, onlarda çok iyi olacağını söylediler. Ancak şart olarak teknik projenin Sağlık Bakanlığı elemanlarınca hazırlanması işletme esnasında elektrik giderleri ve gerektiğinde asansörde personel bulunması konusunda anlaştık. Proje hazırlanması, ihaleye çıkılması derken 2009 yılı başlarında asansör inşaatına başladık. İnşaat devam ederken seçimler geldi. Asansör daha sonra işleve girdi. Zaten parasal konuda da hiçbir sıkıntımız yoktu. Çok dua aldığımıza inandığımız asansör inşallah kazasız belasız hizmet vermeye devam eder.”Başkan gelirimizi yaptığımız hizmetler ve arsa satışlarıyla arttırdık.” Demektir.

Yaptığı hizmetlerden direkt olarak belediye kasasına giren yüzme havuzu geliri olması gerekirken oranında zarar ettiği söylenmektedir. Bunun dışında belediye hizmetlerinden kastedilen gelir yapılan zamlar olsa gerek. İçme suyuna %100 jeotermale %100 hamamlara %130 bayrak satışları, kesilen cezaların dışında hangi hizmetten ne gelir sağlanmıştır açıklanırsa vatandaşımızda bilgi sahibi olur. Şimdiye kadar hazır arsayı satıp belediyeye gelir sağlamakla övünüldüğünü ne gördüm ne duydum. Zaten arsa satışlarıyla ilgili bazı sorular akla gelmektedir. Neden benim dönemimde satılamayan arsalar birden bire alıcı bulunmuştur? Belediyeden alacaklı olanların para yerine arsayı tercih etmelerindeki sebep nedir? Bunlar cevap verilmesi gereken sorular olarak ortadadır.

SEÇİM SONUÇLARI:

  Vatandaşlarımızın aklına şu soru gelebilir.”Madem bu kadar hizmet yaptınız, belediyeyi düzlüğe çıkardınız, herkese hakkını teslim ettiniz, adil oldunuz, kimseye ayrıcalık yapmadınız, kamu malını korudunuz neden seçimi kaybettiniz?”

Savaşı kaybeden komutana sormuşlar “Nasıl oldu da yenildiniz?”komutan “Bunun dokuz sebebi var.” Say demişler.”Birincisi barut bitti.”deyince “Gerisini saymaya gerek yok, barut bittiyse yapacak bir şey yok.” Buradan hareketle seçimi kaybetmemizin birçok sebebi var. Bazılarını sayın hemşerilerimle paylaşmak istiyorum.

1)Adaylığımın geç açıklanması:

 Adaylığımız ilk etapta açıklanmadığı için başta zamanın ilçe başkanı olmak üzere 9 kişi aday olmak için yoğun bir çalışmaya girdiler. Hatta bazıları seçim büroları bile açtılar. Bazıları boy boy afişlerle seçime hazırlanmaya başladılar. Adaylığımız açıklandığında doğal olarak bu arkadaşlarımız hayal kırıklığına uğradı. Bu refleksle bazı aday adayları açıktan veya gizli olarak bizim seçilmememiz için azami gayret gösterdi. Kendileriyle beraber adayların yakınları, sevenleri, dostları veya onlardan beklentisi olan yandaşları topyekün aleyhimize çalıştı. Bu konuyu bazı kişileri töhmet altında bırakmak için değil, işin doğal sonucu olarak aktarıyorum. Seçim neticeleri incelendiğinde MHP ile aramızda 880 oy farkı bulunmaktadır. MHP ye giden 450 oy bize gelmiş olsa sonuç değişecekti. Bizim dışımızdaki 9 aday adayının her birinin muhakkak en az 100 taraftarı vardır. Bu da 900 rey yapar ki “Barut bitti.” Meselesi budur.

2)AK Parti dışındaki Saadet Partisi hariç bütün siyasi partiler o günkü konjektör gereği MHP adayında birleşmişlerdir. Bu nedenle %43 oy alıp da seçimi kaybeden tek aday ben olsam gerek.

3)Belediye Meclis Üyelerinin seçimi de sıkıntılı olmuştur. Meclis üyesi olmak için partimize 40 a yakın hemşerimiz müracaatta bulunmuş, bunlardan sadece 6 kişi seçilebilecek listeye girdiğinde diğerleri küsmüş onlarda aynı şekilde küskünlüğün verdiği psikolojiyle “Haydi kazansınlar da görelim.” Anlayışıyla hareket etmişlerdir.

4)Seçim öncesi bir kooperatif üyeleri bana geldiler. İnşaat yapacakları arsanın 4 kata imarlı olduğunu bunu 5 kata çıkarmamı istediler. Bende ”Kendilerine arsayı aldığınızda 4 kata imarlı olduğunu biliyordunuz 5 kata çıkarıldığında arsanın esas sahibine haksızlık olur.” Diye tekliflerini reddettim. Onlarda benim kazanmamam için var güçleriyle çalıştılar ve başarılı oldular. Sonradan anlaşılıyor ki şimdiki başkandan sözünü almışlar. Fakat arsaları Orman Bakanlığıyla mahkemelik olduğundan ve mahkemeyi Orman Bakanlığının kazanması üzerine kullanılması mümkün olmayan arsa belediye arsasıyla takas edilmiştir.

5)Patalyada çalışanlara el altından AK Partinin kazanması durumunda otelin kapatılacağı imajı oluşturularak, işçilerin ekmek parası üzerinden siyaset yapılmıştır.

6)Cemaatlerden birinin hocası tarafından seçime 1 hafta kala görüşme talebi oldu. Bende kabul ettim. Çok sevdiğim hoca bana “Başkanım biz seni seviyoruz, bize çok yardımın oldu, tekrar seçilmenizi arzu ediyoruz. Fakat Türkiye genelinde bizim cemaat AK Partiye oy vermiyor. Biz sizin için Ankara da büyüklerimizle görüştük. Madem size çok yardımcı oldu, sizde istiyorsunuz şu şartları kabul ederse destekleyin dediler. Bunun için sizinle görüşmek istediler.”Ben şartlarını sorduğumda

a)Jeotermale olan borçlarının silinmesi, bundan sora hiç para alınmaması.

b)Aynı şekilde şebeke suyu borçlarının silinmesi, bundan sonra su parası istenmemesini ifade etiler. Bunun üzerisine ben kendisine “Hocam ben Allah rızası için size her zaman yardım ederim. Su parasını gerekirse cebimden gerekirse bir hayırseverden temin ederim. Bırakın bana belediye başkanlığını yarın bu şartları yerine getirirsem CUMHUR BAŞKANI olacaksın deseler yine kabul etmem.17 bin insanın hakkını kim olursa olsun kişi, grup, cemaat kimseye yedirmem. Onun için kusura bakmayın bu teklifinizi kabul edemeyeceğim.” Diyerek görüşmeyi sonlandırdık. Ne yazık ki yaptıkları hizmeti takdir eden ve her zaman yardım etmekten mutlu olacağım kardeşlerime Allah (CC) yardımcı olsun. Onları tahkir etmek, toplum önünde rencide etmek adına değil, sadece gerçeklerin bilinmesi amacıyla bu konuyu aktardım. Kendilerine söz verenlerin sözlerinde durmadıkları da herkesçe malumdur.

8)2 taksi durağı seçim öncesi yerlerini değiştirmek istediler. Müsaade etmediğim için var güçlerini aleyhimize çalıştırdılar.

9)Akçay Mahallesinde bir parselin arsa sahipleri ve müteahhidi kendilerine istedikleri kat sayısını vermediğim için enerjilerini bizim kazanmamamız için harcadılar.

SONUÇ OLARAK:

“İnsanlığın en hayırlısı insanlığa faydalı olandır.” İnancıyla çıktığımız yolculukta elimizden geldiğince, aklımız erdiğince, hiç kimseni güdümüne girmeden kul hakkını kutsal sayarak her şeyden önemlisi hak hukuk gözeterek sizlere hizmet etmeye çalıştım. Bana oy veren %43 lük kesime hiçbir şahsi menfaat gözetmeden sadece Allah rızasıyla destekledikleri için ayrıca teşekkür etmek isterim.Oy vermeyen kardeşlerime hiçbir kırgınlığım ve küslüğüm olamaz.Onların düşünce ve takdirlerine saygı duyuyorum.İnsanların siyasetin çirkin yüzüyle değil, doğru, dürüst ve temiz yüzüyle tanışmaları için gayret gösterdim.İcraatlarımda hiçbir kardeşimi parti, görüş, düşünce, ırk, cinsiyet ve bölgecilik kaygısıyla ayırt etmedim.Cep telefonumu 24 saat açık tutarak herkesin hatta çocukların bile şikayetlerini, isteklerini değerlendirdim.Seçim çalışmaları esnasında gençlerimizin birbirlerine karşı düşmanca duygular beslemelerine zemin hazırlayacak ortamın oluşmaması için hiçbir gencin benim için arkadaşlarıyla kötü olmasını istemedim.Sakin, sessiz, kavgasız bir seçim dönemi geçirilmesine katkı sağladım.

İstihdam konusuna gelince temizlik şirketinde çalışmak isteyenlere iş imkânı sağladık. Bunun yanında kaplıcaların bayan bölümlerine çalışacak işçileri dörder aylık süre olmak kaydıyla kura çekerek işe başlattık. Yaklaşık 200 bayan kardeşimiz dönemler halinde belediyede çalışmış oldular. Bu dönemde belediyeden sebeplenmelerinin yanı sıra sigortalarda başlamış oldu.

İlçe merkez ve köylerinde çıkan yangınların hemen hemen hepsinde bulundum. Davet edildiğim tüm düğünlerde, hemşerilerimizin cenazelerinde hep yanlarında oldum.

Belediye bütçesinden Weilburg gezisi hariç hiçbir yurtiçi ve yurtdışı toplantı ve gezilere gitmedim.

İlçe belediyeler içerisinde belki de sekreter olmayan tek belediye başkanı olduğumu sanıyorum. Kapıda sadece 1 kişi duruyordu. Zaten randevulu çalışmadığımız için vatandaş rahatlıkla bizimle görüşme imkânına sahipti. Evle iş arası makam aracı kullanmadığımdan vatandaş yolda derdini anlatma imkânı buluyordu.

Hiçbir yakınımı, dostumu, partilimi belediye imkânlarıyla veya ilçemizde bulunan tesislerde makamımı kullanarak ağırlamadım. Partimizin Ankara’da veya başka yerlerde yaptığı toplantılara hiçbir zaman belediye araçları gönderilmemiş veya bir zengine, mütahite bu konuda talepte bulunulmamıştır. Şahsi imkânlarımla bu masrafları karşılamaya çalıştım. Hatta partimizin etkinlikler için belediye hoparlörüne yaptırdığı anonslarla belediye düğün salonunda yapılan toplantıların salon kiralarını ödedim.

Siz değerli hemşerilerimin menfaatlerini daha iyi koruyabilmek için ilçemizde bulunan turistik tesislerin toplantılar dışında yeme, içme, havuz, hamam gibi birimlerinde kendimi ve yakınlarımı ağırlatmadım. Bu yüzden bu kuruluşların hemşerilerimizi sıkıntıya sokacak taleplerine boyun eğmedim.

5 yıllık icraatımla ilgili olarak, bırakın soruşturmayı herhangi bir soruyla bile muhatap olmadan, vatandaşlarıyla barışık, halkıyla bütünleşmiş bir belediye bırakırken bize verilen emaneti hakkıyla teslim ettik.

Bizden önceki belediye seçimlerinde Belediye Başkan Adaylarının seçim beyannamelerinde yapmayı taahhüt ettikleri (ütopik olanlar dışında) işlerin hemen hemen tamamını gerçekleştirme imkanı buldum. Hiç kimseye muhtaç olmadan kendi yağımızla kavrulmasını bildik. Parasal hiçbir sıkıntımız olmadı.5 yılda verdiğimiz hizmetler karşılığı bazı küçük ayarlamalar dışında zam yapmadan vatandaşlarımızı zora sokmadan dönemimizi tamamladık.

Dönemimizde belediyenin geçmişten kalan ne kadar mahkemelik sorunu varsa, alacaklı varsa, kamu borçları hariç hepsini temizledik. Finansal sorunu olmayan, ödemelerini peşin ve zamanında yapan, tüm sorunlarını çözmüş, sadece alt yapı çalışmaları nedeniyle yolların asfaltını atmadık. Bunun yanında ana caddelerdeki tüm kaldırımlar genişletilmiş andezit taşıyla ve kilitli taşla döşenmiştir.

Bu icraatı gerçekleştirmemize vesile olan başta Genel Başkanımız ve Başbakanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN olmak üzere Genel Başkan Yardımcılarımıza ve Bakanlarımıza, İl Başkanı ve İl Yönetim Kurulu Üyelerine, zamanın  İlçe Başkanı Yönetim Kurulu ve partimiz üyelerine, değerli Mülki Amirlerimize İktidar ve Muhalefet Belediye Meclis Üyelerine, Belediye ve Jeotermal Müdür ve çalışanlarına, tüm kamu mensuplarına ve siz muhterem hemşerilerime, bizimle birlikte bu memlekete hizmet etmiş herkese en değerli şükranlarımı sunar, sevgi, saygı ve muhabbetle selamlarım.

Allah (CC) a emanet olun.

                                                                                                                                                                                                                    Adem ÖZBEKLER

Etiketler : Son - Bölüm - Sadece - Başkana - Cevap - var - -
YORUMLAR
  • Ahmet Candemir   11-10-2013 12:04

    sen 9 senelik İnşaat teknikeri imissşim bende 20 senelik İnşaat Yüksek Mühendisi yim..netice itibari ile metrekaresi 28 liraya taş pahalı olmuştur.en azından 8 lira fazladır.yani.3200.000 tl birillerinin cebine girmiştir.SESLİKAYA ve gizli ortakları kazanmıştır.Kızılcahamamam Halkı kaybetmiştir.Bu para BEYTÜL MAL dır.yemesi kolay olurda öğütmesi zor olur .Emrecikkkkkk

  • Emre Arslanoğlu   10-10-2013 10:38

    bılıp bılmeden konusmayınız..ben 9senelık ınsaat teknıkerıyım santıyelerde seflık yapıyorum...tası 9lıraya aldın dıye 3.600 tas parası verdın dıye hesapmı yapılır benım asagıdakı yorumlarımı okuda ondan sonra konus... 9lıra tas metrekare fıyatıdır bu tasın altına 2lıra kum serersın 3lıra makına tesvıyesı yaparsın 2lıra ssk yemek gıderlerı eklersın en az 5lıra ıscılık parası verırsın en az yuzde 15*20lıra arası mutahhıt karı eklersın evının onune 30metrekareye tas dosetmıyorsun...hepınız cahıl hesaplar yapıyorsunuz..varsa elınızde bıseyler gider suc duyurusunda bulunursunuz...herzaman yaptıgınız iş bu sızın çamur atınız izi kalsın..

  • Süleyman PERVANE   09-10-2013 09:21

    sen anlama özürlümüsün bak.seyfettim avami hesabı yapmış.3.600.000 taş parası.7.600.000 işcilik parası.işcilik parası 7.600.000 lira sana da düştümü burdan?çok hopluyorsun.

  • Emre Arslanoğlu   08-10-2013 23:41

    hergun burda coskun baskan şunu yedı bunu yedı dıye ıftıra atacagınıza bı delıkanlı cıksın aranızda gıdıp mahkemeye sıkayet etsın ya... bu akılıda sıze benmı vereyım... hala safsınızkı taş fıyatını 9lıra dıye hesap edıyorsunuz ona cok guluyorum :D

  • Seyfettin AVAMİ   08-10-2013 11:37

    Övünüyorsunuz biz İlçemizde hamamlara giren sayısını 4 katladık eee katladınızsa sizin dediğiniz gibi hamam giren ortalama 1000 kişi ise Adem Başkanın dediği gibi 700.000 lira nerede? Sakal mı Sıvazlandı. Şükür bu hasılata diye. sakal sıvazlanmadı ise durum ne.1000 kişi girdi ise Para nerde. Girmediyse Yalan nerde.Kedi bu ise Ciğer nerede. Ciğer bu ise kedi nerede. Adam Telefon numarası vermiş Taşı şurdan.metre küpü 9 liraya alınır. öylesine yola ser diniz hiç işçilik falan ya.kendi söylediğimize göre 400.000 m3 taş döşemişsiniz. 0 zaman 400.000X0-9=3.600.000 yani Kam betona veya nereyse 3.milyon altıyüzbin ödeme yapıldı. işcilikle toplam para 28x400.000=11.200.000 yani 11 milyon ikiyüz bin Belediyeden çıkan para. yani 11.200.000-3.600.000=7.600.000. yani müteahhite ödenen işçilik parası.durum ne.SESLİKAYA kazandı.yanında bu işi ona verenler kazandı.Kızılcahamam kaybetti.Mübarek olsun Başkanınzı Size alında başınız açarpın.Başka söze ğerek yokkkkkkkkkk.Vicadanınzı varsa

  • kargalar güler   07-10-2013 13:48

    sayın adem özbekler gerçekten çok komiksiniz.siz 5 yılda bayındırlık birim fiyatları ile yaklaşık maliyet oluşturulduğunu hala öğrenemediniz herhalde.yada cahil cuhelayı bu şekilde kandırıp coşkun ünalı karalamayı düşünüyorsanız daha çok beklersiniz.biraz araştırın öğrenin kardeşim ya kör kör adam desteklenmez.

  • tarık   07-10-2013 13:30

    teşekkür ederim kardeş... mehmet hanı bakkala göndersek bir ekmek alıp gelemez. cahil diyor ama kendisi karacahil aylık 3.000,00 tl maaşım var sor bakalım bu akılla kaç para kazanıyor. ha anca babasıyla o başkalrının malıyla k.hamamda hava atmayı bilir.

  • Federal   06-10-2013 02:22

    ikitidar partisi olan akp yönetimi hizmetmi verdi hatta coşkun bakanı kısıtladı ünv vb... yönlerde hangiadayla gelirse gelsin iktidar partisinden bişi olmaz akp adem özbekler perşembenn gelişi çarşambadan belli olur kızılcahmam iiçinden çoşkun başkan bir 5 yılda daha farklı olacak kızılcahamam hesaplara bakmam gelen vatandaş hizmete bakar bura turistik bi ilçe ...

  • Veysel BAYRAM   06-10-2013 00:37

    Emre Aslan "musibetlere sabır bir iman mertebesidir" ama "sakalından utanmayanlara" ifadesi benim sakalımın İslami bir sakal olduğunu bildiğinizi göstermektedir. ve bu ifadeniz ile çok büyük bir günaha girdiğinizi belirtir sizi tövbeye davet ederim. ama mademki İslam'a dil uzatacak kadar işi taşırdınız soruyorum size 1. Belediyeyi Jeotermali kapalı kutu gibi çalıştırmak dürüstlükmüdür. 2- 25 trilyonluk imar vurgununun hesabını soramamak, zaman aşımına sokmak.5 yıl bu şaibeli firma ile çalışmak dürüstlükmüdür. 3- Belediye otobüs işletmesini mafyavari kapatmak ihalesiz peşkeşlemek dürüstlükmüdür. 4- Küçük kaplıcanın yapımı dürüstlükmüdür. 5- Kaplıca otelini sadece ama sadece müteahhidin kati teminatını kurtarmak için yıkmak dürüstlükmüdür. 6- Adalet sarayı önündeki 3,5 dönüm yeşil alanı terk etmek ve bu alandan kaldırılan 5 esnaftan SESİ GÜR olan 2 sine hemen yer vermek ama gariban 3 esnafı sürünmeye terk etmek dürüstlükmüdür (daha yazarım ama yeter sanırım) Aynen Kâfurun suresinde emronulduğumuz gibi Senin inancın (dürüstlüğün) senin Benim inancım (dürüstlüğüm) benim olsun bana yeter. (sakalıma hakaret ettiğin için bunu söylemezsem vebalde kalırım )Allah senin seviyene düşürmesin (amin) Sayın Beşir AKTAN bey kopyala yapıştır sorularınızın cevabı www.kizilcahamamhaber.com/HD20518_Eski-Belediye-Baskanin-acikli...‎ve bu haberle beraber konu ile ilgili bütün haberlerin yorumlar köşesinde çiy yemediğim için gümbür, gümbür açıklanmıştır . Bunları oku ve pestil olmayı kendine yakıştır. tayi ve 25 tirilyonluk İmar ve otobüsü teknik bir usulle soran kardeşlerim ; bu konuları çok işledik ve belliki bu konuları benim kadar biliyorsunuz ama bir sorunuz varsa 0555 335 85 12 diyaloğa geçebilirsiniz.

  • Emre Arslanoğlu   06-10-2013 00:31

    yazında tarık ısmınde bı arkadasa hesap bılmedıgı ıcın hakaret etmıssın ama bılmeden konusanda sensın...bence bu yazımı okuyorsan eger gec olmadan ozur dıledım dıye bı yazı yazkı hatanın farkına varmıs olman ve gerı donmen senın ıcın saygı duyulmasına sebep olsun... hiç bır sey bılmıyorsan bayındırlık bırım fıyatı dıye bırsey var onu arastır ve bak bakalım metrekare fıyatı kac lıra yazıyor orada...bayındırlık bırım fıyatı demek ne ıse yarar gercı sen onuda bılmezsın ama ben sana yınede hatırlatmak ıstedım..nedense bızım ınsanımız konusmak ıcın konusuyor dıgru solemek ıcın degıl..

  • Emre Aslan   05-10-2013 00:42

    Sayın Adem Özbekler hemşerim sen git buralardan sen bize yaramassın. Sen doğrusun seni kovuyoruz biz doğruyu sevmeyiz doğru söyleyeni dokuz köyden kovurlar derler. Nifak tohumu şaçan. Sakalından utanmayanlara muhatap bile olma ağırlığını incitme.

  • Mehmet Han   04-10-2013 23:44

    Adem Özbekleri eleştiren inşaat sektöründe muhasebeci olduğunu iddia eden cahil Tarık, yazdığın yorumda bir doğru var bakkal'dan ekmek alınır gibi hesap olmaz, Adam taşçının telefonunu vermiş, taşın fiyatını vermiş, işçilik taşın maliyetinden fazlamı olacak, bir metre taşın SGK sını bir hesap et kaç lira oluyor:)) İşçilik bir taşın döşenmesi sırasında oluşan harcamalara verilen addır.Metrekaresini 9 TL aldığın taşı döşemek için sen 15-20 TL para öder misin yanlışı savunacağına doğruların yanında ol. UNUTMA DOĞRU VE YANLIŞ TEKDİR, kıvırması bükmesi olmaz

  • Abdül   03-10-2013 19:30

    Gerek Adem bey zamanında gerekse Coşkun bey zamanında belediyeden nemalananlar kimler acaba. Bu eli çeviren kim kimse buna bakmıyor .Başkanları muma çeviriyorlar. Birileri perde önünde oynar birileri perde arkasında trilyonlarla oynar millet 3-5 kuruşun hesabını sorar.... ye kürküm ye...

  • Beşir AKTAN   03-10-2013 15:01

    Veysel BAYRAM la tanışmamın 2004 seçimlerinde benim adaylığım açıklandıktan sonra seçim bürosunda girip çıkarken zamanın İlçe Başkanı Sayın Mehmet BÜTÜN e “Bu sakallı arkadaşı Belediye Meclis Üyesine yazalım mı ?” diye sordum. O da bana “İyi olur.”dedi. Ve kendisi kontenjanından Belediye Meclis Üyesi seçildi. İkinci veya üçüncü Belediye Meclis toplantısında gündem dışı önergeler vermeye başladı. Hatta bizi ve Meclisi düşürmek için M.H.P İlçe Başkanı’ndan bile medet umdu.Sebebine gelince: 1) Jeotermal A.Ş’nin yönetimine girmek istedi. Bende kendisine benden önceki yönetimde bile yapmadığını biz niye yapalım diye karşı çıktım. 2) Muhiddin Cami’nin yanında Belediyeden kiraladığı dükkana yaklaşık 2 senedir kira ödenmemiş kira borçları ile ilgili bizden yardım istedi. Kendisine bir ayrıcalık tanıyamayacağımızı söyledik. 3)Karacaören Köyü dernek başkanı olması nedeniyle belediye imkânlarından istediği gibi yararlanması konusunda yardımcı olmadık. 4)Jeotermal ısı parasına temel teşkil eden ölçümlerin bazı binalarda eksik yapıldığının belirtilmesi üzerine kendi başkanlığında ölçme ekibi oluşturduk. Kendi oturduğu evde ölçümün eksik olduğu ortaya çıkınca böyle kalsın demesine göz yummadık. 5)İcraatlarımızı tek tek eleştirmesi üzerine kendisini Denetleme Komisyonu Başkanı yaptık. Belediyenin o yılki bütün harcamalarını denetleme yetkisi verdik. 6)Şimdiye kadar yaptığı yorumlarda ve eleştirilerde ne demek istediği, kime hizmet ettiği, eleştiriyorum sanarken bizi övdüğü son zamanki meclis toplantılarının birinde ana caddelerden birine Adem ÖZBEKLER ismi verelim diye önerge verdiği, konu kendisine hatırlatılınca taktik gereği bunu yaptığını beyan ettiği, bugünkü başkanın seçilmesi için kapı kapı dolaştığı Eda Otelin yanına Kıl Çadır yapılmasına mecliste karşı çıktığı için kendisine ve ailesine sürekli tehditler ve küfürler yapılmasına rağmen yerel seçimde AK Parti aleyhine çalışmalar yaptığı daha onlarca sayılacak dengesiz ve çelişkili hal ve hareketler içinde olduğu için söylediklerine ne derece ciddi ve kaale alınabilirliğini sizlerin inancına bırakıyorum. Sen bunların altında PESTİL olmuşsun.söylediğin şeyler MASAL NASAL Külahımıza anlat.

  • Mehmet ali   03-10-2013 12:31

    Bence bu adam hakkında kızılcahamam cumhuriyet başsavcılığının harekete geçmesi lazımdır bu kişi haddini aşmıştır.

  • tayi   03-10-2013 00:10

    bayram veysel çok özel değilse şu torbacının adını adresini bizede verir misin ?

  • Veysel BAYRAM   02-10-2013 23:07

    E.Yılmaz Allah (c.c) zihin açıklığı versin ilmini ve adedini artırsın (Amin) İsimsiz rumuzsuzu yazan kardeşim.Kısa ve net soru soma tekniğinizden sorduğunuz soruların cevablarına vakıf olduğunuz anlaşılıyor ama daha fazlasını isterseniz size sizin kadar yakınım 0555 335 85 12 Ama imara dokunarak unuttuğum bir konuyu paylaşmak isterim. Biz 25 trilyonun hesabının sorulmasına Maşa/hedef olurken Sayın Aden Özbekler bu firma ile çalışmasını sürdürüp bu firmaya borçlanarak ve bu firmanın Yüksek okul (Üniversite) arsasına şüyuu ortağı olmasına göz yumarak bu rakamın dahada yukarı çekilmesine zemin hazırlamıştır. Ve bu arsa sadece benim takibim ve ısrarım ile imarcı gaspından kurtarılmıştır. Sahi Sayın Coşkun Ünal'ın küçük sorularına büyük savunmalar yazan sayın Adem Özbekler Sayın ÜNALIN 2,5 trilyon imar borcu açıklamasını neden cevapsız bırakmıştır. SAYIN ADEM BAŞKAN SUKUT İKRARDAN SAYILIR.

  • E.Yılmaz   02-10-2013 14:13

    Babam emekli ve kirada oturuyor. Ben bir fakültede tahsil hayatımı burslar sayesinde çok zor şartlarla yürütüyorum. Tepebaşı Sokakta merhum dedemden miras 1/11 arsa hissemizi 1995 yılında 1 daire olarak ve toplamda 11 daire almak şartı ile müteahhide de verdik. Bu müteahhit inşaat ruhsatını aldı hafriyatı yaptı iflas etti ve öldü. Uzun bir mahkeme sonrası 2005 yılında bu arsamızı tekrar bir başka müteahhide aynı daire sayısı ile verdik ama 1995 yılından 2005 yılına kadar iflas eden miteahit sayesinde, 2005 den 2009 yılına kadar 5 yıl eski Belediye başkanı Adem Özbekler sayesinde 2009 dan bu güne kadarda şimdiki başkan sayesinde 11 aile boşu boşuna kira ödüyoruz. 1 Daire için aylık 300.oo TL kira ile yıllık kaybımız 39,600.00TL. 18 yıllık kaybımız 712.800.00 TL yazık degilmi bizlere. Veysel amcayı ben 17 yıldır babam annem 50 yıldır tanırız Eski Belediye Başkanı Âdem Özbekler 10 kat imar yaptırmış diyor demek ki bu inşaata 10 kat ruhsat veren o inşaat yapma ruhsatı veren bugünkü Coşkun Ünal. Nerde adalet nerde dürüstlük. Bize bu zulmü layık görenlere hakkımı helal etmiyorum. Bu kirli yüzleri görerek bu kişileri hala siyaset sahnesinde tutanlara ve oy verenlere de hakkımı helal etmiyorum. Bizim için verdiğin çabala ve bu kirli yüzleri ortaya koymandan dolayın Teşekkür ederim Veysel Amca Allah razı olsun.

  • tarık   02-10-2013 11:14

    adem bey bugüne kadar neredeydin seçim ayakları için hizmet veren adamı taşlama...ankara da muhasebeciyim ve inşaat sektöründeki firmaların maliyet muhasebesini tutuyorum bu iş bakkaldan ekmek alınır gibi taş almakla olmuyor bu taşın nakliyesi,kumu,çimentosu,hafriyat çalışması,alet edevatı, işçisi, sgk sı, kdv si vergisi yolu yemeği barınması mazotu ve çeşitli giderleri var birde bunun yanında işi yapan firmaya cüzii bir kar vermek zorundasınız kimse bu işi babasının hayrına yapmaz...

  • sayın veysel bayram   02-10-2013 08:34

    1- 25 trilyonluk imar vurgununu kim yaptı, kime yaradı. hesabı kimden sormayı düşünüyordunuz. 2- belediye otobüs işletmesi kime peşkeş çekiliyordu da önlemeye çalıştınız. açıklarsanız öğrenmiş oluruz. saygılarımla.

  • Emre Arslanoğlu   02-10-2013 01:38

    kimsin tanımam etmem senı..senın adamlık anlayısın eş dost hısım akraba bıseylerı yanlıs soledıgı zaman susmaksa evet ben adam degılım sana gore senın adamlık anlayısına gore..benım adamlık anlayısımda herzaman dogruların arkasında olmaktan gecer..menfaat ve cıkarlarım ıcın yanlıslara senın gıbı dogru demem..

  • Veysel BAYRAM   02-10-2013 00:21

    Açıklamalarımın bir tanesine yalan diyemeyenler kin ile sakalım ile beni yıldıramazsınız. Benim MÜSLÜMANLIK ve GÖREV ve VATANDAŞLIK ve SİŞYASET ANLAYIŞIM Herhangi bir alanda bir görev vebal üstlendim ise hakkını vermenin gayretinde olmak. Bir görev ve vebali üstlenmedim ise kaderine razı her Kızılcahamamlı gibi bir Kızılcahamamlıyım. Yani Coşkun başkanı denetleme yetkisi bende değil bu bir. ama Sayın Adem ÖZBEKLERİN Pasif ve Menfi çalışmalarından (yeterli değil fazlasıyla uyarılarımı yaptım ama) şahsıma da vebal düştüğü için ve bu kişinin siyaseti bir hizmet amacı yerine bir makam aracı olarak gördüğünü ÇOK ama ÇOK iyi tahlil ettiğim için kendilerini Kızılcahamam siyasetinden uzak tutmak için üzerime düşeni yapıyorum. Ya sen/siz !!!. Sana tavsiyem “Kafirun Suresini iyi okuman ve mealini iyi incelemendir” Ali İhsan Bey !!! senin sizin savunduğunuz DÜRÜST ADİL başkan dede mirası arsamızın bulunduğu adadaki arsaya 5 kat üstü fazla kat vermeyerek DÜRÜSTLÜK yaptığını savunurken (hani SEÇİM SONUÇLARI bölümünün 9 maddesinde açıkladığı o malum arsa) aynı zaman diliminde aynı pozisyondaki onlarca arsaya 8 kat Mezarlık Caddesinde bir arsaya özel imar tadilatı ile 10 kat vererek 5 kat daha fazla dürüstlüğe imza attığı için şimdi bende oluşan 10 kat emsali emsal göstererek AÇIK, AÇIK 10 kat istiyorum SUÇMU? Ve ben bunu bugün değil sayın başkanla çalıştığım günden buyana (o zaman en çok kat 8 kat idi) istiyorum. İstersen bu hususla belgeleri sıralarım. Siyasetle işim olmadı ama bu kadar fütursuzca bir isme karşı acımasızca saldırmanın sebebi yolsuzluk, hırsızlık olamaz. Bu sözü ben değil sen söylüyorsun. Ben Belediyeyeydi/Jeotermali şeffaflaştırmaya çalıştım. 25 trilyonluk imar vurgununun hesabını soralım dedim senin başkan dinlemeyince!!! İşi müfettişe içişleri bakanlığına kadar taşıdım. Belediye Otobüs işletmesi peşkeşini önlemeye çalıştım. K.Kaplıca inşaatının kalitesini artırmaya çalıştım. Kaplıca Oteli kurtarmaya çalıştım. Belediye ambar mamurluğunu ayniyat saymanlığını çalıştırmaya çalıştım Ve ve ve peki bu peşkeşler birinin cebine girerse hırsızlık yolsuzluk AMA BİLE, BİLE BİRİLERİNİN CEBİNE KONULURSA DÜRÜSTLÜK ÖYLEMİ ALİ İHSAN BEY !!! Evet her zaman Kızılcahamam siyasetinden uzak tutmak için çalıştım aday adaylığı söz konusu olduğunca da çalışacağım aday adaylığı kabul edilmezse MART 2014’de kadar beklemede kalacağım bu tarihten sonra bu ipretklik olayları geleceğimiz gençlere ibret örnek olsun diye ve ŞEFFAFLAŞMAYA KATKI OLSUN DİYE MECLİS TUTANAKLARI VB. BELGELİ BELGELERİ İLE kitap/internet Yapacağım İŞAALLAH

  • tayyar   01-10-2013 23:50

    Bayram Veysel hadi git az ötede oyna sen akıtma buraya bari.

  • Kızılcahamamlı   01-10-2013 22:40

    Vay be. Kızılcahmam içerisinde ne oyunlar dönüyormuş. Zamanında susanlar, sonradan bülbül kesildiler. Bu halk size hakkını helal eder mi? Susmak kabullenmek değil mi? Menfaatler bittiğinde ortaklıklarda ölüyor demek ki? O onu kötülüyor, diğeri de bir başkasını. Kandırdığınız bu insanların yüzüne nasıl bakıyorsunuz da bir de şimdi kirli çamaşırlarınızı döküyorsunuz. Hak aramaksa kendinizi yasalara başvurunuz da kim suçlu ise çeksin cezasını. Yazık ya. yazık.

  • Ali İhsan    01-10-2013 22:15

    Sayın Veysel Bayram sen ne biçim bir insansın, Sayın Adem Özbekler ismini duyduğun her yerde saldırıyorsun, yıl olmuş bu kin ve nefretin sebebi nedir? Eğer memleket sevgisi olsa beş yıldır Kızılcahamam'ı bataklığa götüren, memleketi yandaşlarına peşkeş çeken, belediyeyi zarara sokan Sayın Coşkun Ünal hakkında bir satır yazı yazdığını okumadım. Senin müslümanlık anlayışın nedir? sana göre doğrular menfaat nispetinde değişiyor-mu? Siyasetle işim olmadı ama bu kadar fütursuzca bir isme karşı acımasızca saldırmanın sebebi yolsuzluk, hırsızlık olamaz. Yolsuzluğa, hırsızlığa duyarlı bir adam olsan kendi dönemin için, kendi belediye başkanın için çıkarttığın sesin onda birini Sayın Coşkun Ünal için çıkartırsın ama sende o dürüstlük nerede hala kendi arsana alacağın üç beş fazla dairenin peşinde mevcut Başkana yalakalık yapmaktasın Sayın Adem Özbekler'in belediye başkan adayı olacağını tahmin etmiyorum ama, olması halinde ne olur mevcut yönetimden daha mı kötü olur.İlçe bataklığa mı sürüklenir. Hesabı verilemeyecek kadar kötü mü yönetilir.ben özbeklerin ha ve adaletten ayrılmadan başkanlık yapacağına inanıyorum. Sen geçmişte kendi üzerine yüklediğin vatandaş bana yetki verdi lafsatası ile Özbeklere saldırıyorsun. Peki Coşkun Ünal'a oy verdin verdiğin oyun sorumluğunu üstlen dürüst bir insan, dürüst bir Müslüman isen verdiğin reyin hesabını sor birazda

  • Veysel BAYRAM   01-10-2013 20:23

    Sayın Adem ÖZBEKLER ile ilgili açıklamalarımın partimize olan zararlarının önlenmesi için Aday adaylığının kabul edilmemesi dileği ile. NOT: 2004 de seçildiği gün PARTİMİZİN tüm kademlerini dışlayan Sayın Adem ÖZBEKLERİN 2009 de ikinci adaylığı sürprizi ZAAFİYETİ ve hala Haluk İPEK gerçeği ortada iken HASBEL KADER ADAY ADAYLIĞI KABUL EDİLİRSE KESİN ADAY AÇIKLANINCAYA KADAR VE YİNE BİR ZAAFİYET İLE ADAY OLURSA 29 mart 2014 DE KADAR 5 YILLIK İNCİLERİNİ YAZMAYA YAYINLAMAYA DEVAM EDECEĞİM.

  • mehmet ali   01-10-2013 20:08

    Ey MHP nin silahşörleri kılavye kahramanları, Adem Özbekler 5 yıl belediye başkanlığı yaptı, Kızılcahamam'a süsleme değil hizmet yaptı.Belediyeyi babasının malı gibi değil halkın malı gibi kullandı.Alnı ak dimdik ilçede gezebiliyor vatandaş gördüğünde başkanım deyip içtenlikle sarılıyor.Siz neden saldırıyorsunuz anlamıyorum, insanların hizmet anlayışımı değişti bu belediye Kızılcahamam'a çağ mı atlattı, bizde bu ilçede yaşıyoruz her şey süslemeden ibaret beş yılda gerçek manada bana yaptığınız beş tane hizmet sayın boş boş laf kalabalığı yapmayın

  • Veysel BAYRAM   01-10-2013 20:02

    Sayın Adem ÖZBEKLER doğru söylüyor aday adaylığında barut bitmiş ki şimdilerde son ümit internet ekranlarda boy gösterterek Büyük Küçük Şehir Belediyelerinden birinde bir Koltuk kapma derdi başlamış gibi

  • cihat   01-10-2013 19:27

    Adam herşeyi anlatmış.Daha ne desin. Seçimlerde AKP yi arkadan vuran adamlar şimdi AKPnin yönetim kurulunda.Bu kadar karaktersizlik olur mu? P ara için insan kişiliğini satarmı?

  • avni   01-10-2013 18:17

    Emre ARSLANOĞLU adam olda akrabana laf uzatma!..

  • Musti    01-10-2013 16:08

    Oğlunun gemisi kızının belediyeden 50.bin maaşı yok Adem başkan siz biriyle karıştırdınız galiba o sizin başkanınız bizim başkanımız Kızılcahamam a yapıyo ne yapıyorsa başkan olup ta kirada oturan başkan gördünüzmü villada otursun hak ediyo sonuna kadar

  • Ankaralı   01-10-2013 15:50

    Sayın Adem bey 5 sene başkanlık yaptınız gördük hizmetlerinizi aslında görmedik de başbakanınız k.hamama geldi o bile göremedi istemesi ni bilmez yapmasını bilmez konuşmasını bilmez siyaset yapıyor sunuz çoşkun başkana gelince sizin karşılayanadığınuz başbakanı karşıladı belediye binasına soktu ve başka parti altında hizmetler tartışılmaz yarım kalan işlerinizi yaptı hizmete soktu insanlar gezdi eğlendi özürlülerimize tatil imkanı sağlandı hacı adaylarımız görevlerini yerine getirdi vs vs anlat anlat bitmez Başkan'ın yaptıkları sizin yazdığınızın iki katı sığmaz bunlar kendiliğinden yapılmadı Adem bey herkes haddini azda olsa bilecek ayıp dedikodu daha çok günah

  • eyüp   01-10-2013 14:11

    ADEM baskanım bunların bu sonucu doguracagını bilmen gerekıyordu...kazanan diğer belediye baskanları bu zorlukları cekmedimi..İki baskanda harikasınız..hizmetleriniz oldu bence en önemlsini atlamışsiniz Allah calısana veriyor iktidara cok guvendiniz ...kım aday olursa secilecegi hakımdi.hayırlısı olsun hizme için belediye baskanı olmaya gerek yok ...

  • çağrı çetin   01-10-2013 12:09

    1. maddeyi okuyan herkes hatırlar ve bilir hamam kaplıca işlerini senin nasıl yapamadığını adem bey 700.000 tl nerde diyorsun git kızılcahamama bak her metrekaresinde gör 700.000 tlyi senin paralar nerde nerede bak yeni hamam yapılıyor jeopark bitti yolsuz kızılcahamamın yolu var sen varken kasaba görünümünden çıkamadı burası neden bahsediyosun belediye köylerin bile çöpünü topluyor hükümetin görevleri bunlar doğalgaz geldi emin ol coşkun başkan varken toki yapılsaydı toki şu anki arsanın tamamını kaplardı girişken değilsin başkan pasiftin halada pasifsin aday ol halep ordaysa arşında kızılcahamamda burda ne senin ne sefanın aday olmaya mecaliniz yok çünkü kızılcahamam demek esnaf demek esnaf ne seni ne sefayı sevmiyor adamın yüzüne bakma bi meramını dinleme sonra da böyle çık karalama kampanyası yap siyaset icabı yazık adem ağa yazık.saygılarımla.

  • ankaradan    01-10-2013 10:27

    bir kızılcahamamlı olarak üzülüyorum neden böle sıkıntılar varda secime ramak kala ortaya atılıyor adem bey cok durust bir imaj sergiliyor peki bu durustlugunu neden 4 yıldır saklamıs bunlar dogrumu yoksa camur at izi kalsınmı diye de sorguluyorum kendimce ama asıl su ki dogruysada yanlıssada adem beyde cok duzgun bi insan sayılmaz duzgun olsaydı bunları simdiye kadar coktan söyler hukuka tasır kızılcahamamın menfaati icin birseyler yapmaya calsıırdı. bu acıklama bana daha cok koltuk sevdası icin yapılan bir karalama gibi geldi ve tahminimce adem bey aday adayı koltugu unutamamıs.

  • sayın emre arslanoğlu   01-10-2013 10:26

    baklavacılar antep fıstıklı baklava yapmayacaklarını söylüyorlar. nedeni köylünün 7,5 liraya sattığı fıstığı 70 liraya aracıdan almak zorunda kalıyorlarmış. bu nedenle maliyet arttığından baklavacılar baklavayı bundan sonra fındıklı ve cevizli yapacaklarını söylüyorlar. acaba belediyemiz bu işi 1- işçilik dahil metrekare fiyatı üzerinden mi yapmıştır. 2- yada taşı kendisi alıp yapım işini sonradan ihale suretiyle mi yaptırmıştır. 3- bu işte hangi maddeye göre ihale gerçekleştirilmiştir. bunlar çok önemli. belediye sitesindeki ilan sütununda taş alım ihalesi ilanı vardır. bilirsiniz siz bu işin içinde olduğunuzu söylüyorsunuz aleniyet olması gereken ihalelerde olaylar devlet sırrı gibi bilinmiyor. bayındırlık birim fiyatlarından bahsetmişsiniz. 2886 ve 4734 sayılı yasada ihale bedeli nasıl tespit edilir anlatılır ayrıca Sayıştaycıların ve hukukçuların bu konudaki görüşlerini iyi bilirsiniz. kul hakkını gözetin ve en uygun tespiti şu usulleri kullanarak yaparsanız iyi olur der. altınçağ projelerini incelerseniz indirimlere bakınca müteahhit kar istemedi. ayrıca toki parkı ve hastane şelalesi kaça yapılıyor bir sorsan. size önerim örneğin bayındırlık listesindeki çimento kum çakıl fayans vb. fiyatı ile serbest piyasa fiyatlarını bir kıyaslasanız. illa da bayındırlık fiyatları ile mi tespit yapılır başkası olmaz mı . sayılarımla.

  • Halim Yurtoğlu   30-09-2013 23:42

    Sayın Adem Özbekler. Arkasında hükümet desteği ile MHP'nin müflis adayını sollayıp başkan olan. Arkasında hükümet desteği ile 5 yıl başkanlık yapan. Bir karambol ile ikinci kez tekrar aday olan ve AKP'nin oy oranını düşürerek belediye başkanlığını müflis adaya kaptıran tek belediye başkanısınız. Siz AKP'nin oylarını düşen 3 kişiden birisiniz. Aldığınızı ileri sürdüğünüz %43 oyun % 42 si her şeye rağmen AKP'den vaz geçemeyenlerin oyudur. Senin oyun % 1 dende azdır. Kişisel olarak alınan % 43 oy çok büyük bir orandır. Bu oyu kişiliğinizin karşılığı olduğuna inanıyorsanız o zaman neden bağımsız aday olmuyorsunuz?

  • Emre Arslanoğlu   30-09-2013 22:52

    burdakı yazıyı bastan sona kadar okudum.. ben sadece suna dıkkat cekmeye calısacagım.. tasın fıyatı 9lıra demıs bıde telefon numarası vermıs..eyy adem baskan bayındırlık bırım fıyatı dıye bsıey vardır ac bak bakalım orda metre kare fıyalerı tas kum ıscılık naklıye makıne tesvıyesı seklınde malıyet kac paradır uzerıne yuzde 25de mutahhıt karı eklemeyı unutma ama... ben 10 yıllık ınsaat teknıkerıyım bu hesapların ıcerısındeyım..

  • ankaralı   30-09-2013 22:47

    adem başkan var iken başkan ile birebir muhattap oluyorduk,görüşebiliyorduk, çoskun ünal başkan olunca çok farklı oldu ....

  • tayyar   30-09-2013 21:26

    başkan gibi başkandın adem bey benden yana hakkım helal olsun size. bakalım yarın ay başı önümüz kurban bakalım başkan ne zaman verecek maaşlarımızı, zamlarımızı ikramiyelerimizi. bayramda çalışırız mesai vermezler izin vermezler isteriz işine gelirse çalış derler. bunlarda adalet yok başkanım ağzına sağlık ne güzel konuşmuşsun.

  • ALİ ÜN   30-09-2013 20:21

    Sayın BAŞKAN yeter gına^ geldi artık , çok güveniyorsan kendine BAĞIMSIZ ADAY ol da ne kadar oy alıyorsun görelim bakalım, AKPARTİ den benim gibi sıradan birini aday koysalar inanın ben de o kadar oy alırım, haaa aldığım oy da bana değil R. TAYYİP ERDOĞAN a verilen oy olur, senin aldığın oy da zannetme ki senin BAŞBAKANIMIZIN dır boşuna heveslenme.

  • işçi   30-09-2013 16:35

    başkan hala yalan söylüyon hyundai marka jeep,i neyle aldın allah aşkına ya

  • fazlı   30-09-2013 12:47

    adem başkan keşlke bunları daha önce anlatsaydın

  • ilyas goker   30-09-2013 12:38

    Bu hesapları başkan oldunuz zaman yapsaydınız daha hayırlı olurdu hukumet arkanızdayken kızılcahamamın çehresını bozarak 5 yılını boşa geçiren bir kişinin bu hesapları ve eleştirme hakkı yoktur acizane gorusum......

  • hürriyet   30-09-2013 11:09

    insanları yanlış yönlendirmeyin.kilitli parke demişsiniz.bunun metrekare fiyatından bahsederken söküm kazı bedeli stabilize malzeme beton kilitli parke kum hersey dahil söylenmiş.ayrıca yüzde 25 müteahhit karı üzerinden kırım yapılır.adem bey şehrin su hatlarını değiştirdi asansör yaptı yarım bide düğün salonu yaptı sağolsun varolsun ama kızılcahamam için yeterli değil bunlar başkan.sen iktidar partisinin başkanı olmana rağmen yeterli hizmeti getiremedin kızılcahamama.belediyecilik olmayan parayla bişeyler yapmaktır.sen salih öztürkten kalma havuz yerini bile değerlendiremedin.çürümeye bıraktın orda.şimdi çoşkun başkan yaptı kötü mü oldu.başkanın arabasını eleştirmişsin.başkan dediğin bir sürü bürokratik kişilerle muhattap olan biri elbette arabası bakımlı olacak sende hibe alsaydın bir yerlerden elini kolunu tutan yoktu.lokman ertürkün de var onun da var bununda var bizim kızılcahamamızın ne eksiği olacak.şimdi seçimin yaklaşmasıyla çıkıp öyle oldu böyle oldu diyorsun kızılcahamam sana o şansı verdi değerlendiremedin.ak partinin seni aday göstereceğini düşünmüyorum aksi taktirde kızılcahamamda bi kez daha hataya düşer.ben mhp destekçisi felanda değilim ama çoskun ünal çalıştı arkadaş bi kez daha hak ediyor bence.

  • ......ddddd.....   30-09-2013 10:48

    adem başkan inşallah yine aday olursun yine seçilemezsin bunlar bizi ilgilendirmez biz kızılcahamamın cehresi genişledi mi kızılcahamam estetik yapıya sahip oldumu ona bakarız vatandaş olarak para pul sizlerin işi

  • mehmet   30-09-2013 10:37

    kızılcahamam halkı kıymetini bilemedi çocukları torunları ah babalarımız ah dedelerimiz neden böyle yapmış diyecekler. onların hayatlarından çalındı düzelmesi için kim bilir kaç sene lazım. herkes birbirine şunu söylemekte tamam iyi başkandı süperdi ama birazda yiyecek canımm. bu nasıl mantıktır anlamak çok güç. cemaat bozuntuları geldi seni üzdü. yoldaşların geldi yolunu ayırdı. sen elinden geleni yaptın nasip dedin sabır ettin. inşallah bundan sonra kıymetinizi biraz olsun anlarlar da tekrar seçilirsiniz.

  • hürriyet   30-09-2013 10:05

    insanları yanlış yönlendirmeyin.kilitli parke demişsiniz.bunun metrekare fiyatından bahsederken söküm kazı bedeli stabilize malzeme beton kilitli parke kum hersey dahil söylenmiş.ayrıca yüzde 25 müteahhit karı üzerinden kırım yapılır.adem bey şehrin su hatlarını değiştirdi asansör yaptı yarım bide düğün salonu yaptı sağolsun varolsun ama kızılcahamam için yeterli değil bunlar başkan.sen iktidar partisinin başkanı olmana rağmen yeterli hizmeti getiremedin kızılcahamama.belediyecilik olmayan parayla bişeyler yapmaktır.sen salih öztürkten kalma havuz yerini bile değerlendiremedin.çürümeye bıraktın orda.şimdi çoşkun başkan yaptı kötü mü oldu.başkanın arabasını eleştirmişsin.başkan dediğin bir sürü bürokratik kişilerle muhattap olan biri elbette arabası bakımlı olacak sende hibe alsaydın bir yerlerden elini kolunu tutan yoktu.lokman ertürkün de var onun da var bununda var bizim kızılcahamamızın ne eksiği olacak.şimdi seçimin yaklaşmasıyla çıkıp öyle oldu böyle oldu diyorsun kızılcahamam sana o şansı verdi değerlendiremedin.ak partinin seni aday göstereceğini düşünmüyorum aksi taktirde kızılcahamamda bi kez daha hataya düşer.ben mhp destekçisi felanda değilim ama çoskun ünal çalıştı arkadaş bi kez daha hak ediyor bence.

  • sayın başkan   30-09-2013 09:42

    sen ne anlatırsan anlat haklı ol haksız ol, ben hizmet ettim de kul hakkı yemedim de , hesap yap kitap yap. kul hakkını gözettim de. haram de günah de. yetkililer nerde de. ne dersen de. ve sandık ortaya konulduğunda. benim; göbeğini kaşıyan adamın dediği olur. bana; belki a benim bidon kafalım. diyeceksin ama olsun. ben bildiğimden şaşmam. saygılarımla.

  • Vatandaş   30-09-2013 09:12

    Sayın Adem ÖZBEKLER, ŞAKA GİBİSİNİZ... Aday adayı iseniz yeni projeler anlatınız tabii yapabilecek güçteyseniz. Yoksa yapılana çamur atmayın... Sizide gördük yani biz....

  • deli yürek   30-09-2013 08:26

    sayın adem bey herkesı ken din gibi mi sanırsin hiç görülmümü onlara hesapsormak kımın hattine on lar kesesini düşünür belli deyilmi

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın