Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Şaban Yılmaz başpehlivan oldu../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Şaban Yılmaz başpehlivan oldu../..Foto Galeri
  • 19-07-2009
  • 12 yorum
  • 5418 okunma
Kızılcahamam Belediyesi Tarafından geleneksel olarak düzenlenen Kültür Sanat ve Su festivali kapsamında gerçekleştirilen ve ikinci Kırkpınar olarak adlandırılan yağlı güreşler sona erdi

Kızılcahamam Belediyesi Tarafından geleneksel olarak düzenlenen Kültür Sanat ve Su festivali kapsamında gerçekleştirilen ve ikinci Kırkpınar olarak adlandırılan yağlı güreşler sona erdi.

Kırkpınar da güreşen 54 pehlivanın 33 tanesinin katıldığı Kızılcahamam yağlı güreşleri. Zevkli ve çekişmeli geçen müsabakaları izlemek için gelen binlerce sporsevere unutulmaz güzellikte maçlar çıkarttılar.

400 ün üzerinde sporcunun katıldığı güreş müsabakalarında Kırkpınar başpehlivanı Mehmet Yeşil yeşil yarı final maçında Kırkpınar başaltı birincisi Güngör Ekin ile yaptığı mücadelede sakatlanarak müsabakalardan çekildi. Finalde Şaban Yılmaz ile Güngör Ekin arasında geçen zorlu maçı Şaban Yılmaz kazanarak Kızılcahamam yağlı güreşlerinde başpehlivan oldu.

Kızılcahamam Kültür Sanat ve su festivali akşam yapılan Neşet Ertaş konseri ve havai fişek gösterisi ile sona erdi.Neşet Ertaş 41 yıl önce Kızılcahamam ışık sinemasında verdiği konserin ardından ikinci kez Kızılcahamam’da konser verdi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YORUMLAR
  • seyli67   21-07-2009 00:19

    Başta sayın başkanın sahsında,tüm organizetörleri tebrik ederim.başarılarının devamını temenni ediyorum.Ayrıca Tüm hemşehrilerimimizin kandillerini kutluyorum.

  • kerim demirbaş   20-07-2009 19:18

    çok güzel oldu şaban abimize yakışan buydu ve ileriki yıllarda kırkpınar güreşlerinde baş pehlivan olup kemeri almasını çok iştiyoruz devamlı destekliyoruz başarılar yolun açık olsun şaban yılmaz abimiz...

  • çıtak   20-07-2009 12:18

    Kızılcahamam Kültür, Sanat ve Su Festivali; sanatçıları, güreşleri, Atatürk'ün Kızılcahamam'a gelişinin canlandırılması vb. muhteşemdi. Bu festival: Tatil ihtiyacını yaşayamayanlar için ilaç oldu. Ayrıca Kızılcahamam'ın tanıtımında büyük rol oynamıştır. Belediye başkanımız ve ekibi festival etkinlikleriyle dolu dolu bir beş günü yaşattılar. Halkımıza festival böyle olur dedirttiler. Teşekkürler sayın başkanım. Bundan sonra sizden yapmakta olduğunuz çalışmaların gelişerek devamını bekliyoruz. Çünkü size güveniyoruz. Allah yardımcınız olsun. Allah sizi bizi utandırmasın. Başarılarınızın devamını diliyorum.

  • Mesut HARMANCI-GÜMÜŞHANE   20-07-2009 10:46

    Yıllarca yaşadığım ve ikinci vatanım dediğim yer ..bu sene harika bir festival düzenlenmiş..elimden geldiğince izlemeye ,takip etmeye çalıştım..hakikaten güzel bir festival olmuş..belki bedenen yoktum ama ruhen ordaydım..resimlerde dostlarımı arkadaşlarımı gördüm..hepsine kucak dolusu selamlarımı iletiyorum..değerli başkanımızada bu ve bunun gibi nice başarılı çalışmalar diliyor teşekkürlerimi sunuyorum..

  • Ankar_ALI   20-07-2009 10:43

    Festivalin çok güzel olduğu söyleniyor, teşekkür ederim. Bir de ne kadara mal olduğunu öğrenme imkanı olabilir mi? Saygılarımla

  • ismet   20-07-2009 08:49

    valla ne diyim adamı sevmiyorum ama yiğidi öldür hakkını yeme 4 güzel gün yaşattı herkese tbrkler

  • Mehmet   19-07-2009 23:47

    38 yaşındayım. Bu güne kadar bize festival diye yutturulanlara çok üzüldüm. Güneşin altında kavurdular bizi. Başkanım çok teşekkür ederiz. Size ve ekibinize. Allah yolunuzu açık etsin.

  • yasar d   19-07-2009 21:48

    her fırsatta muhalif olan gözler gördünüz değilmi festival nasıl olur halk nasıl kucaklanır istesenizde istemesenizde daha çok hizmetler göreceksiniz durmak yasak hizmete devam

  • hilmi   19-07-2009 20:47

    sayın başkanım COŞKUN ÜNAL 5 gün boyunca yapmış oldugunuz soguksu festivali kızılcahamam halkı ve misafirleri doyurucu olmuştur herkes memnun olmuştur festivallerin devamını diler,hizmetlerinde başarılar diler saygılar sunar ellerınden öperim. HİLMİ ÖZDEMİR AKDOĞANLI ABICA'NIN OGLU

  • kızılcahamamlı   19-07-2009 12:04

    Dört Gün Arka Arkaya Çok Güzel Bir Festival Gördü Kızılcahamam Bazen Eleştirsekte Güzeldi.Kızılcahamamlılar Dört Gün Çok Güzel Eğlendiler.Bu Eğlencelerin Devamını Bekliyoruz.Neşat Ertaş'a Teşekkürlerimi Sunuyorum.

  • Bedensel Engelliler Derneğinden   19-07-2009 11:38

    Yıllardır belki özlemi duyulan bir Kızılcahamam Kültür,sanat ve su festivali ile Büyük önder Atatürk'ün ilçemize gelişinin yıldönümü kutlaması yapılan güzel bir organizasyon ve çeşitli etkinliklerle kutlandı,tam ilçemize ilçemiz halkına yakışır bir festival oldu,insanların streslerini atmalarınada vesile oldu,emeği geçen herkesi tekrar tekrar kutluyor,böylesi güzel daha nice festivaller ve engelsiz,yarınllar temenni ediyoruz.

  • oğuz   19-07-2009 11:30

    Teşekkürler sayın başkan ve ekibine. Yapılan 5 günlük bu olaya festival demek büyük haksızlık olur. Bunun adı olsa olsa karnaval olur...........Kızılcahamama ve kızılcahamamlıya gereken değeri veren tanıdığım tek isim Coşkun Ünal (tabi yaşar başkandan sonra). Kendisine tekrar teşekkür eder başarılarının devamını dilerim. Umarım kendisini haksız yere suçlayanlar biraz olsun utanırlar. Çünkü en büyük günahlardan birisi de kul hakkıdır. Ne demişler "Yiğidi öldür hakkını yeme."

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA