Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Prof.Dr.Emrullah İşler KBRT de halka seslendi
  • Facebook da Paylaş
Prof.Dr.Emrullah İşler KBRT de halka seslendi
  • 29-06-2007
  • 27 yorum
  • 5659 okunma
Ak Parti 2.Bölge Milletvekili Prof Dr.Emrullah İşler Kızılcahamam Bölge Radyo Televizyonunda Kızılcahamamlılara seslendi

Adalet ve kalkınma partisi 2.Bölge milletvekili adayı Prf.Dr Emrullah İşler Kızılcahamam Bölge radyo Televizyonunda hemşerilerine seslendi.Televizyon programında yaptığı konuşmada hükümetin icraatlarını değerlendiren Prof.Dr.Emrullah İşler Yaptığı konuşmada şunları söyledi. “2002 den 2007 ye geldiğimiz de geriye dönüp baktığımızda Ak Partinin aldığı oylarda anormal değişim olduğunu görüyoruz.Yani şunu söylemek istiyorum artık Türkiye Ayakları üzerinde durabiliyor ekonomi ,borsa eskiden olduğu gibi günlük değişmiyor ülkede istikrara var dengeler yerine oturmuş bu da tabi ak parti nin yaptığı olumlu çalışmalar neticesinde meydana geldi.Geriye dönüp geçmiş hükümet dönemini hatırlayıp bugünkü durumu kıyaslarsak durumu daha  net analiz edebiliriz diyen Prf.Dr.Emrullah İşler sözlerini şöyle sürdürdü 22 Temmuzda yapacağımız seçimler ülkemiz için çok ok önemli burada halkımız tercihlerini kullanacak vatandaşlarımız bu tercihlerini yaparken ya demokrasiden yana oy kullanacaklar yada cuntacılara oy kullanacaklar cumhurbaşkanlığı seçiminde gördüğümüz haklatan değil başka yerlerden medet umanlar halktan kaçanlar şimdi halka sandıkta hesap verecek dedi.

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine de değinen İşler 367 oy istenmesi azınlığın çoğunluğa hükmetmesi istenmiştir.Her Cumhurbaşkanlığı seçiminde birçok aday çıkmasına rağmen bu seçimlerde her ne hikmetse  diğer siyasi partiler aday çıkarmamış ve sonuçta meclis deki sizin vekalet verdiğiniz vekillerinizi kapalı kapılar ardına koyarak dışarı çıkartmamışlardır.

Bu seçimlerin diğer önemli yanı ise bu meclisin Cumhurbaşkanını seçecek olması diyen Prof.Dr.Emrullah İşler oy verirken hükümet ve cumhurbaşkanı için oy vereceğinizi unutmayın dedi

Konuşmasının sonunda Kızılcahamamlılardan koalisyonlara değil tek başına iktidar olacak partiye oy vermelerini isteyen İşler koalisyonlar bu ülkeye çok çektirdi dedi

 

Prf.Dr.Emrullah İşler  Kimdir

Ankara’da doğdu (1960). 

İlk, orta ve lise öğrenimini Ankara’da tamamladı (1978). 

Kral Suud Üniversitesi Arap Dili Enstitüsünü bitirdi (1981). 

Kral Suud Üniversitesi Eğitim Fakültesinden mezun oldu (1985).

İngiltere’de dil kursu gördü (1985-1986).

Askerlik hizmetini Kara Kuvvetleri Komutanlığı Lisan Okulunda Arapça Asteğmeni olarak tamamladı (1987).

Askerlik hizmetinden sonra Genelkurmay Başkanlığında Arapça tercüman olarak memurluk hayatına başladı (1988).

Bir buçuk yıl sürdürdüğü tercümanlık görevinden, hâlen görev yapmakta olduğu Gazi Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü Arap Dili Eğitimi Anabilim Dalına geçiş yaptı (1989).

Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde başladığı yüksek lisans programından 1989, doktora programından 1993 yılında mezun oldu.

1994’te Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde, ardından 1996’da Gazi Eğitim Fakültesi Arap Dili Eğitimi Anabilim dalında yardımcı doçent oldu. Arap Dili Eğitim alanında 1998’de doçent, 2004’te profesör unvanlarını aldı.

Kazakistan’da bulunan Uluslararası Hoca Ahmet Yesevi Üniversitesi Şarkiyat Fakültesi Arapça Bölümünde bir dönem misafir öğretim üyeliği yaptı (2000).

Ocak 2002 – Eylül 2003 tarihleri arasında Kral Suud Üniversitesi Asya Dilleri Bölümü Türkçe Anabilim Dalında misafir öğretim üyeliği yaptı.

05.04.2006 tarihinden itibaren Ortadoğu alanında Başbakan Başmüşavirliği görevini sürdürmektedir. 

22 Temmuz 2007 milletvekilliği seçimlerinde Ankara 2. bölgeden Ak Partiden aday adayı olmak üzere üniversitedeki ve başbakanlıktaki görevinden 08.05.2007 tarihinde ayrıldı. 

Çok iyi derecede Arapça, iyi derecede İngilizce bilmektedir.

 

Evli ve üç çocuk babasıdır.

Etiketler : Prof.Dr.Emrullah - İşler - KBRT - de - halka - seslendi -
YORUMLAR
  • e.a   15-07-2007 11:12

    karşınızdakinin bir bayan olduğunu unutmayın. ne kadar cahil olduğunuzu buradan anlıyoruz. sizi şiddetle kınıyoruz. karkışısındaki insana saygısı olmayan insanın kendisinede saygısı olmaz. lütfen daha dikkatli kelimeler kullanın eğer gerçekten siyaset yapmak istiyorsanız.

  • MuzaffeReis   11-07-2007 12:48

    Kendimizi küçük görmeyelim. bizler büyük kuvvetliyiz. Vazifenizi hiçbir zaman unutmayız. Kuvvet birliktir. Dâvamızın geleceği birliktedir. Birlik, beraberlik içinde olmaktır. Boşverin tartışmaya gerek yok konuşsunlar biz bu kadar oyu ne yapacağız onu düşünelim bize fazla geliyor.

  • Emin Işık   07-07-2007 14:02

    Nede iki parti üzerine eleştiri. ikisine de vurun tokadı. KIZILCAHAMAM insanı işsiz. çaresiz. artık kahvehanelerden de kaçıyor. çünkü çay içemiyor. çay ısmarlıyamıyor. iki partidan başka parti mi yok. vurun ikisine de tokadı. bir hemşehrimiz 5. sıra . bir hemşehrimiz 10. sıra. halbuki bağımsız hemşehri adaylarımız var. başka partilerde var. her partinin devlete verdiği tüzük aynı. tartıştığınız iki parti de (aday hemşehrilerimi ayrı tutarım) her ikiside pkk yı bir şekilde affetti. biri ikiz yasa, biri eve dönüş yasası, biri Rahşan affı vs.vs. ey işsiz hemşehrilerim. oy boşa gider dedikodusuna inanma. madem ki ikisini de beyenmiyorsun. başka yerlere ver oyu. selam saygılarımla

  • mhpliler okusun   06-07-2007 17:29

    mhpliler okusun ben bu yorumlara hiçbirşey katmayacağım, sadece bir kaç yazı tavsiye ediyorum. Bunu okusunlar yeter derim. hepinize saygılar http://www.haber7.com/artikel.php?artikel_id=138582 http://www.haberturk.com/haber.asp?id=27492&cat=140&dt=2007/06/29 http://www.haber1.com/haber.asp?id=157526 http://www.aktifhaber.com/news_detail.php?id=120496 http://www.haber5.com/haber.php?haber_id=285689 ama mutlaka okuyun, öyle inat için körü körüne siyaset yapılmasın.. mhpliler okusun mhpliler okusun mhpliler okusun mhpliler okusun mhpliler okusun mhpliler okusun mhpliler okusun

  • Mehmet Asım   06-07-2007 01:19

    dün bir dosttan aldığım bir mesajı sizinle paylaşmak istedim. Aynen şöyle idi. "Devletin başına Devlet Baykal'ı getirecek!"

  • Canan ŞAHİN   05-07-2007 23:33

    Sayın Emrullah İŞLER Beyefendinin öncelikle Kızılcaham Kuşcuören köyü halkı adına ve sonra tüm Ankara'lı hemşehrilerimiz adına yolu açık olsun.Tüm kalbimizle destekliyoruz...

  • Cumhur ÇARIKLI   05-07-2007 09:32

    Sayın AKP ve MHP'liler! Birbirinizle didişmeye devam ediniz. Özellikle MHP'liler, AKP'ye daha, daha çok saldırınız. Ki; DEVLETİN BAŞINA BAYKAL gelebilsin.

  • sinan can   04-07-2007 20:22

    AKP bulmuş duygusal türk milletini sömürüp duruyor.Bizim halkımızda hala bu zihniyetsizlere destek veriyo askerime kelle diyene, dağda gezen çakalların ağ babasına sayın diyen onlar değil mi?askerlerimiz şehit olsun diye 1 milyar dolara anlaşma imzalayan bunlar değil mi? ABD,AB ve Kürt babaları,talabani ve barzaninin taşeronundan bahsediyoruz uyanın artık. EY YÜCE TÜRK TİTRE VE KENDİNE GEL!!

  • a.ü   04-07-2007 20:15

    İLK ÖNCE BU SİTEYİ ZİYARET EDEN HERKEZDEN VE EMRULLAH BEYDEN ÖZÜR DİLEYEREK ELEŞTİRİM BENİM ANKARA NÜFUSUNA KAYITLI M.V. ADAYLARIN NEDEN EN SON SIRAYA ALINMASI AYRICIDA Akp NİN ŞU ANA KADAR YAPTIĞI HATALARI HERKEZE DUYURMAKTIR VE BİZİM SADECE ŞEHİTLER ÜZERİNE SİYASET YAPIYOR DİYORSUNUZ AMA BİZ GERÇEKLERİ SÖYLEYİNCE NEDENSE BAZILARI ALINIYOR AMA GERÇEKLER DEVAMLI ACIDIR..................... GELELİM Akp nin şu ana kadar yaptığı yanlış siyasetleri memleketi nereye götürüyor size anlatıyım 1. Başbakan Erdoğan bir Amerikan gazetesine yazdığı makalede Irak’a savaşmaya giden ABD’li askerlere dua etti: 2. Dışişleri Bakanı Gül “Dünya barışı için, barışı korumak için, son 50 senede dünyada en çok Amerikalılar kendi çocuklarını feda etmişlerdir.”dedi. 3. Yirmibeş İslam ülkesinin sınırlarını değiştirip hepsini Irak gibi yapma projesi olan ABD kaynaklı BOP’la ilgili Sayın Gül’ün görüşü: “Büyük Ortadoğu Projesi (BOP) Türkiye’nin dış politika ilkelerine uygun. ABD ile hareket ediyoruz. Amacımız İslam ülkelerine özgürlük ve demokrasi getirmek.” 4-ABD Savunma Bakan yardımcısı Paul Wolfowitz: “Biz Irak’a müdahale konusunda tereddüt ediyorduk, Tayyip Erdoğan bize cesaret vermiştir.” (Irak işgalinden üç ay önceki Türkiye ziyareti esnasında yaptığı açıklamadan.) 4-sayın başbakan Erdoğan, AJC örgütünden bugüne kadar “cesaret ödülü” alan 10 kişi içinde Yahudi olmayan tek kişi. 5-Çeçenler Rusların dilinde terörist. Erdoğan 3 Kasım seçimi sonrası AKP genel başkanı olarak 170 kişilik heyetle ziyaret ettiği Rusya’da teröre karşı işbirliğinden söz etti 6-Yurtdışı turları ve ilginç temasların ardından Erdoğan, milletvekili oldu. Aradan dört buçuk yıl geçmesine rağmen AKP “Acil Eylem Planı”nı bile tatbik edemedi 7-Kuzey Irak’ta askerlerimizin başına çuval geçirildi. Buna ciddi hiçbir tepki gösterilemedi 8-Erdoğan’dan enteresan bir açıklama: “Amerika’nın düşündüğü Büyük Ortadoğu Projesi var ya, Genişletilmiş Ortadoğu Projesi; Diyarbakır işte bu proje içinde bir yıldız, bir merkez olabilir. Bunu başarmamız lazım.”dedi 9-Irak savaşında ABD’ye verilen destek, KREDİ pazarlığına dönüştü. Bakanlar Kurulu toplantısı sırasında Başbakanlıka giden Dışişleri Müsteşarı, ABD Büyükelçisi Pearsonın getirdiği ABD önerilerini hükümetin onayına sundu. (http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=66614) · Türkiyenin asgari “6 milyar dolar hibe”, “20 milyar doları bulan kredi” ve “ticaret desteğini” içeren seçenek üzerinde durduğu, bu seçeneğin hibe bölümünü artırmak üzere pazarlık ettiği öğrenildi. · 92 milyar dolarlık bir kayıp faturası gündeme getiren Ankara, 2003te 25, sonraki dört yılda 15-17 milyar dolar desteğe ihtiyaç duyulabileceğini belirtti. ABD, Türk ekonomisini ayakta tutma güvencesi verdi. 10-Erdoğan ve Gül, 29 Ekim 2004 tarihinde AB Anayasası’nı imzaladılar. Nerede? “Bütün Türkler yok edilmeden Hristiyan dünyası rahat etmeyecek.” diyen Papa Cixtus’un (1585-1590) heykeli altında, manevi huzurunda 11-AKP milletvekili Ömer Çelik, kadınları tecavüze uğrayan ve ülkesi işgal edilmiş Iraklı direnişçilere: “Katiller sürüsü!” dedi 12-Erdoğan’ın danışmanı Cüneyd Zapsu, Amerikalılara Tayip Erdoğan hakkında, “Bu adamı kullanın!” dedi. İşte American Enterprise Institute adlı düşünce kuruluşundaki konuşmanın teyp kaydı: This man is an honest man. And he has his own beliefs and he is true to his beliefs. Please try to... Id say "exploit"(sömürmek,istismar etmek, kendi çıkarına kullanmak) is a bad word, but kullanmak or use... (Zapsu burada Türkçe kullanmak sözcüğünü telaffuz ediyor ve İngilizce nasıl denir anlamında dinleyicilere bakıyor ve bir Türk dinleyicinin hatırlatması üzerine sözlerine devam ediyor) take advantage of this man. Because this person has so much credibility, because of his own beliefs in the Muslim world and he believes in the Western style democracy. I think instead of pushing him down, putting him to the drain, use... Here and in Europe you should take advantage of that. This is my offer... 13-İçişleri Bakanlığı’nın emri ile, Papa Jean Paul’ün ölümü dolayısıyla tüm yurtta bayraklar yarıya indirildi. İçişleri Bakanlığı, 8.4.2005 Cuma günü tüm resmi dairlerde gündoğumundan-günbatımına bayrakların yarıya indirilmesini istedi. Emir örneği için: (http://www.istanbul.gov.tr/images/docs/emir.doc) · Papa için Rusya’da bile bayraklar yarıya inmedi (!?) (Ortodokslar ya, o yüzden indirmemişlerdir…) · Diyanet İşleri Başkanımız vefat etse hangi ülke bayrağını yarıya indirir? · Türkiye’de Diyanet İşleri Başkanı vefat etse AKP bayrakları yarıya indirtir mi? · Laik bir ülkede müslümanlar aleyhine Papa için bu ayırım niçin yapılır? · Milli sembolümüz olan bayrağımızın yalnızca bir dinin ruhani lideri için yarıya indirilmesi, o dini kayırma anlamı taşımıyor mu? 14-Antalya’da Dinler Bahçesi açıldı sonra Şanlıurfa’ya da “Dinler Parkı” açmaya kalktılar. Urfalıların Dinler Parkı’na tepki göstermesi üzerine proje “Halepli Bahçe” adıyla değiştirildi 15-Camilerden elektrik ve su parası alınmaya başlandı. ( Oysa kiliseler bu parayı ödemiyor. ) İlginç olan, önceki hükümetlerin çekindiği bu uygulamaya AKP’nin 2005 yılında başlaması. Derneği olan camiler, şu anda faturalarını ödemeye çalışıyor. Peki kiliseler ibadethane değil mi, niçin ödemez? 16--Başbakan “Çocuğum işsiz” diyen vatandaşı “Senin çocuğun da işsiz kalsın! Otur, otur! Bana kişisel sorunlarını getirme…” diye azarladı. (AKP Keçiören İlçe Kongresi) http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=182616 · “Lan…Sus…Hadi ananı al git buradan!” diyen başbakanın arkadaşları da benzer üslupla konuştular: Tarım Bakanı, çiftçilere hitaben: “Gözünüzü toprak doyursun.”dedi. Maliye Bakanı: “Babalar gibi satarım.”dedi. AKP Urfa Milletvekili, sel mağduru vatandaşı şöyle azarladı: “Fazla konuşma!” 17-Bazı köylerde ilköğretim 1. sınıf öğrencilerine dağıtılan okuma-yazma öğreniyorum kitaplarında 13 ve 15. sayfalarında haç işareti bulunan, 3 çocuğun kilisede aldığı eğitimi ve kilise dualarını gösteren fotoğraflar kullanıldı. (MEB-TTKB’nin 12.07.2004 tarih / 115 sayılı onayını taşıyan AB destekli bu kitaplar, ücretsiz dağıtıldı.) HEY ARKADAŞLAR BUNLARMI ŞEHİT POLİTİKASI DAHA YAZMADIĞIM BİR SÜRÜ ŞEYLER VAR ARTIK BIKTIM BU KÖŞEYE YAZMIYORUM SİZİN GİBİ DÜŞÜNENLERLE MUHATAP OLMAK İSTEMİYORUM HA UNUTMUŞTUM YUKARDAKİ ARKADAŞ CHP MHP İTTİFAKINDAN BAHSEDİYOR BİZ İTTİFAKIMIZ SADECE MİLLETİMİZDİR

  • Necati   04-07-2007 13:18

    ben bu yorumlara hiçbirşey katmayacağım, sadece bir kaç yazı tavsiye ediyorum. Bunu okusunlar yeter derim. hepinize saygılar http://www.haber7.com/artikel.php?artikel_id=138582 http://www.haberturk.com/haber.asp?id=27492&cat=140&dt=2007/06/29 http://www.haber1.com/haber.asp?id=157526 http://www.aktifhaber.com/news_detail.php?id=120496 http://www.haber5.com/haber.php?haber_id=285689 ama mutlaka okuyun, öyle inat için körü körüne siyaset yapılmasın..

  • Ahmet Tuncer   04-07-2007 12:31

    Ben şahsen ilçem insanlarının bu konuda bu kadar yorum yapmış olmalarını demokrasi adına benimsiyorum. Kavga etmeden, küfür ve hakaret olmadan yapılan bu tür tartışmalar inanıyorum ki siyasi kültürümüzün artmasına katkı sağlayacaktır. Keşke belirtildiği gibi kişi ve siyasi parti adı üzerinden değil de görüşler üzerinden tartışma yapılabilse. Ama zamanla o da olacak. Ben bu vesile ile siyasetin bakla bir yüzüne işaret etmek isterim. Sayın Ali Bey’in yorumunda değindiği taşra teşkilatları meselesi çok önemsediğim bir konu. Gerçekten sade bir vatandaş olarak oy verdiğim AKP’nin bu gün en büyük sorunu bu. Onlarca yıldır pek çok iktidar partisinin yerel teşkilatlarını yakından tanıyan birisiyim. AKP teşkilatında gördüğüm zayıf, yetersiz ve dışa karşı itici görünüm maalesef hiç birisinde yoktu. Geçmiş iktidarların yerel teşkilat yönetimlerini oluşturanların çoğu kişisel özellikleri veya mensup oldukları ailelerden dolayı toplumda saygın insanlardı. Ayrıca bu kişiler partici olmanın gereklerine de uyarak, yerelde yaptıkları icraat ve tasarruflarda partilerinin yarar ve zararını sürekli göz önünde bulundururlardı. Pek çok insan oyunu bunların hatırına o partiye verirdi. İşte partiyi sırtlamak buydu. Bu gün AKP’nin yerel teşkilatında bu yapıyı maalesef göremiyoruz. Belki üç beş kişi dışında hiç birisinin bu özellikleri taşıdığı söylenemez. Çoğu var olan güçleri nedeniyle partiye güç katmış kişiler değil. Bilakis, partinin iktidar gücünden yararlanarak kendilerini güçlendirmeye çalışan kişiler. Şu son dört – beş yıldır icraatlarıyla topluma, özellikle de parti tabanına verdikleri görüntüleri özetleyecek olursak: Kendi kişisel çıkarlarının peşinde koşan, eş, dost, akraba kayırmaya çalışan, kamu görevlisi olduğuna aldırmadan partiye alenen sövüp sayma cüreti gösterenlere bile bahşiş verir gibi pervasızca makam, mevki vermeye çalışarak partinin onurunu zerre kadar düşünemeyen ve takım elbise - gravatla dolaşarak halka caka satan kişiler. Parti adına çalışmaları ise, seçimden seçime pankart ve afiş asarak, seçim araçlarıyla dolaşmak. Tam anlamıyla partinin sırtına binmişlik. Sanıyorum AKP tavanının da bu hususta ihmali söz konusu. Ufku geniş insanların millet menfaatı için bu olumsuzlukları göz ardı ederek AKP’ye oy vermeleri kaçınılmaz. Ama bir pire için bir yorgan yakacak pek çok insanın olduğu da unutulmamalı. Parti tavanı tez elden bu işe el atıp, teşkilat mensuplarını ince eleyip, sık dokumalıdır. Saygılarımla...

  • VEYSEL   04-07-2007 10:50

    SAYIN AYNUR YAVAŞ VE BENZERLERİ SİYASET GİBİ BİR KARALEKE Yİ ŞEHİTLERİMİZ ÜZERİNDEN Y TOPLAMAYA ÇALIŞARAK KULLANIYORSUNUZ YA; İŞTE SIRF BU YÜZDEN VE BUNUN GİBİ BENZERİ KONULAR YÜZÜNDEN BİRYERLERE GELEMİYR PARTİNİZ VE SİZLER. SİZLERE KİMSE GÜVENMİYOR ARTIK BUNU KAFANIZIN Bİ KÖŞESİNE YERLEŞTİRİN. BU ŞEKİLDE SİYASET OLMAZ. HÜKÜMETİN İCRAATLERİ ÇOK GÜZEL VE İNŞALLAH AYNI HIZLA DEVAM EDECEK...MİLLET GÜN YÜZÜ GÖRDÜ BEE , ÇATLIYOSUNUZ ÇATIR ÇATIR , KISKANIYORSUNUZ, ÇEKEMİYRSUNUZ BU BESBELLİ APAÇIK BELLİ İŞTE :))) SADECE GÜLÜYRUM SÖYLEDİKLERİNİZE SİYASETİNİZE... SİZE GÖKHAN ÖZENDEN YAVAŞ OL YAVAŞ ŞARKISINI ARMAĞAN ETMEK İSTERDİM BİR ARA SİTENİN RADYSUNA GELİN DE ARMAĞAN EDİYİM OK...

  • veysel   04-07-2007 10:38

    bir insan hele ki bu milletvekili adayıysa ve bu kadar yrum alıyrsa olumu veya olumsuz , demekki konuşulmaya değer bir insan.... YAVAŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ

  • tolga   04-07-2007 01:18

    Doğruları söylemek atıp tutmak değildir yalnız doğruları söylüyorlarsa bir kere sizler doğruları söylemiyorsunuz.Şunu anlıyormusunuz bilmiyorum şehitler hepimizin şehidi orada sizler bağırınca işaretler yapınca sizinmi oluyor birde siyaset için şehidi kullanmak onun cenazesinden birşeyler ummak çok üzücü ben siyasetci değilim ama mhp li asla olamam ben siyasi gözlem yaparım bir önceki yazımda da ondan bahsettim ama beni ak partili gibi algılamışınız olsun bu seçimlerde oyumu ak partiye verecem Şimdi ak partililerin yazmadıklarını ben sana söyleyim geçen bir tv kanalında izledim mhp iktidarında 7500 dönüm yer satılmış ak parti iktidarında 15000 dönüm yer satılmış bunu yaparken belli kurallar neticesinde ve belli yüzdelik oranlara göre satılıyormuş sizde satmışını onlarda satmış apo asmasına gelince mhp iktidara gelirken apoyu asmak için geldi hatırlayın sloganınızı "ÜRKEĞE DEĞİL ERKEĞE OY VERİN " değilmiydi sloganının mllet erkek sanıp oy verdi ve sizi iktidara taşıdı ama ne oldu rahmetli ecevitin kanatları altına girip bir tane başörtülü vekiliniz vardı onunda başını açarak insanların onurunu incilttiniz bunları unutmadık Apo denen şerefsizi asmayı bırakın imralıda ona köşk hazırladınız 129 vekilden bahsediyor a.ü. hanfendi restinizi çekseydiniz hükümetten ayrılsaydınız o dönemde idam kalkmamıştı hakim yargıladı ve kalemi kırdı yolladı devletin başı devlet bahceliye o naptı 1.5 yıl sümen altında bekletti apoyu imralıya yolladı şimdi meydanlardan ip atmak kolayya bu millet te keriz atıyor atsın bakalım Takmışınız kelle ve sayın kelimelerini hükümeti bundan başka eleştirceğiniz bir şey yok ben o kaseti internette izledim tamamını dinlediğinizde durumun öyle olmadığını anlarsınız ama o işinize gelmez ha şunu da söyleyim tasvip ediyormuyum etmiyorum anlam olarak öyle olmadığı halde ama 2000 yıkında konuşmuş sizin sevinmeniz lazım o kelimelerde olmasa napardınız MHP nin erzurum mitingini izledim ya bir partinin yapacağı hiçbir icrat anlatılmazmı ama yok bir kelime varsa yok sa akp ne var anlamadım neden chp ye hiç atmıyorsunuz bir kelime onlar çok mu doğrular ama işinize geliyor alıştınız çünkü MİLLİYETCİLİK ADI ALTINDA SOLCULUĞA yine ümidiniz var chp ile koalisyona VER OYUNU MHP YE GİTSİN CHP YE bu iş böyle gidin chp ile çalışın çok kendinizi yormayın ne olsa bir bakanlı alırsınız saygılarımla

  • a.ü   03-07-2007 19:39

    Sayın tolga bey benim eleştirim hemşerimiz olan Emrullah beye değil neden BİZ KIZILCAHAMAM lılardan ilk 1-5 arasına alınmıyor ve sorun bu benim yazımı iyice okumadan herhal de sadece 129 M.V.dedim 360 küsür ile 129 arasındaki matematiksel rakama bak matematikden anlıyorsan MHP. olarak bizim baraj sıkıntımız yok bütün medya sizin her şey Akp.nin kendine güvenleri sonsuz.Köy şenliğinde M.V.adayımız eleştiriler yapıyor diyorsun birşeyler varki eleştiriliyor doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar bu politikalar bencillikmi? Türkiye söz konusu olunca değil MHP.li bütün herkez eleştirmeli Mustafa ERDEM ne de ne konuştuğunu bilir.Bazı şeyler sineye çekilmez siz bunu istiyorsunuz geçmişte neyi görüldü iktidar MHP.nasıl eleştirirsizniz bunu anlıyamıyorum Devlet Bahçelinin kucağına konan paket konusunu iyice araştırın böyle bir şey olmuş olsaydı MHP.değil asmak Akp.Başbakanın sayın dediği KÖPEĞİ köpeklere yem ederdi böyle bir imkanı yoktu sizin gibi 360 m.v yok sadece 129 iş başında idik.Tolga bey hele şu söylediğiniz son sözler bir şehidimizin kılına zarar gelse kahrolan yine TÜRK insanıdır.son sözlerini dehşet verici olarak okudum neye Sayın Başbakan Kelle dedi diye bir şey demiyorsunuz hep susuyorsunuz.Böyle zihniyet işte siz bu şekilde her zaman karalayarak biz MHP.leri zan altında bırakıyorsunuz sizler Baş örtüler için her cuma camilerde idiniz oysa biz giden canlar ordayız son haberlerde tutuklanan terörisler kandil dağına Amerikalıların zırhlılarla berey götürdüklerin söylediler herhalde tahmin edersiniz dağa neyin gittiğini sizin Amerikan dostlarınız bizim askerimizi vursun diye içiniz hiçmi yanmıyor ilk yazımda sadece şehit mi dedim baş bir şey demedim mi TÜRKİYE nin değerlerinden bahsetmedimmi!!!!!!!! işine geldiği için tabiki bahsetmemişsin ALLAH sizin gibi düşünenlere açısın yine son sözlerinizi dehşetle KINIYORUM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bu sizin Akp.nin akıl Hocası Necmettin Erban bile sizlere artık dayanamıyor AKP.ye OY VERMEK CEHENNEME BİLET ALMAK DİYOR NEDERSİNİZ tolga beyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kolay gelsin

  • aslı   03-07-2007 19:12

    mhpli değilim ama tolga efendi son cümleleriniz gerçekten çok üzücü hiç bir mhpli sırf oy kapmak için böyle yapmaz milleti yanıtmayın ALLAHTAN korkun .

  • Vasif ENDER   03-07-2007 18:31

    Sayın a.ü Hanımefendi, Sizlerin görüşlerini saygıyla karşılıyorum. Şehitler konusun da bütün milletimiz aynı duyarlılığa sahiptir. Ama şehitler bu günün meselesi değildir. 30 yıla yakın bir süre cereyan etmekte olan bir memleket meselesidir. Konunun kökleri daha da derindir. Düşünün, 1925'lerde Lozan görüşmelerinde batılıların azınlık kapsamına aldırmaya çalıştıkları güneydoğulu halkımızın önde gelenlerinden bir heyet, Ankara'nın işareti olmaksızın kendiliğinden teşekkül etmiş ve o günün imkanlarında Lozan'a giderek, batılılara sert çıkarak; "Biz Türklerden ayrı değiliz. Et ve kemik gibiyiz. Size ne oluyor ki, bizi onlardan ayırmaya çalışıyorsunuz." diyerek konuya son noktayı koymuşlardır. O günden bu güne ne olmuş ki, bu insanlar arasından çıkan bir cani örgüt milletin huzurunu ve barışına kastetmiştir? Tarihi iyi araştırıp, yorumlayıp anlamaya çalışalım. Lütfen bu meseleyi siyaset üstü bir anlayışla ele alalım. Onlarca yılların meselesini bu güne mal etmeyelim. Düşünün! (Allah korusun) vatani görevini yapmakta olan bir yakınımız şehit olsa. Cenaze törenine ilçemizde yaşayan bütün halkımız katılır. Bütün halkımız bu acıyı yüreğinde hisseder. Bu halkın içerisinde her siyasi görüşe mensup insanlar vardır. Şimdi, cenaze töreninde her farklı siyasi görüş mensupları kendi siyasi kimliklerini yansıtıcı işaretler gösterip sloganlar atsalar uygun olur mu? Cenaze sahipleri bundan rahatsız olmaz mı? İşaret göstermeyip slogan atmayan diğer siyasi görüş mensupları insanlar bundan rahatsız olmazlar mı? Bu hassas konu milli birlik ve beraberliğimizi pekiştirmesi gereken bir konudur. Yalnızca mensubu bulunduğumuz siyasi grubun meselesi olarak lanse edersek milli birlik ve beraberliğimize de zarar vermiş oluruz. Lütfen dikkat! Saygılarımla.

  • Sadi SANCAKLI   03-07-2007 17:49

    Değerli Yorumcular, Demokratik bir toplumda yorumların farklılığı ve çokluğu bir zenginliktir. Ancak, yapılanlar hakaret, sataşma ve karalama değil, mantık temelinde ve ispat edilebilir tezler üzerine fikir yürütme olursa yorumdur. Şahsen benim fikrime aykırı da olsa gerçek yorumları okumaktan haz alır ve saygı duyarım. Sağlıklı yorum yapabilmek için taraftarı olduğumuz ve oy vermeyi düşündüğümüz siyasi partiyi de bütün yönleriyle irdeleyip yanlışlarını eleştirebilme olgunluğuna erişmemiz gerekir. Yoksa dine inanır gibi parti tutarsak asla olgun, objektif olamayız ve yorum diye yaptıklarımız da subjektif takıntılardan öte bir anlam ifade etmez. Subjektif takıntılarımızı ulu orta ifade etmekle ancak deşarz oluruz. Fakat savunduğumuz siyasi partiye bir şeyler kazandırmak yerine kaybettiririz. Lütfen birbirimize ve siyasi görüşlerimize daha saygılı ve medeni yaklaşım içerisinnde üsluplar kullanmaya özen gösterelim. Şuna kesinlikle inanalım ki; ne bizim tuttuğumuz siyasi yapı % 100 doğru, ne de karşıtı olduğumuz siyasi yapılar %100 yanlıştır. Saygılarımla.

  • aynur yavaş   03-07-2007 17:03

    doğruları söylemek milleti aydınlatmak ne zamandır atıp tutmak oldu.kimse şehit cenazelerini kullanmıyor yıllardır her şehide yürekler bu feryatlarla sesleniyor. türban konusunu malzeme yaparak o kandırılmış kullanılmış kadınlarla ve daha yapmadığınız nice vaatlerle geldiniz iktidara sizden güzel malzeme kullanan var mı?ermeniler sokakta bağırırken hepimiz ermeniyiz diye biz türklüğe şehitlere sahip çıkmışız bu mu yanlış?siz bu güçle sayın diye hitap edeceğinize apo köpeğine assaydınız da görseydik ....ama olur mu vatanı karış karış satmak varken,içini boşaltmak AB ye ABDye peşkeş çekmek varken...artık bitti dağıttığınız sadakalarda sizi kurtaramayacak millet uyandı bu vatanı kanımızı dökerek aldık,kansızca vermeyiz! "Dünya'da her millet icraatına tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortak sayılır." M.KEMAL ATATÜRK

  • ilbay   03-07-2007 15:14

    dün mersin adayı kürşat tüzmeni izledim Mersine yapacaklarını anlatıyordu bir çok projeyi hayata geçirecegini söyleyerek projelerini sırladı bizim vekil adaylarımız neden KIZILCAHAMAM'a yapacaklarını söyleylemiyorlar. yoksa projelerimi miyok???!!!!

  • tolga   03-07-2007 14:32

    sayın a.ü.hanfendiye seslenmek istiyoryum anlıyorum kendisi mhp li bir bayan yalnız hemşeri derken mhp deki hemşeri de ak partideki değilmi bunu doğrusu anlayamadım. ak partiden 10.sıraya kondu diye emrullah beye eleştiri yapılırken mhp mustafa erdemi 5. sıraya koyuyor sanki çok iyi bir sıraymış gibi bu eleştirilmiyor ve halka yerinin iyi olduğu takdim ediliyor birincisi kızılcahamamlılar neden 1.ve 2. sırada olmuyor kimse bunu sormuyor ikinci bir konu kızılcahamamda yaşıyoruz ve bölgemizi ve bölge siyasetini takip ediyoruz hatırlayın mhp nin iktidara geldiği dönemi en hızlı dönemiiydi bu bölgeden kaç vekil çıkarttı ve şimdiki adayın sırasına bakın mhp nin sırasına bakarak ak partinin sırası çok iyi kazanma şansı var en azından mhp nin barajı aşıp aşmıyacağı belli değil aşarsa bu bölgeden en fazla 1 veya 2 çıkartabilirki ben aşacağını snmıyorum mustafa erdem de seçilemez birde siyaset ben diye yapılmamalı mhp bunu yapıyor geçen köyümün festivalindeydim tabi festival olunca partilerde ordaydı biri gelip diğeri gitti mhp nin adayını orada gördüm konuşması hiç hoş değil di kızılcahamamlı ben varım beni seçin akp şöyle böyle attı tuttu birde sonra ak partili Emrullah İşler bey geldi gayet efendi bir şekilde kimseyi kırmadan yapacaklarını ve kendini tanıttı herkesinde takdirini topladı yani şunu söyluyorum ben varım demekle var olamazsınız insanımız MHP yi çok iyi biliyor ve geçmişte gördü Sayın a.ü. hanfendiye de seslenmek istiyorum terörü ak parti yapmıyor idam cezasının kalkmadığı bir dönemde paket servis olarak getirilip Devlet Bahcelinin kucana konan Adullah Öcalnı asmayıp ona adayı hazırlayan ve idam cezasını 1.5 sene sümen altında bekleten Devley Bahcelidir atarken kendinize bakıp öyle atın Korkarım ki MHP hergün şehit olmasını istiyor seçimlere kadar çünkü siyaseti tamamen şehitlere göre ayarlamış ve şüpheleniyorum seçime yakın buyuk bir şey yaparlar diye bunlardan herşey beklenir cenazede slogan atan insanlar oy uğruna herşeyi yapar

  • mehmet   03-07-2007 13:17

    sayın a.ü size sonuna kadar katılıyorum meyve veren agac taslanırmıs :D ne meyvesi verdilerki taslayalm

  • a.ü   02-07-2007 23:02

    SAYIN ALİ BEY Tabiki donanımlı olacak ikna yeteneğide öyle kime karşı saldırgan olacakki kendi partililerini eleştirecek hali yokya,neden çamur atsın atacak kimse yok karşındaki insanlarda başarılı MHP adayımız Mustafa ERDEM bey mükemmel bir insan KIZILCAHAMAM'lı olarak onudesteklemek lazım daha önce seçilmiş olanlarda senin öğdüğün Akp mensubu üyeler, neden bir dönem daha başımızda kalsınlar gerçi adayda değillerya neden kimse elini vicdanına koyup düşünmüyor 129 Milletvekili ile MHP ne yapıbilirdi,Akp 360 küsür milletvelili ile ne yaptı işi gücü AB Türkiyenin satılmaması gereken varlıklarını sattılar ve bolca Kilise açtılar Terör öylesine arttı ki bir anne olarak ben Şehit anneleri ile birlikte ağladım ber evlat nasıl yetişiyor herhalde bilirsiniz Sayın Başbakan bu şehitlere KELLE derken sesiniz neden çıkmıyor yazınızda partinin sırtına binmiş kişiler var dediniz KIZILCAHAMAM da varda birde TÜRKİYE yi düşünün kadrolaşma müthiş şekilde artmış daha yazacak çok şey var ama unutmayın ESKİNİN MÜCAHİTLERİ ŞİMDİNİN MÜTEHİTLERİ oldu!!!!!!!!!!!!!! BİR TÜRKİYE SEVDALISI OLARAK ÜZÜLÜYORUM.Bilmem anladınızmı Ali bey!!!!!

  • Ali MOLLAOĞLU   02-07-2007 11:15

    Sayın Emrullah Bey'i KBRT'de izledim. Memleket meselelerine hakim, donanımlı ve ikna yeteneğine sahip olmanın ötesinde; saldırgan ve agresif olmayan, çamur atmaya çalışmayan beyefendi kişiliğini de takdir ettim. Seçilirse yöremiz için bir kazanım olacağını düşünüyorum. Daha önce yöremizden olupta seçilmiş olanlanların pek çoğu gibi ; yöremizle alakası olmayanlardan olacağını sanmıyorum. Ayrıca, mevcut iktidarın bir dönem daha devam etmesi millet için faydalı olacaktır. Geçmiş iktidarlarla mukayese edildiğin de, aradaki farkı görmemek için gözleri kapamak gerekir. Hiçmi eksikleri, kusurları yoktu? Elbette eksik ve kusurları var. Bunlardan en önemlisi de; taşra teşkilatlarıdır. Teşkilatlara mensup pek çok kişi ne liyakat, ne de kariyer noktasında partiyi sırtlamış değil, malesef partinin sırtına binmiş kişiler. Malesef partinin ne yararını ne de zararını düşünerek hareket eden kişiler. Kamuoyundaki görüntü de bu. AKP'den kaçma noktasında olan oyların pek çoğunun gerekçesi de bu. Şahsen ben de, şu teşkilat mensuplarını gördükçe oy vermeme hislerim ağır basıyor. Ancak; bir pire için bir yorgan yokmayı da akılcı bulmuyorum. Şimdilik bunların da düzeleceğini ümit ederek aklı selimle hareket edelim. AKP tabanında kariyer, liyakat sahibi ve toplumda saygınlığı olanlar, lütfen teşkilatlara sahip çıkın!

  • ali ihsan acar   01-07-2007 21:42

    yaşım 43... bundan önceki hükümetleri de gördük. Netice?... karne verirsek, bana göre, ecevit hükümetleri-% 30------ demirel hükümetleri-%60------ özal hükümetleri %85.- bu hükümet %90 başarı sağlamıştır. GÖZÜNÜZE DİZİNİZE DURSUN.....