Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Partilerin İkinci Bölge Milletvekili adayları
  • Facebook da Paylaş
Partilerin İkinci Bölge Milletvekili adayları
  • 04-11-2011
  • 59 yorum
  • 5654 okunma
Siyasi Partiler Milletvekili aday listelerini YSK ya verdi verilen listelerde bölgemizden kimler aday oldu Kızılcahamam'lı kaç vekil adayı var işte partilerin ikinci bölge vekil adayları.

Siyasi Partiler Milletvekili aday listelerini YSK ya verdi verilen listelerde bölgemizden kimler aday oldu Kızılcahamam'lı kaç vekil adayı var işte partilerin ikinci bölge vekil adayları.

AK PARTİ 2. BÖLGE MİLLETVEKİLİ ADAYLARI

1- CEMİL ÇİÇEK 15.11.1946 AVUKAT

2 -HALUK İPEK 02.02.1963 AVUKAT

3 -SALİH KAPUSUZ 23.10.1954 İŞLETMECİ

4 -NURDAN ŞANLI 10.09.1954 İŞLETME, MARKA PATENT VE KALİTE   YÖN.SİST.DANIŞMANI

5 -AHMET İYİMAYA 22.11.1950 ARASTIRMACI HUKUKCU

6 -CEVDET ERDÖL 16.02.1958 TIP DOKTORALI ÖĞRETİM ÜYESİ

7 -ZELKİF KAZDAL 24.09.1975 AVUKAT

8 -EMRULLAH İŞLER 07.01.1960 ÖĞRETİM ÜYESİ   ( kızılcahamam)

9 - SEYİT SERTÇELİK 15.11.1964 ÖGRETİM ÜYESİ--PROFESÖR

10 ORHAN YEGİN 01.08.1978 İKTİSATÇI

11 NAZLI ERGÜL 06.08.1968 AVUKAT-HUKUK MÜŞAVİRİ-kızılcahamam

12 CİHAN ANKARA 27.12.1970 İŞ ADAMI

13 HÜSEYİN AYDİN 01.05.1973 AVUKAT

14 ÇİĞDEM ORHAN SARIKAYA 26.11.1973 AVUKAT

15 MURAT ARAÇ 08.10.1975 AVUKAT KIZILCAHAMAM KAVAKÖZÜ KÖYÜ

 

C.H.P 2 BÖLGE MİLLETVEKİLİ ADAYLARI

  1. AYŞE GÜLSÜN BİLGEHAN
  2. İZZET ÇETİN
  3. SİNAN AYDIN AYGÜN
  4. GÖKHAN GÜNAYDIN
  5. SEYHAN ERDOĞDU
  6. EKREM KEREM OKTAY
  7. ALPER TAŞDELEN
  8. ALİRIZA ERBAY
  9. ALİ ARİF ÖZZEYBEK
  10. ONUR BAYAR
  11. HÜSEYİN ÇELEBİ ERCAN
  12. TURHAN İÇLİ
  13. AYKUT FINDIKÇI
  14. FARUK YILDIRIM
  15. CENK KÜPELİ

 

MHP 2.BÖLGE MİLLETVEKİLİ ADAYLARI

1 AHMET DENIZ BÖLÜKBASI Üniversite DIPLOMAT

2 MUSTAFA CIHAN PAÇACI Üniversite IKTISATÇI

3 MUSTAFA ERDEM Yüksek Lisans ÖGRETIM ÜYESI  ( Kızılcahamam )

4 ÖZCAN YENIÇERI Doktora ÖGRETIM ÜYESI

5 HAMIT AYANOGLU Üniversite YÜKSEK BÜROKRAT

6 ÖMER DEMIREL Üniversite TURIZMCI

7 MUHARREM BESIR Üniversite KAMU GÖREVLISI

8 CEMIL AYDIN Yüksek Lisans EMEKLI SUBAY

9 FIGEN TOSUNOR Üniversite ISLETMECI

10 ALI ZOR Üniversite MÜSAVIR

11 HULUSI HAKAN EREN Yüksek Lisans YÖNETICI

12 RAHMI YILMAZ Üniversite SIGORTACI

13 ÖZGÜR SALMAN Üniversite AVUKAT

14 KERIM INAL Üniversite ÖGRETMEN

15 IBRAHIM KÖKSAL Ortaokul ESNAF

SADET PARİSİ 2.BÖLGE MİLLETVEKİLİ ADAYLARI

  1. İSMAİL İLHAN SUNGUR
  2. İLYAS TONGÜÇ
  3.  ÖMER GÜNAYDIN
  4. NAGİHAN ÇITAK
  5. MUSTAFA GÜNGÖR
  6. EROL ÖZTÜRK
  7. REVİYYE ŞAHİDE AYGÜL
  8. MUSTAFA ERKUT AŞAR
  9. AYHAN ÇELİK
  10. BURHAN GÜMRÜKÇÜ
  11. İBRAHİM KARAYILAN
  12. VEYSEL ÜZMEZ  ( Kızılcahamam )
  13. NUREDDİN KAYA
  14. ABDULLAH BAYRAKTAR
  15. MEHMET SÜRER 
YORUMLAR
  • ANKARA SEVDALISI   01-05-2011 12:36

    AK parti türkiye genelinde %50 üzerinde oy alacak. chp ise % 25 civarında alacak. mhp ise barajı geçemeyecek. ankarada dururm ise ak partinin özelleikle ikinci bölgede % % 55 üzerinde olacak. kızlcahamamın olduug ikinci bölgede ak parti 11 mileltvekili alabilir. tabi bu mhp nin barajı geçmemesine baglıdır. mhp ülke barajını geçemeyecegine göre mhp verilen her oy ülkemizii karanlık noktalara götüren derin devlet ergenekonculara gidecektir. mileltimiz baskıcı jakoben zihniyete köle olmaya devam edecektir. gerekirse ankarada tüm miliiyetmi muhafzakar oyların bir atnesini bölmeden ülkemizi aydınlık gelecege taşıyan ak aprtiye vermektir. kaldıki mhp barajı geçse dahi ancak bir miletvekli belki 2 vekili çok zor alalck. hemşerimiz yine kesinlikle seçilemeyecektr.. onun için 2 bölgeden iki tane vekilimizn seçilme şansı çok olan ak aprtiye oy vermek ankaramzı ve türkiyemiz için daha hayırlı olacaktır. bunu aklımzıda ve vicdanızmda iyi tartıp 12 ahziran günü sandık başında ona göre oyvermeliyz.

  • Ankaralı   23-04-2011 17:59

    Ankara 2.Bölgeden çıkacak Milletvekillerinin Anket sonuçlarına göre partilere tahmini dağılımı: AKP . 8 veya 9 milletvekili CHP : 5 veya 6 milletvekili MHP: 1 veya 2 milletvekili

  • mustafa özdemir   22-04-2011 03:41

    serdar akbaşda kızılcahamalı vede oda millet vekili adayı neden onun adı yok kendine sordun mu hiç

  • ismail   22-04-2011 00:28

    AKP, BBP den destek beklicene bi destekte kendisi bu partilere yapsında seçim barajını indirsin! oyumuz boşa gidiyorsa ve demokratik bi dengesizlıik söz konusuysa bunun sorumlusu darbe anayasasından sonra iktidara gelen partilerdir.Bu sefer Oyunuz boşa gitmesin ayaklarına inanmayız! Verdiğimiz oylarında bi kıymeti var,oy hak edene verilir!

  • Veysel BAYRAM   21-04-2011 22:55

    Hiçbir zaman Spor kulübü taraftarı gibi parti taraftarı olmadım. Ülkemin ve gençliğimizin (torunlarımızın /…./) geleceğini sempatizanı olduğum partinin geleceğinin önünde tuttum. İktidarı dini ve milli kültürümün karşısında olan partilere, Zayıf - koalisyon – ara rejim ve darbe hükümetlerine kaptırmamak için, Dinime Milli Kültürüme hizmet yolunda siyaset yapan partilerden hangisi iktidara yakın ise onu destekledim. (Bunuda somut olarak yerel yönetim seçimlerinde birlikte yaşadık) Elbette bende Gazeteci Mehmet Metiner asla tasvip etmiyorum ama yine Bugünkü konjektürde ülke yönetimine talip olan partiler arasındaki menfi yönleri değerlendirirsek, AK Parti menfi pirinç çuvalında mm. bir beyaz taş. Diğerlerinde ise 10 -20 -50 beyaz taş görüyor. AK Partinin 9 yıla yakın iktidarını da REFERANS KABUL EDİP tekrar, tekrar iktidara taşımaya gayret sarf ediyorum. Her insanın bir hesabı olduğu gibi son hesap Allah (C.C)’in hesabıdır ve “o” hesapların en güzelidir. “O” GÜZEL HESAP AK PARTİYİ BUGÜNKÜ GÜCÜNDEN DAHA ÜSTÜN BİR GÜÇ İLE TEKRAR İKTİDAR YAPMASI (İŞAALLAH) dileği ile, Anlayacağın İDEALİST KARDEŞİM. Zayıf - koalisyon – ara rejim ve darbe hükümetlerinin ve bu oluşumlara payanda olan partilerin ülkeme verdiği zararları somut örnekleri ile (yorumlarımla) sizlere anlatarak uyarı görevimi yerine getirdim. Gerisine sizler karar vereceksiniz. Yaşıma olan saygından dolayı saygılı bir insan olduğun kanaati ile cevap yazdığımın bilinmesi dileği ile saygılar sunarım

  • Veli   21-04-2011 10:29

    Salih Kapusuz,Ahmet İyimaya ve Cevdet Erdöl olmamalıydı.Bunların sıralarına yeniyüzler konmalıydı.Ak Parti kimi listeye koysak kazanır düşüncesi ile yapmış bu listeyi ama.Çok oy kaybettirecek bu liste Ak Partiye.

  • realist   20-04-2011 19:06

    güzel güzel, uzun uzun yazıyon ama gerçekleri gizlemeden yaz dayı yaşına hürmetimiz var ama insanları yanlış yönlendirmeye çalışma ayıp olur.Ben mhp liyim Engin Alan paşa dan dem vuruyon ama hiç akp deki PKK yanlılarından bahsetmiyosun. sana sadece bir örnek vereyim sende savunabiliyosan burdan savun o zatı muhteremi Gazeteci Mehmet Metiner diye bi adayınız var yanılmıyosam bu adam kimdir,nedir ne iş yapar geçmişte hangi siyasi partinin genel başkan yardımcısı idi birde onu yazıver burdan uzun uzadıya.Sen belki yazmazsın ben yinede insanımız bilsin diye yazıyım HADEP genel başkan yardımcısı idi o zat bir zamanlar.

  • Mustafa Zakir   20-04-2011 11:24

    Halil Bey!Şakir Dümen demişki, Sizin ilahiyatcı dediğiniz yere göğe sığdıramadığınız hemşehrimiz Mustafa ERDEM Halk ile ters düşmüştür.2010 Ramazanında 5000 kişilik İftar yemeği sonrası HAYIR propagandası yapıp Partisinin karnını doyurduğu kişiler ve bir sürü gelemeyenler de hesap edildiğinde o şeçimlerde 3200 HAYIR oyu çıkması Vatandaşın akıllı olduğunu gösterir.Ben yemeğini yerim Sana da ret derim anayasaya EVET derim olmuştur.Bu Milletvekili Miliyetçi,Muhafazakar,Kızılcahamamda tabiri caizse Salyongoz satmaya çalışmış.Millet Salyongoz kasalarını başlarına geçirmiştir.Şimdi ise Balyozcuları partiye alanlara,Ergenekonculara bir ders verecektir.Şu türkü iyi gider bu duruma ''Dersini almışta ediyor ezber''size şimdiden iyi ezberler Halil bey

  • Veysel BAYRAM   20-04-2011 00:41

    AK Parti iktidarları ile İç dış itibarımızın artmasına ekonomimizin düzelmesine, polisimizin gayretli çalışması ile mafya ve çetelerin temizlenmesine engel olamayan, AK Parti iktidarları sayesinde ülkenin yeni bir HALK anayasası ile gerçek bir demokrasiye kavuşacağını, AK parti memnuniyetinden dolayı kendilerinin asla iktidar olamayacaklarını bilen ve bu hırs ile CHP MHP BDP Tutuklu Paşalar gazeteciler PKK temsilcisi bağımsız milletvekilleri iş birliğinde sakınca görülmemesi dikkate alınarak, samimi CHP ve MHP kardeşlerim. Ve baraj sıkıntısı yaşayan BBP ve SASP kardeşlerim oylarınızı ülkemizin çocuklarımızın geleceği için AK Partide toplamaya varmısınız?

  • halil   19-04-2011 23:10

    evet dedin şakir bey ama neye evet dediniz aklınız başınızdada 12 eylülcülerden hesap sorcaktınız kac ay gecti neden sorulmadı milleti kandırmayı bırakın lütfen.siz gidin kandilcilerle beraber olan onlara yol veren natoya destek verip libyada ölen kardeşlerimizin katilleri ile ırakta işgalinde havaalanı tahsisi yapıp müslümanların ölmesine sebeb olanlara büyük ortadoğuya eş başkanlık yapanlara oy verirsiniz aklınız başınızda çünkü.açılım deyip milleti bölen zihniyet Allah hesabını sorar bilesiniz.kendinizi kandırın sadece onu yaparsınız millet kanmayacak artık.

  • Şakir Dümen   19-04-2011 12:11

    Ulusolcu İlahiyatcı MHP İlçe teşkilatının güya 5000 kişilikilkiftar yemeğinden HAYIR Propagandası yapan ,yemek yedirdiklerini bile ikma edemeyen kerameti kendinden menkul İlahiyatçı Ulusolcu,,Aklımız yokta Solcu MHP yemi oy vereceğiz.Zamanında kurşun sıktıklarıyla simdi dost olanlarla hadi ordan.

  • halil   18-04-2011 16:41

    Allah nasip ederse değerli hemşerimiz sayın mustafa erdemi mecliste görmek bizi onurlandırır.sayın emrullah işlerde seçilse kızılcahamamlı olarak ama bu millet uyandı artık kandilden inenlere yol verenlere ortadoğuda israile koltuk çıkanlara istismarla milleti kandıranlara.dindarmı dediniz alın size ilahiyatçı biri cok hoş bi adam mustafa erdem bunada bişey bulsanıza işiniz bu biz dindarız baskası deil üstünlük ancak takvadadır bilesiniz.haydi kızılcahamam hemşerimiz için el ele inşallah

  • Durmuşali Purçak   18-04-2011 08:53

    Değerli Yorumcular, Şu hemşeri bu hemşeri....Şu sırada sırada bu sırada... Profesörmüş Doçentmiş,,, Bu şu kadar değerli, şu da bu kadar değerliymiş....Hiç mi hiç mühim değil. Bu değerli hemşeriler vekil olsalar ne olur, olmasalar ne olur? Bu hemşerilerimiz Başbakan filan da olacak değiller. Hele ki; %10 barajını zar zor geçmeye çalışan bir partinin vekili olacak hemşerimiz hangi hemşerimizin ne işine yarayacak? Uzun lafın kısası; Önemli olan Başbakan seçmektir. Türkiyeyi iki dönem yöneterek başarısını ve kalitesini tescil ettirmiş R.Tayyip Erdoğan gibi bir kahraman varken, oy vermek için başka kriter aramaya ne gerek var?

  • aaa   16-04-2011 11:51

    MHP 2. böle adaylarından Mustafa ERDEM Ankara Üniversitesi'nde bölüm başkanı olan bir profesör yani öğretim üyesi, unvanı yüksek lisans değil. Bilginize.

  • Hakkı Durmaz   16-04-2011 10:28

    Kullanacağımız oylarla Başşbakan şeceçeğiz .Yani Ülkemizin başına gelecek ve yönetecek kişiyi şeçeceğiz kim adaylar? Recep Tayyip ERDOĞAN AK Parti Kemal KILIÇDAROĞLU CHP Devlet Bahçeli MHP Bunlardan ve ya bunların dışında olanlardan kim iyi idare ediyor diye düşünüyorsak oylarımız ona veririz.Benim tercihim Ak parti siznkini saygı duyarım. gelelim Bölgemiz başında irdelemeye daha önce yani 2007 de Ak Pati 8 Milletvekili CHP 4 Milletvekili MHP 2 Miletvekili çıkartmışlar.Bunlardan 8.sırada Ak Partide Emrullah İŞLER var.geçen seçim gözönüne alındığında şeçilecek sırada CHP de Kızılcahamamlı aday yok MHP de 3. sırada Mustafa ERDEM var hemşehri olarak.geçen şeçime göre şeçilemeyecek sırada.burda bunu neden yazıyorum derseniz Akparti daha makul bir tercih yapmış Kızılcahammalı adayı şeçilecek yere koymuş MHP koymuşmu koymamışyani çalışılıp alınacak keza şimdi Akpartininde öyle çalışılıp 8--9-10 da olabilir daha aşağısıda olabilir Ancakkkkkkkk Daha aşağısı olması için ne neden var yok Ülke iyi yönetiliyor.Global Kriz Avrupa devlerini tuş ederken Fransada Peugot,Opel- Aalmanyada Mercedes fabrika kapatırken Yunanistan ,İtalya,İspanya ,Portekiz küçülürken biz dirayetli durduk.Hizmet se o da çok iyi.ee sıkıntımız ne.Siz gidinde biz gelelim Yapma yaw.Bırakınaten n götürüyor.Ak parti iyi yaptı devam edecek bunu herkes görüyor.Onun için burda Kendinizinkini şeçilebilir görüp bence 1 bile zorken Akpatiye laf atıyorsunuz yemezler.YOLA DEVAM Miiletimizden Kızılcahamalıdan beklenen bırakın müflis particiliği Akpartiye Merkez ve köylerden silme oy verin Emrullah Bey Bakan olsun.saygılar

  • Kemal Bilen   16-04-2011 08:52

    Çünkü önce 2001 Temmuzunda kurulup 2002 şeçimlerinde Milletin teveccüne Mazhar olmuş bir Parti var.bundan sonra girdiği tüm mehalli şeçimleri ,genel şeçimleri,referandumlaruı başatı ile göğüsleyrn bir Parti var onun Lideri Recep Tayyip EarRDOĞAN vaar var,haysiyetli onurlu izlenen dış ve iç politika var,saymakla bitmeyevek kadar hizmet var.Öce Partimize Liderivmize ve kadromuza güveniyoruz. 2-Rakip yok ,Muhalefet yok,dolayısıyla alternatif yok.Ana muhalefet 1923 de 1950 kadar tek parti olduğu için iktidar olabilmiş gücünü devletten alan ,Millete güvenmeyen ,listesine davaları sonuçlanmamış ergenekon sanıklarına yer veren onları dokunulmazlık zırhına büründürmeye çalışan,uçuk kaçık fvaatler yapıp kaynağı sorulduğunda kaynak benim diyen Kaynak Kemalenlerin çıkan kısmına binip ,aşağı doğru koşan yani bunu bile beceremeyen bir Ana muhalefet var. -Zamanında söz verip söz verdikleri şeyleri yerine getiremeyen,Teslimiyeti nezaket sanan Ülkeyi sade ben severim benden başkası sevemez yani kargadan başka kuş tanımıımıyorum diyen başka bir Muhalefet var.kısacası ülkede ne türlü güzel şeyler olduysa tek parti iktidarlarında olmuştur.Koalisyonlar devrinde ülkede kaos ve kriz olmuştur.tekbaşına iktidarlarlar türkiyede istikrarın adıdır.Türkiye kuruluşundan bu yana en kötü iktidarı olan DSP MHP ANAP iktidarını görmüşo iktidarı 2002 de sandığa gömmüş o partilerden 2 si mavta olmuştur.3.sü mhp radikal bir ulusalcı sağ parti olup başında yenilgiden sonra GİDİYORUM deyip Mesut Yılmazın ve Tansu Çillerin istifasına ön ayak olanve daha sonra sözünden dönüp partisinin başına geçen adamları görmüştür. Güzel ülkemizde artık Halk bilinçlenmiş oluptakım tutarr gibi parti tutmayı bırakmış.yapamayanı devirmiş,yapanı baş tacı etmiştir.İktidarı AK PARTİYE veren değerli hamiyetperver,kadirşinas Halkımıza aptal yerine koyan,koyun sürüsü yerine koyan,Jokopen anlayışa sahip olan Solu ve onun yavru ortağı MHP yi asla iktidara getirmez.Halka ve Hakka güvendiğimiz için AK PART NİN tekrar 2011 şeçimlerinde ve Cumhuriyetimizin yüzüncü yılındada iktidar naamzetidir. Sebebi bellidir.Dinsel Milliyetçi,Bölgesel Milliyetçi,mezhepsel Milliyetçi değil sadece türkleri değil Ülkemizde yaşayanmezhebi,meşrebi,soyu sopu na bakmaksızı herkesi kucaklayan YUrttaş olan herkesi kucaklayan kırmızı çizgileri bunlar olan ak parti doğru yolda olup halkın güvenine mazhar olmaya devam edecktir.kimsenin oyu çantada keklik değil ama millet muhasebe yaptığında bir bakarki Kemal bey,devlet bey,Recep Tayyip Erdoğan Bey ve kararını ona göre veriri. YANİ Orduya,Cuntacılara,Ergenekonculara değil Halka güveniypruz onun için böyle konuşuyoruz.Halkın Efendisi değil kölesiyiz .Devleti Gardiyan değil Garson Devlet görüyoruz Milletin Hizmetkarı görüyoruz.Kutsal Devlet demiyoruz.İnsanını yaşatli Devlet yaşaın deyip Ferdi ,Bireyi,Kul değil Yurttaş görüyoruz ondan dolayı böyle konuşuyoruz.YAŞAŞIN MİLLET,YAŞAIşN ÜLKEMİZ diyoruz saygılar

  •    16-04-2011 00:23

    Çünkü önce 2001 Temmuzunda kurulup 2002 şeçimlerinde Milletin teveccüne Mazhar olmuş bir Parti var.bundan sonra girdiği tüm mehalli şeçimleri ,genel şeçimleri,referandumlaruı başatı ile göğüsleyrn bir Parti var onun Lideri Recep Tayyip EarRDOĞAN vaar var,haysiyetli onurlu izlenen dış ve iç politika var,saymakla bitmeyevek kadar hizmet var.Öce Partimize Liderivmize ve kadromuza güveniyoruz. 2-Rakip yok ,Muhalefet yok,dolayısıyla alternatif yok.Ana muhalefet 1923 de 1950 kadar tek parti olduğu için iktidar olabilmiş gücünü devletten alan ,Millete güvenmeyen ,listesine davalalrı sonuçlanmamış ergenekon sanıklarına yer c

  • Veysel BAYRAM   16-04-2011 00:18

    Elbette benim gönlümde Kızılcahamamlı ve bölgemiz içmelerinin öz evlatlarının adaylığından yana ama Her dönem Ankara 2. bölge milletvekillerimizin AK Partinin genel başkan yardımcıları, grup başkan vekilleri veya en aktif ve başbakanın sağ kolu yakınlığında bakanlardan oluşması başbakanımızın bölgemizi çok önemsemiş ve değer verdiğinin işaretidir. 2004 – 2009 döneminde Belediye başkan v. olarak bir bakana ulaşmamız gerekiyordu. Durumu Sayın Kapusuza arz ettiğimizde bizi TBMM kapısında karşıladı ve bize ertesi gün için ilgili bakandan randevu aldı ve problemimizin çözümünü sağladı. Demek izlediğim şu ki bölge milletvekilimizin hemşerilerimizden oluşması kadar tutuğunu koparan millet vakileri tarafından temsili de o kadar önemlidir. 12 Haziranda AK partimizin bugünden daha güçlü olarak iktidar olması durumunda yine bölge milletvekillerimizin ve Saygıdeğer Emrullah İŞLER hocamızın yine en aktif bakanlıklarında görev alacakları dilek ve temennisi ile Haydi Türkiye Haydi Ankara 2. Bölge oy’larımız AK PARTİYE, Saygılarımla

  • REALİST    15-04-2011 23:08

    Babam aday olsa oyum AKP ye diyosun keşke birileri babanı seçilecek biyerden aday yapsaydı böyle konuşurmuydun acaba. ben şahsen oyumu ozaman babama verirdim böyle bi durumda. Siz bu kafayla devam edin bakalım bu millet böyle ukala tarz davranışlardan pek hoşlanmaz bunuda unutmayın. Daha önce 8 vekil çıkarttık bu sefer 10 çıkarırız demek doğru deil.Kusura bakmayın ama bu milleti koyunmu sanıyosunuz AKP nin peşinden gidip duracak.MİLLET UYANDI ARTIK...

  • Ankar_ALI   15-04-2011 11:41

    Sayın "REALİST" (!) . Buradaki yorumlarda esas saçmalayan sizsiniz gibi. Biz burada birlik beraberlikten bahsediyoruz, siz yok diyorsunuz. Niye Sayın Bahçeli; Mustafa Hoca'mı 3. sıraya aday yaptı da 1 veya 2'ye aday yapmadı. 2007 seçimlerindeki adayların tamamını (Tüm Türkiye'de) sanırım aynen korudu. Sayın Sümer ORAL (ANAP'lı Eski Maliye Bakanı), Sayın Engin ALAN, AK Parti'li Eski Bakan Murat BAŞESKİOĞLU, AK PARTİ Eski Milletvekili Mehmet Zekai ÖZCAN, Eski Bakan Bahattin ŞEKER, Baybora Cihan KAHVECİ (Eski Maliye Bakanı Rahmetli Adnan KAHVECİ'nin oğlu) , Eski DYP İstanbul İl Başkanı (!) Celal ADAN, Eski Bakan ANAP'lı DYP'lı Meral AKŞENER..... Bunların yorumunu size bırakıyorum sayın REALİST. Ve de değerli Kızılcahamamlılara. Birlik Olalım.

  • Nazım BALKAN   15-04-2011 08:47

    Hayrullah Değerlii kardeşimiz en iyi yorumu yazmış tespitlerine bir iki konuda ilave ediyim.Emrullah İşler beyi tanımayanlar bakın ne zaman Başbakanımız Arap Ülkesine geziye gitse yanında o var.Gaddafi şle konuşurken Suriye Lideri Esat la konuşurken simıltane tercümanlık yapıp anında o kişlerle muhatap olan kişi Emrullah Beydir.Tv den onu bu anda muhakkak görmüşsünüzdür.açın gazeteleri Başbakanın en yakını diye danıştığı 10 kişinin içinde onun ismini görürsünüz.meseleye parti gözlüklerimizi çıkarark baktığımızda bunu görürüz.Başbakan bu kadar yakın bir danışmanınıı ne yapmış ne etmiş mantığı ile bakmayıp hemsehri siuaseti yaptığınızda çok büyük oy desteği ile Meclise gönderirsek Bakan olma ihtimali çok kuvvetlidir.madem hemşehricilik yapacaksanız yapın bunu Cumhuriyet tarihinin ilk Kızılcahamamlı Bakanı çıkıversin.saygılar

  • Hayrullah değerli   15-04-2011 01:48

    mhp ve ta chp Babamıı aday gösterse oyum Akpartiye olacak Beyler Kızılcahamamı yönetecek Başkan Ideğil, Ülkeyi yönetecek BAŞBAKAN şeçiyoruz..Bence en iyi Kıızlcahamamlı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan .O Türkiyenin her yerini her köşesini temsil ediyor.Madem siz iyi KızılcahammalısınAk Partiye iktidara yeniden geliyor köyleriyle birlikte Ak partiye %90 oy verelim Emrullah Bey Bakan olsun.saygılar

  • REALİST    14-04-2011 22:31

    Be kardeşim şu yorumları okuyunca insan gerçekten üzülüyor bukadarda takım tutar gibi parti tutulmaz.ayıptır.MHP 3.Sıraya çok kaliteli bi hemşerimizi koymuş daha hala saçma sapan konuşuyosunuz keşke her parti ilk 3te bihemşerimizi yazsada meclise girse.Bırakın bu işleri kardeşim MHP nin adayı seçilmesi diğer adaylara göre daha kolay bi yerde.Bize düşende bu çok değerli ilahiyatçı prof.dr.Mustafa ERDEM hocamızı TBMM ye göndermek olmalı.Aday sıralamalarına bakınca zaten kimin K.HAMAM ve K.HAMAMLIYA daha fazla değer verdiği ortada zaten.Madem öyle neden AKP taa 8.sıraya yazdı yazsaydya 2ye 3e.Dualarımız ve gönlümüz Mustafa ERDEM hocamızla. Kızılcahamamlılar olarak hemşerimizi desteklemeliyiz bence.

  • ali ün   14-04-2011 14:28

    ALLAH ın izniyle sekizi zaten çıkarıyoruz 10-11 in hasabını yapıyoruzz.

  • İsmail Uzunali   14-04-2011 10:37

    Geçen dönem hiç Ankaralı 2.bölgeden yokken 8 Milletvekili alan Akparti bu dönem 4.sıraya bir Nallıhanlı 8.sıraya da bir Kızılcahammalı koymuşken,şimdiye kadar girdiği tüm seçimleri almış.Ülkemiiz lider ülke ,yapma hedefinde ilerlerken ,büyük yatırılar yamış,başında Recep Tayyip ERDOĞAN gini bir Dünya Lideri var iken Ve hedefe kiltlenmişken neden 10 milletvekili vermesin.Birde Muhalefet bak Kılıçdaroğlu.Hiçmi hatırlatmadı zamanın Hükümetine batıyoruz diye karlı olan kurumu 300 katrilyon zararla bıraktı.Adam Yürüyen merdivenlere binmeyi beceremiyor. inen yere bineceğine çıkana biniyor.bir öbürüsü Bahçeli denedi.yerin dibine vuruldu.sonra yine geldi.Türkiye yönetilecek verilen oylarla kıızlcahamam değil onun için oylar Dünya Liderine ve onun Partisine

  • serhat türkcan    14-04-2011 03:20

    mantıksız konuşmayın msutafa erdemı karalama çalışmaları gütmeyın burda gelınde hemşehrınızı destekleyın nankorlerr

  • zorb..   14-04-2011 02:37

    halkın cebinde ki oy hesabını yapanlar, bilsinler ki bu millet kime ne zaman ne vereceğini bilir. dünsekiz aldı diye bu gün sekizi beklemek bir hata olabilir dikkatli olun

  • Hünü Gözler   14-04-2011 00:42

    Oyları bölmeyelim ulusalcı chp+mhp karşışında oylar AKPARTİYE Hedef 10 milletvekili .8 Milletvekili zaten geçen dönem den mhp nin 2 si bile zor oyları ULKUSOLA değil Merkez sağa verelim DERELER denizlere akar, deniz dereye değil.akparti bir derya , mhp+chp dere

  • salih   13-04-2011 23:59

    mhp ANKARA 2. bölge 3.sıra milletvekili adayı olarak sayın. Mustafa ERDEM'i göstermiştir.Milli ve manevi değerlere bağlı hocamızın ülkemiz ve milletimizi T.B.M.M de en onurlu şekilde temsil etmesi önem arzetmektedir. Tüm ANKARA'lılların adayımızı desteklemesini temenni ediyoruz.

  • Veli Bilir   13-04-2011 17:40

    1997 - 2003 arasını bir hatırlayalım; 1.1997 Seçimlerinde MHP sağın en güçlü partisi olmuştu. MHP, ANAP ve DYP ile ortak hükümet kurabilir ve Bahçeli de Başbakan olabilirdi. Gerçi MHP+ANAP+DYP ‘nin toplam sandalye sayısı güvenoyu için yetmiyordu. Ancak FP bir açıklama yaparak, Böyle bir sağ hükümetin kurulması halinde dışarıdan şartsız güvenoyu vereceğini açıklamıştı. Fakat Bahçeli asla ve asla bir sağ hükümet kurulsun istemiyordu. Yeni hükümetin kurulması için ısrarla Ecevitlerin kapısını aşındırmaya başlamıştı. Üstelik Rahşan’dan eli kanlı manlı gibi çok ağır bir fırça da yemişti. Ama O, karşısında sigara bile içmeyecek kadar saygı duyduğu Ecevit’i Başbakan yapmaya kararlıydı. Nihayet bu arzusu gerçekleşti ve ANASOLM kuruluverdi. 2.ANASOLM’nin izlediği iktidar siyaseti tamamen Ecevitlerin siyasetiydi. Bahçeli ise asla onlara saygıda kusur etmiyordu. Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Bahçeli istese sağcı birisini pek ala seçtirebilirdi. Ama O kayıtsız şartsız Ecevit’in önerdiği Sezer’i destekledi. Hatta kendi partisinden aday olan MHP’nin duayenlerinden Somuncuoğlu’nu yumruklatmadan bile çekinmedi. Çünkü Ecevitlere duyduğu derin saygı bunu gerektiriyordu. 3.Üç buçuk yıllık iktidar sonunda ANASOLM’nin Türkiyeyi getirdiği nokta tam anlamıyla felaketti. T.C. tarihinin en kötü ekonomik çöküşünü yaşadı. Bir gecede TL. % 100’den fazla develüasyon yaşadı. Yani vatandaş cebindeki paranın yarısını bir gecede kaybetti. Pek çok iş yeri battı. Nice vatan evladı işsiz, aşsız ve perişan hale geldi. 4. Bu günlerde ise Bahçeli, bir grup azılı solcu ve ulusalcı dışında tüm milletin gönlünde taht kurmuş olan Fethullah Gülen Hocaefendiyi hedef alıp saldırmakta. Ecevit’in Bana aleyhinde laf ettiremezsiniz. dediği, Kılıçdaroğlu’nun bile bazı CHP'lilerin Hoca aleyhinde yaptıkları konuşmalara karşı sınırı aşan sözler diyerek aleyhinde gözükmemeye çalıştığı Fethullah Hocaya karşı Bahçelinin bu tutumunu yenilir, yutulur ve affedilir değil. 5. "Kanımız aksa da zafer İslamın" diyen eski MHP ile , neredeyse "Canımız çıksa da zafer solun" deme noktasına gelmiş olan bu günkü MHP'yi bir tutmak mümkün değildir. ( Eski MHP misyonunu bu gün ancak BBP'de görmek mümkün. ) 6. Böyle sicili bozulmuş ve böylesine dönüşüp, değişmiş bir siyasi lidere ve partisine ne diye güvenelim ve nasıl oy verelim?

  • ali ün   13-04-2011 14:03

    oylarımız sayın EMRULLAH hocama inş 2. bölgeden 10 vekil çıkaracaz

  • HÜSEYİN   13-04-2011 13:32

    Kızılcahamam lı olarak emrullah işlerin 8. sıradada olsa seçileceğinden hiç şüphem yoktur.Ama mhp nin 3.sıradaki adayı kızılcashamamlı hemşerimizin meclise gideceği garanti değildir.yorum yaparkn daha önce bölge olarak hngi prtidn kç miletvekili çı8kmış ona bakmak lazım burdan emrullah işlere ve diğer hemşerilerimizede başarılar dilerim.

  • Kürşad Kerimoğlu   13-04-2011 11:15

    Listelerde yine Ankaralılar üvey evlat muamelesi görmüş, Kazanma şansı en yüksek olan Mustafa Erdem hocamız, hocamıza sahip çıkalım.

  • kılevra   13-04-2011 11:09

    adam olamadık karı köylü desene ozaman..(Gerededen evli)

  • Ankar_ALI   13-04-2011 10:38

    Sayın Kızılcahamlılar; sanırım AK PARTİ 2. Bölgede 8 milletvekilini garantiledi hatta 9'u alacak gibi. Niye mi? Geredelilerin Ankara’da En Yoğun Olduğu Bölge Olan Ankara 2. Seçim Bölgesinde 9. Sırada Geredeli Prof.Dr. Seyit Sertçelik ismi Yer Alıyor. Bildiğim kadarı ile Geredeliler tarafından sevilen bir insan, benim ikamet ettiğim çevreye çok yakın bir yerde oturmuş ve hatta okuduğum okulda öğrenimini görmüş. Helal olsun diyelim. Geredeliler tebrik etmek istiyorum. Sanırım 2. Bölgede geredelilerin büyük çoğunluğu destekleyeceklermiş. Sanırım Mustafa ERDEM Hocamızın durumu zayıf. Gönlüm kazanmasından yana ama bir yorumcunun dediği gibi 3'ü bırak 1 bile çok zor. Ve Ali BAŞAĞAÇ'ın durumu zaten belli. Bilgilerinize.

  • mülayım   13-04-2011 03:01

    millet zaten borçla krediyle kartla evire çevire zorla ayakta duruyor, muhalefet desen görevinden başka her işle meşgul bizse kalkmışız kızılcahamamlı aday.kızılcahamamlı seçmenin yüzde doksanının umurundamıki sanki aday sıralaması. keşke işte bu diyebileceğimiz bir bağımsız aday desem ama sonucu tahmin edebiliyorum,

  • kızılcahamamlı   13-04-2011 00:42

    mustafa hocama başarılar

  • Hayrullah değerli   13-04-2011 00:06

    Evet Dikkat oyuna gelmeyin.Ülkede Koalisyonlar devrini açabilecek oluşumlara aman vermeyin Türkiye ne zaman kendi başına iktidarlarla yönetildi ise hep ileri gitti.1950 1960 arası Rahmetli Menderes öncülüğünde 3 dönem Demokrat Parti 1965 1971 arası Demirel öncülüğünde Adalet Partisi,1983-1991 arası Rahmetli Turgut ÖZAL öncülüğünde Anavatan 202-2011 arası Recep Tayyip ERDOĞAN öncülüğünde Ak Parti iiktidarlarıyla hep istikrarı yakalmış kalkınmış ileri gitmiştir.onun için oyları radikal partilere marjinal ufak partilere vererek heba etmeyelim.Ülke ne çektiyse Koalisyonlardan çekmiştir.onu anlatmaya gerek yok .hepiniz biliyorsunuz.şimdi ki mhp ile chp nin hiç bir farkı yok onun için oylarımızı merkez sağın en güçlü partisi adalet ve kalkınma partisine vererek 3. kez iktidar yapmalı ve istikrarı devam ettirmeliyiz. yok şurda şu hemşehrimiz çıkacak diye oyları bölmemeliyiz.geçen dönem akparti 8 milletvekili almıştı.Başbakan Hemşehrimiz Emrullah Beyi 8.sıraya koymuş sanırım 10 olacak.mhp deki hemşehrimizin şeçilmesi zor.çünkü dönem 2 çıkardı şimdi 3 ü alması için rüzgarda cyok nedende yok OYLAR AKPARTİYE

  • KIZILCAHAMAMLI   12-04-2011 19:51

    Tarih yine tekerrür etti. Kızılcahamamlının ve Ankaralının durumu işte bu, Öz yurdunda garip kalan hemşerilerimiz. Nerede görülmüş ev sahibinden önce misafir. Ankaralılar iyi düşünmeli ders almalı. bu demokrasi değil, böyle de gitmemeli. Rahmetli Özal ın dediği gibi "ben şapkamı koysam oy verirler".. aynen öyle de oluyor. selamlar...

  • kızılcahamamlı   12-04-2011 18:06

    siyasi parti listelerine bakınca mustafa erdem hocadan başka iyi bir yerde yazılan başka bi kızılcahamamlı hemşerimiz yok bu kızılcahamamlıya verilen önemi gösteriyo bu seçimlerde hemşerimiz mustafa erdem i meclise g öndermemiz kızılcahamamlılar olarak onurumuz olacak diye düşünüyorum.ısmarlama vekillere hayır diyelim.

  • Mahmut Sevgi   12-04-2011 15:25

    20007 şeçimleri baz alındığında Ak Partinin 8 Milletvekili var.2011 şeçimlerinde Kızılcahamamlı EMRULLAH İŞLER Bey 8.sırada N keşke Emrullah Bey daha alt sıralarda olsa,ve 2 sırada 4. sıradaki Bayan Aday 4.sırada keşke daha fazla ankaralı olsa.ve Emrullah Bey daha alt sıralarda olsa çok iyiydi.ama bu olmuş..Bazı MHP tandanslı kişiler hene durumdan vazife çıkartıyorlar Henşehrimiz Mustafa ERDEM Bey 3.sırada Kardeşim sen önce bir kendi partini irdele 2007 şeçimlerinde sen 2 Milletvekili çıkartmışşsın.yani Genel Başkanın Mustafa Be yi şeçilecek noktaya koymamış.Yine Ak parti şeçilecek yere koymuş buma ne demeli.Sanki MHP çok popüler de 3. çıkartabilecek keşke 3 çıkartsa.da Hemşehrimiz Mustafa ERDEM de girse.ama zorrrr.MHP olmuş artıl sol tandanslı Ulusal bir PartiHalka ters düşüyor kendi bindiği dalı kesiyor.Mansur Beyi küstürmüş.nasıl olacak bu? Buradan hadi olsun demeyle olmaz.çalışşanız disinseniz de zorrrr...Yinede Mustafa Bey çıksa. Emrullah Bey çıkar. diğer partilerde kızılcahamamlı yok inşallah hayırlısı olur.

  • Vatandaş Mehmet   12-04-2011 13:36

    Ankara 2. Bölgede birisi AKP 8. sıradan, diğeri MHP 3. sıradan iki hemşerimiz aday. DEĞERLENDİRME : 1.Geçen dönem AKP 2. bölgeden 8 millet vekili çıkarmış. Bu dönem ise büyük bir ihtimalle AKP aynı gücünü koruyacak ve bu bölgeden 8 milletvekili çıkaracaktır. Dolayısıyla hemşerimiz Emrullah Beyin kazanma şansı % 99'dur diyebiliriz. 2.Geçen dönem MHP 2.bölgeden 2 milletvekili çıkarmış. Bu dönem ise yapılan anketlerde MHP'nin geçen dönemden daha kuvvetli olmadığı göz önüne alındığında 3 milletvekili çıkarması pek mümkün gözükmemektedir. Dolayısıyla değerli hemşerimiz Mustafa Beyin partisi tarafından garantili bir sıraya konulmamış oluşu bizler için üzüntü vericidir.

  • Ali   12-04-2011 13:16

    Kızılcahamamı Ankarada temsil eden ve ancak belirli makamlara gelmiş hemşerilerimizi ziyaret etmekten öteriye gidememişlerdir, herale biri Yabanaabat diğeri ise Kızılcahamam ve ve köyleri derneği hani nerdeler,şimdi neredeler bunu öğrenelim mi? yazıklar olsun.

  • Ankar_ALI   12-04-2011 11:43

    Sayın Kızılcahamamlılar; Hani Yaşar YILDIRIM nerede. Belediye seçimlerinde Yenimahalle Belediye Başkanlığında Yaşar YILDIRIM. Niye Kızılcahamamlı çokta ondan. Niye seçimlerde yok. MHP Kızılcahamam İlçe Teşkilatı, Belediye Başkanımız Nerede, bence etkili olmaları gerekir ya sizce. Ya Mansur YAVAŞ hani nerede. Ankara'da dışından gelen adaylar Dernekleri, İlçe Başkanlıkları ile Ankara'ya çadır kurdular. Ya bizimkiler kısa günde on kere gidip geldiğimiz Ankara'ya neden gitmediler, çadır kurmadılar? Neden?

  • "kılevra"ya hitaben   12-04-2011 11:36

    Sayın "kılevra"; Sayın İPEK sanırım ya Kızılcahamam'dan ya da Gerede'den ya da Çamlıdere'den evli bildiğim kadarıyla.

  • ahmet   12-04-2011 11:27

    Adayların biyografisini inceledim akp nin 4.sıra adayı nurdan hanım oda nallıhanlı bi nallıhanlı.digerleri genel başkanın yakınları ve karadenizli hemşerileri.çok üzüldüm.demekki biz ankaralılar olarak öyle bir imaj vermişizki bunların önüne ne koyarsanız afedersiniz gayri insani yaratıklar gibi düşünmeden oy verirler.Ben khamamamımı temsil edecek insanı seçmem gerekir.beni ne anlar elin rizelisi amasyalısı yozgatlısı.Bir olsaydık siyaset gütmeden kendi adayımızı çıkarsaydık.

  • mustafa atm   12-04-2011 10:59

    ankar_ali kardeşimizin yorumuna sonuna kadar katılıyorum. Bağımsız aday fikri kesinlikle doğru 2. bölgede tahmini 135.000 oyla 1 milletvekili seçilcek düzgün bir organizasyon ve bilinçli bir şekilde seçimlere hazırlanılırsa en az 2 milletvekili çıkartılırdı. 2 adayımızında seçilebileceğine inanmıyorum. hiçbir siyasi partiyede oy vermeyeceğim senin oyundan ne çıkar derlersede canları sağolsun. Emrullah hocamızın önüne koydukları zelkif bey rize güneysulu, cevdet erdöl trabzon sürmene, sınırda kalınacağı bilindiği için hocamızı bilerek 8. sıraya konulmuştur. Aynı şekilde mustafa erdem hocamızdada aynı siyaset izlenmiştir. sınır uç askerleri gibi önünüzdekiler çarpışın denilmiştir. bir seçim daha hüsran ama güzel bir söz var nasıl yaşarsanız öyle yönetilirsiniz. bize müstehak.

  • ahmet   12-04-2011 10:52

    Bu listeler k.hamamlı siyasi ve sivil toplum örgütlerinin ayıbıdır.Cemil çicek haluk ipek bölükbaşı bunlar kim ya.bırakın khamamı memlekete faydası olmamış genel başkan yağcılarından başka bişey degiller.Tüm khamamlılar hani toplanıyolarya kent konseyi vs.bi araya gelsinler ortak bi aday çıkarsınlar tüm türkiyeye örnek olsun.ama nerde o cesaret iktidar partisi ilçe teşkilatı korkar belediye başkanı korkar.korkmaktan öte kötü olmak istemezler.NE DİYELİM HAYIRLISI OLSUN AMA KHAMAM İÇİN PEK HAYIRLI GÖZÜKMÜYOR.

  • Ankar_ALI   12-04-2011 10:28

    Bu sonuçlardan sonra Kızılcahamam'da bulunan bütün Parti İlçe Başkanlarının hemen İSTİFA etmesi gerekmez mi? Hatta ve hatta Kızılcahamlılar Derneğinin, STK Başkanlarının da İstifa etmesi gerekmezmi. Koskocaman Ankara'da yaklaşık olarak 400.000'e yakın Kızılcahamamlı yaşıyor, sadece İKİ ADAYIMIZ var. Onların da seçilip seçilemeyeceği belli bile değil. Bir KIZILCAHAMAMLI olarak kime oy vereceğiz. BAĞIMSIZ ADAYLARIMIZ olsa daha çok MİLLETVEKİLİMİZ olmaz mı sizce? Yorumu siz değerli okuyuculara bırakıyorum.

  • kılevra   12-04-2011 10:20

    arkadaş bu haluk ipekten kızılcahamamın çektiği nedir yaww bu adam kzıılcahamam düşmanı kızılcahamamı yerin dibine sokmak için elinden geleni ardına bırakmadı...İSTEMİYORUZZZZZ arkadaşşş.. ne bu dyatama bu adamın ne bööle 2. bölge ısrarı amasyaa gitsin ordan aday olsunn..BAşbakan duy sesimiziii...

  • serhat türkcan    12-04-2011 03:48

    en garantili isim mustafa erdem şimdi bütün kızılcahamam lıların parti gözetmeksizin adayımızı destekleme zamanı ilim irfan sayıbı degerli bir hocamızzzz allah YOLUNU AÇIK EYLESİN HER DAYİMMMMMM

  • Veysel BAYRAM   12-04-2011 01:55

    Görülen lüzum üzerine, yorumlarımda bahsi geçen MK kesinlikle meclis üyesi arkadaşım Mahmut Bey değildir. Muhataplarım ve Âdem Özbekler ile dini insani ve siyasi ilişkilerimi bir birinden ayrı tuttum/tatarım. Ama 5 yıl beraber siyaset yaptığım Âdem beyin siyasi karakterini çok iyi tanıdım. Kendisinin özsel hayatı bani ilgilendirmez ama siyaseten her ortaya çıkışında ilk engeli ben olacağım Kendisi ile Mart 2004’de tanıştığım ve 5 yıl birlikte siyaset yaptığım Âdem ÖZBEKLER’İN 5 + 2 (milletvekilliği adaylığının ret edildiği tarih ile) = 7 yıllık siyasi geçmişi, TÜRK siyaset tarihine ve siyasi partiler siyaset akademilerine ders konusu olacak ibretlik bir gelişmedir; Âdem ÖZBEKLER 2004 yılında “ÜÇLÜ OLMANIN GÜCÜ” vb imkânlar ile belediye başkanı seçildi. Üçlü olmanın gücü vb. imkânlar ile 5 yıl belediye başkanlığı yaptı. Bu süre içerisinde proje hizmet üretmedi. (İçme suyu ve depoları + Kanalizasyon ve arıtması+ Doğalgaz, + TOKİ + İl Genelin onlarca yatırım hediyelerini, Saygıdeğer Başbakanımızın bizzat gönderdiği Saygıdeğer CEVAHİR’HOLDİNGİ vb. bile değerlendiremedi İstişare, ekip çalışması, üçlü olmanın (gücü) vb. imkânlardan gururu (Enaniyet) sebebi ile yararlanmadı. İlçe genelinde, Belediyede, personele, Esnafa karşı Sesi gür çıkanlara serçe mazlumlara şahin oldu. Davasına hizmet edenleri dışladı/kulağını tıkadı. Davasına ihanet edenlerle işbirliği yaptı onlarla yan gelip yatı. AK Parti rozetini ve Seçilmişliğini hizmete dönüştürmek yerine kişisel hobisini tatmin için kullandı. Seçim dönemlerinde mirasyedi örneği çalışma taktiği ve 2009’da özel meclis üyeleri listesi ve kendine özgü seçim stratejisi ile Kızılcahamam belediye Başkanlığını rakip partiye altın tepsi içerisinde hediye etti. (Yandaş görünenler yerine bizim samimiyetimize önerilerimize ve çalışma gündemlerimize kulak verse idi üç dönem belediye başkanı idi) Bugün açıklanan milletvekilliği aday listesinde ve yedeklerinde ismi geçmediğinden, verdiğim söze sadık kalıp bundan böyle (tekrar siyaset sahnesine çıkana kadar) kendisi ile ilgili yorum (Altını çizerek yorum) yazmayacağım. Kamuoyuna saygılarımla.

  • Veysel BAYRAM   12-04-2011 01:53

    Saygıdeğer Emrullah İŞLER – Serdar AKBAŞ – Veysel ÜZMEZ hepsi birbirinden değerli kardeşlerimiz Ama !!! 2011 seçimlerinin bir Milletvekili/Parti tercihinden ziyade, Ülkemizin (günümüz konjektüründe) sadece güçlü AK Parti iktidarı ile, Milli Şef ideolojisinden ve bu ideolojisinin bekçisi olmuş Cuntacı/Ergenekoncu hukuktan üstün Yüksekhukkukculardan/subaylardan/generallerden, yandaşları STK, basın, sermaye vb. vesayetinden ve bu sisteme payanda olan MHP çalışmalarından kurtarılma seçimi olduğuna gönülden inanmış biri olarak, Haydi, TÜRKİYE İLK HEDEFİMİZ AK PARTİYİ DAHA GÜÇLÜ İKTİDARA, BBP ve HASP MUHALEFETE, Haydi KIZILCAHAMAM ‘(Ankara 2.Bölge) HEŞEHRİMİZ EMRULLAH İŞLER’İ bölge milletvekilimiz olarak TBMM taşımaktır. Saygılarımla

  • hemşehri   12-04-2011 01:33

    Bence daha çok olmaydı ve daha önlerde olmalılardı. Tabi bunun en büyük nedeni yarıştığımız ilin başkent olması. Hayırlısı diyelim ümid ederizki Veysel Üzmez abimiz başta olmak üzere birkaç hemşerimiz bizim vekilimiz olur.

  • zekeriya   12-04-2011 01:19

    Ankaradan Ankaralı milletvekili istiyoruz diye daha önce bir toplantı yapılmştı fakat Ankaralının oyunu önemsemediklerini bir kez daha göz önüne serdiler akp ye bakıyoruz amasya kayseri elazığ aklımda kalan bunlar mhp istanbul trabzon chp de zaten yok ankaralı neden diye merak ediyorum bizim oy potansiyelini beğenmiyorlar galiba elazığlı amasyalı kayserili istanbullu demek ki ankarada daha çok ama bu konuda suçlu biziz bir tane dahi adayımızı göstermedikleri halde %60 %70 lerde oy veriyoruz bu partilere

  • cıtak   12-04-2011 00:39

    temayull yoklamasında bırıncı cıkk 8 cı sıra sana layık gorulsunn nasıl bır sıyaset nasıl dogruluk nalasılmıyorr durust ınsanlarr gelın bız verelım akpye dersını kızılcahamlıyı secelımm 3 sırdann mustafa erdem hocamızı nasıl bırlık oldugumuz gorulsunn anlasınlar bıze cıdıye alamamnın ne oldugunuuu

  • alperen   12-04-2011 00:25

    eksikmi yayınladınız yoksa aday olmadı mı? BBP den Serdar AKBAŞ bey var diye duyduk? birde y.yıldırım ı göremedim . onunda ismi geçiyordu ?

  • yaşar    12-04-2011 00:19

    gatlmazla la bizi

  • d.bucak   11-04-2011 23:45

    kızılcahaamlı biri olarak akp listelerinde 8 . sırada bir hemşehrimizi görmek üzdü beni.kardeşim kızılcahamamın en iş bilmez akp yönetimi iş başında.ağırlığınızı koyun diyeceğim ama nerde.kendilerine ağır benim ilçe yönetimim.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın