Ana Sayfa  /  Spor  /  Okullar arası Voleybol turnuvası sona erdi
  • Facebook da Paylaş
Okullar arası Voleybol turnuvası sona erdi
  • 19-02-2009
  • 23 yorum
  • 5407 okunma
Kızılcahamam Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen ilköğretim ve liseler arası bayanlar voleybol turnuvası bugün yapılan final maçları ile sona erdi

Kızılcahamam Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen ilköğretim ve liseler arası bayanlar voleybol turnuvası bugün yapılan final maçları ile sona erdi.

Bir hafta devam eden turnuvada Final Maçına İlçe Kaymakamı Bilal Çelik, Belediye Başkanı Adem Özbekler, Jandarma Komutanı, Erhan Yücel ve çok sayıda öğretmen ve öğrenci katıldı.

 

Çekişmeli geçen müsabakalar sonunda dereceye giren takımlar ise şöyle.

 

İlköğretim okullarında

 

  1. Perihan Erdoğan İlköğretim Okulu
  2. Cumhuriyet İlköğretim Okulu
  3. Kazım Karabekir İlköğretim Okulu

 

Ortaöğretim okullarında ise

 

  1. Kızılcahamam Lisesi
  2. Anadolu Lisesi
  3. Endüstri Meslek Lisesi

 

Dereceye giren takımlar oldu. Yapılan müsabakaların ardından dereceye giren takımlara ödülleri verildi.

 

Tribündeki koltuklar zarar gördü

 

Tribünlerin ful dolu olduğu maç sonunda öğrenciler kapalı spor salonundaki koltukların birçoğuna maçın heyecanı ile hoplayıp zıplayacağız derken zarar verdiler. Maç sonunda kullanamaz hale gelen koltukların yerine yenisinin gelmesi belki zaman alacak.

Daha çok okullarımızın ve öğrencilerimizin kullandığı bu ve benzeri salonlarda oturduğumuz koltuklara daha dikkatli ve kendi malımız gibi davranmamız ümidi ile turnuvada emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz

 

 

 

Etiketler : Okullar - arası - Voleybol - turnuvası - sona - erdi -
YORUMLAR
  • mehocan   02-05-2009 19:10

    perihanmı olmaz cumhuriyetmi olamaz kazımı olamaz oran gazi hiç olamaz

  • boşver   23-04-2009 18:49

    burası aşağılama yeri deil herkes lafını bilsin öle konuşsun (ben liseli oldum çağatay o.gazi ve perihanda okudum hepside birbirinden iyi okullar)

  • cumhuriyet yasemin   21-03-2009 21:11

    bencede hak eddi perihan birinciliği tebrik ederim ayrıca garip falanda deiller o diyen kendisi öyledir..!!

  • kazımlı   11-03-2009 17:13

    arkadaşlar hiç k.bakmayın bence perihan hak etti o kupayı kazım karabekide etti aa şans onlarındı herzaman ama perihan ilk öğretim okulunu kutluyoru abuşu da ouncularınızın başarısını dilerim

  • ahmet   06-03-2009 12:14

    çağtay da havalandıııııııı

  • Kazımdan Eyüp Can 6-B   05-03-2009 21:36

    Perihanı tebirk ediyorum ama kazım maçında gerçekten kazımlılara hakaret ettiler ve hakem bunları es geçti.Ama nede olsa biz 3. olduk okulumla gurur duyuyorum ve herzaman duyacağım.6-B ye selamlar...

  • kazımlı:)   28-02-2009 13:38

    bütün maçlarda vardım perihan güzel oynadı kupayı hak etti aslında kupa kazımın olmalıydı ama neyse.........boşver........

  • boşver   26-02-2009 15:52

    O gariban diyen arkadaşa sorulur eğer aşşalamak için demediyse nie dedi peki o lafı kendisine büyük tepki geldiği için mi döneklik yaptı o şahsiyet !

  • amaann :P   23-02-2009 19:55

    ne diOsun ya ßiz de ßiLiyoruz ßunLarı ben kmSei aşşağıLamak için falan gariban demem anlamada konuŞma oK.

  • ADNAN   23-02-2009 10:10

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • merve 7b   23-02-2009 07:36

    okulumla gurur duyuyqrum nurgülü çooook seviyorum

  • coşkun   22-02-2009 20:01

    Perihan Erdoğan İlköğretim Okulunu kutluyorum.Okul Müdürü Ali Beyden Müdür yardımcısı Tevfik Özcan'a Beden Eğitimi Öğretmeni Abdullah Belgeden Başarının sahibi sevgili öğrencilere tüm ekibi kutluyorum.Başarılarının devamını diliyorum.

  • cumhuriyetli   22-02-2009 08:51

    ben cumhuriyet ilk öğretim okulu voleybol takım kaptanıyım yorumları okudum perihan erdoğan hiç de garip bi okul değil birinciliği onlar haketti ve aldılar buna hiç kimse karşı gelemez bence perihana garip diyenlerin kendleri garip.onlar köyden gelebilirler ama hepsi birer insan bunu atatürk de kaç defa anlatmıştır bir sözü de benden o okulu aşşalayan öğrencilere KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİDİR! bu sözü sakın aklınızdan çıkarmayın bende burdan perihan erdoğanı tabrik edirim ve başarılarının devamını dilerim.

  • çAğaTaY dAn:::   20-02-2009 18:17

    yha arkadaşlar ben perihanda okumuyorum ama yine de sevim ordaki arkadaşların kimseye garip demesi hiç hoş deil

  • BeB1ŞLer   20-02-2009 16:46

    Perihan kadar zaten garıp okul yok.o kupayı kazım hakettidi bizde perihan kazansın deık .7

  • sefer   20-02-2009 12:07

    çok iyi bir turnuva oldu

  • köylü çocuğu   20-02-2009 11:02

    insan olsan bunu yazmassın zaten bende perihandan mezunum ve gurur duyyorum onlarla biriside içlerinden kardeşim madem öyle kazansaydınya çoban olsanız kuzuyu kurda kaptırırsınız

  • ferhat   20-02-2009 07:25

    tebrik ederim bende bir sene okumuştum gerçekten güzel bir okul başarılarının devamını dilerim

  • 2004 perihan mezunu   19-02-2009 23:45

    sen ne diyon aman diyerek neyi kast ediyon o senin gariban dediğin öğrencilerin çoğunluğu köyden geliyor senin gibi rahat yaşamıyorlar onlar saat 6 da kalkıp şu kışta kıyamette okul yolunu tutuyorlar ve gariban gördüğün çoğu insanın köyde yaptığı işlerden eğer onlar bu maçı aldılarsa bu büyük bir başarıdır kimsin bilmem ama gariban dediğin kişiler gerçekten gariban ama senin anladığın biçimde değil ben o okuldan mezun oldum ve bunu birkez daha gururlanarak söylüyorum anladın mı? sen onları aşalıyarak eline ne geçiyor ben buna anlam veremedim ki umarım bunu yapan sen umduğumdan daha küçük yaştasındır..!

  • amaann :P   19-02-2009 20:29

    periHanda okuL mu voLeyboLda ßirinCi oLdu nie sevinDi GaripLer :D

  • isimsiz   19-02-2009 17:31

    perihandan zaten böyle bi maç beklerdim geçen senede perihan almıştı kupayı , şimdide perihanın başarısı bitmezzz!!!

  • perihan   19-02-2009 11:28

    !!!en buyuk perrihan!!!

  • ???bir dost???   19-02-2009 10:01

    bütün kızılcahamamlıların kabullenmesi gereken bi gerçek bnce.en iii okl perihan. 5 okulunda aklını başından aldı.hani o sürekli öwdğmz çağatay hani orhangazi hani kazım karabekir.daha bunlar ilk perihan herkese kimin ne oldğnu gösterecek.futbol maçında görüşürüz PERİHNLI

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram