Ana Sayfa  /  Spor  /  Nazar mandıra Çıraklar Petrole süpriz yaptı.
  • Facebook da Paylaş
Nazar mandıra Çıraklar Petrole süpriz yaptı.
  • 18-06-2008
  • 8 yorum
  • 5864 okunma
Kızılcahamam Belediyesi Bahar kupasında B grubunun ilk maçı bugun Çıraklar Petrol Nazar Mandıra arasında oynandı. Çekişmeli geçen maçta sonuca ulaşan Nazar Mandıra oldu.

Kızılcahamam Belediyesi Bahar kupasında B grubunun ilk maçı bugun Çıraklar Petrol – Nazar Mandıra arasında oynandı.

Seri başı olarak oynayan ve favori gösterilen Çıraklar Petrol maçta öne geçmesine karşı bu üstünlüğünü koruyamayınca maçtan yenik ayrılmak zorunda kaldı.

Zevkli geçen mücadelede saha biraz futbolcuları yorsa da artık her geçen gün seyircide daha fazla gelmeye başladı. Yeşil ve ormanın buluşma noktasında yapılan turnuvada B grubunun bu ilk maçında Nazar Mandıra 4-3 Çırakları yendi  Çırak Petrol’ün Gollerini Osman İnci (1) - Harun Çırak (1) – Durali Bal (1) atarken Nazar Mandıra’nın göllerini ise Osman Sevindik (2) – Mutlu Soydan (1) – Serkan Çırak (1) attı.

 

Etiketler : Nazar - mandıra - Çıraklar - Petrole - süpriz - yaptı. -
YORUMLAR
  • emre yüce   22-06-2008 08:42

    ilk önce nazar mandırayı tebrik ederim,fakat çıtaklar petrolun şanssızlıktan dolayı yenildiğini belirtmek isterim.ve osman inci kardeişiminde güzel oyunundan ve attığı güzel golü için tebrik ediyorum.tüm takımlara başarılar...

  • melikşah   21-06-2008 09:24

    vay be bi zamanlar bizde buralarda top kosturuyorduk ama bu sene kısmet degilmiş mutlu soydanla yanyana oynamak diyarbakırdan beni seven herkeze cok selamlar jandarma komado çavuş MELİKŞAH AKYÜZ....safak , karanlık

  • EMİNCAN GÜZEL   20-06-2008 12:17

    hepsinide tebrik eder kutlarım.osman abiyide tebrik edrim 2 gool atmış hepsinede başarılar .kemal güzelede sevgilerimle..... !!!!!!!

  • oğuzhan   19-06-2008 16:03

    ben oğuzhan keleş nazar mandıra sahıbı ve takımın baskanı kemal guzel arkadasımı tebrık edıyorumm basarılarının devamını dılıyorum baskanım sana sampıyonlukk yakısırrrr:)))))))))

  • eren   19-06-2008 12:28

    çıtaklar petrol takımına başarılar diliyorum.Arkadaşlarımız iyi maç çıkardılar.unutmayınızki türkiyede portekiz yenilgisiyle avrupa şampiyonasına başlamıştı.ama çeyrek finale çıkmayı başardık.İnşallah arkadaşlarımızda bir üst tura çıkar çünkü seyir zevki veren futbolları ile turnuvaya renk katan bir takım.

  • OSMAN NURİ HEKİM   19-06-2008 08:43

    Nazar Mandıradaki arkadaşları tebrik eder başarılarının devamını dilerim. Hepsine ve tüm Kızılcahamama selam ederim.

  • Bahattin   19-06-2008 00:01