Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Muhtarın Baz İstasyonu Zaferi
  • Facebook da Paylaş
Muhtarın Baz İstasyonu Zaferi
  • 09-02-2014
  • 22 yorum
  • 5507 okunma
İlçemizde bulunan ve Sarıtepe olarak ta bilinen Esen Ali Sezen parkı içersine Vodafone GSM Şirketince kurulan Reklam Totemi şeklindeki Baz İstasyonunu kaldırılıyor.

             İlçemizde bulunan ve Sarıtepe olarak ta  bilinen Esen Ali Sezen parkı içersine Vodafone GSM Şirketince kurulan Reklam Totemi şeklindeki Baz İstasyonunun kaldırılması için Yenice Mahallesi Muhtarı Mustafa TAŞKIN tarafından açılan ve Kızılcahamam asliye hukuk Mahkemesinde görülen davanın 07.02.2014 tarihli duruşmasında Baz İstasyonunun kaldırılmasına karar verildi.

                Bu kararın Yerleşim yerine kurulması düşünülen baz istasyonlarının bundan böyle kurulamayacağına örnek teşkil etmesi açısından taşıdığı önemin büyük olduğu düşünülmektedir. Karar İlçe halkı ve özellikle semt sakinleri tarafından memnuniyetle karşılandı.

             

 

İLGİLİ HABERLER

- BAZ İSTASYONU MAHKEMELİK OLDU

- REKLAM TABELASI BİÇİMİNDE BAZ İSTASYONU

-DİNÇER CADDESİ SAKİNLERİNİN BAZ İSTASYONU İSYANI

Etiketler : Muhtarın - Baz - İstasyonu - Zaferi -
eta saat
eşya depolama
YORUMLAR
  • Süleyman Adalı   16-02-2014 22:31

    Diğer yorumlara göre muhtarımın AK Partili muhtar olduğu söyleniyor. Eğer öyleyse vallahi ben de oyumu Mustafa Taşkın'a vereceğim.

  • Hasan Sölküm   14-02-2014 22:57

    Muhtarım sen AKP ilçe başkanımısın? Veya neden olmuyorsun?

  • KARDEŞİM   13-02-2014 11:03

    Keşke akçay mahalle muhtarı gibi çalıssanız hiç ayrım yapmadan ben şahidim

  • ali   12-02-2014 18:04

    mk istasyonları kaldırın avea gıbı olsun kızılcahamam da vodafone

  • kızılcahamamlı   12-02-2014 13:31

    bayram dayı yine akp diyorsun ne oldu atıp ttyordun oylar sana inat mhp ye sen olmsan akp ye verecektim

  • VATANDAŞ   11-02-2014 14:44

    Baz ıstasyonu zaten kalkacak birilerin mahkemeye vermesine gerek yok mahkeme temiz hakkını kullnırsa en az üç sene sürer

  • Kamil Koçak   11-02-2014 14:38

    Bu istasyon AKçay Mahallesinde bu hezimetten sonra akçay mahallesi muhtarı tekrar adayda seçenlere yazıklar olsun

  • helalin var muhtarım.   10-02-2014 17:03

    mahalleye, ilçeye, topluma örnek ve hizmet böyle olur. teşekkür ediyorum.

  • vatantaş   10-02-2014 16:24

    sevgili kardeşim daha öncedenbakana bildirdiler baz ıstasyonu kalkacak mahkeme kararı yazıldıkdan sonra temiz haklarını kullandıkda sonra üç sene sonraya kalır bakanlık bu hafta baz ıstasyonunu kalkacak

  • KIZILCAHAMAM'LI   10-02-2014 12:46

    Yenice Mahallesi Muhtarı Mustafa TAŞKIN'a bütün Kızılcahamam'lılar adına teşekkür ediyorum.Bu mücadeleyi ister tek başına yapmış olsun isterse bazı kesimlerin desdeğini alarak yapmış olsun, sonuçta yapmış olduğu mücadele bizlere örnek olsun örnek olsunki böyle haksızlıklara karşı herkes mücedele etsin aman benden olmasın banane demesin.Tekrar çok teşekkür ediyorum Yenice Mahallesi Muhtarı Mustafa TAŞKIN'a

  • Veysel BAYRAM   10-02-2014 00:29

    İnsan sağlığını hiç sayarak sadece kira geliri için burnumuzun dibine diktirilen Baz istasyonunu kaldırtan Muhterem Kardeşim Mustafa Taşkın Allah gönlüne göre versin. Baz istasyonu ibret almak için yeter diye düşünüyor, haydi Kızılcahamamlı kardeşlerim yerelde de Oy’larımız AK PARTİMİZE davetimi tekrarlayarak Saygılar sunuyorum.

    0

    0

    • Sedat & İlker Kardeşler   10-02-2014 22:48

      Senin için fesat Veysel Dayı haber ne sen ne istiyorsun ? Büyükşehirde şehrin içindeki bilboardlardaki gizlenmiş baz istasynlarına neden sesini çıkaramıyorsun ? Ordakiler insan değilmi? Baz istasyonunu savunmuyorum yıllar önce çalışmıştım insan sağlığı için filtre mevcut yani radyosyonu kesiyor ? Senin kullandığın cep telefonu, hastaneye gitmen, elektrik tellerinin altından geçmen emin ol bu cihazlardan daha zararlı insan sağlığı için. Yüksek gerilim hatlarının altı hiç dikkatini çektimi altındaki bütün otlar agaçlar kurur işte sana radyosyon. Tamam zararlı demiyorum illaki var ama yaptığın ayıp yok Akpye davet ediyormuş Büyükşehirde senin desteklediğin birde oraya el at şu bilboardlardaki gizlenmiş çatılardaki istasyonları bi kaldır ondan sonra oy iste. Ayıp ya yaşı kaç daha neyle uğraşıyor sayın yayıncı editör paylaşırsan seviniriz

      0

      0

  • mlsf   09-02-2014 19:08

    obaz istasyonu benim bildiğim kadar baz istasyonu değilmişti bazıları kamufle ettikten sonra öyle diyiyorlardı ama başka bir mahalledeyken baz istasyonu oldyğu kabul edilip kaldırtılmıştı

  • mahalle sakini   09-02-2014 18:29

    durumdan mütevellit rahatsızlık duyuyorduk. iyi bir sonuç olmuş. duyarlılık gösterip önemsedikleri için mutlu olduk. mahallenin ortasına kurulmasına izin verenleri burdan kınıyorum ayrıca.

  • Son    09-02-2014 16:59

    İşin sonu ne olacak peki düşünen var mı hiç ? Ordan kaldırıp başka bir yere kuracaklar elbet. Veyahut bırakıp kurmadılar, hat kullananlar durumlarını düşünüyor mu hiç acaba ?

    0

    0

    • sorumsuz   09-02-2014 19:14

      Eskiden hat mı vardı?Hiçbir hizmetin insan sağlığından önce gelmeyeceğini hatırlatırım.

      0

      0

    • sağlık   09-02-2014 18:04

      işin sonunu düşüneceğine sağlığını düşün be adam.

      0

      0

  • murat   09-02-2014 14:11

    büyüksün muhtar

  • Esnaf   09-02-2014 12:08

    Sayın editör meydana kurulan saat içinde, içine giydirilmiş baz istasyonu kurdular diye iddaalar var mermer olması gereken saatin bildiğin sacdan yapılması, dikkatimizi çekiyor dükkanın alt deposunda çekmeyen Gsmimiz nasıl olduysa full çekiyor saat geldi geleli. Saat kurullurken de bakmıştık dünyanın kablo sistemi giriyor içine, bir saati, ışıklandırmasını çalıştırabilmek için 220 Volt yeterde artar bile. Reklama girer ama vadofene değil hattımız başka firma. Bunuda bi araştırıp bilgilendirirsen esnaflar olarak sevinmiş oluruz.

  • Hamdi Saraçoğlu   09-02-2014 11:16

    Akçay Mahallesi muhtarı baz istasyonunu kaldıracağım diye havanda su dövdü. Yenice Mahallesi Muhtarı erkek gibi kaldırtıyor. Seçime 50 gün kaldı yokmu Akçayda erkek gibi bir muhtar adayı. Akçayda erkek kalmadı ise yomu erkek gibi bir muhtar adayı ablamız. Aranıyor. Bekleniyor .

  • süleyman peker   09-02-2014 10:56

    helal olsun muhtarım başarılar...