Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Müdürün yeri hizmete girdi../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Müdürün yeri hizmete girdi../..Foto Galeri
  • 21-04-2009
  • 8 yorum
  • 5409 okunma
Ak Parti Belediye Başkanlığı döneminde temizlik işleri müdürlüğü yaparken belediyenin kaybedilmesinin ardından MHP tarafından işine son verilen kişi olması dolayısı ile siyaset

Ak Parti Belediye Başkanlığı döneminde temizlik işleri müdürlüğü yaparken belediyenin kaybedilmesinin ardından MHP tarafından işine son verilen kişi olması dolayısı ile siyaset gündemini meşgul eden Mehmet Boran müdürlüğü MHP döneminde de bırakmadı. İşten ayrıldıktan sonra ticarete tekrar geri dönen Mehmet Boran Ak Pet gümüş petrole Müdürün Yeri adı altında bir lokanta açtı. Açılışa İlçe Kaymakamı Bilal Çelik, Belediye Başkanı Coşkun Ünal, İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Arslanoğlu, Çeltikçi Belediye Başkanı Hidayet Demirhan, Jandarma Komutanı Erhan Yücel, Emniyet müdürü Alper Gemvuran, Sağlık Grup Başkanı İsmail Doğan, Başhekim Gökay Terzioğlu, Ak parti İlçe Başkanı Sefa yıldırım, MHP ilçe Başkanı Tahir Taşkın ve çok sayıda davetli katıldı. İşletmenin açılışını İlçe kaymakamı Bilal Çelik ile birlikte Ankara İl Genel Meclisi Başkanı Ahmet Arslanoğlu yaptı.Ak Pet Gümüş petrol gümüş otel altında bulunan ve zengin çeşit ile hizmete giren işletmenin hayırlı olmasını dilerken Mehmet Boran ve ortaklarına kızılcahamamhaber olarak hayırlı işler diliyoruz

 

 
YORUMLAR
  • hasan şahin   22-04-2009 15:07

    hayırlı olsun sayın boran bol kazançlar Alanyadan

  • mustafa   22-04-2009 08:04

    müdürüme hayırlı uğurlu olsun müdürüm bitana bu işi de yapar allahın izniyle

  • Rıfat ZENGİN   22-04-2009 02:35

    Deli dolu ama tam bir görev adamı. Kızılcahamamda ender insanlardan. Fazla siyasetten anlamayan zaten kızılcahamamda kim ler siyaseten anlayorki Mehmet BORAN kardeşim anlasın. Şöyle geriye gidersek bir Vefa PEÇENEK, adam gibi ilçe başkanlıgı yaptı 20 yıldır. Ayrıcada Yusuf ZİYA ,Ayrıcada ilkokul mezunu Ali AYDIN amcamızı biliyorum. Başkada görmedim. Siyasetin gereklerini yerine getirememizden dolayı Memleketimiz gerilerde problemler biriktirilmiştir. Bu vebalı nasıl verecekler hemşehrilerimize üzülmekteyim. Birde islamı katıyorlar konuşmalarına uyuz oluyorum. Memleketim adına . Yoksa benim için hiçbirşey umrumda degil. Ançak memleketim ve i halkımı önemsiyorum. Halkımı adam yerine koymayanlar utansın. Benim problemim onlarla. Erzincan valimiz Rahmetli Recep YAZICI DİYORKİ MEMLEKETİN GELİŞMESİNİ FARKLI İNSANLARA BORÇLUYUZ DİYOR. sıradan insan memleketimde pek ç.ok var. Sıra dıoşı pek az vardır. Mehmet boran işde bunlardan biri. Mehmet kardeşimi seviyorum. İşlerinde. başarılar dileyorum. İnşallah i işleri iyi . iyi olur. Bol kazançlar.

  • mehmet   21-04-2009 15:55

    hemşerim hayırlı olsun yeni mekan, kızılcahamamın ihtiyacı vardı böyle bir yere.Allah muvaffak etsin inşallah.durmak yok yola devam:)

  • şampiyon sivas   21-04-2009 12:35

    mehmet bey e hayırlı olsun diliyorum.şu turizm memleketi k.hamamda hala ailecek gidip özellikle kebab ve ızgara çeşitlrini adam gibi yapan ve sunan bir işletme yok.usta gelmedi şu memlekete bu zamana kadar.işallah müdür bir urfalı bulmuştur.ankarada gazi mahallesinde gazi devlet hastanesi yanında silahtar caddesinde bir kebabçı var urfalı.ora gibi demiyorum yarısı kadar kebab yapacak ve sunacak bir tarz istiyoruz.damağımızda tad bırakacak bir lezzet ve sunum.bakalım bu başarı kime nasip olacak. bu vesile ile bir tartışma başlatmak isterim. neden sırf kebab yemek için ankaraya taşınalım.paramız bizim esnafa nasip olsun esnafımız kalkınsın ve istihdam oluşsun. oluşsun oluşmasınada bu işi yapanlarda biraz müşteriye bir şeyler sunsun. mesala minik yörem. dılşardan görüntü güzel ama lezzet ve sunum sıfır. bilmiyorum belki haksızlık ediyoruz ama gerçekler bu saygılarımla.

  • çakmak   21-04-2009 12:18

    barun memet delidir doludur ama içinde muro kadar insan sevgisi vardır.hayırlı olsun.allah helal kazançlar nasip etsin.

  • salih   21-04-2009 11:29

    borpa durmak yok yola devam