Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Müdürlük Mülakat Sonuçları Açıklandı
  • Facebook da Paylaş
Müdürlük Mülakat Sonuçları Açıklandı
  • 30-10-2014
  • 26 yorum
  • 5587 okunma
Kızılcahamam'da eğitim veren 10 okula müdür ataması yapılacak

Ankara'da 650 boş müdürlük kadrosuna 1950 öğretmen müdür olmak için müracaat etti. Yapılan müracaatlar sonrasında Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü geçtiğimiz hafta 81 il ile birlikte mülakat yaptı.
Ankara'da merakla beklenen müdürlük mülakat sonuçları açıklandı. Kızılcahamam’da müdür olmak için birçok öğretmen müracaat etti. Ankara’da yapılan mülakat sonuçlarına Kızılcahamam haber olarak ulaşmaya çalıştık, buna göre müdürlük mülakatına giren öğretmenlerin ulaşabildiğimiz sonuçlarını yayınlıyoruz.

 Kızılcahamam’dan mülakata girmek için 51 öğretmen müracaat etti. Bu öğretmenlerden 33 kişi mülakata girmeye hak kazanırken, 18 öğretmenin puanı tutmadığı için mülakata giremedi. Mülakata girmeye hak kazanan öğretmenlerden 5 tanesi yapılan mülakata kendi isteği ile girmedi.  Mülakata giren ve yetmiş ve üzeri puan alan 27  öğretmenimizin kesin olmayan sonuçlarını yayınlıyoruz bu sonuçlara göre 13-18 Kasım tarihlerinde aşağıdaki okullara puan usulüne göre bilgisayar ataması yapılacak.Yapılan atama sonrasından müdür olan öğretmenler dört yıl süreyle atandığı okulda görev yapacak.

Atamam Yapılacak Okullar Şöyle

·         Kızılcahamam Anadolu İmam Hatip Lisesi

·         İbn-i Sina Anadolu Sağlık Meslek Lisesi

·         Anadolu Lisesi

·         Kızılcahamam Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi

·         Orhan Gazi Ortaokulu

·         Perihan Erdoğan Ortaokulu

·         Çağatay Ortaokulu

·         Çeltikçi Ortaokulu

·         Akdoğan İlkokulu

·         Kazımkarabekir İlkokulu

Müdür Olmak İsteyen Öğretmenler ve Aldıkları sonuçlar

1 AHMET BAKIR 97,8
2 ESEN KESKİN 92
3 FATİH TELLİ  91,5
4 CELAL IŞIK 90
5 HÜSEYİN SÜMER 89
6 SEDAT EROĞLU 87,5
7 BEKİR YILMAZ 86
8 GÜRKAN HAZAR 85
9 SEDAT ARSLAN 85
10 ARİF ÇAPÇI 80
11 ZEKAİ ÖZBEKLER 80
12 MEHMET GÜRSOY 79
13 SİNAN MUSLU 73
14 MURAT SUCİ 71,5
15 ZEKERİYA AVCI 70
16 NİLÜFER TAŞÇI 70
17 HANDAN ASRLAN  
18 RIZA ARSLAN  
19 DAVUT YILDIZ  
20 M.NURİ ÖZTÜRK  
21 RAGIP FİDAN  
22 İBRAHİM ŞAHİN  
23 AZİZ ÖZDEMİR  
24 AHMET USLUER  
25 TEVFİK ÖZCAN  
26 ÖMER ULUCA  
27 ALİ AYTEN  
28 ADNAN AKDAĞ  
29 ALİ FUAT EREN  
30 GÜLAY ÇELİK  
31 YÜKSEL CEBİŞ  
YORUMLAR
  • Davut   04-11-2014 18:52

    Kardeşim ne bu ya.Fatih beyden başka kimse yokmu.14 yorumun 8i fatih hocaya haksız yapildi ile ilgili.Görende 70-80 puan almış sanır.Alacağını almış.Hem bu kadar kendini ak parti ile bir gören insan olurmu.Devlet memurluğunun siyasetle işi ne?Yok belediye için çok çalışmış filan da.Ozaman emekli olsun belediyeye girsin.Kardeşim Akpartı bir gönül işidir,menfaat için yapıyorsan yarın başka bir siyasi parti iktidar olur ona donersin.

    0

    0

    • Bir Bilen   07-11-2014 00:05

      DAVUT:Niye gerçek adını yazmıyorsun.sen Davut değilsin.İsmin Peygamber ismi ama Davut değil.Birde Ak parti gönül işidir demişssin bir başkaparti iktidar olur.ona dönüerirsin demişsinde.o meziyet suçladıklarında değil sen ve ortağında var.oğlumun alnı çakar.kendi meziyetine bana takar derler ya.sen tam osun.1994 te 19 yaşındaşın Yaşar Yıldırımın yanında,Abinle beraber 1 numaralı destekleyicisiniz.1999 Salih =ÖZTÜRK= 2004 te Adem Özbekler,2009 da Coşkun Ünal,2014 te mecburen olman gerktiği için Mühittin Güney.kim ne imiş birde Hocayı şuçlama Adam dimdik.senden daha iyi d..yının yanında durdu.ayıp yaw.sizde kazanmamın yanına olma hastalığı var.anladınmı?

      0

      0

    • Fatih Mehmet Telli   04-11-2014 23:25

      DAVUT rumuzlu kişi!Bu haber sayfasına gizemli bir rumuz yazıp tanıdığım ''oda buradaydı''diye yorum yazan eski öğrencime yazdığım yorum aşağıda görüldüğü gibidir.nezaket sınırlarını zorlayarak,sokak jargonu ile konuşuyorsun.sana tavsiyem adının arkasına soyadınıda yaz.ben hayıflanmıyorum.benim durumumu bilen zatı muhteremler,dostlar dilek ve temennilerde bulunuyorlar.Emekli olsun Siyasete girsin lafları ve bu Sokak jargonu laflar için beni biraz tanıyanlar bilirlerki böyle lafların altında kalmam.Sana HZ Mevlananın sözü ile mesaj veriyim.''SUSKUNLUĞUM ASALETİMDENDİR.HER LAFA VERİLECEK BİR CEVABIM VAR.LAFA BAKARIM.LAFMI DİYE BİR SÖYLEYENE BAKARIM ADAMMI DİYE''adam olsan soyadınnı da yazardın.Adam olanlara saygılar.

      0

      0

  • Hüsnü GÖZLER   04-11-2014 15:09

    Geçme namert köprüsünden boğarsa seni su boğsun. Yatma tilki gölgesinde, yerse seni aslan yesin.

  • ERDEM   04-11-2014 11:43

    28 Şubat dönemlerinde mütedeyyin öğretmenlere eziyet edenlere,davanın aleyhinde olup lehindeymiş gibi görünen bukalemunlara,alnı secdeye değmemiş yağdanlıklara yüksek puan veren,verdiren ve bunlar için uğraşan kişilere yazıklar olsun...

  • Eski EML liler   04-11-2014 10:12

    Fatih Hocam Endüstri Meslek Lisesinde Müdür Başyardımcısı iken Pazartesi günler ve hafta sonları iştimalardaki öğütleri bir kulağımızdan girdi.öbür kulağımızdan çıkmadı.Bize söyledikleri Hayata dair şeylerdi.sizi seviyoruz Hocam yol Hocam Sizi EML de Müdür olmak görmek biz eski öğrencilerinizi çok mutlu edecektir.selam ve sevgiler

  • Soner Kabadayı   03-11-2014 21:26

    en şaşırtıcı süpriz bir sonuç.Fatih Mehmet Tellinin görevlendilebileceği bir yer olan Anadolu Lisesine bu kadar yüksek puan vrilip daha önce 75 alamayıp barajı geçemeyen,Bugünkü konjontür ile alaksı olamayan tamemen zıt,birisine oranın 90 verilerek yolunun açılmasıdır.Bu durum daha önve 75 e takdir etmeyen İlçe Müdürüne ve Muhafazakar Kızılcahamam Halkına vurulmuş bir darbedir.yetki CHP nin eline geçsin bakalım ne olur Fatih Hocanın ve muhafazakar müdürlerin hali.Ak parti Kızılcahammada AKP olma yolunda köşeyi dönecek de hangi köşeyi dönecek derseniz Uçuruma giden köşeyi herhalde.Titre ve kendine gek AK PARTİ Kızılcahamamda

  • Serdar   03-11-2014 09:51

    Memleket 30 yıl önceye döndü... Yazıklar olsun... Böyle adil olmayan bir yapıyla müdür atamasını alkışlayanlar da bilsinler ki yarın mahşeri vicdanda hesap verenlerden olacaklar... Eğitim bir bu işin tam anlamıyla tarafıdır, ve günah çuvallarını sırtına vurmuştur. hesap çetin dikkatli yazın...l

  • Dost acı Söyler   03-11-2014 09:43

    Fatih Mehmet Telli Hocam 91,5 puan almış ama ilçede bir yere atanamıyor muş.anlaşılan çok güvendiği seçimlerde hem aday adaylığı sürecinde hemde adaylık sürecinde Mühittin Bey'in yanında kale gibi durması Başkan tarafından önemsenmemiş.Kendisi Fatih Beyin yaptığı gibi kale gibi duramamış.çok vahim bir durum bence tam bir vefasızlık örneği sergilenmiş.kendisi de bir durum değerlendirmesi yapsın artık.dost düşmanını bilsin.Ak Parti Ergenokonu Fatih Beyi harcamış.harcayanlar belli kına yaksınlar.

  • Kızılcahamam Sevdalısı   01-11-2014 20:01

    Arkdaşlar Sevgili Kızılcahamalı hemşerilrim Adaylar arsında hakeden Kızılcahamam sevdalısı biri var Fetih Mehmet TELLİ puanıda yüksek inşallh Müdür olur İlçemize güzel hizmelrde bulunur ve imanlı inanlı gençler yetiştirilmesine birikimleri ve donanımları ile layık olan tek isim.

  • Akpliler içindeki Akpartili   01-11-2014 10:50

    Burada kaybeden ilçe siyaseti olmuştur.Şu anki siyasi konjonktürden önce muhafazakar insanlara kök söktüren müdürler ne yazık ki ahbap çavuş ilişkisi ile tekrar yüksek puanlar alarak koltuklarını korudular.Ak partiye gönül vermiş insanlar ise ötelenmistir küstürülmüstür.Eyyyy siyasiler, şimdi bu kolladığınız müdürler mi size oy verecek sandınız.Yada değerlerimizi mi savunacak sandınız.Yine sizlere sövecekler.En ufak bir siyasi değişiklikte yine kaldıkları yerden devam edecekler.Devir fırıldaklık devri oldu.

  • Ademoglu   01-11-2014 09:02

    Fatih telli hocam alacağı puanı almış, daha ne istiyor anlamadım.100 filan mı bekliyordu? O puanla kızılcahamam dışında çok güzel yerlere yerleşir.Kızılcahamamda Eğitim1Sen tarafsız olduğunu, torpilden uzak olduğunu gösterdi.Kutluyorum kendilerini.Bazı arkadaşlar sendikalı olmadıklarından düşük puan aldıklarını sağda solda söylüyorlar.Öyle olmadığı sonuçlarda gözüküyor.Celal Işık ile Sedat Eroğlu eğitim1sen camiasından olmadıkları halde yüksek puan aldılar.Hayırlısı olsun.

  • öğretmen   31-10-2014 22:00

    müthiş projeler yapmış, doktora yapan k.hamam da eğitim camiasının ufkunu açmış (yurtdışı seyehatlerine vesile olmuş) adama verilen puana bakınca bu camiada bulunmaktan utanıyorum. yeni müdürlerimiz hayırlı olsun...

    0

    0

    • Eğitimci...   04-11-2014 13:31

      Yazık sizin öğretmenliğinize...Şu yoruma bi bakar mısınız!...Ben de sizin gibilerle aynı eğitim camiasında yer almaktan gerçekten utandım şimdi...Mehmet Nuri Hocamım binde biri kadar onur,insanlık varsa sende hemen istifa et...Senin gibiler eğitimin zaten kaymış olan ayağını kırmaktan başka bi işe yaramaz...

      0

      0

    • Eğitimci   03-11-2014 14:12

      Utandığın bir topluluğun içinde ne işin var onurlu isen derhal istifa et....

      0

      0

    • gerçek öğretmen   02-11-2014 20:59

      Devletime ,milletime kastedmiş hainler,hatta kasdetme ihtimali olan hain namzetlerinin bırakın müdürlük mülakatını devlet memurluğu bile çok ama çok fazladır. hele öğretmen olmaları baştan hatadır.

      0

      0

  • AKP'li   31-10-2014 14:24

    SINAVDAN ÖNCE BELİRLENMİŞ ATAMA SONUÇLARI: 1.İmam Hatip Lisesi Müdürlüğüne Ahmet BAKIR 2. Sağlık Meslek Lisesi Müdürlüğüne Gürkan HAZAR 3.Anadolu Lisesi Müdürlüğüne Esen KESKİN 4.Orhangazi Ortaokulu Müdürlüğüne ........... 5.Perihan Erdoğan Ortaokulu Müdürlüğüne Arif ÇAPÇI 6.Çağatay Ortaokulu Müdürlüğüne Sedat EROĞLU 7.Kazım Karabekir İO Müdürlüğüne Hüseyin SÜMER 8.Akdoğan İO Müdürlüğüne Mehmet GÜRSOY 9.Çeltikçi İO Müdürlüğüne ................ ATANMIŞLARDIR. Atanan müdürlerden yalnızca üçü AKP'lidir. Diğerleri CHP ve MHP'lidir. AKP'nin partizanlık yapmadığı ortadadır. Hatta kendi tabanlarına değil, diğerlerine öncelik verdiği apaçıktır. İnkar edenin dili tutulsun.

  • Rıza ARSLAN   31-10-2014 13:47

    Sayın Editör, öncelikle mülakatta başarılı olan değil, mülakatta konumundan ötürü müdürlüğe layık görüldüğü düşünülen arkadaşlara hayırlı olsun diyorum. Size de bir haber yaparken doru ve eksiksiz haber yapmanızı temenni ediyorum. Mülakata giren öğretmenlerin tamamını yazmanızı dilerdim. Bunu öğrenmek o kadar zor olamasa gerek. Sevgi ve saygılar.

  • vatandaşş   31-10-2014 11:44

    seçimlerde çok çalıştı fatih beyin hakkı m.güney le de bire bir görüşenlerden hertürlü müdür olur

  • Muallim   30-10-2014 22:41

    Herkes müdür olmak istiyor.Sebebini bir öğretmen olarak ben söyleyeyim.Artık öğretmene verilen değer azaldı.Eskiden veli öğrencisini öğretmene teslim ederken, eti senin kemiği benim anlayışı ile verirdi.Öğrencide bunu bilir, ona göre öğretmene itaat ederdi.Şimdi bırak kulağını çekmeyi bağırsan çocuk soluğu velisinin yanında alıyor.Bire bin katarak Öğretmen bana şöyle dedi, böyle yaptı diye.Veli öğretmeni dinlemez oldu.Herkes çocuğum yapmaz diyor.Aslında yaptığı yanlışları biliyor ama işine gelmiyor.Öğretmen bıktı kardeşim.Veli iyi olursa kendinden, kötü olursa öğretmenden biliyor.Öğretmen, öğrenciylemi uğraşsın veliylemi, yoksa idareylemi.En iyisi koltuk deyip, idareci olmak istiyor.

  • Vatandaşş   30-10-2014 21:59

    Fatih telli hoca kesinlikle olur destekleyicii bu dönemde de olmazsa bir daha olamaz...M.Güney in en büyük temsilcisiydi

  • O da buradaydı :)   30-10-2014 20:50

    Fatih Telli hocam; kesinlikle bu makam ve mertebe için biçilmiş naif, kadim ve destekleyici kişidir. Onu iyi yerlerde görmek isteriz.

    0

    0

    • M. Efe   01-11-2014 17:51

      Sayın Fatih M. TELLİ Hocam; öncelikle samimi sözlerinizden ötürü teşekkür ederim. Siz, ilim irfan cemiyetinde her zaman üst basamakları zorlayan duruşunuzla cadde de ve sokaklarda, eski veya yeni öğrencileriniz tarafından önünü ilikleyerek olsun, diğer şekillerde de olsun her zaman saygıyı hak eden bir simaya, bilgeliğe sahipsiniz. Dileğim; ileride bu makamlardan bir kurumda görmenin mutluluğuyla, saygılarımı sunarım sayın Hocam.

      0

      0

    • Fatih Mehmet TELLİ   31-10-2014 08:42

      Sevgili Mustafa Efe:güzel dilek ve temennilerin için teşekkür ederim.herkese selam ve sevgilerimi sunarken;karşısında puan olmayan arkadaşlarımız zannedilmesin ki Müdürlük mülakatında başarısızlar,öyle istenildiğinde öyle olmuştur.Bizim karşımızda bir dolu puan verilmiş görünüyor,Bazılarının muhakkak ki işine yarayacak amma velakin şahsıma verilen puanın Kızılcahamam da karşılığı yok ki: Biz gönüllerin Müdürü olalım.Sevgili Mustafa Efenin iyi dilek temennileri bizi Müdür olmuş kadar yüceltmiştir.saygılar.

      0

      0

  • bir yoran   30-10-2014 19:25

    Şifrelerimizi ki dağıttı kiiiiiiii! Sonuçlar şifreyle öğreniliyor daaaaaaa!

    0

    0

    • sade vatandaş   05-11-2014 16:00