Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  MHP Kızılcahamam'da iki günlük kampa girdi
  • Facebook da Paylaş
MHP Kızılcahamam'da iki günlük kampa girdi
  • 11-10-2014
  • 8 yorum
  • 5491 okunma
MHP Merkez Yönetim Kurulu ve TBMM Grubu Ortak Toplantısı yapmak üzere Kızılcahamam Patalya Otel’de toplandı.

MHP Merkez Yönetim Kurulu ve TBMM Grubu Ortak Toplantısı yapmak üzere Kızılcahamam Patalya Otel’de toplandı.

Toplantı için Kızılcahamam’a gelen MHP Genel Başkan Devlet Bahçeli, sabah saatlerinde partilileriyle birlikte Ülkücü Şehitler Anıtını ziyaret etti. Milletvekilleri, parti üst düzey yöneticileri, MHP Kızılcahamam İlçe Teşkilatı ve vatandaşlar tarafından karşılanan Bahçeli, okunan Kuran-ı Kerim’in ardından dua etti. Bahçeli daha sonra isimlerin yazılı olduğu lahitlere karanfil koydu.

MHP Lideri Bahçeli ve beraberindekiler daha sonra toplantının yapılacağı otele geçti. MHP’den yapılan yazılı açıklamaya göre 2 gün sürecek toplantıda, 'lke gündeminde yer alan konular ve önümüzdeki süreçte yapılacak çalışmaların'ele alınacağı duyuruldu.

Basına kapalı olarak gerçekleşecek olan toplantı Pazar günü sona erecek.

 

MHP KIZILCAHAMAM’DA KAMPA GİRDİ

MHP KIZILCAHAMAM’DA KAMPA GİRDİ

MHP KIZILCAHAMAM’DA KAMPA GİRDİ

MHP KIZILCAHAMAM’DA KAMPA GİRDİ

Etiketler : MHP - Kızılcahamam'da - iki - günlük - kampa - girdi -
YORUMLAR
  • Veysel BAYRAM   17-10-2014 00:26

    Muhterem çağrı çetin kardeş, ilk yorumunun celâli ile gerçekleri öğrenince ikinci yorumunuzun ymuşaklığı sizin gerçek bir ülkücü olduğunuz izlemini veriyor. Gelelim ikinci yorumunun cevaplarına. 1- Öcalını asmayıp Ömür boyu besleme UKLUSLAR ARASI sözleşmesi üçlü koalisyon iktidarının eseri (başka söze gerek varmı) 2- Ben ne RP - MHP - AK PARTİLİYİM. ben her seçimde İSLAM TÜRK KÜLTÜRÜNE hizmet eden partiler arasında iktidarı tek başına omuzlamaya aday partiyi destekleyen biriyim. Bu partide şu anda AK PARTİ.(işaallah ebeden veya en az 5 dönem bu işi böyle götürürler) 3- Darbelere dik duran Tek Lider MUHTEREM RTE ve dava arkadaşlarıdır ki 12 yılda onlarca darbe teşebbüsü başarısız olmuştur. 4- Evet bende aynısını söylüyorum şehitlikse Kızılcahamam'ın ilk şehitliğini hatırlatıyorum. TÜRKİYENİN komünist olmaması için can veren o0 muhterem ÜLKÜCÜLERİ bul getir alınlarından öpeyim RUHLARI ŞAD OLSUN. 5- Ali Veli Melih ne fark ediyorki Meclis üyesi iken savunduğun parti yönetimindeki Kızılcahamam Belediye Başkanları döneminde imar yolsuzluğu ile en az 20 trilyon hortumlandı hesabının sorulması için ve kendi dönemimde hortumcu firmanın hortumunu kesmek için en az 10 kez önerge verdim.(o günkü partilin üyelere de sora bilirsin) ama meclisteki duygusal sayısal çoğunluğu aşamadım.*** Evet muhterem kardeşim Başka Kızılcahamam Başka TÜRKİYE başka çağrı Çetin'ler yok bende gerçekleri hatırlatarak TÜRKİYENİN KIZICAHAMAMIN Çağrıların geleceğini korumak amacıyla T.C.nin tekrar zayıf koalisyon iktidarlarına düşmemesine çalışıyorum. Yoksa ha AK ha kara parti der yan gelir yatarım. Umuyorum ki bu gerçekleri okuduktan sonra üçüncü yorumunu gerçek bir ÜLKÜCÜ titremesi ile yazacaksın, dilek ve temennisi ile.

    0

    0

    • A.ER   18-10-2014 22:57

      Ülkücülerin gerçeğini yalanını anlayacak makamın siz olduğunuza nasıl karar veriyorsunuz?Sömürülerinizi ülkücüleri içine katmadan yapın.

      0

      0

  • çağrı çetin   15-10-2014 13:45

    anlaşamıyoruz ve aslada anlaşamıycaz veysel bey hadi diyelim bizimkiler chp-dspyle işbirliği yaptı senin ne işin var öcalanla bdpyle dedenin kemiklerini sızlatıyon amca yapma böyle.akpden önce refahçıydın dayı ben sana diyorumki darbe olurken çıkaydınızda silah çekeydiniz bırakmasaydınız iktidarı? konudan sapmayalım o anıtda bizim ağaçta bizim ikisi birbirinin zıddı değil tamamlayıcısı türkiye komunist mi olaydı o ölenler din için vatan için öldü Allah katında vatanı dini için ölenlerin hepsi şehittir. Allah şahedetini kabul etsin cümlesinin.bu daha iyi günlerimiz melih başkanınız kızılcahamamı parsel parsel yerken bana gösterdiğiniz direnci yarın ona gösterecekmisiniz inşallah gösterirsin veysel amca başka kızılcahamam yok çünkü.

  • Veysel BAYRAM   15-10-2014 01:22

    çağrı çatin kardeş. asla ve asla gerçek ülkücüleri eleştirmem, eleştirdiklerim, DSP(CHP'yi iktidar, merhum Eceviti Başbakan, ANS Cumhurbaşkanı, Kemal Gürüzü vb.leri YÖK vb.leri başkanı Kemal ALEMDAROĞLU vb.lerini rektör vb. yaparak Başıörtülüleri (YANİ MÜSLÜMANLARI) TBMM'den-Okullardan-Hastanelerden-Orduevlerinden-kamu Karumlarından-kamusal alanlardan kovalayanlara. Şehitler Anıtını (AĞACINI) siz (Muhterem Dr Derviş ÖZER) yaptınız Allah (c.c) razı olsun ama sizden önce benim gayretimi lütfen Muhterem Dr Derviş ÖZER beyefendiye bir sor. Benim büyük dedelerim Çanakkale şehidi, bahsettiğim ŞEHİTLER ANITINDA adı künye ile aşılmış Aziz Şehidimiz Cengiz EVMEZ benim yeğenim böyle olmasa bile ŞEHİTLİK mertebesinin Allah (c.c) katındaki kıymetini çok çok iyi bildiğim için hiç bir şehitlik anıtına hakaret etmedim ve etmemde. 28 ŞUBATLA ilgili görüşün yaşının yeterli olmadığının veya hırsının aklının önünde olduğunun delili. AK PARTİ 2002'de iktidar oldu ve halende iktidarda bu bir. 28 ŞUBAT vb. ile gerçek mücadele eden ve TÜRKİYEYİ ergenekonculardan pkk vb'den ve yandaşlarından kurtaran ve kurtarmaya çalışan tek parti AK PARTİ bu iki. Engin Alan hayırlı olsun bu üç.28 ŞUBAT gerçeğini büyüklerinden öğren bu dört. Sana keder veren istişaremi (Yorumu)geçen hafta TBMM'de kabul edilen TESKERE OYLANASINDA TİTREYEN MHP'liler, Şahit Fatih DURU PARKI ŞEHİTLİĞİ ziyareti ile TEKRAR TİTRERDE gerçek ÜLKÜCÜ siyasetine dönerlerse diye yazdım buda beş.

  • Saracıklı Mehmet Mete   14-10-2014 13:54

    Veysel abıcanın yüreğine eline sağlık. Doğruya doğru arkadaş.

  • çağrı çetin   13-10-2014 14:05

    kızılcahamam gelişmiyorsa senin zihin bulanıklığın yüzünden veysel bayram yüzyıllardır aynı hikaye hep düşmanın ülkücüler oldu neden acaba? Kendin şehit vermedin verecek cesarete de hiçbir zaman sahip olamadın sen ve senin zihniyetin 28 şubatı yaşadınız iktidar sizindi ülkücüler kadar cesur olup vermeseydin iktidarını neden şimdi benim anıtıma ağzının suyu aka aka hakaret ediyorsun. O ağacı akıl edip yapanda biziz o anıtı yapanda birbirinin karşısında değil yanındadır ikiside. Mustafa Pehlivanoğlunun şiiriyle senin başbakanın propaganda yapmasını biliyor sende saygı duy biraz çekemiyorsan anten tak.

  • ..   12-10-2014 20:17

    oraya da gidilmiş habere bakarsanız

  • Veysel BAYRAM   12-10-2014 00:57

    Muhteremler maksat şehitlerimizi anmak ise; yol güzergahınızda dünyaca bilinen ve ziyaret edilen, yapılış amacı DİN,VATAN MİLLET DEVLET koruması için şehit olmuş şehitlere hürmet ve minnet duyguları ile yapılmış, binlerce ŞEHİT asker polisin isimleri ANIT AĞACA Künyeleri ile yazılmış(asılmış) bir ŞEHİTLER ANITIMIZ VAR .

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın