Ana Sayfa  /    /  MHP ilçe teşkilatı iftar yemeği verdi
  • Facebook da Paylaş
MHP ilçe teşkilatı iftar yemeği verdi
  • 01-01-1970
  • 16 yorum
  • 5644 okunma
Milliyetçi Hareket Partisi Kızılcahamam İlçe Teşkilatının 24 Ağustos 2010 tarihinde Kızılcahamam Belediyesi Yabanabad Kültür Merkezi Sultan Fatih Salonunda iftar yemeği verdi.

Milliyetçi Hareket Partisi Kızılcahamam İlçe Teşkilatının 24 Ağustos 2010 tarihinde Kızılcahamam Belediyesi Yabanabad Kültür Merkezi Sultan Fatih Salonunda iftar yemeği verdi.

İftar yemeğine MHP M.K.Y.K. üyesi Prof. Dr. Mustafa Erdem, eski milletvekili Mehmet Arslan, MHP Ankara İl Başkanı Ömer Demirel, Belediye Başkanı Coşkun Ünal, Belediye Meclis Üyeleri, Sivil Toplum Örgütlerin Başkanları ve çok sayıda partili ve Kızılcahamamlı katıldı.

Yaklaşık 1500 kişinin katıldığı iftar yemeği sonrasında Belediye Başkanı Coşkun Ünal ve il yöneticileri birer konuşma yaptı.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Etiketler : MHP - ilçe - teşkilatı - iftar - yemeği - verdi -
YORUMLAR
  • AHMET VE VATANDAŞA   05-09-2010 22:37

    adamlar harıl harıl çalşışıyor hükümet partisi ne yapıyor

  • Mehmet Milletçi   01-09-2010 14:41

    Milliyetçilik, milletçilik demek. Yani milletten yana olmak demek. Milliyetçiyim deyipte devletçi olmak, asla milliyetçilik değildir. Bu güne kadar millete tahakküm etmiş olan devletin önemli kurum ve kuruluşlarında hakim olmuş bürokratik - oligarşik CHP'li kadrolar için 12 Eylül 2010 halk oylaması bir son olacak. Bu bakımdan CHP'nin değişiklik paketi aleyhine feveran etmesi, çırpınması elbetteki kendileri için bir haktır ve yadırganmaz. Ama milletten yanayım dedikleri halde CHP'li kadroların bekası için "HAYIR" vermeyi düşünenler bir kere değil, bin kere düşünsünler ve doğruyu bulsunlar. Yoksa Allah korusun "Hayır" oylarının fazla çıkması halinde ne millet, ne de tarih onları affeder.

  • kilevra   31-08-2010 12:12

    kardeşim susuyum susuyum sessiz kalıyım dedim ramazan ramazan yine konuşturdun beni bu haberle sayın özdemir..arkdaşlar neden kendinizi yoruyosunuz bunu anlamakta zorluk çekiyorum. yani bunun böyle olacağı belliydi, başından belliydi hemde. bir belediye başkanının ilçe başkanı lokantacı olursa 2500 kişiyede yemek verilir 22500 kişiyede verilir.. yoksa o adam seçimden önce harcadığı paraları nasıl çıkaracak alnında enayimi yazıyoduda okadar hırpaladı kendini coşkun başkan olsun diye ..bırak 4 ü 5, 3 liradan olsa 7500 lira yaparki ben çok merak ediyorum devletten çok ta fazla seçim yardımı alamıyan bi muhalefet partisi bir iftar yemeği için bir ilçe teşkilatına bu kadar parayı nasıl gönderiyor veya nasıl oluyorda kızılcahamam gibi bir ilçede hangi esnaf veya hangi ilçe yönetim kurulu üyesi arkadaş nasıl bir yardım yapıyor ilçe teşkilatına da ki çok ta zengin isimler yok yani teşkilatta 7500 bilemedin 12500 liralık maliyetle davet verebilyor bir parti..bence jeotermal a.ş. nin kültür faaliyetlerinden yararlanılıyor gibi geldi biraz bana..çıksın belediye başkanı ve ilçe başkanı faturaları yerel medyaya vererek bu işin üzerindeki şaibeyi kaldırsın bu böyle olmaz mübarek bir organizasyonun üstünde ööle değilmi..ben son zamanlarda her keze şunu söylüyorum Allah c.c bizim bildiğimiz ismiyle jeotermal a.ş. yeni ismini başkan ve ekibi daha iyi bilir bu şirkete zeval vermesin benim korkum şu ki bu yerel yönetim dönemi sonunda bu ismini andığımız şirketin batıp gitmesi, başkanın belediyenin kasasından 1 kuruş çıkmıyor lafı jeotermal abonelerinin cebinden çıktığının aynasıdır..yazık yazık yazık.. vebali oy verenlerindir..bunlar bir kenara bak ne güzel olmuş işte sayın belediye başkanımız parti üst kademesinede yapıştırmış en kralından 2500 kişilik reklamı..

  • aydınx   29-08-2010 04:53

    Ya editör allah aşkına şu aydın kimse ya soyadının baş harfini eklesin ya da benim adımı kara çıkarmasın. Onun fikirleriyle benim fikirlerim tam zıt. Bundan sonra ben sonuna x işareti koyuyorum. Yani şu alttaki yazıyı okuyan biri bi alttaki yoruma baksa bi de üsttekine baksa iki yorum tamamen birbirnden farklı. Sonra ben kişiliği oturmamış ikilemde kalmış biri gözüküyorum.

  • ahmet   28-08-2010 15:41

    siz 2500 kişiyi bi arada grdünüzmüde konuşuyonuz,3000 kişi vardı 100 kişi felan gtti doru ama nasıldı yemek ömrnde göremen öle yemegi siz helal adamlara

  • salih   28-08-2010 14:01

    amaç oruç açmak degil amaç 12 eylüle HAYIR propagandası yapmak.

  • Aydın   28-08-2010 05:07

    çok güzel.darısı bizimkilerin AKP nin başına.bir yemekte sefa başkandan bekliyoruz böyle dolu dolu.saygılarımla

  • ali ye   27-08-2010 23:08

    Ali hesaplaman yanlış 2500*5 12500 yapar doğru hesapla :)

  • vatandaş   27-08-2010 20:53

    sayın eli bey adem başkanın kızılcahamamlılının hakkını kücük kaplıcanın yanındaki ötelin arsasını vererek kızılcahamamlıların hakkını orda yedirdi unutma

  • ali   27-08-2010 14:00

    2500 kişiye yemek verilmiş.Kişi başı maliyet 5 tl olduğunu farzedelim 2500*5=10000 tl .Kusura bakmayında kızılcahamam gibi bir yerde hangi teşkilat olursa olsun bu büyük bir paradır.Bir teşkilat bu parayla bir senelik giderlerini karşılar.Kimseyede el açmadan. Görünen köy klavuz istemez derler.Ama yanılan biz olalım.Allah kabul etsin.Çok büyük sevab oruçluya iftar açtırmak.

  •    26-08-2010 19:08

    ali haberi iyi oku.kimmiş yemek veren kızlcahamam mhp ilçe teşkilatı.öküz altında buzağı aramayı bırakın.unutma ki herşeyinde bir ilki vardır belki bundan sonra her ramazan yemek vermeyi düşünüyorlardır.belşkide bu bir başlangıçtır

  • Aydın   26-08-2010 17:56

    Toplumun bir kesmini memnun edip diğer kesmini mağdur edeceksen. Bir kısmına musluğu sonuna kadar açıp diğer kısmına musluğu kapatacaksan hiç hizmet yapma daha iyi. Alınan personele bakıyorsun, sağdaki soldaki şirketlere alınan personele bakıyorsun durumu görüyorsun. Görmemek için kör olmak gerek. Ama zamlara gelince ilçenin tamamını etkiliyorsun malesef yandaşlarını ayırt edemiyorsun elinden gelse onu da yaparsın da.

  • liberty   26-08-2010 16:26

    sevgili ali ben mhp li değilim ama bu yemek benim duyduğum kadarıyla mhp ilçe teşkilatının düzenlediği bi yemek yani belediyenin değil adem özbeklere gelince o khamamda toplumsal hiçbir iş yapmadı ki bu tür barış mesajları dolu bir ortam oluştursun..hak helalliğine gelince acaba haram ettirecek kadar hangi hakka sahipsin ki arkadaşım.ben mhp li değilim olmam ve yemeğe de gitmedim fakat önyargılı değilim herşey insan için ırklar için değil..saygılar

  • gabiru    26-08-2010 13:59

    çuvaldızı kendine, iğneyi başkasına batıracaksın demiş atalarımız. bende bilmiyorum hangi imkanla yapıldı bu yemek. ancak şunu unutmaki bugün belediye imkanları ile siyasi gücünü muhafaza etmeye çalışan bir görüşü desteklemektesin. adem başkana saygılıyım. coşkun başkanada saygılıyım. lakin bu ülkede düzen bu şekilde kurulmuş dostum. yakın merkez ankara, melih gökçek. mensubu olduğu partinin bütün faaliyetlerini büyükşehir belediyesi imkanları ile yapmakta. diğerleride öyle. eğer bir eleştiri yapılacaksa bu hukuksuzluğu eleştirelim. senden olanda, ondan olanda yanlışta ise buna yanlış diyelim. ve bu hukuksuzluğu sonlandırmakla yetki verilmiş olanları neden bunu sonlandırmadıkları için sorgulayalım. o zaman objektif bir yorum sahibi olduğuna inanacağım

  • vatandaş   26-08-2010 13:35

    davet için gelenlerin çoğunluğu orucunu açamadan gitti.MHP organizasyonu iyi yapamadığı için tepki aldı. her halde en karlı yemeği hazırlayan çıkmıştır.

  • ali   26-08-2010 13:21

    Bu iftar yemeği her sene geleneksel yapılan bir yemek mi önceki senelerde ilgili teşkilatın bu kapsamda bir yemegini hiç duymamıştım.Yani işin özü bu yemek belediye imkanlarıyla mı verildi.Eğer öyleyse bir kızılcahamamlı olarak hakkımı helal etmiyorum.İşte bundan önceki Konyalı adem başkanın farkı buradaydı.Kamunun hakkını hiç kimseye kullandırtmazdı.Veriyosan belediye adına ver.kimsenin parasıyla kimsenin reklamını yaptırma.sayın başkandan konuyla ilgili açıklama bekliyorum.yoksa bu önyargıyla bir çok kızılcahamalının günaha girmesine vesile olacak.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın