Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  MHP Belediye Başkan Adaylarını Açıkladı
  • Facebook da Paylaş
MHP Belediye Başkan Adaylarını Açıkladı
  • 01-01-1970
  • 14 yorum
  • 5516 okunma
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinin Mahalli İdareler Seçimi Aday Takdim Toplantısı'nda konuştu. Bahçeli, yerel seçim adaylarını açıkladı.Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adaylığına genel başkan yardımcısı Mevlüt Karakaya'ı gösteren Bahçeli, Keçiörende Eski Belediye Başkanlarından Turgut Altınok, Kızılcahamam'da ise mevcut Belediye Başkanı Coşkun Ünal'ı tekrar aday gösterd

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinin Mahalli İdareler Seçimi Aday Takdim Toplantısı'nda konuştu. Bahçeli, yerel seçim adaylarını açıkladı.Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adaylığına genel başkan yardımcısı Mevlüt Karakaya'ı gösteren Bahçeli, Kızılcahamam, Gölbaşı ve Etimesgutta mevcut belediye başkanları ile yola devam kararı aldı.

Ankara ilçelerinde Kızılcahamam'da mevcut Belediye Başkanı Coşkun Ünal'ı tekrar aday gösterdi.Kazan'da Fazıl Köremezli, Yenimahalle'de Devran Kutlugün, Gölbaşı Mevcut Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, Etimesgutta ise Enver Demirel,Çamlıdere Zeki Durmaz, Mamak ? aday olırken 

Ankarada Belediye Başkan adayları belli olmayan ilçeler ise şöyle, Keçiören, Güdül, Çubuk, Çankaya Sincan, bu ilçelerin henüz belediye başkan adayları belirlenmedi.

İŞTE MHP'NİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARI

Adana - Ceyhan Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü

Ankara - Öğretim üyesi MHP Genel Başkan Yardımcısı Mevlüt Karakaya, Antalya – Kemal Çelik , Aydın – Ali Uzunırmak, Balıkesir – İsmail Ok, Kocaeli - Saffet SancaklıMersin – Burhanettin Kocamaz, Ordu – Cemal Enginyurt, Manisa - Cengiz Ergun

İL BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARI

 

Aksaray – Lütfü Karabatak, Bartın – Cemal Akın, Bayburt – İdris Aydın, Burdur – Nadir Özcan, Çankırı – Hakkı Yalçın,Giresun – Orhan Erzurum, Gümüşhane – Mustafa Canlı, Isparta - Yusuf Ziya Günaydın,Kırklareli – Derya Bulut, Kilis – Hasan Mısırlıgil, Kütahya – Alim Işık, Osmaniye – Kadir Kara

YORUMLAR
  • Sertaç   01-10-2013 13:54

    Elin konyalısı başkan oluyor da neden kızılcahamalı İsmail abi başkan olmasın.

  • ALİ ÜN   01-10-2013 01:12

    İsmail ÖZDEMİR madem çok iyi iş yapan birisi, lütfen söyleyinde kendisine K.ÖREN BLD. ŞİRKET çalışanları maaşlarını alamıyor, Şirket sahibide Zeki ALBAYRAK , konuşsun Mustafa AK ile de bu işi çözsün de biz de görelim, hemşehrisi olarak defalarca kapısına gittik adam yerine koymadı, yorum yazan arkadaşlar madem sizin hukukunuz var bi zahmet kendisi ile bu konuyu gündeme taşıyın. SAYGILARIMLA

  • sinan kardelen   30-09-2013 20:24

    Keçiören belediye meclis üyesi ve başkanvekili Kızılcahamam lı ankaraya hizmet yapan şahsiyettir ismail özdemir

  • berçinli   30-09-2013 18:56

    İsmail Özdemir adam gibi adam dil uzatanlar kendine baksın ne yaptığına ve ne yapacağına baksınlar gerçeği görecekler

  • osman alkan   30-09-2013 17:26

    İsmail beye laf etmek büyük ayıp o adam bunu hak etmiyor kızılcahamamın her karesinde izi olan bir şahsiyete bu ayıptır.

  • eskici   30-09-2013 11:08

    Partilerin birinde bedensel engelliler 0larak ilk sıralardan belediye meclis üyesini artık görmek istiyoruz,sesimize kulak verin ,bu kişiyide siz arayın bulun

  • AKP'li   30-09-2013 11:04

    Sayın Ünal, Bana göre artıların kadar da eksilerin var. Tekrar kazanmanızı asla istemiyorum. Ama biliyorum ki; Siz yine kazanacaksınız. Çünkü; AKP'de adı geçenler içerisinde göz dolduran aday yok. AKP'nin doğru dürüst bir İlçe Teşkilatı da yok. Tüm aday adaylarının derdi, "Hele biz başkanlığa bir aday olmaya çalışalım. Olmazsa, encümen adaylığını kotarırız." sevdasıdır. Dolayısıyla bize de şimdiden "Sayın Ünal hayırlı olsun." demek düşüyor. Yalnız ricamız; ikinci döneminizde, birinci dönem icratlarınızdan ders alarak benzer hataları tekrarlamamanızdır. Mesela; lüzumsuz, gereksiz ve iğreti duran Kadir Bey Kalesi gibi...Mesela; dini bir programa saygı duruşuyla niye başlanmadı diye Müftüyü ve Din Görevlilerini azarlamaya kalkışmanız gibi...Mesela şehir merkezi kaldırımlarının yarın hurdaya dönecek ışıklandırma sistemi gibi....

  • deli yürek   30-09-2013 08:19

    inşallah kazanamaz çoşkun kazanmasın kızılcahamam bir beş sene daha gerigitmesin yazık etmeyelim kızılcahamam ma şim diye kadar ne yaptıkı an çak yan daşlarını doyurdu kadir bey kalesiymiş kaç para harçandi bileniniz varmi ançak birileri köşeyi döndü toki parkıymiş allah aşkına gidin bir bakın öyle park mı olur yazık oluyor yazık kım ler köşeyi dönüyor in şallah gelen başkana yenisini yaptırırız

  • Erdoğan   30-09-2013 01:33

    Sayın Coşun Başkan eee seçim yaklatı ve seni önümüzdeki yıllarda tekrar görmek istiyoruz K.hamamda niyemi ? İktidar partisinden hiçbiri ilçe hakkında hal hatır sormayıp, hiçbir yardım almadan ve vermedıler bıle bu ilçeyi yoktan bu hale getırdığın için ? Ve şimdi iktidar yandaşları seçim yaklasırken karabatak gibi ortaya çıkıp yok şunu yok bunu yapacağız ee arkadaşım sizi zamanında K.hamam halkı olarak görmedikmi ? Sizin zamanınızda şu anki ilçenin halinin hepsi eksik değilmiydi ? Benim senin onun vergileriyle sefalar sürüp gövde gösterisi yapıyorsunuz ? Kimin parasıyla kime gösteri yapıyorsunuz ? Okullara asfalt attırdık diye gösteri yaptınız k.hamamda eee Türkiye geneli bütün okullara asfalt atılma kararı alınmış MHP, CHP, AKP v.s gözetmeksizin ee onuda bi zahmet yapacaksın paşam eğitime harcanan mukaddestir. Size birşey söyleyelimmi yok öyle hazıra konmak, neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz. Sen senelerce k.hamamın halini sorma seçim yaklaşırken ortaya çık oldumu şimdi ? Bize nankörlük yakışmaz yukarda Allah var bazıları gibi din tüccarlığını kullanarak oy toplamaya benzemez bu korku ? Dini alet edip milletin zaaflarından faydalanmak sizin felsefeniz budur ?

  • ALİ ÜN   29-09-2013 23:59

    Arkadaşlar bizde bir tabir vardır " ölüye ağlamaz, diriye gülmez" İsmail ÖZDEMİR tam böyle bir adam, şuan bulunduğu makamda kaçtane hemşehrisine faydası olmuş bırakın boşa reklamını yapmayın.

  • ayşe   29-09-2013 21:22

    ismail bey kazanır kafanızı yormayın keçiören de seçim zor gececek gibi

  • yusuf   29-09-2013 20:02

    Siyasi Partilerimiz İl ve İlçe Belediye Başkan adaylarını yavaş yavaş açıklamaya başladıı,ilçede partilerin adaylarını tamamen artık bir görsek iyi olacak.yolumuzu ona göre çizelim.

  • Tufan cihantaş   29-09-2013 19:30

    Harun bey haklısın hemşerimiz gelsin Ankara'nın tüm ilçeleri desteklesin Keçiören'i Mhp ye kaptırmayalım.Mustafa Ak olursa Ak parti Keçiören'i kaybeder.Tek gerçek ÖZDEMİRİN aday gösterilmesi ve Keçiören'in kaybedilmemesidir