Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Mengen Kaymakamınından meydan dayağı
  • Facebook da Paylaş
Mengen Kaymakamınından meydan dayağı
  • 06-09-2007
  • 29 yorum
  • 6150 okunma
Mengen Kaymakam vekili Mehmet Çağrı Özpolat trafik kazası yapan babasının aracına çarpan Babası yaştaki Ali Metin'e ağza alınmayacak küfürler ederek meydan dayağı attı.

Gebeler köyüne giden köyün birinci azası Ali Metin Çamkoru mevkiindeki kavşaktan  köyüne dönerken İstanbul istikametine gitmekte olan Mengen kaymakam vekili Mehmet Çağrı ÖZPOLAT ın babasının kullandığı 06 ZG 959 plakalı araçla çarpıştı.

Kazada yaralanan  Mehmet Ali Özpolat Kızılcahamam devlet hastanesine buradan da Hacettepe hastanesine sevk edildi.Buraya kadar normal bir tafik kazası ve yapılması gerekenler yapılmış ya bundan sonrası

 

Bundan sanrasını saldırıya uğrayan ve ağza alınmayacak hakaretlere mağdur olan Ali Metin den dinledik

 

Babasının kaza yaptığını öğrenen Mengen kaymakam vekili Mehmet Çağrı Özpolat olay yerine geldi.Trafik ekiplerine kazayı kimin yaptığını soran kaymakam kazaya karışan Ali Metine ağza alınmayacak küfürler ederek  tekme tokat saldırdı.Aldığı darbelerle neye uğradığını şaşıran ali metini .Ayırmak için araya giren trafik ekiplerine de saldıran kaymakam Mehmet Çağrı Özpolat daha sonra aracına giderek araçtan bir sopa aldı ve bununla tekrar saldırdı.Ali Metin’in eşinin araya girerek sen benim çocuğum yaştasın nasıl böyle küfür ediyorsun demesine de kızan Kaymakam Ayşe Metin’in üzerine yürüyerek onu da dövmeye kalktı.

 

Olay yerinden geçen vatandaşlar Mengen  kaymakam vekili Mehmet Çağrı Özpolat’a.Bir ilçenin mülki amiri olan bir insanın nasıl böyle küfür ve hakaretler edebildiğini anlamak mümkün değil, böyle insanları nasıl kaymakam yapıyorlar  diye tepki gösterdi.Kaza yerine makam aracı ile gelen kaymakam daha sonra remi plakayı değiştirip sivil plaka ile yoluna devam etti

 

Ben geçmişte bir küfür için 10 yıl hapis yattım diyen Ali Metin makamına saygım var dediğim halde bunu bana yaptı.İnsanın onurunu inciltmek bu kadar basitmi aklıma geldikçe zoruma gidiyor böyle magandalar nasıl kaymakam oluyor dedi

 

Olaydan sonra Jandarmaya gelen Ali Metin ifade verdi ve savcılığa giderek  Kaymakam Mehmet Çağrı Özpolat hakkında suç duyurusunda bulundu.

 

Savcılık olayla ilgili soruşturma başlattı
YORUMLAR
  • Bilal   19-03-2016 15:40

    Adam olmuş okumuş ama boşuna okumuş babası yaşında ki; adama yaptıgı hakaret,terbiyesizlik çok kınanacak bir durum çok ayıp...

  • ABDULLAH   23-04-2010 11:34

    وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِينًا Vellezîne yu’zûnel mu’minîne vel mu’minâti bi gayri mektesebû fe kadihtemelû buhtânen ve ismen mubînâ(mubînen). Mümin erkeklere ve mümin kadınlara yapmadıkları bir şeyden dolayı eziyet edenler de bir iftira ve açık bir günah yüklenmişlerdir. AHZAB SURESİ 58. AYET ُلْ كَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ إِنَّهُ كَانَ بِعِبَادِهِ خَبِيرًا بَصِيرًا Kul kefâ billâhi şehîden beynî ve beynekum, innehu kâne bi ıbâdihî habîren basîrâ(basîren). De ki: "Benimle sizin aranızda şahit olarak Allah yeter. Çünkü O, kullarının yaptığından haberdardır, yaptıklarını çok iyi görendir." İSRA SURESİ 96. AYET

  • Recai SONKÜR   01-05-2008 19:34

    Araçta sıkışan insanlara tıp eğitimi almayan insanların müdahele etmesi suçtur.lZanlıları kanunlara dayanmadan cezalandırmaya kalkmakta suçtur. Zarar gören herkese geçmiş olsun.

  • fatih gökhan   16-01-2008 14:19

    Öncelikle bu olaya yorum yazmamı gerektiren nedeni belirteyim.O, kaza yapan aracta ölüm tehlikesi yasayan sahıslar benim dayım, yengem ve kuzenimdir.olay yukardaki haberde ifade edildiginden biraz farklı.Ali metin , kazanın akabinde aracta sıkısan akrabalarıma yardım etme insanlıgında bile bulunmayıp onların aractan cıkıp cıkamayacagını uzaktan izlemekle yetinmiştir.Simdi bu habere bilerek yada bilmeyerek yorum yapanlara su soruyu soruyorum:Ailesini kaybetme korkusuna kapılmıs kaymakam Mehmet Ç. Özpolat'ın tepkisi yerindemidir degilmidir?

  • metin atasever   08-10-2007 16:41

    Kayamakam vekili olmuş ama adam olamamış

  • tuğrul   15-09-2007 18:27

    okumuş üflemiş adamsın ançak adam gibi adam olamamıssın .Ali amca kazayı bilerek mi yapmış ta adama meydan dayağı atmış.yazıklar olsun ...

  • cemal   12-09-2007 23:32

    SEDAT BEY, SÖZLERİMİ HERHALDE YANLIŞ ANLADINIZ. BENİM GAYET DELİKANLI OLAN ÇOK SAYIDA MENGENLİ ARKADAŞIM VAR OYÜZDEN MENGENİ VE MENGENLİLERİ ÇOK İYİ BİLİRİM. BENİM SÖZLERİM MENGEMLİLERİ LAYIĞI İLE MENGENLİLERİ TEMSİL EDEMEYEN KAYMAKAM VEKİLİNEDİR. KAYMAKAM DEDİĞİN HALKA ÖRNEK OLUR. KAYMAKAM VEKİLİNİN BU HAREKETLERİNDEN SONRA ANLAŞILIYORKİ KAYMAKAM VEKİLİ MENGENLİLERİ ÖRNEK ALMASI GEREKİYOR. YALNIZ MERAK ETTİĞİM KONU MENGENLİLERIN TEPKİSİDİR ÇÜNKİ MENGENLİLERİN BURADA HİÇBİR MEYLİNİ GÖREMEDİM. YANLIŞ ANLAŞILDIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM

  • m.özkan   12-09-2007 09:51

    kaymakam vekili değil çoban vekili bile olamaz yazıklar olsunnn

  • SEDAT ERSOY   11-09-2007 20:17

    BAŞKASININ YAPTIGI BİR HAREKETİ NASIL MENGENE MÂL EDERSİN CEMAL BEY .MENGEN HAKKINDAN YORUM YAPMADAN ÖNCE GELECEN TANIYACAKSIN.ULU ORTA İTHAMDA BULUNMANIN MANTIGI YOK.MENGEN MEDENİ BİR İLÇEDİR.ALİ METİN BEY AMCAYA VE HANIMINA GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM .

  • zeki   08-09-2007 17:56

    ALİ AMCAYA KAÇTI DİYENLERE CEVAP 1.KAZAYI YAPAN ALİ METİN AMA KAÇMAYIP YARALILARI ÇIKARAN ALİ METİN 2.YARALILARI HASTANEYE GÖNDEREN ALİ METİN 3.POLİSLERİN YANINDA KENDİNİ KAYMAKAM ZANNEDEDEN OKUMUŞ AMA ADAM OLAMAMIŞ KİŞİDEN MEYDAN DAYAĞI YİYEN ALİ METİN 4.ORADAN KAÇMAYIP KOLLUK KUVVETLERİNİN GELMESİNİ BEKLEYEN ALİ METİN 5.BİR KÜFÜR İÇİN 10 YIL HAPİS YATIP AMA BU KENDİNİ BİLMEZ KAYMAKAM BOZUNTUSUNA MAKAMINA SAYGISINDAN DOLAYI HİÇ BİRŞEY YAPMAYAN ALİ METİN 6.KOLLUK KUVVETLERİ GELDİĞİNDE RESMİ PLAKASINI DEĞİŞTİRİP KAÇAN ALİ METİN Mİ 7.ALİ METİN İN BÜYÜKLÜĞÜNE DUA ETSİN Kİ ORASI ALİ METİN NİN ÇÖPLÜĞÜ YOKSA ALİ METİN ONU ORADA HARCARDI FAKAT ALİ METİN NİN AĞZI BİRDEFA BİR KÜFÜR EDEN KENDİNİ BİLMEZ YÜZÜNDEN YANMIŞ ŞİMDİ KENDİNİ OKUMUŞ BİR MAGANDA İÇİN HARCARMI 8.İŞTE ALİ METİN EFENDİ ALİ METİN OKUMAMIŞ ALİ METİN KÖYLÜ ALİ METİN MAKAMA SAYGILI ALİ METİN SANA DAHA NE SÖYLEYELİM ALİ METİN KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİDİR SÖZÜNE UYAN ALİ METİN SENİ SABRINDAN DOLAYI KUTLUYORUZ. EEEEEE KAYMAKAM BEE OKUMUŞ KAYMAKAM BUNLARIMI ÖĞRETİYORLAR SANA BABAN YAŞINDAKİ KÖYLÜYÜ DÖV ANNEN YAŞINDAKİ KADINA HAKARET ET ORAYA GELEN İNSANLARA DA TEKMELER AT ARABADA SOPA TAŞI BUNLARI MI ÖĞRETİYORLAR İŞTE MAGANDA KAYMAKAM SANADA BU YAKIŞIR ÇOK MERAK EDİYORUM SEN ORAYA RESMİ ARABAYLA GELİP DAHA SONRA SİVİL PLAKA TAKIP ANKARA YA GİDEN SENSİN BU YETKİYİ BU İZİNİ SANA KİM VERİYOR ASLINDA BUNU ARAŞTIRMAK LAZIM. KAYMAKAM BEY ŞİMDİ ROLLERİ DEĞİŞTİR Bİ DÜŞÜN SEN NE YAPARDIN ? ALİ METİN İ ELEŞTİRENLERE DE SORUYORUM NE YAPARDINIZ? ŞİMDİ BEN KAYMAKAMIN YERİNDE OLSAM ALİ METİN AMCAYI ARAR BULUR ÖZÜR DİLER VE BEN BU GÖREVE LAYIK OLMADIĞIMI BEYAN EDERDİM.ZATEN DE BU SAATTEN SONRA BİRAZ ZOR ALİ METİN BEY SANIRIM HAKKINI HUKUKİ YOLDAN TAKİP EDERSE SENİN İSTİFANA GEREK KALMAZ SENİN VE VARSA SENİN GİBİLERİN BÖYLE BÜYÜK BİR MEVKİLERDE KALAMAYACAĞINA KARAR VERİR İNANIYORUM Kİ ADDALET YERİNİ BULUR SENDE ŞANSINI YEŞİL ÇAMDA DENERSİN VE JET HIZIYLA TANINIRSIN AMA YEŞİLÇAMDAKİLERDE ÇOK SAYGILI İNSANLAR ANNE VE BABASI YAŞINDAKİ İNSANLARA EL KALDIRDIĞIN İÇİN SENİ ONLARDA KABUL ETMEYECEKLERDİR.ÜZGÜNÜZ

  • kemal   07-09-2007 23:58

    Kızılcahamam haberi candan kutluyorum. Bu haberi ulaştırabilirlerse daha büyük kitlesel haber organlarına ulaştırmalarını rica ediyorum.

  • cemal   07-09-2007 23:46

    çok merak ediyorum mengenlilerin, mengen halkını temsil eden sayın kaymakam vekillerine tepkileri ne oldu. Mengende işler böyle zorbalıkla mı işliyor? Mengenliler adına utanç verici bir olay. Biz mengeni aşçıları ve yemeklerinin güzelliği ile biliyor ve tanıyorduk, şimdide zorbalıkla ünlenmeye çalışan kaymakam vekilleriyle tanıyacağız.

  • Mutlu Köseoğlu   07-09-2007 11:34

    Malımızı,canımızı,ırzımızı,namusumuzu korumakla görevli olanlar kendilerine hakim olamıyorlarsa bu görevlere talip olmasınlar.

  • sadun   07-09-2007 09:42

    inanın kan beynime sıçradı. bu devletin ekmeği ile okudun, yazıklar olsun. bundan devlet adamı olacaksa vay devletin haline.

  • Faruk HAKTANIR   07-09-2007 07:55

    Bu ve benzeri olaylar gösteriyor ki; kamuda görev alan insanların, hele mülki amir pozisyonu görevlerde bulunacakların belli bazı bilgileri depolayıp (kaset gibi), yalnızca depolanmış bilgi ölçümü yapan sınavları başararak bu noktalara getirilmelerinin sonuçlarıdır. Kamu görevine atanacaklar için, en az depolanmış bilgi ölçümü kadar zeka ve kişilik ölçümü de gereklidir.

  • halil yurtoğlu   07-09-2007 01:43

    kızıjcahamam medyasına sesleniyom ltfn bunı ulaştırabildiğiniz tüm medya kurulşlarına ulaştrn bize böyle yönetici lazım değil adam gibi yetşenler lazım bunlar ierde vali mv li belkide bşbkn olacak ltfn dıişlayalim temiz toplum adına saygılarr

  • halil yurtoğlu   07-09-2007 01:05

    önelikle geçmiş olsun der ali abi nin sabrından dolayı kutlar kaymakam ı da kınarım bu ülkede başbakanın kabadayı ağzı ile konuşmasımdan sonra onlarn getirdiği kişilerden ne beklenir ali abi sonuna kadar arkandayz mahkeme devam etsn adaleti de görelim demokrasiyide tekrar geçmiş olsun

  • çılgın   06-09-2007 20:25

    kaymakam olmuş ama adam olamamış yazıklar olsun

  • sadullahşebit   06-09-2007 17:44

    BÖYLE SAYGISIZ TOY İNSANLARI BAŞIMIZA İLERDE VALİ YAPMAYIN. ALIN GÖREVDEN BİRDAHADA KAMU GÖREVİNE GETİRMEYİN. İNSANLIK HALİ KAZA HEPİMİZİN BAŞINA GELEBİLİR.TAKDİRİ İLAHİ. ÖLÜMDE OLABİLİRDİ. ŞÜKRETMEK GEREKİRDİ. AMA BÖYLE ŞEHİR MAGANDALARI GİBİ KARŞISINDAKİ İNSANI GARİBAN YAŞLI GÖRÜPDE SALDIRMAK SOPA KULLANMAK KÜFÜR ETMEK NE İNSANLIĞA YAKIŞIR, NEDE BÖYLE KANDİNİ BULUNDUĞU MAKAMIN HAKINI VEREMEYEN MAĞANDA TİPLİ İNSANLARA. ALIN GÖREVDEN. BÜTÜN YETKİLİLERE RİCA EDİYORUM. İLGİSİZ KALMAYIN. ALDIĞINIZ OYLARIN HAKKINI VERİN. BAŞBAKANA KADAR DUYURACAĞIM BU OLAYI.

  • SADULLAH ŞEBİT   06-09-2007 17:26

    böyle sayğısızlık olamaz. bu insan ilerde vali bile olabilir.Birönce önünün kesilerek görevine son verilmesini ve birdaha kamu hizmetine verilmemesini istiyorum. makam mevki geçicidir. insanlık kalıcıdır. kendini bi şey sanan bu zavallılara acıyorum. KESİN ÖNÜNÜ İLERDE BAŞIMIZA VALİ OLMASIN. SAVCILARIMA.VALİLERİME.BAKANLARIMA.BAŞBAKANIMA DUYRULUR.

  • [email protected]   06-09-2007 14:06

    Mengen Kaymakam Vekilinin yapmış olduğu terbiyesizliği büyük bir esefle okudum. Birde bana kaymakam düşmanı derler geçmişte yaşadıım birtakım olaylardan ötürü. Nasıl olmazsın arkadaşım nasıl olmazsın...! Ama şunu öncelikle belirtmek istiyorumki ben kaymakam düşmanı değilim olamamda.. Ben görevini yapmayana düşmanım bu kim olursa olsun isterse oğlum olsun. BU zatımuhteremde bu saydıklarımdan bitanesi sanırım. Okullarda butür eğitim vermezler, Ailesi sen git onu bunu makamını kullanarak döv falanda demez.. Bu insanın kendi içinde bastıramadığı bir takım duyğular vardırki dışa vuramadığı, böylesine bir yetki verildiğı zaman kendini baş zanneder ve böylesine hatalara düşer. Bu arkadaşı kınamayalım.. Bu arkadaşı topluma kazandırmak için tekrar bir eğitimden geçirelim.. Yani baş olda samırsak başı ol cinsinden değil baş olda adam ol cinsinden eğitelim.. Bu toplum sezarın hakkını sezara vermesini bilir...

  • cemal   06-09-2007 13:11

    Kaymakam vekilliği böyle bir şey demekki. Olay yerine makam aracı ile jet hızıyla gelip ağıza alınmayacak küfürler eden, hakaretler savuran ve meydan dayağı atan kaymakam vekilini kınıyoruz. Annesi ve babası yaşındaki insanların uyarılarına rağmen hakaretlerine devam etmesi affedilecek bir şey değil. Bu tür insanları kaymakam yapanlar oturup birkez daha düşünmeleri gerekir. Hayatının 10 yılını bir küfür yüzünden cezaevinde geçiren insana ailesinin yanında küfürler edilip hakaretler savrulduğu halde makamına saygısından dolayı sabırlı davranan Ali METİN'i kutlamak gerekiyor. Başka bir insan olsaydı bukadar sabırlı davranabilirmiydi bilemiyorum. Korkarım butür kaymakam vekilleri sayesinde Türk halkında var olan MAKAMA SAYGIYI yitirecek. Bunun önlenmesi için butür insanları kaymakam yapanların oturup tekrar düşünmesi gerektiğine inanıyorum. Olayın savcılığa intikal etmesi sebebiyle TÜRK ADALETİNE sonsuz güvenimizden dolayı gereken cezanın verileceğine inanıyor, kim olursa olsun böyle saygısız ve terbiyesiz insanlara pirim verilmemesini düşünüyorum.

  • Murat   06-09-2007 13:11

    Fazla söze gerek yok tek kelime rezalet yetkililerin olaya bir an önce el koymasi gerekir.

  • by citak   06-09-2007 12:00

    tüm gerekenlerin yapılması ii olur vekil iken böylede kaymakam olunca ne yapacak peki bu sahış

  • Hilal Metin   06-09-2007 11:51

    Yapılan saldırılar,hakaretler çok çirkin.İnsan ister istemez kaymakamlara okulda okurken derslerde bu tür konuların mı işletildiğini düşünüyor.Bu tür hareketler bir kaymakama hiç yakışmıyor.Eğer okumuş bir insan ki ;bu kişi bir kaymakam bu şekilde davranıyorsa cahil insanlar ne yapsın.insanın aklına şu hikaye geliyor:Bir baba oğluna,sen adam olamazsın dermiş.Oğlan okumuş kaymakam olmuş,kaymakam olur olmaz ilk işi babasını ayağına getirtmek olmuş.Babasına sen bana adam olamazsın derdin bak ben kaymakam oldum demiş.Babasıda oğluna ben sana kaymakam olamazsın demedim adam olamazsın dedim demiş.kaymakam olmak adam olmaya yetmiyor demekki.YAZIKLAR OLSUN KAYMAKAM BEY'E!!!

  • zeki   06-09-2007 10:55

    olay yerine gelip insan geçmiş olsun demesi ni bekler babası yaşında bir insana küfür edip hakaret edip dayak yememesi ve daha önce 10 yıl bir küfürden dolayı hapis yatmış bir insanın o kaymakam olamamış ama kendini kaymakam zanneden kişi hayatta bırakması ali beyin efendiliği gibi geldi bana işte atatürkün sözü köylü milletin efendisidir efendiliği köylü yapmış terbiyesizliği kaymakam yapmış takdir adeletin olması lazım böyle insanlanrı kaymakam değil artist yapmak lazım şansını yeşil çmda falan denesin daha hızlı tanınır

  • MengenPostasi.Com   06-09-2007 09:44

    Merhabalar. Haberi Aynı metin ile MengenPostasi.Com mengenin yerel web gazetesine taşıdık. İyi yayınlar

  • sefaarık   06-09-2007 09:29

    Ne denir bilmiyorum daha öncede kızılcahamam kaymakam vekili muhtarları toplantı var diye toplayıp avea hattı tanıtımı yaptırmıştı komşu ilce mengen kaymakam vekilide böyle yapmış ögrenmeye başladım kaymakamlık ayrı bir olay vekillik daha ayrı ve imtiyazlı demekki

  • Ahmet   06-09-2007 09:28

    Magandaları başımıza kaymakam yapanlara yazıklar olsun.Eğer böylelerine dersi verilmezse bütün milletin başında idareci olan Kaymakamlara laf gelir.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın