Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Medeniyetiniz batsın alçaksınız
  • Facebook da Paylaş
Medeniyetiniz batsın alçaksınız
  • 08-01-2015
  • 10 yorum
  • 5387 okunma
İki Yüzlü batı kendisine geldimi hoplayıp ziplıyor müslümanlara geldimi sesini çıkartmıyor.

Batılı toplumlar 1763'de James Watt’ın buharlı makineyi bulması sonrası hızla sanayileşmeye bunun sonucu olarak da üretim patlamasına neden oldu. Haliyle bir hammadde açığı ortaya çıktı. Zaman zaman güç için birbirlerinin boğazını gırtlaklayan İngiltere, Fransa, Almanya, Hollanda, Belçika, Almanya hammadde ihtiyacını karşılamak için yamyamlar gibi ortalığa saldırdı. Önce Amerika ardından Afrika ve daha sonra Asya’ya saldırdılar. Burada yaşayan toplulukların altın, çay, kauçuk, gümüş, kömür vb.. hammaddelerini sömürüp işçisi, burjuvası, soylusu bütün sınıflar semirdikçe semirdi.

Sömürdükleri halklara zaman zaman ödül ya da ceza verdiler. Başkaldırmıyorsan sorun yok! Lâkin bir isyan etmeye kalk o zaman ellerindeki silah ve sanayi gücüyle sizi doğduğunuza pişman ederler, ananızdan emdiğiniz sütü burnunuzdan getirirler, kızıl deriliyi viski, Çinliyi Afyon ile uyuşturup sömürdüler. O örnek aldığımız imrendiğimiz “tek dişi kalmış canavarlar” yine doymadı. Birbirlerini gırtlaklamaya devam ettiler bu gözü doymaz, devletler 1. Dünya Savaşı’na ardından 2. Dünya Savaşı'na tutuştular, yalnız bu sefer doğulu bir kapitalist sömürücü olan Japonya’da işe karıştı. Yaktılar, yıktılar, yağmaladılar, vurdular, insanları aç bıraktılar derken savaş bitti. Büyük savaş lordu ABD, “Durun kardeşim bu böyle olmayacak sen orayı al, ben burayı alayım, paylaşamayınca savaşalım, biz ne yapıyoruz!”Diyerek yeni bir sömürü düzeni başlattı. Sözde özgür devletler kurulacak! Artık dünyada ticaretin borusu ötecek, Onlar size 3 kuruşa hammadde satacak, siz de onlara sahip olduğunuz sanayi gücüyle o maddeyi işleyip 6 kuruşa geri satacaksınız.

Sadece ekonomik bir politikalarla olur mu? Olmaz! Bunu bir de BM ile taçlandırmak lazım, insan haklarının olması lazım, herkes buna uyacak! Ne güzel bir dünya! 2.Dünya Savaşısonrası Hepsi, 90’lı yıllara kadar Komünizme karşı yekvücut olmuştur.

2. Dünya Savaşısonrası savaşta telef olan iş gücünü karşılamak için Sovyet Rusya’dan işçi getirecek haliniz yoktu. Bu yüzden “Gelin Müslümanlar biz demokratız bizde insan hakları var, güzel güzel burada çalışın, hem siz hem de biz karlı çıkalım”dediniz.  Demir Perde yıkılınca, Hristiyan kökenli işçi akınına uğradınız. Hâliyle işler değişti! Artık ihtiyacınız kalmadı. Bir türlü içinizde asimile edemediğiniz Müslümanlara artık tahammül bile edemiyorsunuz. Sizin sömürdüğünüz ülkelerden size gelen mültecileri, Yunan askeriyle denizde imha etmeye başladınız. Nerede sizin İnsan Haklarınız! Sizler demokrasi, özgürlük, adalet, eşitlik boyası çalmış, melek yüzlü şeytanlarsınız.

Fransa’da 12 kişi ölünce ‘arkanızdayız’diyerek gösteri yapar, Amerika’da sokaklara çıkar, Almanya’da kilise kampanyası yaparak ışıkları kapatıp açarsınız, siyasiler ifade özgürlüğü demeçleri verir, sivil toplum örgütleriniz ayağa kalkar, İnsan haklarından dem vurursunuz. Karıştırdığınız Irak’ta 1 milyon, Afganistan’da 300 bin, Suriye’de 250 bin, Libya’da yüz bin insan katledilince, gıkınız çıkmaz. Hani insan hakları nerede!

Medeniyetiniz batsın, Alçaksınız!

Yunus Bayar

Haber Vaktim

YORUMLAR
  • tr   12-01-2015 21:00

    islam dünyasının acınacak hali...bilim yok ilim yok hurafe çok...istanbul feth edilirken melekler erkek mi dişi mi diye tartışan bizans yöneticileri varmış.islam dünyasının hali de su anda bu.. aman haaa türban her yerde serbest olsun yoksa bu milletin hali ne olur!!

  • lamba   11-01-2015 22:03

    kardeşim medeniyetiniz batsın demişsiniz de.Ben de diyorum da..Şu haberi yayınladığınız internet, kullandığınız şu bilgisayar, az önce konuştuğunuz o telefon.hatta başınızın üstünde yanan lamba da ne yazık ki o medeniyetin ürünü..Adamlar çalışıyor kardeşim.Bu yüzden de dünyaya egemen oluyorlar.

  • Veysel BAYRAM    11-01-2015 20:05

    Bismillahirrahmanirrahim.Kul yâ eyyühel kâfirûne lâ â'büdü mâ tâ'büdûne ve lâ entüm âbidûne mâ â'büd ve lâ ene âbidün mâ abedtüm ve lâ entüm âbidûne mâ â'büd leküm dinüküm veliye diyn. Anlamı De ki: Ey kafirler, ben sizin tapmakta olduğunuz putlara tapmam. Siz de benim mâ'buduma tapanlardan değilsiniz. Ve ben sizin taptıklarınıza asla tapıcı olmadım. Siz de benim mâ'buduma tapıcılardan değilsiniz. Sizin dininiz size, benim dinim bana. »**** ALLAH (c.c) Tüm inananları gafletten uyarıp HİDAYETE erdirir işaallah. Bu Süreden sonra teşbihte hata olmaz İşallah " Yaban Hayvanı (Ayı _ Domuz) derisinden POST, Gavurdan DOST olmaz.

  • Ferhat ÜNAL   11-01-2015 16:15

    NOT: Reha MUHTAR ın dediği gibi (ACI VAR MI ACI? ) Maalesef , Müslüman ülkelerde teröre hemen hemen hergün kurban verilmesi normal bir durum haline gelmiştir, 30 yıldır ülkemizin başına bela olan PKK terör örgütüne destek veren bu İSLAM düşmanı ABD, İSRAİL ve AVRUPA gibi MÜSLÜMAN olmayan kanıbozuk ülkeler , kendilerinin hortlattığı terörü , sanki müslümanlar yapıyormuş gibi şerefsizce bütün dünya ya empoze etmekten çekinmiyorlar. ALLAH onları bu ortaya çıkardıkları TERÖR belası ile birlikte kahrolması dileğiyle, saygılar;

  • Hakan   11-01-2015 15:25

    Bu yazida yazilanlar dogruda, ben bunlari 5 sene önce gömdüm. Ben kendim almanyada oturuyorum. Avrupada hak hukuk aramayin. Hak onlara göre onlarin düsündügünü düsünmeniz lazim. Dogu almanya sehirinde avrupa islamlasiyor diye yürüyüsler yapiliyor, komik olani orada yüzde 2 bile müslüman yok. Bizlerimizin durumu gittikce zorlasiyor. Pariste öldürülen teroristin kiz arkadasi Tükiye'ye kacmis. Neden Fransa haber vermedi? Birde internette Bikini ile sahilde resimi var. Ne kadar dindarmis. Arkadaslar batida sakin hak aramayin. Birde benim kizdigim bir olay var. Müslümanlar birsey olunca artik hemen kinamak zorunda. Olaylar oldu bura islami kuruluslar kinama toplantisi yapti. Iyicene maskara oldular. Bizlere dua edin. Böyle giderse, herhalde ben burnumda tütmüs tarlalari ekmeye gelecem, ve memleketimde yasayacagim.

  • vedat   10-01-2015 11:47

    Yusuf İslam adını alıp sonradan Müslüman olan bir şarkıcı var ya hani adam demiş ki" ben önce Müslümanları tanısaydım bu dini seçmezdim.Allahtan önce İslamı tanıdım, sonra Müslümanlarla tanıştım" valla bence de doğru.İslam sevginin, barışın, kardeşliğin dinidir, paylaşmanın, eşitliğin ve bilimin dinidir.Kafa kesmenin, adam öldürmenin, kan dökmenin, nefretin ve kinin dini değildir. Allah sevgisini kalbinde hisseden biri karıncayı bile incitmekten çekinir.

  • vasıp   10-01-2015 11:34

    Zengin araplara değilde Hristiyan kulüplerine mi sitem ediyorsunuz.Onlardan ne bekliyorsunuz ki zaten.Komiksiniz

  • murat   08-01-2015 20:38

    oğuzhan arkadaşımıza katılıyorum Bu saldırı Fransanın 11 eylülüdür umarım bir başka Müslüman ülkeye saldırı için bahane olmaz zaten emperyalist güçler bunu istiyorlar.Lütfen ekmeklerine yağ sürmeyelim. dünyada ve ülkemizde yeni oyunlar düzenleniyor. Belkide sultan Ahmetdeki bombalı saldırı da Parisdeki saldırıyla ilşkilidir. İslamifobi oluşturmaya ve artırmaya yönelik silahtüccarlarının oyunu. Ülkemize sahip çıkalım ve Araplara da fazla güvenmeyelim.Türkün Türk den başka dostu yoktur çünkü zengin Arap ülkeleri fakir olanlara yardım etmiyor. 40 da bir oranında zekatlarını bile verseler fakir müslümanlar daha iyi bir eğitime daha çok kalkınma düzeyine ve refaha kavuşurlar. Ama bakıyorsun hangi holywood yıldızına 1 gecelik milyon dolarlar teklif edenlerin arkasından arap prensleri çıkıyor. islam ülkeleri bilim teknoloji alanında gelişmedikçe ve halklarına sosyal ve kulturel olarak daha iyi yaşam koşulları sunmadıkça bu acılar bitmez. Sevgili peygamberimizin yaşam doktrinide buydu.

  • murat   08-01-2015 19:25

    Tamamda vurarak kırarak ve öldürerek mi sorun çözülecek o zaman bu emperyalist güçlerin yaptığından ne farkımız kalır. Müslüman insanların sorunlarını dile getirmesi gereken başta islam örgütleri nerdeler neden sus pus oturup petrol zenginliklerinin getirdiği konforlu hayatı yaşıyorlar.Bu ytüzden değilmi bu insanlar Avrupaya göçetmeye çalışıyorlar. silahsız savunmasız hele yerde yaralı yatan ki sonradan onunda müslüman olduğu anlaşılan bir polisin kafasına vahşice ateş etmeyi hangi izan sahibi açıklayabilir.kusura bakmayın bu makaleye katılamayacağım

  • Oğuzhan   08-01-2015 19:14

    Bugün bütün Fransız gazetleri aynı başlıkla manşet attılar! Biz bu duruma o kadar alışığız ki... Her gün 2 polisimiz şehit olmakta... O kadar kanıksamışız ki... Hayatımıza normal bir şekilde devam ediyoruz. Yazıda kınanan ülkelere bir bakın! Adamlar gerçek bir birlik içinde. Hiç kusura bakmayın da ülke olarak çok kutuplaştık. Türkiye güçlü olmaya aday bir ülkedir; güçlü değildir. Zira kınanan ülkelerin ihracat rakamlarına bir bakın, bir de Türkiye'ye... Potansiyeli olan bir ülkeyiz Cumhurbaşkınımızında bir süre lansmanını yaptığı şekilde... Ama ülke içinde o kadar çok bölünmekteyiz ki... Son 1 yıla bakın! Muhafazakarlar bile ciddi bir kırılma yaşamakta. Dünya 5'ten büyüktür demek çok doğru ve güzel ama artık bunun için bir şeyler yapmak lazım. Boş boş ülke içinde bunları tartışıp duruyoruz etkimiz 0 ülke sınırları dışında! Avustralya İşçi Partisi milletvekili David Feeney'in tweetlerine bir bakmanızı rica ederim. Bu sadece bir örnek. Adamlar dünyaya hitap etmekte. Ve bizim milletvekillerimize, bakanlarımıza bir bakın parti ayrımı gözetmeksizin. O kadar küçük ki dünyamız ve gücümüz... Allah bu ülkeye yardım etsin. Allah Müslümanlara yardım etsin. Allah oyun oynayanların oyunlarını bozsun. Biz,kısık sesleriz...minareleri, Sen,ezansız bırakma Allahım! Ya çağır şurda bal yapanlarını, Ya kovansız bırakma Allahım! Mahyasızdır minareler...göğü de, Kehkeşansız bırakma Allahım! Müslümanlıkla yoğrulan yurdu, Müslümansız bırakma Allahım! Bize güç ver...cihad meydanını, Pehlivansız bırakma Allahım! Kahraman bekleyen yığınlarını, Kahramansız bırakma Allah'ım! Bilelim hasma karşı koymasını, Bizi cansız bırakma Allah'ım! Yarının yollarında yılları da, Ramazansız bırakma Allah'ım! Ya dağıt kimsesiz kalan sürünü, Ya çobansız bırakma Allah'ım! Bizi sen sevgisiz,susuz,havasız; Ve vatansız bırakma Allah'ım! Müslümanlıkla yoğrulan yurdu, Müslümansız bırakma Allah'ım!

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram