Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Küçük kaplıca ikinci kez törenle açıldı
  • Facebook da Paylaş
Küçük kaplıca ikinci kez törenle açıldı
  • 07-06-2010
  • 22 yorum
  • 5752 okunma
2005 yılında dönemin Belediye Başkanı Adem Özbekler tarafından temeli atılan kaplıca 22 Ağustos 2010 günü hizmete açılan küçük kaplıcada açılış sonrası çıkan problemler dolayısı ile tekrar tadilata alındı.

2005 yılında dönemin Belediye Başkanı Adem Özbekler tarafından temeli atılan kaplıca 22 Ağustos 2010 günü hizmete açılan küçük kaplıcada açılış sonrası çıkan problemler dolayısı ile tekrar tadilata alındı.

Tamamı inşaatı yapan firma tarafından karşılanan küçük kaplıca tadilatı 350 bin liraya çıktı. Açılışa Belediye Başkanı Coşkun Ünal ve Kızılcahamam Kaymakamı Bilal Çelik ile beraber çok sayıda vatandaş katıldı.

Belediye Başkanı Coşkun Ünal yaptığı kısa konuşmada kaplıcanın ilçemize hayırlı olmasını diliyorum dedi. İlçe kaymakamı Bilal Çelik yaptığı konuşmada şunları söyledi “ Bugün burada güzel bir tesisin açılışını yapıyoruz, Kızılcahamam deyince aklımıza hep kaplıca geliyor bu kaplıcalar eskiden beri kullanıldığı için yıprandı, Belediye başkanına teşekkür ediyorum, gelir gelmez büyük kaplıcaya el attı ve burayı Kızılcahamam ve misafirlerimizin hizmetine soktu.

Bu kaplıcada önceki dönemde iyi niyetle başladı onlara da emeğinden dolayı teşekkür ediyorum ama uygun bir zeminde bitirilemedi. Şimdi böyle bir tesis yeniden bu şekliyle açıldı. Emeği geçen herkesi kutluyorum dedi.

 

Daha sonra belediye başkanı ve ilçe kaymakamı tarafından hizmete açılan kaplıcada giriş ücreti 6 TL olarak belirlendi.

 

 

 

Küçük Kaplıca Törenle Hizmete Girdi.

Etiketler : Küçük - kaplıca - ikinci - kez - törenle - açıldı -
YORUMLAR
  • artist   13-06-2010 23:14

    çok güzel olmuş kaplıcamız bence büyük kaplıcadan daha güzel olmuş hayırlara vesile olmasını dileriz

  • Veysel BAYRAM   11-06-2010 01:08

    Her zaman söylediğim prensibim, Muhataplarım ile dini, insani ve siyasi ilişkilerimi – genel ve yerel siyaseti ayrı tutarım. Bir görev üstlenmedi isem sade bir Kızılcahamamlı gibi hiçbir şeye karışmam. Ama, bir görev üstlendiğimde üstüme düşen vebali istişareye dayalı olarak yerine getirmeye çalışırım. Sayın “ mehmet” bey, “sizi sıkan yorumlarım ise okumazsınız biter. Ama içeriği ise o Allah (c.c) ile sizin aranızda ben ona karışmam. Sayın “Aydın” bey, insanlar inançlarında hürdür. Ama karşı yorumunuzda bahsettiğiniz ibadet türünü bir kez daha gözden geçiriniz!. (Bu benim tebliğ/hatırlatma görevim) İlçeyi satan varsa bunu takip edecek 7+4 belediye meclis üyesi de var. Onlarda şeffaflaşmaya katkı verirler ise şehrimizi satanlar bir daha siyaset sahnesine çıkamazlar. Sayın “ mehmet ve Aydın” beyler, Siyasetle meşgul olduğum dönemde ve bir sezmen olarak hiçbir siyasi partinin ve kişinin/kişilerin menfaatini Türkiye’nin/Kızılcahamam’ın (kamunun) menfaatinin önünde görmedim. Yaptığım budur. Bundan gurur duyuyorum

  • Aydın   10-06-2010 20:10

    Allah muhafaza küçük hamam gerçeğinin 10 a kadar çıktığını düşünebiliyor musunuz? Tamamen hayal ürünü uydurup bişiyler yazıyor aklına geldikçe demekki. Yoksa niye bir iki üç diye gitsin aklına gelip tasarlayıp halkı nasil yönlendiririm düşüncelerinin peşinde. Allah böylelerin şerrinden korusun ilçemizi.

  • nilüfer altınay   09-06-2010 20:42

    Hayırlı ve ugurlu olsun.ama fiyat pahalı olmuş.5tl normaldi.ama kızılcahamam kaplıcasına deger.saygılarla..

  • Aydın   09-06-2010 20:03

    Adem Özbeklere kurban ol sen ilçeyi sattınız ilçeyi.

  • mehmet   09-06-2010 19:08

    Veysel bayram bey sıktınız artık insanları her zaman aynı şey.

  • Veysel BAYRAM   09-06-2010 00:16

    Sayın aydın rumuzlu bir beyefendi, "Sayın veysel bayram Bütün bu yalan dolan safsatalarla çarşıda başın dik gezebiliyon mu? Bir insan bu kadar 360 derecelik bir açı gösterir./…/ " diye karşı yorumla aklı sıra bana hakaret etmiş. Sayın aydın rumuzlu beyefendinin şahsında kamuoyuna; Belediye meclisi üyesi olarak aktif görev yaptığım zaman ki açıklamalarım, Belediye - Kaymakamlık - İçişleri Bakanlığı ve özel arşivimde, 29 Mart 2009 sonrası açıklamalarım internet sitelerinde mevcuttur. Bana yalan dolan diyen kişi ve kişileri yalanlarımı ispata davet ediyorum. Ben iddialarımın/açıklamalarımın doğruluğunu belgeleri ile, şahitleri ile (dönem belediye başkanı ve meclis üyeleri ile) kent konseyi vb. toplantılarda müzakereye/ispata her zaman hazırım. "ŞİMDİ BEN SORUYORUM YALANCILIĞIMI ISPAT EDEMEYENLER, ÇARŞIDA PAZARDA DİK GEZE BİLECEKLERMİ" Sayın Aydın ve onun gibi düşünenler. AK Partimizin Kızılcahamam Belediye Başkanlığını kayıp etmensinin ilk sebebi Âdem Özbeklerin açıkladığım kişisel prensiplerine dayalı pasif ve menfi çalışmalarıdır. İkinci sebebi Sayın Başbakanın çizdiği birinin tekrar aday yapılmasıdır. Üçüncü sebebi Adem Özbeklerin tespit ettiği belediye meclis üye listesidir. Dördüncü sebebi seçim kayıp edeceğini anlayınca seçim arifesi dürüstlük ilkesini unutup kişisel çıkarı için yaptığı rüşvet türü çalışmalarıdır. Beşincisi miras yedilik ruhu ile oturduğu yerden ve masraf etmeden seçim kazanma taktiğidir. Sayın Aydın ve onun gibi düşünenler bu anlatımlarım/açıklamalarım; Adem Özbekler veya bu özellikleri taşıyan başka birinin daha, sırf kişisel hobisini tatmin için belediye başkanlığına aday olmasını engellemek içindir. Beraber siyaset yaptığım Adem Özbekler ve M.K gibi davalarına sahip çıkmayan, ellerindeki mevcut idari/siyasi vb. imkanları değerlendirmeyen, pasif siyaset yapanların tekrar Kızılcahamam siyasetini olumsuz etkilememeleri için yazdım ve bu kişiler siyaset sahnesinde olduğu sürece de yazacağım 2009 Seçimlerinde tepki gösterdiğim adaylar dışında her hangi bir aday ile- veya bir başka meclis listesi ile. – veya küskünlerin daveti ile. – veya Aktif bir seçim kampanyası ile seçime girilse idi Bugün yine Kızılcahamam Belediye Başkanı AK Partili idi. İlçe teşkilatımı da seçim kazanacak adayları bulup aday yapmalarını teşvik (özeleştirisi) için yazıyorum. Her dönem BELEDİYE MECLİS ÜYELERİNDE BU SORUMLULUK VE VEBAL VARDIR. Bu sorumluluk yerine getirilse idi KIZILACHAMAMADAN İKİ DÖNEMDE 15 TİRİLYONLİRA 2004 -2009 döneminde 2,5 TİRİLYONLİRA (imar) HORTUMLANMAZDI. 2004 -2009 döneminde –Otobüs-Küçük kaplıca – kaplıca oteli vb. şaibelerle Belediye/Kamu belki 5, belki 15 TİRİLYONLİRA ZARAR ETMEZDİ.(Kaplıca otelinin tam değerini bilemediğim için rakam muğlâk) İşte bunun için şeffaflaşmanın önünü açmak - Hortumların önlenmesini sağlamak - Pasif çalışmaların aktifleşmesi ümidi ile, dileği ile yazıyorum. (Sayın Aydın Bey, yinede bana bu imkanı verdiğin için teşekkür ederim.) Kamuoyuna saygı ile sunarım. 0555 335 85 12

  • ali   08-06-2010 18:35

    ebedi ölmez başkanım muhittin GÜNEY gün gelecek muhittin hocam gelecek sabır sabır ya sabır

  • Aydın   08-06-2010 01:32

    Bütün bu yalan dolan safsatalarla çarşıda başın dik gezebiliyon mu? Bir insan bu kadar 360 derecelik bir açı gösterir. İki kelimesinden biri coşkun ünal ve ekibene teşekkür ederim. O ekip Allah muhafaza tutup tavandan atsa seni yine teşekkür edersin düşüş esnasında:)))))))))))) Bir devlet dairesinde olan biten herşeyi saat ve dakikasına kadar anlatan birisini nasil olmuşta onca yıl orda tutmuşlar. Yok doğruları anlatsa işin iftira boyutu da var. Bu kişi burda bunları anlatıyorsa çarşıda kahvede sabahtan akşama kadar neler anlatıyordur kim bilir. Kanmayın,inanmayın, oyuna gelmeyin kızılcahamamlılar. Bakalım bi dahaki dönem ne yapacaksın.

  • Aydın   08-06-2010 01:23

    Sadece kurdeleyi keserek de demekki işler yürüyormuş. :))))))))) Oldu olacak ayda bir açın. Bi dahaki ay bir açılış daha bekliyoruz halk olarak:)))) Hoşumuza gitti.

  • ismail şahin   08-06-2010 01:01

    Yeni bir turizm anlayışıyla hareket eden başta yollar, çevre düzenlemeler, pansiyon evler ve jakuzilerlerle vizyonunu ve ufkunu gösteren sayın Coşkun Ünal'ı tebrik eder özellikle jakuzi ve küçük hamamda emeği geçen kaplıca müdürü Bünyamin Akca'yıda göstermiş olduğu özen ve çalışmadan dolayı kutluyorum Kızılcahamamımıza hayırlı olsun..

  • Veysel BAYRAM   08-06-2010 00:06

    28 Mart 2004 seçimleri sonrası Kızılcahamam Belediye Başkanı ve meclis üyeleri olarak Yönetimini (Siyasi kadro olarak) devir aldığımızda; Belediye başkanımızın borçtan korkan, belediye bütçesi dışında çalışma kapasitesi olmayan. Çalışmalarında asla “istişareyi kabul etmeyen, ekip çalışması yerine ferdi çalışmayı esas alan, ben düşünür ben hayal ederim. Ben bilir ben karar verir ben uygularım. Ben Temsilcisi olduğum halkın ve partinin refahı ve geleceği için kimsenin karşısında düğme iliklemem (GURUR/Enaniyet)” prensibinde olduğu ve prensibinden asla taviz vermeyen biri olarak ciddi bir yatırım/çalışma yapmayacağı görülmüştü/kanaati hâsıl olmuştu. Bu anlayışta bir başkanla yeterli çalışma/yatırım yapamayacağımız rahatsızlığını/sıkıntısını yaşarken. Başkan; “küçük kaplıca arsasına kat karşılığı belediyemize kaplıca+müteahhide otel yapma talebi olduğunu gündeme taşıdı.” Belediye meclis üyeleri olarak, “Bu teklif kat karşılığı da olsa yatım yapamama rahatsızlığımızı/sıkıntımızı bir nebzede olsa giderir. — Küçük kaplıca yenilenip hizmete açılınca da, B.Kaplıca oteli arsası + B.Kaplıca arsası + B.Kaplıca Otopark arsası üzerine, fizik tedavi hastaneli mükemmel bir sağlık Turizm tesisi yapma imkânına kavuşuruz düşüncesi ile 1700 m2 K.Kaplıca arsasına; Kaplıca inşaatı bittikten sonra otel inşaatının başlaması. — Kat karşılığı inşaat yapım oranın %50’de aşağı olmaması. — Arsanın batı yakasının (üç cephesi de yol) 1000 m2 lik bölümüne bodrum kat + üç katlı ve birinci sınıf malzeme ve işçilik şartı ile kaplıca (Şimdi otel olan yer). Arsanın doğu yakasının 700 m2 lik bölümüne 7 katlı (şifa otel emsali) otel (şimdi kaplıca yapılan yer). Yapılması kararı aldık ihale ettik. İşin teknik takibini Belediye Başkanı + Belediye Başkan Yardımcısı + Fen İşleri Amirliğine teslim/emanet ettik.

  • Veysel BAYRAM   08-06-2010 00:04

    İhale aşamasından sonra, bir sezonda bitecek kaplıca inşaatı ikinci sezonun sonunda ancak başladı. K.Kaplıca yıkılıp iş görmez hale geldiğinde Belediye başkan yardımcısı, “Küçük Kaplıca arsası ile müteahhidin otel arsasını değiştirdiklerini söyledi”. İtiraz ettim, nedenini sordum. Karşılığında belediyeye (kamuya) ne aldınız? Dedim. Kamu yararına müspet bir cevap veremediler YANLIŞI DÜZELTMEDİLER. İnşaat başladığında ileride kaplıcanın üstüne kat yapılabilir taşıyıcı kolonları kirişleri güçlendirelim dedim dinlemediler, Havuzlar ortaya çıktığında, “bizden 60–70 yıl önce büyük kaplıcayı yapanlar bizden daha kullanışlı ve kalite yapmışlar” K.Kaplıcanın havuz sistemini düzeltelim, Bay-bayan bölümlerine Çocuk havuzu, asansör yapalım dedim dinlemediler. Otelin kat artışına karşı kamunun menfaatini koruyalım dedim dinlemediler, Kaplıca kalebodur-fayans olmaz mermer yaptıralım dedim dinlemediler. Havuzları, jakuzileri, tabanı kaçıran, çatısı akan vs. vs. kalitesiz bir kaplıcayı teslim aldılar. Havuzları, jakuzileri, tabanı kaçıran, çatısı akan vs. vs. kalitesiz bir kaplıcayı hizmete açamadılar. MAALESEF, MÜTEAHHİDE BUNCA TOLERANSI TANIYAN KİŞİLER MÜTEAHHİDE YAPMASI GEREKEN ONARIMLARINI/NOKSANLARINI YAP DİYEMEDİLER !!!. Bu onarımları/noksanları Belediye bütçesinden ve işçisinin emeği ile yaptırdılar. Müteahhidin Yapması gereken onarımlar/noksanlar belediye bütçesinden ve işçisinin emeği ile yapılıyor kamunun haklarını koruyalım dedim dinlemediler. (bunları Adem başkanla görev yaptığım günlerde de açıkladım. (Daha teferruatlı bilgi kizilcahamamhaber. com’un 22.08.2008 tarihli Küçük Kaplıca hizmete girdi.../...Foto Video haberinin yorumlar bölümünde görülebilir)

  • Veysel BAYRAM   08-06-2010 00:03

    İmarda+otobüste+kaplıca otelinde+Jeotermalde vb.lerinde de BU GERÇEĞİ GÖRDÜĞÜMDEN 2009 Mahalli İdareler Seçiminde Adem ÖZBEKLER ile listesi meclis üyelerinin seçilmemesi için, bağımsız belediye başkan adayı aradım. Bağımsız veya Adem Özbekler ve ekibini aşacak rakip bir parti göremeyince; üçlü koalisyon hükümetinin kurulması ve icraatları ile yeni anayasa değişimi ile ilgili çalışmalarından dolayı, Genel politikasını asla tasvip etmediğim MHP adayı Sayın Coşkun Ünal ve ekibini açık, açık destekledim. Sayın Coşkun ÜNAL’IN Küçük kaplıcanın yapılması zorunlu onarım/noksanları ile havuzlar ve göbek taşı bölümlerini üsten daraltarak, bu bölümleri kaplıca ısısına çıkarmaları çalışmaları sırasında, “havuzlar ve göbek taşları bölümlerini üsten daraltma yerine Altan yükselterek havuzların düşük kod seviyesini de düzeltmeyi önerdim”. Ama yine sayın başkanın bir danışmanını aşmasını sağlayamadık. Bu noksanlık da onarılmış olsa idi kaplıca çok daha iyi olacaktı. Ama Buna rağmen müteahhide direnip onarımları/noksanları müteahhide yaptırarak Küçük kaplıcayı 2004–2009 dönemi meclis üyelerininde düşündüğü kaliteye yaklaştıran Sayın Coşkun Ünal ve ekibine teşekkürlerimi saygılarımı sunuyorum.

  • mehmet   07-06-2010 17:59

    Yazık bir çok para hesapsızca harcanıyor.Yarını düşünmeyen zihniyet kazandırmaz kaybettirir.Nitekim evlere verilen şebeke suyu ve jeotermal ısınma suyu fiyatlarında olduğu gibi daha bir çok örnek çıkacak önümüze.Yap ama ne yaptığını billll.unutma.

  • k.hamamlı   07-06-2010 16:46

    başkan sen bir şeyler yaptıkca konusanlar çok olur.Bir iş yapılmadan hesabı kıtabı yapılıyor ona göre yola çıkılııyordur herhalde.Baskanım sen bosver yola devam. Hersey cok guzel.....

  • müfit   07-06-2010 16:18

    Türkiyenin hemen hemen her yerinde termale girmiş biri olarak söylüyorum.bu tesis 5 yıldız kapasitesinde bir yer olmuş, aynı kaplıcanın eski halinide biliyorum kıyaslanmaz bile. Kızılcahamam en yakın yerlerde bu kalite olmadığı halde fiyatlar daha pahalı.Kurşunluda termal diye yaptıkları tesis 10 tl ve inanın berbat bir tesis. girdiğimle çıktığım bir oldu.zira haymana da 7 boluda 10 tl fiyat uyguluyorlar. ayrıca havlu parası alıyorlar. bu tesis şu an için mükemmel ama bu tesis ler gibi daha ne kadar fazla yapabilirsek o kadar kızılcahamam termal merkez haline gelecektir.

  • ali   07-06-2010 15:36

    anlamadığım tekrar tekrar açılmasının anlamı nedir. istediğiniz kadar özel ve güzel yapın hizmette kaliteyi yakalayamadığınız müddetce sonuç alamazsınız. inşallah o tarafı iyi olur. yeni yatırımlarada ihtiyaç var bu arada....

  • DİLEK ÖZDEMİR   07-06-2010 12:27

    çok temiz bir yer tavsiye ederim izmitten

  • zuhal   07-06-2010 12:14

    evet çok güzel olmuş amaa ücret olayı yanlış olmuş 6 lira yerine 5 normaldi,çünkü geçen seneler bu yollar ve diğer hizmetsizlikler yüzünden kızılcahamam çok müşteri kaybetti.bu müşterilerri çekmek içinde reklam şart ama basit ve ucuz etkili reklam fısıltı gazetesi *kızılcahamamda kaplıca 5 lira,haymana da 6 lira*kızılcahamam da hem çok temiz güzel hemde ucuz* insanlar bunları konuştumu yeter* yada en basitinden küçük kaplıca 6 ise büyük 4,5 da kalmalıinsanların çoğu gideceği yerdeöncelikle fiyat kıyaslaması yapıyor.teşekkürler

  • bilal üstün   07-06-2010 11:37

    başkanım iyi olmuş güzelde! bukadar lüxs olmasına gerek yokmuştu. bunlar milli servet, yazık .burası halka açık sıradan bir hamam, temiz olsun iyi olsun da. bukadarınada gerek yomuştu. e bukadar lüxs olursa fiyatıda lüxs olur 6 lira. nereden çıkacak masraffffff lar.

  • bed.Eng.derneğinden.   07-06-2010 08:14

    Temelinden bu gunkü hale gelerek hizmete açılmasını sağlayan ve emeği geçen kerkesi kutlarız.İlçemizin gerek turizmine gerekse ekonomisine büyük katkı sağlayacağını umut ediyoruz,çok güzel dizayn edilerek halkın hizmetine sunulmuş bundan iyisi can sağlığı,adı üstünde küçük kaplıca,.bu ve buna benzer hizmetleri her kim yaparsa yapsın memlekete kim bir çivi çakarsa çaksın yapılan işin kötüsü olmaz bunları enine boyuna çekiştirmeye hakkımızn olmadığını gerekirse destek ve yardımcı olmamız kanaatindeyiz.hayırlı ve uğurlu olsun.herkese engelsiz,sağlıklı ve baaşarı dolu tarınlar.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın