Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamamda siyaset hızlanıyor../.Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamamda siyaset hızlanıyor../.Foto Galeri
  • 01-03-2009
  • 23 yorum
  • 5541 okunma
Yerel seçimlerde geri sayımın başladığı şu günlerde seçime 29 gün kala Adalet ve Kalkınma Partisi seçim çalışmalarını hızlandırmaya başladı.

Yerel seçimlerde geri sayımın başladığı şu günlerde seçime 29 gün kala Adalet ve Kalkınma Partisi seçim çalışmalarını hızlandırmaya başladı.

Belediye Başkanı Adem Özbeklerin günlük olarak yürüttüğü esnaf ziyaretlerine Sanayi ve Ticaret Bakanı Zafer çağlayan katıldı.

Sabah saatlerinde Kızılcahamam’a gelen bakan Asya Termal tesislerinde Kosgebin düzenlediği toplantıya katıldı. Toplantının ardından Kızılcahamam Esnaf kefalet Kooperatifinin düzenlediği toplantıya katılan bakana ilçemiz esnafları Halk Bankası Müdürü ile olan sıkıntı ile ilgili şikâyetlerini dile getirdiler.

Ardından esnafı gezen Sanayi Bakanı Zafer Çağlayan Ak Parti seçim bürosuna da geldi burada partililere seslenen Zafer Çağlayan vatandaşın belediye Başkanı Adem Özbekler’e destek olmasını istedi

 

YORUMLAR
  • emre   06-03-2009 22:43

    ne yapılmış da görmemişiz hüseyin bey?..bu ülkenin yarısı cahilse ve kaderine razıysa bu akp iktidarı 50 yıl daha sürer.tabi türkiyede satılmadık bi yer kalırsa..acaba akp izmiri çankayayı şişli yi nie alamıyor?okuyan bilen insan akp ye oy vermezz..

  • aykut   06-03-2009 15:14

    coskun baskan fenerbahçe şampiyon ötesi yok...

  • huseyın   03-03-2009 15:39

    coksun zaten secımıi kazanamayacakkı bizim yuzumuzden kaybettsin kızılcahamam halkı biliçlıdır yapılanları gorur kıme oy verecegınıde bilir

  • Dilara   03-03-2009 15:13

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • Ahmet H.   03-03-2009 09:40

    Seçimden seçime gelen bakanları istemiyoruz.Uyanın ey halkımız bu bakanlar değilmiydi ASYA ya gelipte şehir içine girmeye tenezzül etmeyenler.Sn.Başbakanımız değilmiydi Kızılcahamam halkı buraya üniversite istediği vakit''KIZILCAHAMAM A KADAR YERMİ YOK'' diye bizleri azarlayan.Çok akıllı olmalıyız Kızılcahamam halkı olarak.Bu belediyede herhangi çok büyük hizmetler görmedim ve ben şahsım adına memur zihniyetli belediye başkanlarından bıktım.Ve bu sefer hizmet edeceğine inandığım partisi her ne olursa olsun Coşkun Ünal'ın şahsına oyumu vereceğim.Kazanacağınada inanıyorum.

  • ak partili   02-03-2009 20:29

    bu seneki listeler tamamen fiyasko il genelde yapılan hatanın telafisi yok fahrettin ilhanı yazmamak büyük bi hata iken hamza kocaoğlunu yazmak daha büyük bi hata belediyede adem özbekler il geneldede tüm ak partilileri serdar akbaşa bbp ye vererek bi ceza kesmeye davet ediyorumsaygılarımla

  • esnaf   02-03-2009 19:09

    sayın bakanım bugüne kadar nerdeydi?bırakın bu işleri vatandaşı kandırmayalım bu saatten sonra da kimseyi kandıramazsınız...

  • Mustafa Elibol   02-03-2009 09:25

    Bakıyorumda yaklaşam 29 Mart 2009 Yerel Seçimleri öncesinde Sayın Ankara 2 numaralı Bölge Milletvekilimiz ve aynı zamanda Sanayi ve Ticaret Bakanı Zafer Çağlayan ilçemizi ziyaret etmiş ve esnaf ziyaretinde bulunmuş. Bundan yaklaşım 1.5 yıl önce 22 Temmuz 2007 Genel Seçimleri öncesinde milletvekili adayı iken sayın Zafer Çağlayan yine ilçemizi ziyaret etmiş, esnaflarımızı gezmişti. Seçimden sonra Zafer milletvekili seçilerek TBMM'ye girdi ve Sanayi ve Ticaret Bakanı olarak Bakanlar Kurulundan görev almaya başladı. Sayın Bakan 1.5 sene sonra yine İlçemizde nedeni ise yaklaşan yerel seçimler öncesi oy istemek. Sayın Bakan aradan geçen 1.5 yılda seçim bölgesi olan Kızılcahamam'a neden gelmedi de şimdi geliyor. Pardon Kızılcahamam'a Akp toplantıları için 3 kere geldi. Ama neden Asya Termal Tesislerine 500 metre uzaklıktaki Kızılcahamam İlçe Merkezine neden uğramadı. Artık Kızılcahamam Halkı ve Esnafı uyandı. Yine bundan 5 yıl önce 2004 Yerel Seçimleri öncesinde şuan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı olan ve yine bu partiden aday olan Melih Gökçek beyde İlçemize ziyarette bulunup halkımızın oylarına takip oldu ve Adem Beyi seçmeniz durumunda Büyükşehir Belediyesinin her türlü imkanlarından yararlandıracaklarını, hükümetin, ankara belediyesinin ve kızılcahamam belediyesinin 3 lü olarak hizmeteleri kızılcahamama yağdıracağını belirtmişti Aradan 5 yıl geçti Melih Gökçek'in bırakın Kızılcahamam'a yardım etmesni, Adem Özbeklerle bir kare fotografını bile göremedik. Onun için diyorum ki artık Kızılcahamam halkı seçimden bir ay önce Ankaradan gelen uyanık siyasetçilere karşı uyandı.

  • sema   01-03-2009 23:51

    akp yi savunanların hepsini seçimden sonra görcez Allahın izniyle siz dua edinde coşkun ünal kazansın yoksa daha çokkk gerilerde kalacaksınız adem beye kaldıysanız

  • hüseyin kardeşime   01-03-2009 21:10

    doğru diyo cok objektif bakmak lazım ben daha bu kadar pis bir kızılcahamam görmedim Allah size akıl vermemişte bari doktordan gözlük alın.......

  • abdul   01-03-2009 20:19

    millet yine mızmızlanmaya başlamış nası insansınız siz ya boş laflardan bıkmadınızmı siz?coşkun bu seçimi kaybederse sizin gibi boş laf kullananlar yüzünden kaybeder .

  • can   01-03-2009 17:29

    Gelmişler ve bolca gözleme yiyip gitmişler..Hele bir bakın nasıl da yumulmuşlar gözlemelere..

  • huseyın   01-03-2009 17:15

    okuduklarıma ınanamıyorum coskun'un secımı kazanacagına ınananlarda varmıstı benı burdakı bazı yorumlar cok gulduruyo olaylara objaktıf bakın ondan sonra kımın kazanacagını soyleyın...

  • Murtaza TANIR   01-03-2009 16:23

    Görünen köy kılavuz istemez. Seçimlere 28 Gün kala kim ne kadar çalışısa çalışsın sonuç fazla değişmez. Ben AKP'nin tavandaki genel siyasetini beğendiğimden ve ülke yararına bulduğumdan oyumu AKP'ye vereceğim. Ancak herkes benim gibi düşünmüyor. Çokları AKP'nin genel siyasetine değil, yerel siyasetine bakıyorlar ve oy vermeyiz diyorlar. Örnek: Geçen dönem Kızılcahamamda AKPye oy vermiş on (10) aile tanıyorum. Bu dönem bu on aileden dördü adaylara madaylara bakmadan (benim gibi) yalnızca partiye bakarak AKPye oy verecek. İkisi MHP'ye, İkisi SP'ye oy verecek. Kalan ikisi ise kararsız. Bu tabloyu ilçe geneli olarak düşünmeniz mümkün. Sonucu üzülerek belirtecek olursam; büyük bir ihtimal AKP burada seçimi kaybedecek, oylarında da gerileme yaşayacak. Kazanacak olan her kimse kendi üstünlüklerinden filan değil, AKP'nin kaybetmesinden kazanacak. AKP'nin niye kaybedeceği de herkes tarafından bilinen ve alenen söylenen otak tespitler: Memnun olunmayan belediye başkanı, beğenilmeyen İl Genel Meclis Üyeleri, Göz doldurmayan Belediye Meclis Üyeleri ve de partiye yarardan çok zarar veren teşkilat. Olumsuzluk üstüne olumsuzluk.... Hiç olmazsa birazı olumlu olsaydı da çok oy kaybedilmeseydi.

  • ESNAF   01-03-2009 15:38

    Hayırdır sayın ak parti secimmi var her zaman gelen kızılcahamamı teyet gecen hükümet her halde asya dan kızılcahamamı yattık ları yerden mi gördüler,NEDEN okadar geldilerde kızıcahamammı bir vatandaş gibide olsa gezmediler sorun bi bakalım tarafsız olarak o kadar millet vekillerinin kac parası nasip olmuştur bu memlekete.Bld bşk hangi projesini sayın bakana iletti sorun bakalım vatandaş .Gözlemeyimi proje olarakmı sundu.

  • Tatilciden Uyarı,   01-03-2009 14:33

    Diyorsunki, Başbakan, bakanlar Kızılcahamam geliyorda - neden bahçeli,baykal milletvekilleri gelmiyor, uyan be kardeşim uyan, Gelen Başbakan, bakanlar ve milletvcekilleri sayın Yaşan Yıldırımın Kızılcahamam kazandırdığı ASYA TERMAL deki toplantılara geliyorda. istemeye istemeye veya mecburiyetten Kızılcahamamda da bir boy gösterip gidoyorlar.

  • gurbetci çıtak   01-03-2009 14:06

    Eğer bu seçimde coşkun kazansın bütün kahvelerde birgünlük çaylar benden. Böyle büyük bir başkan dururken coşkunun kazanması söz konusu bile olamaz. Belki o partiden başka biri aday olsaydı birkaç oy alırdı

  • tayyar   01-03-2009 13:02

    düğün değil bayram değil eniştem beni niye öptü misali hayırdır sayın bakanım en son genel seçimler öncesi görmüşttük ilçemizde aradan nerde iseiki sene geçiyor şimdiye kadar nerdeidiniz adı esnaf ziyareti k hamamda esnaf hal civarımı adliyeden kaplicaya kadar olan esnaf çok özür dilerim bokcubaşımı en fazla yarım saatinizi alırdı gercekdensamimi olsaydınız

  • vatandaş   01-03-2009 10:32

    işte şekilde görüldüğü gibi kızılcahamama belediye başkanından başka siyasetci gelmez iken şimdi bakanlar başbakan ilçemizde geziyor sözüm anlayana neden bahçeli veya millet vekilleri neden gelmiyor neden baykal gelmiyor kızılcahamamı gayeye almayan siyasetçiler var

  • muhammed   01-03-2009 10:23

    yayınladıgınız fotoları görememektetyiz.sorun nerden kaynaklandığını araştırırsanız seviniriz... teşekkürler...

  • ahmet mercimekçi   01-03-2009 10:16

    hani milli ozanımız sayın "ozan arif"in bir deyişi var, "bir değişme masalı,birde ak tutturdunuz, "bu millete karayı ak diye yutturdunuz. ne kadar haklı olduğunu bugünlerde görmekteyiz.ancak ben ve benim gibi allah peygamber vatan bayrak türk milleti sevdalılarının bugünlerde anlayamadığı bir konu var."acaba bu millet hipnotize mi oldu? hükümet 65 yaşında emeklilik kanunu çıkarıyor,resimde gördüğümüz vatandaşlar,şakır şakır alkışlıyor.ülkemizde yolsuzluk dizboyu,resimde boy gösterenler şakır şakır alkışlıyor,esnaflarımız siftahsız işyeri kapatıyor,şakır şakır alkışlıyorlar.işyerleri kapanıyor,alkış.işsizlik dizboyu,alkış.kürtçe tv vs. memleket toprakları bölünme aşamasında,alkış.alkış, bu resimdeki bakan esnaftan sorumlu.esnafları açlığa sefalete mahkum etmiş,allah senden razı olsun diyorlar.inanın başka ülkelerde olsa yuhlarlar. o memlekete sokmazlar. o zaman ben şunu anlıyorum, sen beni mezarda emekliliğe mahkum etsende, senin yüzünden aç açık kalsamda,işsiz güçsüz sürünsemde, toprağımı vatanımı bölsende, dinimi imanımı hiçe saysanda, işyerimi senin yüzünden kapatsamda,borç altında inim inim inlesemde, çocuğumu okutamasam,sağlığımı hiçe saysamda,beni ve çocuklarımı işsiz bıraksanda,bizi somürsende, senin arkandayım..................... o zaman değerli kardeşim,sen arkasından tıngır tıngır git.sana laf anlatılmaz,ancak zavallı kızılcahamam halkını kandırma emi.................. küçük beyin............................. tüm kızılcahamamlı kardeşlerime sevgiler saygılar. mansur yavaş kardeşimize ankara büyükşehir belediye başkanlığı, coşkun ünal kardeşime kızılcahamam belediye başkanlığı görevleri hayırlı uğurlu olsun.allah utandırmasın.

  • kemal yurdaer   01-03-2009 07:05

    sayın bakanımızz zafer caglayanı bu şecim arifesindee burda görmekten gercekten mutluluk duyduk.ilcemizi gezdi saolsun dertlerii dinlediiii yanlızz resim kareciklerinden bir fotagraf dikkatimi cekti sayın yenice mah. muhtar adayımız yusuf ziya ertürk bey.in siyasetteki atılımı herneyse sayınn muhtarımızzzz yolun acık olsun yenice mah. sakinleri ve sani tanıyan herkesimmm biliyo zatennn başarılarının devamını diliyorum .. muhtarım