Ana Sayfa  /  Spor  /  Kızılcahamama spor yeni yönetimi belirledi.
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamama spor yeni yönetimi belirledi.
  • 17-10-2009
  • 25 yorum
  • 5406 okunma
Kızılcahamam Spor Olağan üstü genel kurulunu önceki gün yaptı.Eski belediye düğün salonunda gerçekleştirilen genel kurula belediye Başkanı Coşkun Ünal ile birlikte delegeler ve Kızılcahamam spor yönetimi katıldı.

Kızılcahamam Spor Olağanüstü genel kurulunu önceki gün yaptı.Eski belediye düğün salonunda gerçekleştirilen genel kurula belediye Başkanı Coşkun Ünal ile birlikte delegeler ve Kızılcahamam spor yönetimi katıldı.

Aralık ayında yapılacak olağan genel kurula kadar götürecek yönetim belirlendi.Aralık ayında yapılacak genel kurula taşıyacak yeni yönetim şöyle

 

Kızılcahamam Spor Yönetim Kurulu Asil isim listesi

1-     Coşkun Ünal

2-     Cevat Yüce

3-     Tahir Taşkın

4-     Nevzat Uyar

5-     Yusuf Bayrakcı

6-     Muammer Sarıoğlu

7-     İsa Erdem

8-     Mustafa Uyar

 

Yönetim Kurulu Yedek Liste

 

1-     İlyas Yılmaz

2-     Mehmet Salih Uslucan

3-     Mehmet Ergün

4-     Hasan Akkaya

5-     Hasan Hüseyin Ersoy

6-     Sedat Özcan

7-     Cegiz Güler

8-     Kemal Civan

 

Denetim Kurlu Asil Liste

 

1-     Ahmet Göynük

2-     Nevzat Özdemir

3-     Ahmet Gökdemir

 

Denetim Kurulu Yedek

 

1-     Ömer Ünal

2-     İlyas Kaya

3-     Tahir Cengiz

 

Yeni yönetimin hayırlı olmasını diliyoruz.

 

 

YORUMLAR
  • uğur BOSTAN   12-01-2010 11:22

    kızılcahamam spor külübüne adına bu seçim hayırlı olur inşallah

  • esentepe rumuzlu kardeşe   30-11-2009 20:08

    kardeşim kimsin bilmiyorum ama en doğru sen yaklaşmıssın kimin olduğundan çok destek oluyormuyuz bu önemli alt yapıda ve güreşte güzel şeyler yapılıyor türübüne çıkıp destek zamanıdır.şu gelmiş bu gelmiş lafları fayda değil zarar verir selam hemşerim.

  • esentepe   20-11-2009 20:21

    Yeniden bir yapılanmanın temelinim atıldığı şu günlerde neler yapılabileceği bir kenara bırakılmış iş Ali İhsan Maden tartışmasına getirilmiştir.Yönetime giren diğer kişiler gibi Ali İhsan Beyde çok değerli bir insandır.Bugüne kadar Kızılcahamam gençliğini spora teşviketmek babında birçok sportif turnuvalar ve sosyal etkinliklerin düzenlenmesinde aktif rol almıştır.Nevzat Uyar olsun Mustafa UYAR olsun tartışılacak insanlar değildir.Ömürlerini Kızılcahamam spora vermiş kişilerdir.Hizmet sadece yönetime girmekle olmaz.Kızılcahamamspora gerçekten destek vermek isteyenler stadyuma maçlara gelerek destek olabilirler.Yönetim bir nöbet değişim yeridir ama taraftarlık asla nöbet değiştirmez.Pırıl pırıl çok yetenekli gençlerimiz var.Yıllardırı halkımız bu desteği gençlerimizden esirgemekteler.Boş tribünlere oynayan bu genölerimize maçlara gelerek destek olalım.Kimin yönetimde olduğu çokta önemli değil.Spora desteği olanları herkes bilmekte ve takdir etmekteler.KızılcahamamBelediyesi Güreş takımı var kaç kişi gidip antremanlarını seyrediyor.Çocuklara destek oluyor .Spora ve sporcuya destek olan çok az insan var ilçemizde.Lütfen onlarıda gereksiz polemiklerle yıpratmayalım.Saygılarımla..

  • ali   11-11-2009 20:20

    yeni yönetim süper olmuş başkanı ve katılımcıları kutlarım.başarılar dilerim.diğer aksi yorumlarıda ciddiye almıyorum.

  • halk2   11-11-2009 18:33

    bu arada sayın başkanım ve diğer yönetimde görev yapanların başarılarının devamını dilr hayırlara vesile olmasnı isterim

  • halk 2   11-11-2009 18:32

    sayın okurlar ben halk rumuzlu arkadaşla hiçbir ilgim yoktur.1 2.bende bu halk rumuzlu kişiyi şiddetle kınıyorum ben ce bu adam ALİ ihsan MADENin avukatlığına soyunmuştur.yakardeşim sanane sen tamam anladık ali ihsan madeni istiyorsun ama bu yönetim kurulunda elbette bir seçim yapılmıştır diyer alt kadroları seçmek için belkide yönetimkurulunun bir bildiğiver.eğer bu spor klübünün kötüye gittiğinde konuşlsan bu kouşacaklarını belki bu yazarların yarısı senin tarafında olabilir.

  • halk 2   11-11-2009 18:27

    sayın başkanımız coşkun ünal beyefen di daha öncede kızılcahamam belediyesi spor başkanlığı yapmıştı ve sayın başkanımız o dönemde kızılcahamam sporu olduğundan biraz daha iyibir yere getirdi.ben inanıyorumki başkanım bu belediye sporu daha da güçlendirerek kızılcahamam belediye sporun gücüne güç katacaktır.sadece spor bakımından değil başkanımızın seçimden bu yana yaptıı değişiklikleri kızılcahamam halkı ve buraya gelen misafirler göz ardı edemezler başkanım ben inanıyorum sizin sayenizde bu belediye spor çok daha iyi yerlere gelecektir.

  • kızılcahamamlı genc   11-11-2009 13:13

    ehh ali ihsan maden uyumada senın hakkında konusanları susturmak senıın sahsı goruslerıne baskalarını da karıstrma... sen sevilen bırısın bunlara gözyum ma sadce bi yorum yaz ve gereksız kısıılerı konusturma...... lutfen yayınlayın

  • kızılcahamamlı genc   11-11-2009 13:07

    20-10-2009, 22:18:13 halk rumuzlu arkadaşa Arkadaşım Nevzat uyar 1975-1990 yılları arasında kulubün benzin parası-yemek parası sporcu pirimleri gibi parasal işlerini üslenmiş elinde çanta esnafları gezerek tek tek para toplamş ve 1 lira menfaat gözetmemiştir.Mustafa Uyar 25 yıldır hangi yönetim geldiyse tercih sebebi olmuş alt yapıda görev yapan herkes tarafından sevilen şuanki sporcuları tarafındanda sevilip sayılan belediyeylede ilişkisi iyi olan zararsız bi adam.Oğlu bülent alt yapıda 5-6 sene oynayan külup yönetimiyle alakası ve ilgisi olmayan(kulüpte üyeliği yok)birisi.yönetime girme çabası olmayan biri.bu iki insanının yönetime girmesinden doğal ne olabilir.Aihsan bey 4 senedir yönetimdeydi haberiniz yok herhalde.kulüpten ve yönetimlerden haberiniz yok galiba.çoşkun başkan neden yönetime yazmamış bilmiyorum.isa erdemin yerine yazılmalıydı(bence)2 ay sonra olağan üstü genel kurul varmış.burada eyüp hocayı-aliihsan beyi-ekrem gökçeyi-ömer beyi 15 kişilik yeni yönetimde düşüne bilirler.öyle olmasınında kulüp için çok yararlı olacağını düşünüyorum.Fakat uyar ailesinin özellikle nevzat beyin -mustafa uyarın eleştirilmesi çok yanlış çok ayıp.saygılarımla.

  • kızılcahamamlı genc   11-11-2009 12:58

    Okuyun bilgisayarın başına gecip kadınlar gibi lak lak yapmaya benzemez bu işler ortalığı karıştırmak isteyenlere kardeşim bi yönetim kurulu secilmistir.. saygı duyarsın duymazsın ama sunu bilin ki aday olmak isteyenler 2 ay snra yönetim kurulu secmesı var koy adaylıgını secsınler.. bir de ali ihsan maden konusuna gelince o zaten 1sene önce zaten yönetim kurulu icerisindeydi.. Bu konu simdi mi akılına geldi eee vadandas

  • ne olmadı   09-11-2009 20:21

    aliihsan madeni herkes tanır.aliihsan abi maçlarada gitmiyormuş.adamı küstürdünüz.yeni yönetime alırlar herhalde saygılar alihsan abi

  • mustafa    25-10-2009 19:09

    Halk rumuzlu arkadaş Ali İhsan Maden'i tanımasak sana bu sözleri A.İhsan Maden Paramı verdi de yazdırdı diye düşünürüz.Yada. Musatafa Hocanın takıma almadığı futbolculardan birisin.Zannediyorum senin yaşın o eleştirdğin kişilerin yaşının en az üçte biridir.Nedenini sorarsan o kişilerin K.Hamam Spora neler yaptığını ve neler yapacağını bilemezsin.Bu yüzden eleştirmek tabiki haktır, ama taraflı,yanlış ve yıkıcı eleştiriler hoş olmaz.Bu tür tavırlardan vazgeçin.Saygılarımla.

  • mustafa    24-10-2009 14:11

    ''Halk'' rumuzlu arkadaşa cevap niteliğinde yazmak gereğini duydum ve yazıyorum.Bu tür yorumlar tabiki yazılacaktır ama herşeyden bihaber olup ta böyle şeyler yazmak yanlış diyerek sözlerime başlıyorum.''Halk'' diye yazıyorsun ama bence halk senin dediğin gibi düşünmüyor ve aldığın tepkilerdende bu anlaşılıyor.Size en güzel cevabı ''eski yönetici''rumuzlu arkadaş vermiş.Anladığım kadarıyla siz ya hiç maçlara gitmiyorsunuz,maçtan önce ve sonrasında neler yaşanıyor ''bihaber''siniz, yada hiç futboldan anlamıyorsunuz benim Halk rumuzlu sevgili arkadaşım.Acaba siz Amerikan Futbolu mu izliyorsunuz. Yoksa rakip takımların başarısını isteyen birimisiniz. Aslında size en güzel cevabı takım oyuncuları vermekte ve vermeyede devam edecektir.Ayrıca Sayın Nevzat Uyar ve Mustafa Uyar gibi K.Hamamın Yetiştirdiği 30-35 senesini futbola vermiş bu şahsiyetlere asosyal veya futboldan anlamazmış gibi şirket vs. nitelendiriyorsunuz bu hiç olmamış.Bence Siz tamamen ön yargılı ve taraflı düşünüyorsunuz.Bu sözler K.Hamamlı'ya yakışmaz.Hayırlı olsun dersin o kadar.Tüm K.Hamamlı Hemşehrilerime Selam ve Saygılarımla.

  • serdar bal   21-10-2009 11:00

    bu fitneciler her yerde vardır ama ne hikmetse bize daha çok kanca atıyorlar yav biz kardeşiz aliksan abim de abimizdir gönlümüz her zaman birdir Allah fitnecilerin fitnesinden korusun

  • serdar bal   21-10-2009 10:56

    hayırlı uğur olsun inşAllah kızılcahamam için güzel şeyler devam eder

  • eski yönetici   20-10-2009 22:18

    Arkadaşım Nevzat uyar 1975-1990 yılları arasında kulubün benzin parası-yemek parası sporcu pirimleri gibi parasal işlerini üslenmiş elinde çanta esnafları gezerek tek tek para toplamş ve 1 lira menfaat gözetmemiştir.Mustafa Uyar 25 yıldır hangi yönetim geldiyse tercih sebebi olmuş alt yapıda görev yapan herkes tarafından sevilen şuanki sporcuları tarafındanda sevilip sayılan belediyeylede ilişkisi iyi olan zararsız bi adam.Oğlu bülent alt yapıda 5-6 sene oynayan külup yönetimiyle alakası ve ilgisi olmayan(kulüpte üyeliği yok)birisi.yönetime girme çabası olmayan biri.bu iki insanının yönetime girmesinden doğal ne olabilir.Aihsan bey 4 senedir yönetimdeydi haberiniz yok herhalde.kulüpten ve yönetimlerden haberiniz yok galiba.çoşkun başkan neden yönetime yazmamış bilmiyorum.isa erdemin yerine yazılmalıydı(bence)2 ay sonra olağan üstü genel kurul varmış.burada eyüp hocayı-aliihsan beyi-ekrem gökçeyi-ömer beyi 15 kişilik yeni yönetimde düşüne bilirler.öyle olmasınında kulüp için çok yararlı olacağını düşünüyorum.Fakat uyar ailesinin özellikle nevzat beyin -mustafa uyarın eleştirilmesi çok yanlış çok ayıp.saygılarımla.

  • sporsever   19-10-2009 21:28

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • ENİŞTEM   19-10-2009 19:20

    Ali İhsan MADEN benimeniştem olur sız demıssınızkı İhsan bey spordan ne anlar işte sizin İhsan beyi tanımadıgınızı her halukarda ortaya koydunuz.Eniştem sporla cok esitbir adam hem spor hakkındaki bilgisi hemde spor ile baslayan butun etkınlıklerın basında herkesden once enıstemı gormek benı hep sasırtmıstır.Yönetime neden secılmedıgını bılmıyorum belkı kendı ıstemedı orasını kımse bılemez ama yıne dıyorumkı Ali İhsan spordan ne anlar dıyenleri elestırıyorum...bır kusurum olduysa affola....

  • Davut L.   19-10-2009 15:24

    Birisi ismi ile yazan arkadaş sen Kızılcahamamdamı yaşıyosun yoksa laf olsun diyemi yorum yazıyosun.Ben Ali İhsan Maden ile aynı siyasi görüşte olmamama rağmen onun ne kadar spor ile ilgilendiğini,ne kadar Kızılcahamam sevdalısı birisi olduğunu iyi biliyorum.Çünkü Ali İhsan beyin ben hiçbir zaman menfaat gözettiğini görmedim.Ha şuda bir gerçekki bu devirde gönül adamlarına değer vermiyorlar.Ancak ne kadar birileri değer vermeselerde bizler onun gibi insanların belli yerlerde olmasını istiyoruz ve onları Allah için seviyoruz.Her işin ehli olanlar o işlerin başında olmalılar...

  • Sporun başına spordan anlayan gerek   19-10-2009 13:53

    Bence; İlçenin yerel yönetim sorumlusu Belediye Başkanı daha önceki yıllarda yaptığı sportif çalışmalardan ötürü ve şimdi ise halen spora verdiği destekten dolayı Kulübün Fahri Başkanlığını üstlenmeliydi. Şimdi ise benden önce de yorum yapan kişinin söylediği gibi kendisini gençlere, gençliğe ve bunların genel ahlaki tutumlarına kadar adeta kendisini sorumlu tutup, onları yönlendiren, bilgilendiren sporun ise tam içinden gelen, spora yabancı olmayan başta Ali İhsan MADEN’e bu görev tevdi edilmeliydi, bunu yapmamakla çok büyük bir yanlış yapılmıştır. Listede yer alan insanların büyük bir çoğunluğu sporun gerçekten de “S” sini bilmezler, öyle görünüyor ki listede yer alanlar sadece mutlu edilmek istenilmiş gibi bir durum çıkmıştır ortaya. Yanlış, çok büyük bir yanlış olmuştur. Listede yer alan kişilerin spor anlayışı ile A.İhsan MADEN’in spor anlayışı kıyas bile edilmesi doğru olmamıştır. Listedeki kişileri kınamıyor, ayıplamıyorum ancak daha fazla açıklayamayacağım tabii ki kişiler serbest mesleklerinde başarılı olabilirler amma velakin bu iş başka bir meziyet ister, o da A.İhsan MADEN’de fazlasıyla var. Bu birincisi, ikincisi ise İlçemizin yerel halkından daha çok K.Hamam milliyetçisi olan birisi var ki o’da İlçe’nin diğer başka bir A.İhsan MADEN’i sayılan ve herkes tarafından takdir toplayan Eyüp ODABAŞ var ki, gerçekleri söyleyecek olursak eğer o’da A.İhsan MADEN ile aynı nitelik ve niceliklere sahiptir. Binilen dalı erken kesmeye başladınız gibi geliyor. Bu kişiler halk tarafından sevilen sayılan, hürmet gösteren kişilerdir. Bu işler mavan ve bakkal ile olmaz, lütfen değerlendirmelerinizi daha da sizlere karşı açık eleştiri getirilmeden bazı şeyler açıklanmadan değerlendirmelerinizi tekrar gözden geçiriniz. (Yayınlamanız dileğiyle)

  • BİRİSİ   19-10-2009 12:42

    halk yazılı kardeşime aliihsan madenin nesi olursuneleştirdiğiniz insanlar 40 senedir k.hamamspora hizmet edenler aliihsan abi antönörmü futbolcumu spor adına k.hamam.a ne yapmıış şu anki maçlara geldigi bile görülmedi sen neyi eleştriyorsun şu anki yönetim aralık ayına kadar 2ay sabredemenmi 2 ay sonra gelirsin sen aday olursun biter kısaca HERKES İŞİNİ YAPSIN LÜTFEN

  • Gerçekçi Vatandaş.   18-10-2009 19:27

    Halk ismi olarak yazan arkadaşımıza katılıyorum.Ali İhsan MADEN gibi menfaatlerini hiçbir zaman düşünmeyerek hizmet aşkı ile milletine karşı görevlerini yerine getiren isimlerin kıymetleri sağlıklarında bilinmez.Bende kendisini sonuna kadar desteklerim.Ancak şimdiden sonrada Ali İhsan abimize derimki hiç ağırlığını incitipte yönetim listesine felan girme.Sen ve senin gibi değerli abilerimizin kıymetini bilmeyenler bilmesin ama biz gerçek Kızılcahamamlılar biliyoruz.Allah yar ve yardımcın olsun Ali İhsan Maden ağabeyim,gönüllerimizin herdaim başkanısın,davanın çilesinide sen ve senin gibi yürekler çekti zamanında.

  • halk   18-10-2009 15:13

    K.Hamam Belediyesporun 16Haziran Cuma günüyapılan kongrede Mustafa Uyarın oğlu Bülent Uyarı unutmuslar onuda yazsalardı tam aile sırketı olacakmıstı. Duyduğuma göre Nevzat Uyar geçmişte yönetici olarak futbola emegı gecmıs ve hızmet vermıstır ama herseyden elını ayagını cekmıs hıc bır sosyal yonu yokken bırılerı akıl etmıs encumen yapmıs sımdı de spor temsılcılıgıne soyunuyor. K.Hamam da futbol faalıyetlerı deyınceılk akla gelen isim Ali İhsan MADEN dir.Daha once yonetımde secılen gonullerın baskanı Ali İhsan MADEN acaba neden dusunulmedı.Yoksa kendısı mı ıstemedı, gorev almak isteyen kisi olarak tahmın edıyorum. Herkes tarafından sevılen ve takdır edılen sporu seven gonul adamına deger vermeyerek galıba bındıklerı dalı kesıyorlar.Benden hatırlatması;ama Ali İhsan MADEN başkanı samimi söylüyorum senı herkes cok sevıyor.Sen benı bılıyorsun ama boyle bır yazı yazacagımı tahmın bile etmiyosundur. Hedef olmak ıstemedıgım ıcın ismimi yazmıyorum belkı bızlerınde ısımız dusebılır.Yorumuda okuyuculara bırakıyorum....Sen yalnız degılsın Ali İhsan başkan,saygılarımla...

  • bedensel Engelliler derneğinden   17-10-2009 16:08

    yeni yönetimin spor camiasına hayırlı olmasını temenni ediyoruz.

  • Hüseyin Arıöz   17-10-2009 15:20

    Kızılcahamam Spor Kulübünün yeni yönetimine başarılar dilerim.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA