Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Kızılcahamam turizm sezonuna iddalı hazırlanıyor
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam turizm sezonuna iddalı hazırlanıyor
  • 28-04-2009
  • 26 yorum
  • 5419 okunma
Turizm mevsiminin yaklaşması ile birlikte sezona iddialı bir şekilde girmek için Kızılcahamam’ın yeni belediye başkanı Coşkun Ünal çalışmalara hız verdi.

27.04.2009 Turizm mevsiminin yaklaşması ile birlikte sezona iddialı bir şekilde girmek için Kızılcahamam’ın yeni belediye başkanı Coşkun Ünal çalışmalara hız verdi. Çalışmaya Büyük Kaplıca ile başlayan belediye başkanı ilk olarak bayanlar bölümünde başlatılan tadilat ile birlikte hamam 30 gün içerisinde tamamen yenilenerek hizmet vermeye devam edecek.

 

Kaplıcalara yılda 1 Milyona yakın kişi giriyor

Yerel seçimlerin ardından Başkanlık koltuğuna oturan Kızılcahamam’ın çiçeği burnunda Belediye Başkanı Coşkun Ünal Kızılcahamamhabere yaptığı açıklamada şunları söyledi. Kızılcahamam’ın en önemli turizm girdilerinden olan kaplıcalarımıza yılda 1 milyona yakın insan girmekte biz bu sayıyı en az iki katına çıkartmak için uğraş vereceğiz yıllar önce yapılmış Büyük Kaplıca artık ihtiyaca cevap veremez hale gelmiş turizm sezonu başlamadan önce kaplıcalarımız başta olmak üzere Kızılcahamam’ı yeni sezona iddialı bir şekilde hazırlamak için kolları sıvadık diyen Belediye Başkanı Coşkun Ünal konuşmasına şöyle devam etti..

Kızılcahamam turizme iddialı harılanıyor.

 “Bu yaz ilçemize gelen yerli ve yabancı turistler bambaşka bir Kızılcahamam ile karşılaşacaklar 30 gün içerisinde kaplıcaları tamamen tadilattan geçirerek baştan aşağı yenileyip, Kaplıcanın dış kısmını Selçuklu mimarisi tarzında yeniden giydireceğiz, bunun yanında Kaplıca oteli yıkıp yerine bungolo tarzı evler ve jakuziler yapacağız. Ana caddeleri kanalizasyonun geçmesinin ardından Kızılcahamam’a yakışır bir şekilde Arnavut kaldırımı ile döşeyeceğiz, bunların yanında Kızılcahamam’ın giriş ve çıkışlarını da yeniden düzenleyeceğiz diyen Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal buralarda yeniden ışıklandırma ve çevre düzenlemesi yaparak gelen misafirlerimizin farklı bir Kızılcahamam’a geldiklerini hissettireceğiz diyerek ilçenin turizmde hak ettiği yere en kısa sürede gelmesi için çalışacaklarını dile getirdi.

Kaplıca Otel Yıkılıyor

Belediye Başkanı Coşkun Ünal kaplıca otelinde bir haftaya kadar  yıkılmaya başlayacağını dile getirerek buraya otelin yerini dolduracak  20 adet (80) yatak kapasiteli Bungolo veya amerkan saiding tipi ev ve yine aynı alana 15 adet Jakuzi yapacaklarını dile getirdi.

Kaplıca ve burada yaptıkları işlerin 3 yıl ilçe turizmine katkı sağlaması için yapıldığınıda dile getiren Belediye Başkanı Coşkun Ünal bu süreç sonunda kaplıcayı yıkıp Kızılcahamamın özlediği büyük kaplıca projesini allah izin verirse devreye koyacaklarını sözlerine ekledi

 

Küçük Kaplıca Bayanlara Tahsis edildi

Büyük kaplıca bayanlar bölümünün tadilata girmesinin ardından küçük kaplıca tamamen bayanlara tahsis edildi.Büyük Kaplıca bayanlar bölümünün tadilatta olduğu süre içerisinde küçük kaplıca bayanlara 3.50 TL den hizmet vermeye devam edecek

 

BÜYÜK KAPLICA BAYANLAR BÖLÜMÜ

 

 

 

YORUMLAR
  • önemsiz kişi   03-05-2009 17:25

    yıkıp yenisini yapmak bazı kişilere ne kadar kolay geliyor neden onca imkanlar ellerindekeyden bunu yapmayanlar yada yapamayanlar şimdi yapılan bu tadilatı bu kadar eleştiriyorlar, kısa sürede bir yeniliğe ihtiyaç vardır bu da ancak tadilatla olur daha hızlı nasıl bir çözümünüz var acaba!!! Kızılcahamam'ı emekli kasabasından turizm kasabasına çevirmek öyle bir kaç senelik birşey değil önce yeni düzenlemeler sonra bu yapılan düzenlemelere güzel bir REKLAM. ne olur artık birbirimizi karalamak yerine KIZILCAHAMAM için birşeyleri elele yapalım. herkese selam. yeni yönetime başarılar.ALLAH UTANDIRMASIN.

  • gll   02-05-2009 21:57

    k.hamam bencde artık hak ettigi yere gelsin bu zamanda herşey görsellik ve o kaplıcalar hiçte hoş görünmüyodu dışardan bakınca bide içini resimlerden görünce midem bulandı bu kadarda olmaz dedim ya başkana tşk ederim şimdiden yapılan hizmetler hiçbir zaman unutulmaz görülmeye deger bi k.hamam'a kavuşmak dilegiyle

  • yucel   01-05-2009 20:55

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • ŞAMİL   01-05-2009 15:29

    29 Mart yerel seçimlerinden sonra Sayın Coşkun ÜNAL ve ekibi, ilçemizi hak ettiği yere getirmek için gece gündüz yoğun bir çaba sarfettikleri inkar edilemez bir gerçektir.Yapılan diğer hizmetleri burada anlatmaya gerek yok. Konumuz Kaplıcıların tadilatı ve sezona hazırlanması yetiştirilmesi. İşin içinde olan birisi olarak söylüyorum, bu kaplıca bu halliyle yeni sezona kesinlikle girmez.hele bayanlar tarafını bir görseniz yerli halk olarak utanırsınız. Hal böyle olunca kaplıcalarda tadilat yapmak elzem olmuştur. Bazı arkadaşların dediği gibi kaplıcanın yıkılıp yeniden yapılması konusuna gelince ; bir şeyin alt yapısını hazırlamadan alternatifini sunmadan başka bir şey yapılmaya kalkılırsa sıkıntı herkese yansıyacaktır. diyelimki yarın kaplıcayı yıktınız , önümüz sezon gelen vatandaş nerede yapacak banyosunu? küçük kaplıcanın kapasitesi malum,ihtiyaca cevap vermiyor. o zaman aklı selim olmak lazım. büyük kaplıca kompleksi dediğiniz proje nereden bakarsan bak milyon dolarla bahsedilen büyük bir kompleks olacak. bunun alt yapısını projesini kaynağını bulmadan alternatifini hazırlamadan yıkınca ne olacak? en az üç yılda bitirilecek bir proje. bu kadar zamanda millet nerede kaplıcasını yapacak , bi şey atarken usturuplu atmak lazım. sırf eleştiri olsundiye klavye kahramanlığı yapmanın alemi yok. bu kafayla gidenler yarın hali hazırdaki müşteriyi bile bulamazlar. diğer yandan kaplıcaya gelen misafirler elbette belediyeye bir geliri olucaktır. falkat belediyeden ziyade esnafa pansiyoncuya kısaca ilçe ekonomisine çok büyük katmadeğer olacağı açıktır. işte sosyal belediyecilik anlayışı da budur. milletin menfaati için kar amacı gütmeden belediyeden ziyade halkın kazanması, refah seviyesinin artması için çalışmak demektir. elbette büyük kaplıca yıkılıp yenisi ve çok daha güzeli mutlaka yapılacaktır. bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın. Fakat sezona girerken bu tadilatında mutlaka yapılması gerekiyordu. eskisi gibi göz boyama falan da değil . her şeyiyle mükemmel bir tesis olacaktır. siz kızılcahamamlı hemşehrilerimizin göğsünü gere gere övüneceği bir kaplıca yapılıyor. göz boyama yapılıyor diyenlerin halini kaplıca açıldıktan sonra çok merak ediyorum. Emeği geçenlerden ALLAH (C.C.) razı olsun. HERŞEY KIZILCAHAMAM İÇİN. çünkü başka KIZILCAHAMAM yok. selametle kalınız efendim.l

  • eyüp gündüz   01-05-2009 09:59

    bir ankaralı olarak ve kaplıcanızı en az 100 kere ziyaret etmiş biri olarak söylüyorumki kaplıcanız ihtiyaca cevap vermiyor.hele pazar günleri tıkış tıkış oluyor.sayın başkan duvarları yıkın kırın,çatın büyütün allah aşkına havuzuda mekanıda.kabuğunuzu kırın....korkmayın allahın toprağımı yok.dağ tepe çıkıyorsa korkmayın tepeyi delin içine girin.....ha gayret.havuz en az iki kat büyük olmalı.....ufkunuzu genişletin......sayın başkan tebrikler...elinize sağlık....eski başkan ne kadar tembeldi.kış günü kaloriferler bile yanmazdı....

  • fazla söze gerk yok   30-04-2009 20:53

    görünen köy klavuz istemez allah emegi geçen herkese güç kuvvet versin

  • gerçekler...   30-04-2009 15:56

    Arkadaşlar biz çok gördük böyle tadilatlar.hekes gözünün önüne baksın yapılan geeksiz masrafdan başka bir şey değildir. hani başkanın bize gösterdiği o güzel tesis resimlerine ne oldu? başka bahara mı kaldı? eğr ilerde yapacaksa bu tadilata ne gerek var? kaç milyara maloluyor bu tadilat biri yazar mı? ayrıca kaplıca oteli yıkıp büyük kaplıca tesisine dahil edilecekti ne oldu? ne bungolosu? bunlar geeksiz ihale ve harcama demektir arkadaşlar ... halkı kandırmanın anlamı yok seçim vaadi olan sözünüzde durun ve büyük kaplıca otel ve hamamı yıkıp adam gibi tesis yapın.... bir başka hususa gelince hani yollar asfalt olacaktı ne oldu? kilit taşa dödük? seçim bitti nasılsa ver ayarı gitsin....ben kızılcahamamı seviyorum herkeze saygılar efendim

  • MUAMMER ARIK   30-04-2009 08:48

    kızılcahamamlı olarak kaplıca tadilatına çok sevindim ALLAH razı olsun

  • insaflı insan   30-04-2009 00:19

    başkanım size verdiğimiz oyların hakkını veriyorsunuz evelallah. İnşallah çalışanların haklarıda sonuna kadar veriliyordur. helal olsun..

  • AKPARTİLİ   29-04-2009 18:27

    Sayın Coşkun ÜNAL (bld.bşk.) bir AKPARTİ li olarak sizi tebrik edyorum 1.... Otobüs konusuna , 2... Hal sorununa 3.... Kaplıca sorununa el attığınız için teşekkür ediyorum. Seçim öncesi sizin hakkınızda ön yargılı düşünüp oy vermedim ama bu şekilde radikal, kararlı ve en önemlisi dürüst yönetim sergilerseniz bir daha ki döneme ben dahil size oy vermeyen diğer seçmenler AKPARTİ menfaatini değil K.HAMAM menfaatini gözeterek şahzınıza teveccüh edecektir. AKPARTİ den ayrılan Ferhat abi bizi seçim öncesi uyarmış dı demek ki haklıymış. SAYGILAR SUNUYORUZ SAYIN BAŞKAN. (((( HERŞEY ! K.HAMAM İÇİN ))))

  • esnaf   29-04-2009 15:24

    coşkun başkan ilçemize başkan seçildikten sonra başladığın projelerini hayırlısıyla tamamlamanı ve yaptığın işlerde başarılarının dewamını diliyorum... helal olsun...5 yılımızı kaybetmiştik...

  • mustafa   28-04-2009 21:27

    yaww kardeşim gelen misafirler 1 yıl daha idare etsin çok gördük böyle tadilatları adam akıllı bişi yapılsın şu memlekete küçük hamam rezil uldu büyük bari rezil olmasın ne yol var ne turizim var bi halt yok bu memlekte daha eleştiri yapmayın diyorsunuz

  • vatandaş   28-04-2009 20:36

    Adem Özbekler hiç bu kadınlar hamamına girmemişmi acaba hadi kendisi girmedi eşi de mi girmemiş işte iktidar partisinin belediye başkanı iyiki burayı düzeltmeye çalışmadı sonra burasıda elimizden giderdi küçük kaplıca gibi yolun açık olsun coşkun başan

  • esnaf   28-04-2009 19:57

    k.hamama neden kimse gelmiyor anladınızmı sayın vatandaşlar yolların durumunuda görüyorsunuz sarhoş gezen balici zibidileride arabanın içinde bira içip müziğin sesini sonuna kadar açıp soğuksuda aşağı yukarı gezip gelen ailelere sarkıntılık edenleri arabanın kapısını açıp para isteyen ali dayıları da görüyorsunuz misafirlere bir hoş geldiniz diyemeyen yetkilileri ve halkı.daha ne bekliyorsunuz bu kadar olumsuzluğa ragmen alışmışsınız esnaf pahalı hal pahalı ekmek pahalı iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırın.

  • kızılcahamamlı   28-04-2009 19:02

    Ne çokta bilenimiz varmış.. Herkes atıp tutuyo.. Bırakında adam işini yapsın. Bundan öncekileri de gördük. vaziyet ortada. Bir de bundan sonraki halini görelim. Ondan sonra eleştrimizi yapalım. Eleştirenler o zman çıksın piyasaya. Ayrıca biz üzerimize düşen görevi layıkıyla yerine getirdik mi? Önce kendi evimizin önünü bi süpürelim sonra komşunun çöpüne bakalım....

  • hilmi   28-04-2009 18:53

    bence çok güzel bir iş bu

  • Murat   28-04-2009 17:37

    1 Milyon ziyaretci geliyor ama resimde götüldügü gibi heryer dökülmüs. herkes 1 lira biraksa yilda 1 milyon eder. adam gibi yenisi yapilsa bu hamam kendi kendini finanse eder. ebemizi makyajlayip dedemize genc kiz diye pazarlamaya kalkiyoruz. Gününmüzün isteklerine uygun olmayan binaya bu yapilacak tadilat parayi cöpe atmaktan baska bisey degildir. göz boyamadan baska bisey degil. Adam gibi yenisini yapin lütfen.

  • yabancıların gelipde    28-04-2009 17:30

    yabancıların gelipde girdiği yer burası öylemi tabiki kimse gelmez bu k.hamama zabıtalar buraları denetlemiyormu yada sağlık kuruluşları mülkü amirler görmüyormu buraları bumu turistik .k.hamam yazık yazık oranın müdürünü görevden almak yetmez bi kamyon sopa atacaksın.

  • seko   28-04-2009 16:40

    ilçemizin gelişmesi için reklam ve görsellik şart. bu gibi yenilikler gerekli zaten.

  • eğitmen   28-04-2009 12:55

    Tabi mutlaka para harcanmalı.Sökülmeli,takılmalı,yıkılmalı,yapılmalı,paralar böyle harcanmalı.Bu halk buna layıktır.Kalıcı olarak yapılıp bir kez para harcamak yerine defalarca tadilat yapıp boşa para harcamak dahamı mantıklı geliyor sana. Ayrıca Kızılcahamam ın yolları çift şerit olmadıkça turizm kenti falan olamaz.Hamamın mermerini değiştirmekle bu iş olmaz geniş ufuklu olmak basit menfaat hesapları yapmamak lazım.

  • halk    28-04-2009 11:52

    helal olsun başkan verdiğimiz oylara,Allah yardımcın olsun dua larımız seninle

  • vatandaş   28-04-2009 11:29

    mustafa denen vatandaş yeni hamam da yapılacaktır tamam ama hamamların hali içler acısı en azından bi tadilat iyi olur .önümüz kaplıca sezonu herkes hamamlardan şikayetçi.yenisi yapılana kadar idare etsin.gerekli gereksiz sırf eleştiri olsun diye eleştiri yapmayın.

  • mustafa   28-04-2009 08:37

    hani yeni hamam yapılacaktı ne olacak bu haybiyeden masraf

  • OWNER   28-04-2009 08:30

    Kızılcahamam termal kaplıcası içerisi cok berbattı bira daha güzelleşir. Daha önceki yönetim göz boyama işler yaptı.Bunu herkes gördü bu yanlısı göz önüne alınması.

  • adem   28-04-2009 08:30

    Sayın başkan artık bedensel Engellilerin beklentilerine ,vermiş olduğun vaatlerine ne yapılabilir neler yapmayı düşünüyorsan ,bu işe yıllardır gönlünü vermiş ve konulara vakıf olan birisi olarak sayın Yusuf Şengül'ü al karşına konuş,onlarla ilgili projelerinide yavaş yavaş hayata geçir ve topluma onlarla ilgili mesajınıda ver ,senden fazla birşey istemiyorlardır beklentileri Sosyal Devlet,sosyal belediyeciilik hizmetlerinden yasalar çerçevesinde yararlanmaları ve yararlandırılmalarıdır, hadi yakın zamanda bekliyoruz hayırlı haberlerinizi.

  • Adem Bozkurtt   28-04-2009 08:15

    Sayın başkanımızı gönülden kutluyor,hayal ettiği yeni,K.Hamamam projelerini gerçekleştirebilmesini cenabı Allahtan diliyor,hep bu gayretlerinin,tazeliğini korumasını arzu ediyorum. Üstlenmiş olduğunuz bu zor görevinizin başarıyla sonuçlanması dileği ile,

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA