Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam Sağanak Yağışa Teslim Oldu
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam Sağanak Yağışa Teslim Oldu
  • 07-11-2013
  • 73 yorum
  • 5566 okunma
Kızılcahamam’da öğlen saatlerinde başlayan sağanak yağışa teslim oldu, 10-15 dakika devam eden yağışta bir çok ev ve işyerini su bastı.

Kızılcahamam sağanak yağışa teslim oldu...FOTO / VİDEO

Kızılcahamam’da öğlen saatlerinde başlayan sağanak yağışa teslim oldu, 10-15 dakika devam eden yağışta bir çok ev ve işyerini su bastı.

Öğle biranda havanın kapanması ile birlikte başlayan sağanak yağışın şiddetlenerek devam etmesi sonucu, Cumhuriyet Caddesi, Ankara Caddesi ve Cengiz Topel Caddesinde bazı işyerlerini su bası.Yağjmurla birlikte ellerine fırça ve çek çekler ile su tahliyesi yapan esnaflar iş yerlerine suyun girmesine engel olamadılar.

Kızılcahamam Bu Mühendisi Merak Ediyor

Kızılcahamam Belediyesi Tarafından Altın Çağ projelerinden Cumhuriyet Meydanı yapımı ile başlayan ve projenin uygulandığı Cumhuriyet Caddesi, Cengiz Topel Caddesi Ankara Caddesinde yolun 50 cm ye yakın yükselmesi ile birçok dükkan yol seviyesinin altında kalmıştı. Yol seviyesinin altında kalan iş yerleri bugün yağan sanak yağmura teslim oldu. Teslim olmayanlar işyerlerinde ise esnaf ellerinde fırça ve çek, çeklerle yağmur geçene kadar suyla mücadele etmek zorunda kalarak, yaşadıklarına tepki gösterdi.

Kızılcahamam'da Altın Çağ Projeleri içerisinde tanıtılan ve yapımına geçtiğimiz aylarda başlanan Cumhuriyet Meydanı Projesini çizen mühendisi Kızılcahamam'lılar ve uygulamanın geçtiği güzergahta bulunan esnaflar merak ediyor. Yapılan işin doğru ve yanlışlığını tartışmıyoruz, ama yapılan bu mühendislik harikası işte yolun neden 50 cm yakın doldurulduğunu, bunun nede yapıldığını ve nereye göre yapıldığını doğrusu merak ediyoruz.

Bu proje yol bukadar doldurulmadan yapılamazmıydı? önceden yoldan 20 cm yüksek olan iş yerleri şimdi 30 cm yolun altında kaldı bunu çizen mühendis arkadaş ve çizdirenler buna neden dikkat etmedi, proje hazırlanmadan önce zeminde çalışma yapılmadımı bilinmez ama bilinen bir gerçek var, bu proje bugünde yarında tartışma konusu olmaya şimdi başlayan şikayetler bundan sonrada devam edeceği kesin gibi gözüküyor.

 

 

FOTOĞRAFLARIN TAMAMI İÇİN TIKLAYINIZ 

Etiketler : Kızılcahamam - Sağanak - Yağışa - Teslim - Oldu - -
YORUMLAR
  • Seyfettin Kaptan   21-07-2013 14:47

    Ben Halak değil Coşkuna ve Coşkunun yalakarına giydirdim.anlama özürlü.Kamil utanmaz Halkın parasını çarçur edendir.Halk Coşkundan ve yalakalrından bıktı .anladınmı.Seçim gelince sonuçu görür.aklınız durur tavana vurur anladınmı çoçuğum.

  • serdar   21-07-2013 13:13

    Bu başkan var ya bu başkan bunun yatacak kalkacak yeri yok.Yandaş larını köşe taşı yaptı diyor bi arkadaş çok doğru yazmış.Yandaşlarını çanak yalayıcılarını makam koltuk sahibi yaptı belediyede.4 tane koyun güdemeyecek adamlar belediye de müdür oldu.Utanmasa bu başkan belediye binasını üstüne geçirir.Başkan odasını kahveye çevirdi.Eskiden meclis toplantı odası olan yer şimdi başkanın lig tv den akşam maçları izlediği özel oval ofisi oldu.Yetmez gibi eski belediye düğün salonunu kapattı.Fakir fukara cüz i bir para verip düğününü yapıyordu nişanını yapıyordu orada.Adem başkan para bile almazdı bazısından.Tam bir hizmet anlayışıydı mazlumun ezilmediği.Bu yüzsüz ne yaptı orayı kapattı ki millet mahkum olsun 3500 tl lik salona.Gitsin mecbur kalsın.Hoş yandaşları onada para vermiyordur bilemem orasını da bu milletin coşkun efendiden yediği kazıklar binleri aştı.Allah bu Kızılcahamam halkına akıl fikir versin ne diyim.Seçimde yine gidip ona sallarsınız oyu yediğmiz kazıklar az gelir...

  • kamil   20-07-2013 15:47

    utanmaz sensin Seyfettin bu halk sizden bıktı

  • utanmazlarmış   20-07-2013 14:36

    Bu kadar ucuz kalitesiz seviyesiz bir düşünce olabilir mi?Adam ekmeğini kazanan adamalara utanmaz diyen Seyfettin kaptan kod adlı organizma sana sesleniyorum abuk subuk yorumlar yazıp halka giydirmişsin kendince sana bir şey demiyorum inşallah senin evinde sular altında kalırda görürsün gününü...

  • KIZILCAHAMAMLI   20-07-2013 13:19

    Akp bu seçimde çoşkun başkanı silip geçsede,içimdeki üzüntü hiç geçmeyecek. Adam geldi tüm yandaşlarını köşe yaptı,bomboş çuvalını parayla dodurdu.Yarın basıp gidecek. Bu yüzden kızılcahamam halkına(halkıma) hep kırgın olacağım.

  • murat   19-07-2013 16:53

    Kızıltamcahamam belediyesi artık bir belediye olmaktan çıkmış bir kamu kurumu gibi çalışmıyor.Belli bir zümrenin grubun hizmetinde bir grup insana çalışan tamı tamına eski Türkiye anlayışına uygun bir yapı kazanmış.Bu anlayışlar eski Türkiye ^de kaldı.Artık Türkiye çok değiti .Kızılcahamam daki bu zihniyet değişmedi.Yorumları okudum şöyle bir de nasıl zihniyet nasıl bir anlayışsa belediyeyi kendi dükkanları sananlar var.Sayın belediye başkanı bu burası belediye.Senin kömür sattığın dükkan değil ya da temizlik ihalesi alıp çalıştırdığın taşeron şirketin değil.Bunu aklına yaz bu belediye senin ve senin gibi düşünenlerin değil. Bu dönemde yapulanları söylüyor herkes olumlu söyleyen yansaşlar var olumsuz sonuçlananları söyleyen muhalifler var. Evet bir belediye çalışır doğrusuyla yanlışıyla fakat o belediyede söz sahibi irade halka ve kendisi gibi düşünmeyen çalışanlara zulüm edemez.Bu belediyecilik sistemi öyle saçma ki sistem başkanlık değilpadişahlık getiriyor.Hali hazırdaki yönetim misali bu zihniyeti taşıyan insanlarda kendini padişah ilan ediyor. Belediye başkanı sana soruyorum kime sordun o sayaçları 1000 tl den halka kakalarken kime sordun akıl almaz zamlarla halkın ısınma hakkını gasp ederken kime sordun halkın parasını sana göre hizmet çoğuna göre rezalet olan şeylere harcarken.Kime sordun takır tukur taşları faiş fiyatlardan alıp yolları rezil edip halkı mağdur ederken,ve en önemlisi daha çok var ama en önemlisi bu kime sordun sırf senin eşin dostun diye belediyecilik bilmez (o kişilerin kendilerine bi lafım yok) kamuda hiç çalışmamış tahsili olmayan insanları belediyeye müdür olarak yönetici olarak ithal ederken?Haddinden fazla işçi alırsın anladık ama Kızılcahamam belediyesinde elini sallasan müdüre çarpıyor lüzumsuz işler müdürlükleri....Ben yaptım oldu ben istiyorum yaparım bu anlayışla belediye yönetiyorsunuz siz. Maalesef şu da var bu Kızılcahamam halkı balık hafızalıdır.Çektiklerini yapılan zulmü haksızlıkları çabuk unutur.İnşallah ben yanılırım yoksa sizin bu altın çağı çeyrek altın hikayesine döndü.Millet altın aldı yatırım olsun diye altın ters köşe yaptı aynı sizin gibi.Milletin cevabı sandıkta gizli Kızılcahamam halkı kendi seçimini yapacak her şey açık zulme devam ya da yeni bir sayfa....

  • numan   19-07-2013 14:48

    Eyyyyyyyyyyyyyyyy Sayın coşkun ünal yandaşları öncelikle halden bi esnafa cevap verelim sayın esnaf kardeş istanbulda 25 milyon kişi yaşıyor izmirde 5 milyon ve turizm dönemi 10 milyona yaklaşıyor bizim Kızılcahamam 20 bini geçmez ve bu sorunlar istanbulun izmirin kronik sorunu Kızılcahamam da görülmemiş sey bu bunun nesini savunabiliyorsunuz? Ben tekrardan söyleim belediye kamu kurumudur hepimizin belediyesi hepimizin paralarıyla dönen bir yapı şimdi utanmadan yandaşça bu rezaleti savunan arkadaşlar size soruyorum ? Adem bey bunlardan hangisini yaptı.Mhp calisanları ezmeye mi çalıştıı ya da Kızılcahamam halkını soymayamı ? yol yol yol diye adamın basının etini yediniz görüyoruz sizin yolunuzu?Yüksek lise mezunu sayın başka yüksek ortaokul ve yüksek ilkokul mezunu yandaşlarını belediyeye müdür yapmış yönetici yapmış cok mu normal geliyor bunlar size? Bu dediklerimin örneği bdp li belediyelerde bile yok. Gelelim sayın başkanın hamam hizmetlerine.her sene hamam yenileniyo mermer ler değişiyo cok güzel olmuş harika olmuş diye bas bas bağırıyosunuz.Mermerin ömrü 1 yıl mı 2 yıl mı ? O kadar kısa ise neden bundan önce 15 uıl aynı mermerler bu hamama dayandı.Ben cevap veriyim siz veremezsiniz .Bu hamam tadilatlarını kim yapıyorsa hangi firmaya ihlale ediliyorsa onlara sormak lazım bi. Sayın Kızılcahamam halkı gel gelelim seçime.Parti seçim gelir gider .Bugün MHP dir yarın akp olur yerel seçimin partisi olmaz.Oy verirken önümüzdeki seçimlerde su 4 seney, gerçekleriyle bi değerlendirin.Sayın ziya bey sizinde durumunuzu kızılcahamama yapmış olduğunuz hizmetleri biliyorum.Belediyenin en eski en emektar bir kaç çalışanından biriydiniz.Yüz akı saygın bir kişilik olarak yıllarca hizmet verdiniz.Mevcut müdürler yada o muhasebede sizden arta kalan diğer çalışanlar ın yaptığı gibi basa geçenin adamı olmadınız devletin halkın adamı olarak bahsettiğiniz arkadaşlarla birlikte kızılcahamamı önemli yerlere getirdiniz.Bunları 25 yıldır başkanlık yapan belediye reislerine sorsanız onlarda söyler.Yandas olmayan herkesde bilir.Şimdi bana yorumlar gelecek o cu bucu diye.Ben kızılcahamamcıyım ve herkesede burdan seçimlerde sandıkta gereken cevabı vermek gerektiğini duyuruyorum.Bi dönem daha bu rezalet çekilmez.

  • Seyfettin Kaptan   19-07-2013 09:58

    iş yerine suların girmesi Belediyenin yaptığı meydanı projesi kapsamında yol kodunun dükkan seviyesinden 20 ila 50 cm yüksek olduğundan dolayıdır.Utanmasanız her şeyi eski Başkana yükleyeceksin.mesele gelen suyun kendi mecrasında akıp akamaması olayıdır.Su bazı yerlerde yani meydan projesi kapsamında yapılab kod yükselmesi hatasından dolayı suların Dükkanlara ve iş yerlerine dolmasııdır.Başkanınız ortalığı süsleyip Milleti kandıracağı yerde Adam gibi Proje yapsın. 2 tane asırlık Çınarı kesecek ,onca ağacı katledecek şindi utanmadan çıkıp konuşacaksınız .Hadi ordan Coşkundan nemalananutanmazlar.Başkanınız yaptıkları hava civa şeyler.göz boyama onuda doğru yapsa.Aden Bey alt yapıyı yaptı.şindi hiç sular kesiliyornu.her iki günd ebir patlak olur sular kesilir.yüksek katlarda çamaşır makinası,ve bulaşık makinaları su zayıf geldiği için çalışmazdı.ikid ebir kanalizasyon patlar oırtlaığı bok götürüdü.Hadi ordan utanmaz lar .demeyecekmiyiz Başkanınız bazılarına özel iş yapıp Çıngıl yaparak Yola Demir kazık atıp daraltırken.Avcılar Kulübüne Tuvaletini yapmayıp ,dışardan Beyaz Saray gibi yaptırıp Devletin malını çarçur ederken,İşçilerin ikramiyeleri ödenemez,maaşları zor ödenirken hoyratça işler yapmasına Bravo nı diyelim.MNT Anaotia gurubu 6000 kişiyi dolandırırken ona çanak tutup tine aynı adamla anşalmasına Bravo mu diyelim.Sizi gidi çanak yalayıcıları hadi ordan haddinzi bilin.

  • Bi Fani   19-07-2013 00:43

    Koskoca istanbula izmir vb bolgeye bı yagmur yagıyor sel oluyor ınsanımız ölüyor, vatansaımızın evı arabası vb hasar goruyor orası ıktıdar bolgesı oralara sesınız cıkmıyorda kızılcahamamamı gucunuz yettı ? Alt yapımız varken övünen sizler değilmiydiniz zamanında ? Ne zaman unuttunuz bunuda beledıyeye yukledınız şimdi ? Her haberın altında gecen ıktıdar donemınde kızılcahamın alt yapısını adem bey yaptı diyen sız degılmıydınız ? Eee ustam ben o kadarda dedım coskun bey 4 yıl once yapılan alt yapıyı yıkıp tekrarmı yapsaydı ? Belediyeyı karalamak ıcın ugrasanlar bız bunları yemeyız arkadasım bu laflara karnımız tok bu secımdede Coskun Baskanın yanındayız, onca zorluga ragmen büyükşehir yardım etmeden bu ilçeyi bu hale bu kadar hızmetle getırdıyse halende arkasındayız bekleyın gorelım hep bırlıkte secımı ?

  • Erdoğan   19-07-2013 00:24

    4 yıl önce bas bas bagırdıgınız alt yapınız ? Hani adem bey zamanında bıtmıştı her haberın altına alt yapı yapıldı alt yapı yapıldı diye bagıranlar şimdi belediyeye yükler olmuş sucu ? Kara yolu göl içindeydi nerde iktidarın nerde karayolu nerde alt yapı ? Ne guzelde bellı oluyor arkadasım bıttıgı onun için yaygara yapmanıza gerek yok arkadas bu ilçeye yine hizmetin en iyisini Çoşkun baskan verdi vermeyede devam edecektir, 4 yıl once secıme 1 ay kala yolları devlet oy toplamak ıcın yıkıp giderken arkasından ertesi gün burası Mhp oldu diye iş makinelerini çekerken arkalarından baktık. Çoşkun Başkanda daha ne yapsın adam arkalarından afedersiniz pisliklerini toplayacam diye ugrassın bu imkanla bu kadar olur ustam, Biri yazmış Çoşkun Ünal kim ? Peki sen kimsin ? Sen vatandassın yada provakator diyelım ? Senın iktidarın burası Mhp diye ayrımcılık yapıyorsa bana adaletten bahsetme usta sonucta bı devlet adamı Coskun baskan sevmıyebılırsın oda senın sorunun. Seın ıktıdarını bız 4 yıl once gorduk bosa demagojı yapma bıze. Haklısınız alın sıze övundugunuz alt yapınız ? Halada övmeye devam edersınız artık iyi geceler

  • ziya büyük   18-07-2013 12:32

    Numan kardeş ne güzel yorum yapmışsın helal olsun sana ben 25 yıllık kızılcahamam belediyesinde muhasebe servisinde 657 devlet memuru olarak çalışmaktaydım.Mhp liler geldi arkadaşımın biri başka kuruma geçti ben ise baskı ve züllume dayanamayarak zoraki emekli edildim. Yalakalık yapmadığım için ve birde muhaebedesin düşün.O yıllarda bu taşlar kaç tl ihele dildi biliyormusun yıl 2009 25,00 metre kare fiyatı artı kdv alan kim sislikaya vefa borcu ödendi.Kızılcahamam satılarak Daha çok söyleyeciğim var ama kitap olur.1,5 yıl çalıştım hastanelik oldum bir amaliyat geçirdim.Baskı zulum derebeylik her şey var.Çalıyor deniloyor kızılcahamam için halkın yararına kim olursa olsun hangi parti olursa olsun kim bir çivi çaktıysa alllah razı olsun.Ama süs göz boyama yandaşlara köşeyi döndürme ve kendi borçlarını sıfırlama.Hey kızılcahamamlı hemşeehrilierim uyanın memletimizin çocuğu denidiniz borcu var dediniz oy verdiniz.Kızılcahamamlının fert başına belediye yüzünden kaçpara borçlandığını biliyormusun.Bilende konuşuyor bilmeyende.Ağustos böceği ve karınca misali Ali yeşil olmasa belediye 2009 yılıdan beri hiç maaş ödeyemezdi.Bunu biliyormusun.Geldiği günden beri dışardan destek alınıyor.Şu an belediyenin borcunu tam olarak bilen varmı.Tahmin ediliyor.50,000,00 TL diyen var 55,000,00 Tl diyen var eğer bu rakamlar arasındaysa her şey güzel demektir.100.000.00 150.00.00 Tl de olabilir.O yapılan süslemeler Kaça mal oldu biliyiormusun .Niye bir kızılcahamam lı çıkıp da neler olduğunu sorgulayamıyorlar.Yollar çoçuk mezarı gibi her taraf çukur trafiği çekilmiyor.Ya düşünüyorum yazacak çok şey var ama mesala trafik lambaları maliyeti nedir kimlere yaptırıldı.Şimdi ne işe yarıyor.Soğuksu Termal otel hani fizik tedavi merkezi yapılacaktı orda köşeyi kimler döndü.Yine otel olarak kaldı.Bunları sorguyan oldumu.Kaplıca kaç tadilattan geçti maliyeti kaç tl.Bilen varmı.Adem ÖZBEKLER gibi dürüst adamı daha çok ararsınız ama bir daha gelmez.O yıllrda yollar dendiniz şimdi daha mı iyiki yollar.Arabaların ön takımı kalmadı diye ağlayanlar şimdi sadece ön takım mı araçların her tarafından ses geliyor.

  • numan   15-07-2013 12:25

    Bir bilen kod ismiyle yazı yazan arkadaş,neyin kafasını yaşıyorsun sen? Senin coşkun başkanın kim Tayyip Erdoğan kim?Coşkun Ünal ne anlar devletten ne anlar milletten ne anlar siyasetten politikadan...Ocoskun ünal değilmi ki göreve gelir gelmez belediyenin yüz akı emektar ne kadar personeli varsa dağıttı ezmeye çalıştı sebep ne peki kendisinin şak şakçısı olmadılar.Tamam buna da kabul diyelim düzen bozuk adam padişah gibi derebeylik kurmuş istediğini yapıyor.Sonra ne yaptı yerlerine daha iyilerini mi getirdi ya da yerlerine o işi yapacak personelmi?Hangi belediyede görülmüş memur satatüsünde olmayan 4/B li hatta 4/C li bile olmayan belediyenin yan paravan şirketine ücretli işçi olarak alınmışyani bir nevi hizmet alım olarak çalışan personelin müdür şef yönetici olduğu?Kızılcahamam beled,yesi müdür ithal etti.Peki nerden başka belediyelerden ya da başka kurumlardan mı? Hayır kendi yandaşlarından hem de komik bir şekilde.Belediyede müdürlük yapacak adam kalmadı mı yada Türkiyede yok mu ?Başakana göre yok nedendir bu?Çünkü kendisi de başkan olma vasıflarına sahip değil .Bu başkan döneminde ayaklar baş oldu bunu unutmamak lazım.Bu durumu kimse açıklayamaz. Şimdi soruyorum bir bilen kod adlı arkadaşa bu mu RTE siyaseti? RTE ülkeye çağ atlattı atlatyor.Coskun ünal ne yaptı? Altın çağ?Metalik bi çağ var ama altın mı bakır devri mi tunç devri mi bilemedim.K.hamamı tarih öncesi devirlere döndürdü.Coskun ünal ve yandaşlarının hüküm sürdüğü vatandaşın sırtındaki yum ruğun katmerlendiği bir devir.Sayın Başkan şunu unutma sen ve yandaşlarının oyları getirmedi seni bu makama.Getirecek olsa önceden de gelirdin.Seni Kızılcahamam halkı getirdi.Sende bu halka zulüm ederek çok güzel ödüyon bu borcu.Bu halk sandığa gömmesini de bilir sizleri...

  • Seyfettin Cüreklibatur   15-07-2013 10:50

    Ali yazar Veli bozar küp suyunu çeker azar azar Gözümde yaş görseler erkek ağlar mı derler Gökler ağlıyor dostlar ben ağlamışım çok mu Rahmet yağarken dostlar ben ıslanmışım çok mu Ali yazar Veli bozar küp suyunu çeker azar azar Üzülmüşüm neye yarar keskin sirke küpüne zarar Bir gün dönsem sözümden düşerim dost gözünden Dünya dönüyor dostlar bir sözden dönsem çok mu Devran dönüyor dostlar ben dönmüşüm çok mu Ali yazar Veli bozar küp suyunu çeker azar azar Üzülmüşüm neye yarar keskin sirke küpüne zarar Barış yolun sonunda yürü demek boşuna Hayat duruyor dostlar ben durmuşum çok mu Yaşam bitiyor dostlar ben bitmişim çok mu Rahmetli Barış Manco sanki İlçemizin bu durumunu görmüş ona göre yazmış okumuş.yap boz deneme tahtası kızılcahamam. AKIL OLMAYINCA NEYLER FİKİR AKLINA GELENİ YAPAR TUZSUZ DELİ BEKİR

  • ----   14-07-2013 21:05

    yorum yaparken dikkat edin orda biz ne cektigimizi biliyoruz belediyeden kimse yardıma gelmemiş allaha şükür biz herzaman kendi sorunumuzu kendimizi hallederiz.....

  • pirii   14-07-2013 18:30

    yok bence adem abi yemin etmiştir vermez coşsukna oy falan :)

  • biraz dusunce   14-07-2013 16:50

    k.hamam halki bunlara layik deil olmamali tarihte gorulmemis seyler oluyo hic vir baskan doneminde bu kadar rezillik cekmedik sandikta bunlara gereken cevabi vermemiz lazim bun ar kazayi kendi ciftlikleri saniyo dogalgaz getirio hukumet adamlar onuda sahiplenio kendi getirdi sanki kizilcahamam insani yucedir tepkisini bunlari sandiga gomerek gosterecektir.

  • vatandaş   14-07-2013 12:32

    Ayrıca elifhanıma seslenmek istiyorum bizler klavye kahramanıysak sizde belediye yaltakçısımısınız acaba sormak istiyorum saydığınız şeyleri mazgal vs. belediye yapmakla hükümlü değil mi o yolları yükseltirken bunların olacağını düşünmek belediyenin işi değil mi yoksa her koyun kendi bacağından asılır mantıgıyla herkez kendi dükkanının önüne mi baksın yaptırsın size soruyorum cvp verin kızılcahamam belediye baskanını sevmiyor aksine nefret ediyor...

  • akil insan   14-07-2013 12:29

    Kemal bey sizi tespitlerinizden dolayı tebrik ederim ancak Kızılcahamam halkı hakkını aramayı bilmez.Her işi böyle olur,abuk subuk fiyatlardan resmen soygun mahiyetinde satılan sayaçlara kim tepki verdi?hiç kimse.Efendim biz internetten yazdık yok efendim çok kızıyoruz, hanginiz dava açtı iptakine yönelik binlerce insan örgütlenip bir arayami geldiniz yok.Yani canı yanan o caddedeki insanlar ötekiler beni bağlamaz der bile diyemiyorum kimse bi tepki vermez onlarda bi tepki vermez böyle gelmiş böyle gidiyo.Bir yorum daha dikkatimi çekti cevat adıyla başka birine yazılmış.Sen belediyeyei mahkemeye verirsen belediyede sana yardıma gelmez diyor.Sen kimsin arkadaş belediye senin şirketin mi ?Belediyeyi mahkemeye de veriri alehindede konuşur eleştirir de belediye coşkun ünalında onun yandaşlarınında değil Kızılcahamam halkının belediyesi ve bu hizmeti vermek zorunda.Bir de teşekkürüm olacak sayın editör size.Sözüm ona kızılcahamamda site juran haber işiyle uğraşan bir sürü insan var ve bir sürü site var.Hiç biri bu vehameti haber yapmamış bazısıda kızılcahamamama yağmur yağdı yağmura doydu diye haber yapıyor.Haber sitesi diye ortaya çıkmayacaksın o zaman seçime hazırlık sitesi seçim sitesi diyeceksin.Kızılcahamamlılar artık gözünü açsın yamur yumur döşenen o parke taşları 2 sene gitmedi gördünüz her yer berbar belediyenin borç başını aşıyo.Her yer inşaat ve aynı inşaatlar tekrar yapılıo bu ihalelerden kimler ne kazanıyo bunları görünb artık sayın Kızılcahamam halkı.

  • vatandaş   14-07-2013 12:23

    Kızılcahamam halkının çilesi ne zaman bitecek sandıkta herkez gerekeni yapacakmı yoksa aynı çileyi bi 5 yıl daha çekecekmiyiz Kemal kardeşimiz çok haklı bu rezaletten ne zaman kurtulcas yeter artık arabama binmeye tiksiniyorum bu yollar yüzünden 6 yda bi ön takım yaptırmaktan bıktım tık ses olmadan getiriyorsunuz 6 ay sonra her yerinden ses geliyo bu yolda araba rolantite ile gitmiyo kaldıki her yer langur lungur iki adım çukur çökük ayıp denen bi şey var burasını ne olarak gördü belediye başkanıda taş döşetti anlamış değilim köy yolları burdan güzel en yakınımız kazana çamlıdereye gidiyoruz yolları görüp imreniyoruz bu adamlargeri zekalı mıda asvalt döşetiyo yoksa biz mi çok akıllıyız hayır tabiki bizim belediye başkanı görsellik dışında aklı basmıyo yazık günayarabası olan herkezden helallık istemesi lazım coskun beyin....

  • BİR BİLEN   14-07-2013 11:59

    Yorumcu kardeşlerimOFSAYTtasınız.Coşkun Başkan TAYYİP ERDOĞAN siyaseti yapıyor. Haberiniz olsun.

  • can   14-07-2013 04:26

    editör bazen yorumlarımı yayınlamıyosun kızıyorum. coşkun başkan beşik gibi taşları döşerken ben küçük aklımla 1 sene sonra yolların beşik gibi olacağını söylemiştim.Çünkü zemin düz değildi.Şimdi ise yeni yapılan caddelerde zemin düz .Hatta demir hasırlı ve betonlu. Fakat dükkanların seviyesinden yüksek.Önümüzdeki bahar da eğer yağmur iyi yağarsa çok kişi belediye ile su basması sonucu mahkemelik olur. o , beşik gibi yollara başkan kaç para harcadı biliyormusunuz?Metrekaresini 20 tl den 400000 metre kare döşedi. Parayı siz hesaplayın. Beni belediye başkanı yapın,ben gider melih gökçeğe bu yolları bedavaya sütun gibi asvalt yaptırırım.Ben kim miyim? Mahallede bana deli Abuzer derler.Babam hep bana,,'sen salaksın oğlum derdi'. Galiba haklıydı.

  • Sadi Kar   14-07-2013 00:49

    Coşkun Sana GÜLE GÜLE

  • kemal   14-07-2013 00:09

    sayın Kızılcahamamlılar bu rezaleti savunan bir kaç arkadaş görüyorum da ne kadar ayıp ve aciz bir durum bu.çubuk barajı gibi çeltik eksen çıkar k.hamam sokaklarına sayın belediye başkanı bu işleri sever bi aralar kızılcahamammı porto gibi dubai gibi yapma iddiaları vardı kadirbey kayalığına dönen küre falan koyuyordu kendisi yine o hülyalara dalmış olmalıkii tatiile bu sene herhalde venedike gitmiş kızılcahamamamı içinden kayıkların teknelerin geçtiği bir yer yapma hevesinde ya da yeni seçim beyannamesinde kızılcahamama deniz getirme iddiasında bulunacak bu rezaleti savunmak isteyen arkadaşlar bu iki tezden birini kucaklayabilirler.Birsey rezaletse rezalettir ortada bir zulüm var hemde belediye tarafından halka yapılıyor.O yüzdeb taraftar fanatik hatta yaltaklanma hevescisi olsanızsa bu rezalete cevap verme savunma hakkını kendi,nizde görmeyin yazık oluyor kızılcahamamam bu kültürsüz geri kalmış ve amatör yönetim anlayışı çok sey kaybettiriiyor.

  • meseler govermis   13-07-2013 23:32

    Civciv korkumda vardi o korkuyu yendim ins sira bunda

  • okuyun bı zahmet   13-07-2013 20:42

    kızılcahamam toz kül heryer kazılmış heryer çamur heryer ınsaat alanı istanbuldn khamam hasretıyle yanıp tutuşuyoruz kızılcahamama gelıyoruz ıkı dakıka ekmek almaya duracak yer yok dursan trafık sıkısıyo durmasan ayrı dert görende teksas sanar hem ekıp arabaları hem zabıta aracı dad dad sıren sesınden gecılmıyo polısler selam vermek ıcın bıle artık polıs sırenıne basıyo mıllete bı amerıkan fılmı havası verıyolar.yollar karma karısık hangı yola gırsen kazı calısması var ve malesef yolun gırısınde bı barıyer olmadıgından yol kapalı ıbaresı olmadıgından gırdıgın mahalleden bınbır zorlukla cıkabılıyosun.yazık gunah bılerekmı yapılıyor her yıl yaz ayları ozellıklemı beklenıyor kaldırım ve yol calısması ıcın anlamadım..yıllar gectıkce azalan turıst sayısını yolların bu durumda olmasına baglayabılırsınız.bı anket yapın memnunlarmı calısmalardan calısmalar gereklımı gereksızmı halk ne ıstıyor arastırıp yapın ona buna ıhale verıp rant saglamak ıcın ıs yapmayın goz boyamak ıcın yapmayın boyanan gozlerı ıste bu yagmur suları sılıp goturuyor mımarı mutahıtı yokmu bu ısın hangı mantıga yatıyo beledıye onune ve jandrma onune yapılan uygulama..o kadar yukseltecek ne var oraları??gel gelelım alı yesıl beyın dukyanı onundekı cıceklık seklınde olan kaldırımın yola cıkıntısına arabamı kıl payı kurtardım oyle bı kaldırım seklılı var ya dum duz merkez camının ordan asagıya kadar ınen kaldırımın alı yesıl beyın dukyanı onunde kalan kısmı neden abartılı bı sekılde yola cıkartılmıs gıdın bı gozunuzle bakın oralara yazık gunah ya memleket sevdası memleket meselesı olmus artık gözumuz korkuyor kızılcahamamımıza gelmeye

  • ne farkeder   13-07-2013 19:15

    Coşkun başkana kim akıl veriyor acaba merak ediyorum.Bir oyla seçimi kaybedeceğimi bilsem oy istemem dediği adamlara trilyonları akıtıyor. Yıldırımlar nerden çakıyor bu adamın beynine bilmek imkansız.????

  • Seyit Ali Öztürk   13-07-2013 17:20

    . Bundan sonra her sağanakta her kış aylarında cumhuriyet meydanı kenarındaki işyerlerini dükkânları sel basacağını bilmek için müneccim olmaya gerek yok. Allah SELZEDELERE sabır versin. MHP li belediyelerin Yanlış, yanlış üstüne, Bu ne biçim proje bu ne biçim uygulama yolun kotunu kaldırım seviyesine yükselttiler. Altında elektrik ve doğalgaz dâhil 7 ayrı hat olan yola çelik hasır demir serip hazır beton attılar. 3 YILLIK KİLİTLİ TAŞIN Üstüne küp taş döşediler Kaldırımlardaki Andizat taşlarını söküp yerine suni taş döşediler Atatürkü doğudan güneye taşıyorlar. Park aynı park yollar aynı yol. Tek değişen öğretmen evi yanın az genişlemesi hükümet konağının çakılının kalkması. Şahsım olarak bu işin bize ne kazandırdığına ve kime hizmet ettiğine karar veremedim. Cumhuriyet meydanı(nasıl meydan ise?) maliyet bedelini bir açıklasında bizde bu işin kimin için yapıldığına daha iyi karar verelim.

  • meseler govermis   13-07-2013 16:13

    Bu sular kurtbogazina gitse baraj gol olur

  • meseler govermis   13-07-2013 13:00

    Bu sular kurttbogazina gitse deniz olur korkuyom evet itiraf ediyom kactimi gordun gecmis olsun banada dilinden kurtulamam artik

  • Kazım Şahin   13-07-2013 03:11

    Birdahaki sezona deniz olacak aprtuman girişine kamyonla kum taşımak için her seçimde akparti adayı kazanmasın diye Elbirliği ile MHP adayını kazandırmaya devam.

  • Elif   13-07-2013 01:35

    15 dakikada 25 Lt metrekareye yağmur düşmüş yağmur için yapılacak mazgallar yapılamamış ve Temmuz ayında bu yağmura hazırlıksız yakalanırmış klavye kahramanları oturmuşlar saldırıyorlar siz belediyenin hangi icraatını beğendinizki hangi icraatına güzel dedinizki bekleyin biraz daha yazarsınız son gülen iyi güler durmak yok hizmete devam sayın başkan sen daha bu adamları hasetlerinden çatlatırsın kızılcahamam seni seviyor

  • Seyit Ali Öztürk   13-07-2013 00:41

    Bu belediye ile böyle arkadaşlar. Bundan sonra her sağanakta her kış aylarında cumhuriyet meydanı kenarındaki işyerlerini dükkânları sel basacağını bilmek için müneccim olmaya gerek yok. Bunuda en çok ezacı Feridun hak ediyor ama Salih beye yazık oluyor. . Allah sizlere sabır belediye başkanı ve değerli proje ekiplerine akıl versin. Yanlış, yanlış üstüne, MHP li belediyelerin yaptığını kör cahil yapmaz. Bu ne biçim proje bu ne biçim uygulama bunların içinde hiç akıllısı yomu ki. Öncelikle yolun kotunu kaldırım seviyesine yükselttiler. 3 yıllık kilitli taşın üstüne Uygulaması hiçbir yerde görülmemiş bir şekilde altında elektrik ve doğalgaz dâhil 7 ayrı hat olan yola çelik hasır demir serip hazır beton attılar. Üstüne küp taş döşediler Andizat taşı kaldırımı söküp yerine suni taş döşediler Atatürkü doğudan güneye taşıyorlar. Park aynı park yollar aynı yol. Tek değişen öğretmen evi yanın az genişlemesi hükümet konağının çakılının kalkması. Şahsım olarak bu işin bize ne kazandırdığına ve kime hizmet ettiğine karar veremedim. Belediye başkanında yardımcısında mimarında mühendisinde memurunda işçisinde ilçe başkanlığında müteahhit firmada taşoran firmada ustada kalfada Allah-ını seven bir kişi varsa, ben hakkı halkımı seviyorum diyen varsa, ben erkeğim diyen varsa, cumhuriyet meydanı(nasıl meydan ise?) maliyet bedelini bir açıklasında bizde bu işin kimin için yapıldığına daha iyi karar verelim

  • murat   13-07-2013 00:28

    başkan yollar için degilde sırf belediye kurumlarına hiç bir vasfı olmayan adamları müdür diye atadıgın için oy vermeyecegim sana

  • hüsnü büyüğe cevap   13-07-2013 00:13

    coşkun sana GÜLE GÜLE

  • samet   13-07-2013 00:11

    sayın kızılcahamamlılar bu yol çalışmalarında çalışan arkadaşlara yolun niye yükseldiğini sorduğum zaman çalışan arkadaşlar projenin böyle olduğunu söylüyorlar.belediye meclis üyelerine sorduğumda M.H.P. li meclis üyeleri dahil hiç bir yetkilinin belediye başkanı hariç projeden haberi yok.projede nereye ne yapılacak bilen yok.bende projeyi çizen mühendisi ve Belediye Başkanının bu projeyi neden bu şekilde çizdirdiğini ve onaylattığını merak ediyorum.Allah aşkına bu mühendis yada Sayın Cokun ünal bu yolun yükselmesinin nedinine bir açıklama yapsın.bu caddelerde işyeri ve evi olan vatandaşların günahı neydi böyle felaketleri devamlı yaşayacaklarmı kim bunlara yardım edecek.Belediyenin burdaki işyerlerine belediye bayrağı ve türk bayrağından sonra KUM TORBASI SATACAĞI söyleniyor.gerçekten doğrumu lütfen belediye başkanı açıklama yapsın.o yeni kaldırımları çatır çatır kırarlarken yemin ederim içim kan ağlıyor.yazık günahtır nedir böyle savurganlık bunun hesabını nasıl vereceksiniz merak ediyorum bu yapılan yanlışlığa burdan itiraz edebiliyorum ancak çünkü sayın belediye başkanı kimseyi dinlemiyor daha öncede trafik lambalarına ve yolun gidiş gelişine itiraz edilmişti ve yine kendi bildiğini yapmıştı.ama biz yinede müslümanlık vazifemizi yapalım yapılan yanlış olaylarda yanlışları söyleyelim.Sonra sayın Coşkun Ünal ben yanlış olduğunu bilmiyordum demesin.Günah bizden gitsin .Saygılar

  • Hüsnü BÜYÜK   12-07-2013 22:25

    Sayın arkadaşlar şu yapılan işlerin fiyasko olduğunu cümle alem gördü.Lütfen şu şarkının devamını size bırakıyorum Siz tamamlayın.. YAR ŞAÇLARIN LÜLE LÜLE ...........................................

  • çıtak   12-07-2013 18:48

    kamil yaşın kaç senin sanki çocukmuşsun gibi yorumlar yazıyosun.hadi başka yere.nerden biliyon adem özbeklerin mi?yanındaydında cillop gibi asfalt atılacaktı yazıyosun.seçime son günler kala gördük.mozaik taşlar atmıştı yollara.asfalt yapılsa gene pis çamur olacaktı.kilitli taş ile asfaltı ayırt edemiyorsan senden şüphe ederim.bebek düşürten yollar olmayacaktı diyosunya heralde sen düşüyosunda ondan dolayı böyle şeyler yazıyosun.Ramazan Ramazan adamı günaha sokmada yavrum vs.gibi saçma sapan yorumlar yazma.admin sende argo vs.şeyleri paylaşmasan.şuraya a ya b partisine yavrum gibi şeyler yazsak heralde paylaşacaksın yorumu.anlaşıldı yandaş medya bundan sonrada buranın ne haberine bakarım nede yorum yazarım.sıklıkla takip ettiğim tarafsız sandığım bir haber sitesi sanıyodum oysaki.

  • vtandaş   12-07-2013 17:50

    İlk yağan yağmurda eski muhtarlığın önünde döşenen taşların altı oynadı ve alttaki toprak su ile aktı gitti. Çalışanlar görünen kısmı kapatmak için hemen harç kardılar ve boşluğu o şekilde kapattılar. Bir sene sonra o meydanın halini göreceksiniz. Başkan beşik gibi yollarımızı kaç paraya yaptı biliyormusunuz 400000*20 tl eşitir 8000000 tl parayı algılaya bildinizmi? ben yardımcı olayım eski paraya göre sekizbinmilyar gibi bir şey. Melih gökçeğe söylense adam bir haftada bedava bütün yolları asvalt yapar geçerdi.

  • meseler govermis   12-07-2013 17:08

    Ben gorcemi gordum diye yazmissin ya diger haberde niye ole dedin ki not kopekten korktumu deme kimseye oldumu:-)

  • meseler govermis   12-07-2013 17:03

    Dilinden kurtulamam artik gecmis olsun bana cok korkarim kopeklere yol veren hep ben olurum taaaa 7 yasindan beri sen nete nerden giriyosun bu saatte

  • Kötü    12-07-2013 16:55

    Kızılcahamam gibi bir ilçeyi batırıyorlar resmen. Ülkemizde ne doğrudüzgün bir iktidarımız ne de doğrudüzgün muhalefet partilerimiz var. Bunu eksiğini Kızılcahamam da çekiyor. Alta tükürsem sakal, üste tükürsem bıyık .. Ama Sayın Coşkun Ünal birşeyi yanlış yaptı. Süs ve gösterişe çok önem verdi. Altyapıyı tamamen halledip yolları en sona bırakacaktı. Kilit taşı mı döşeyeceksin ? O halde belirli yerlere bir sistem yap, taşları kaldırmadan altyapıya müdahale imkanı olsun demi.

  • Kamil Kaya   12-07-2013 16:05

    Ak Parti döneminde adam gibi alt yapı icraatları yapılıyordu.süsleme püsleme eften püften göz boyama işler değil,kanalizasyon başlı olduğu için yollar yapılmmaıştı.kanalizasyon bitince cillop gibi asafalt atılacaktı.şimdi bebek düşürten yollar olmayacaktı.yavruum anladınmı

  • söğüt elektrik   12-07-2013 15:52

    sayın belediye başkanımız sag olsun baba meslegimiz balıkcılıgı unutturmuyor başkanımıza cok teşekkür edeeriz.

  • doğrular meydana cıkacak   12-07-2013 15:08

    bisikletçiden mütahit beyaz eşyacıdan kaldırımcı olursa işte bu olur.beyaz eşyacı yaşarcı okannattan alıyor bisikletçi akp li okanattan alıyor oh ne iş ya işte coşkun efendi yaptırdığın bu yol seni nası o baz istasyonu götürdüyse buda seni götürecek

  • metin    12-07-2013 14:45

    yolu yükselten arkadaşlar benim dükkanıma su bastı kim geldi de geçmiş olsun dedi benim 20 adet müşterimin çihazı telef oldu

  • aktar   12-07-2013 12:22

    senın zaten kopek fobın var kacar gıdersın gorunce kopegı cunku gordum kactıgını

  • fatih   12-07-2013 12:07

    Yok daha çamurlu yol falan diyorlar ademe salliyorlar yahu kardeslerim hic bir farki yok adem baskanin dönemindeki yol ile bu yolun ikiside ayni b... adem baskani yollarin goturdugu gibi coskun baskanida yollar goturecek bunu bilin... koylerin yollari kizilcahamamin yollarinda iyi yemin ederimki dunyanin parasini verdi su taslara gelecek baskanin asfalt atmasi lazim bunun baska cozumu yok her taraf cukur yuvasi oldu.

  • çıtak   12-07-2013 11:21

    tamam projede yanlış olabilir ama akp dönemindeyken kilitli taşlar yoktu ve yollar pis çamur içindeydi.o zamanlar yolların böyle olmasından dolayı bir haber paylaştınız mı?çok merak ediyorum.

  • Seyfi BIYIK   12-07-2013 11:04

    2 Başkanı ele alalım.1.cisi Adem ÖZBEKLER:Diğeri mevcut Başkan.Adem ÖZBEKLER Tercihi gösterişi yok amma alt yapıyı yaparım,hızlı olmadı amma sağlam olur,iyi yapalım.dedi.Kanalizayon işi bitip asfaltı öyle atayım dedi Millet cezayı kesti.'.Coşkun ÜNAL.Kanalizayonun bitmeyen kısımlarını tammalarken.Avrupa ülkelerde ancak trafiğe kapalı alnlardaki meydanlara döşenen kaldıırm taşınıı getirdi İlçenin 2 anayoluna döşetti.hemde ihaleyi seslikaya verdi.ihaleyi sonra yaptı.hemen başlattı.köpeğin çay geçtiği gibi düzgün olmadan ,aferin delileri gibi taşları döşedi.yambul yumbul,tümsek çukur ne ararsan var.şimdide ağaçları katletti ,meydan yağpacağım diye onca allt yapı sistemin olduğu galeri sistemi olmayan yere kodu yükseltip ızgaralı beton attı.ne oldu.Millete kaçar.sonrada kendine kaçar.Vizyon dediğniz.Ufuk dediğiniz şey.1.si Adem ÖZBEKLER mmeur zihniyetli diyorsunuz ya.o gösterişe değeil alt yapıya önem veriyor.kimsenin cesarert edemediği işlere imza v eirade koyup yapıyor.öbürüde ilçeyi Pavyon süsüler gibi süslemeye kalkıyor.müteaahhit ruhlu güya vizyonlu ya.sonuç n eoluyor.Yaptığı işler ALTI KAVAL ÜSTÜ ŞİSHANE Güle Güle Sana Coşkun Efendi Güle Güle yerini hazırla Ağaçakeseyemi gidersin.Ankarayamı gidersin anca gidersin şeçimden sonra GOOD BYEEE

  • ata   12-07-2013 11:02

    Siz hiç bir çocuğun eline 1 milyar para verip bakkala gönderir misiniz? İlçemiz akp teşkilatı sanki çoşkun başkana gebe gibi her istediğini yapmasına izin verdi? Kızılcahamamlıların değil bütün türk halkının parasını çar çur etmesine izin verdi. B u garip projeye yatırılan trilyonlar milletin parasıdır, sadece kızılcahamamlının değil.Sefa başkan bu paraların hesabını verecek.

  • Ortada Duran   12-07-2013 10:26

    Değerli Hemşerilerim, yol yükseltilmiş olabilir. Planlama hatası olabilir. Kapılar yol seviyesinin altına da inmiş olabilir. Bundan dolayı sel basabilir. Zarar da görmüş olabilirsiniz. Ama bu bir kaza. Ne endişe ediyorsunuz. Belediyemiz o yolu söker, yeniden yapar. Lütfen mesele etmeyiniz.

  • vatandaş ali   12-07-2013 10:00

    Eğer bir beş yıl daha bunu seçerseniz vay halinize,bu seferde astığı astık kestiği kestik olacak çizin bunu duvara,aklınızı başınıza alın vatandaş,yoksa o beş yıldan sonra zaten kayıp olur gider bunu unutmayın vatandaş.

  • Serkan   12-07-2013 08:34

    Belediye çalışır çalışmaz kimine göre çalışıyordur kimine göre çalışmıyordur. Çalışan bir belediye bile işin içine siyaset girince çalışmıyor diyen insanlara hedef oluyor. Ben resimlerden gördüğümü söyleyim yakın bir ilçede görev yapmaktayım kızılcahamamlıyım övünmek gibi olmasın. Bu ne rezalettir. Yazık değil mi bu ilçenin parasına o taşlar döşe sök döşe sök orayı yık tekrar yap. Her işin bir usulü vardır eğer tekrar kazacaksan bir yeri üstünü kilit taşı ile döşetip çiçeklerle süslemenin bi alemi yoktur. Milyarlarca lira masraf yapılmış ortalık arap çorbasına dönmüş. Yazık değil mi bu ilçenin parasına. Bu konuda vatandaşın da duyarlı olması lazım. Yani doğalgaz döşenecek bir yeri bildiği halde bura niye parke kaplanmadı diye sık boğaz etmemesi lazım. Böyle bir durumda belediye ne yapıyor vatandaşı susturmak için geçici olarak orayı güzelleştiriyor halbuki biliyor ora tekrar kazılacak yap boz mudur bu. Gerçekten 3/4 aydır ilçeye gitmiyordum söylüyorlardı ama inanmıyordum ama durum içler acısı. Vatandaşlarımız da bu konuda duyarlı olsunlar birgünde bitmesini beklemessinler. Sırf göze hitap etsin diye alt yapısı oluşturulmayan bir yeri belediye sanki bi daha kazılmayacak gibi bile bile süslemekte sonra tekrar kazmaktadır. Dostlar işde görsün anlayışı ile bu işler olmaz yazık oluyor giden paralara. İlçemizin kaynaklarını mümkünse tasarruflu kullanalım. Belediye başkanımızı seviyoruz bu arada yanlış anlaşılmasın.

  • kıle   12-07-2013 08:28

    Kardeşim görünen köy kılavuz istemez. senin gözler kör heralde.nasıl bir zihniyete sahipsiniz anlamıyorum hala yaltaklık yapıyosunuz.

  • adnan dursun    12-07-2013 08:27

    altın çag bu işte k hamam mı ilk de fa su bastı dükyanları bun ların ya paçagi iş bu kadardır

  • a dnan dursun    12-07-2013 08:21

    durun bu taiyi halimiz belediyeinin eseri bu kapılara kadar yükselise ne olacayını her gamur da böyle olur gelen belediye başkanıda düzeltir merak etmeyın

  • hasan    12-07-2013 08:14

    sabredin 8 ay aldı bu sacmalıklara son vermemiz için

  • aktar   12-07-2013 06:57

    afet olunca suyun nereye gırecegı bellı olmaz bunu bılmen lazım

  • meseler govermis   12-07-2013 00:15

    6 ve 7. Resimdeki kopegi tanidim insafsiz 3 hafta once cok korkutmustu beni

  • meseler govermis   12-07-2013 00:09

    Dukkanlara yagmur suyu gircene belediyeye girseydi ya aminnnn

  • KIZILCAHAMAMLI   12-07-2013 00:08

    kızılcahamamdan bi yol olmaz

  • Kızılcahamamlı   12-07-2013 00:07

    Belediye Çalışıyo :DDD

  • kemal   11-07-2013 23:11

    bizim millet daha gitsin kofalı kofalı sayın belediye başkanı Coskun ünala oy versin istanbulun köhne semtlerinde görülen görüntüler gibi olmuş eline sağlık belediye başkanı çalışıyo daha oy verin birazcık aklınız varsa gider daha oy verirsiniz... Jeotermale 3 katı para ödediniz şimdiye kadar coşkun ünaldan beri dahagidin oy verin bakalım seneye seçilince ne getircek başımıza

  • kızılcahamamlı   11-07-2013 22:59

    neden yüklenici firmaya sormuyorsunuz? eminim verilecek bir cevap vardır. Eğer bulamıyorsanız işin yapıldığı yerde bir tabelaları vardır. ayrıca belediyeye de bir sorun. belki yardımcı olurlar.

  • hakan   11-07-2013 20:08

    kim bilir belki başkan kendi çizmiştir :)

  • cevat   11-07-2013 20:01

    Sayın Adem ATAKUL : Geçmiş olsun. Siz belediyeyi mahkemeye verirseniz,belediyede kapınıza sulama göleti oluşturur.Orda elinizde kürek,çek çek, vb aletlerle yağmur suyu kovalarsınız. Belediyedende bir Allahın kulu yardıma gelmez

  • aktar   11-07-2013 20:00

    selden zarar goren esnaf ve vatandaslara gecmıs olsun

  • ankaralı   11-07-2013 19:15

    Eski muhtarlığın orda oluşan gölü tahliye etmek için 10 cm genişliğinde 6 metre uzunluğunda bir deklik açmak için 3 saat uğraştılar.Altta beton ve demir perdeyi geçmeleri çok zor oldu. Peki jeotermal boruları her sene o bölgede mutlaka patlar. Düz yolda bile patlağı bulamıyorlardı. Şimdi nasıl bulacaklar. Buldular diyelim.O demir perde boydan boya nasıl kazılacak. Allah belediye işçilerinin kaslarına güç versin.

  • mehmet ilaslan   11-07-2013 19:14

    tabi esnafın da aklı başına yeni geldi, şimdiye kadar niye itiraz etmediniz bu yol böyle olmaz diye