Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam Moskova Sağlık Fuarında
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam Moskova Sağlık Fuarında
  • 01-01-1970
  • 24 yorum
  • 5556 okunma
Kızılcahamam Belediyesi tanıtım faaliyetlerini ülke dışında gerçekleştirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz hafta Almanya Berlin fuarına katılan Kızılcahamam Belediyesi 16–19 Mart 2011 tarihleri arasında Moskova da düzenlenen MITT Sağlık Turizmi Fuarında da yerini aldı.

Kızılcahamam Belediyesi tanıtım faaliyetlerini ülke dışında gerçekleştirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz hafta Almanya Berlin fuarına katılan Kızılcahamam Belediyesi 16–19 Mart 2011 tarihleri arasında Moskova da düzenlenen MITT Sağlık Turizmi Fuarında da yerini aldı.

Rusya’nın başkenti Moskova da düzenlenen MITT Sağlık Turizmi Fuarının açılışına Belediye Başkanı Coşkun Ünal’da katıldı. Başkan Kızılcahamam Standını ziyaret eden protokol üyeleri ve ziyaretçilerle ilgilendi.

Kızılcahamam Belediyesi standını ziyaret edenler arasında resmi bir ziyaret için Rusya’da bulunan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Eşi Emine Erdoğan, Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, Moskova Kültür Ateşesi, Kırkpınar Baş Pehlivanı Ahmet Taşcı ve daha birçok yerli ve yabancı konuk ziyaret etti.
Fuara katılan Çam Otel yetkilisi Faruk Oğultürk, ise yeni yapacağı Çam Otel Termal Tesislerini gelen ziyaretçilere tanıttı.

Fuar için 15-20 Mart tarihleri arasında Moskova da bulunan Belediye Başkanı Coşkun Ünal’ın yerine Belediye Meclis üyesi Hasan Hüseyin Ersoy vekalet edecek.

  

  

    

    

      

      

        

          

          

            

            

              

              

                

YORUMLAR
  • Veysel BAYRAM   23-03-2011 00:58

    İnanıyorum ki Kızılcahamam’a hizmet için ithal uzmandan gönül vermiş eleman daha verimlidir. Örneğin Âdem ÖZBEKLER HÜ 4 yıllık Sosyal Hizmet Uzmanlığı mezunu, bu uzmanın 5 yılda yaptığı sosyal ve kültürel faaliyet 5'i geçmez (Onlarda rutin olanlar)

  • yaşar   19-03-2011 23:01

    durmak yok her şey kızılcahamam için

  • m.mahmut   19-03-2011 21:54

    Allah lillah aşkına mevzuyu baraya ve çok anlamsız noktaya getirilmesini kınıyorum, söylemin özünde beledite başkanı yada çalışmalarını eleştirmek yokken nerelere gelindi ya estafurullah. Özü şuydu belediye turtiçi veya yurtdışında düzenlediği etkinliklerde standtların başında ilçeyi layıkıyla temsil edecek düzeyde vasıflara sahip yetenekli stant görevlileri olması daha iyi olur denmişken durumdan vazife çıkaran ve kendileri hakkında herhangi bir kötü söz söylenmeyen bld basın görevlilerinden ekrem kardeş mevzuyu özeleştiri olarak algılamamış bir suçlu edasıyla savunma pozisyonuna geçmesinden kaynaklanan bu kadar eleştiriye meydan vermiştir.Lütfen bu ifadeyi ilgililer tekrar değerlendirmelidir.İsim beyan edilmemesinide kınayan ekrem bey şunuda iyi biliyorki ismin beyanı halinde küçücük ilçemizde o kişi sıkıntılar yaşayabilir.lütfen ama lütfen iyi düşünüp dogru ve olumlu eleştiri yapıp, oradanda doğru mesajlar çıkaralım.Burada kişisel herhangi bir mesele olmadığı gibi k.hamam ve geleceği herşeyin üstündedir.

  • ali   19-03-2011 14:25

    5 sene k.hamamı yönettiniz ne başbakan ne eşiyle bi adem beyin resmini gördük. başbakanı mhp belediye başkanı belediyede ağırladı hatırlarsanız adem beyin zamanında belediye kapısından içeri girmedi.ulaştırma bakanı varmı bi isteğin adem başkan demiş 1 kamyon çimento istemiş bırakın eleştirmeyide çalışsınlar adamlar.saygılar hemşerilerim

  • ahmet   19-03-2011 14:20

    vadaşdaş,yasin,durmuş karataş,tahir yorumlarınıza bende katılıyorum başarılar başarılar tek kelimeyle

  • sıla   19-03-2011 12:31

    editör yorumları yayınlarken ölçünüz ne neye göre yayınlıosunuz. yusuf çetintaşın yorumunu nie kaldırdın.kişilikli yayıncılığa davet ediorum sizi.biraz tarafsız olun.yorumumu yayınlayınki tarafsız oldunuzu bilelim.

  • süleyman   19-03-2011 01:35

    arkadaşlar tanıtım yapıyor başkanımız,,madem paralarımız boşa gidiyor diye düşünüyorsunuz,,başbakanın karısı ne yapıyor orda kimin parasıyla geziyor bütün türkiyenin kuruş kuruş vergileriyle geziyor,,yapılan işin kötüsü olmaz 1 turist için ilçemizin adının duyulması için yapılması gereken şeyler tebrik ediyorum,,

  • akp liye   19-03-2011 01:31

    ben bi vatandaş olarak akp ye oy verdim neden hizmet göremedim sosyal hakkımı alan akp ye geçerse coşkun ünal çok üzülürm

  • vatandaş   18-03-2011 19:27

    1.si coşkun başkan hiç bir zaman akp'ye geçmeyecktir. 2.si dar görüşlü olduğunz sölediğinz yazdığınz şeylerden belli ilçemiz zaten türkiye'de yeterince tanıtılıorki hafta sonları adım atacak yer kalmıo. eğer bu ilçenin türkiyenin göz bebeği olması istiorsak başkanımızın çalışması gerekio we bunu hakkıyla yaptığını sizde bizde bilioruz . lütfen lüzumsuz kişiler anlamayan kişiler bilenlerin işine karışmasın alemin akıllısı sizmisinz ?

  • Yasin   18-03-2011 18:57

    ya arkadaşlar başkanımız yurt dışında memleketimizi temsil ediyo hala bazı zihniyetler kndi liderleri başkan olamadı diye çekemiyorlar.utanın ya.artık gerçekten utanın. olaylara objektif bakın..melih gökcek ankarayı sömürüyo herkes uyuyo.başkanımız çalışıyo kndini werio.herkes önce borcu öde diyo.ya kardeşim belediyenn borcundan senin evine icramı geliyo.. sen k.hamam nasıl büyür gelişir ona bak.borcu baştakiler düşünsün.. akp zihniyetleri heryerde kndini belli etmesin artık.uyanın mantıklı ve akıllı olun...başkanımıza başarılar diliyorum.jeopark projesi var daha ;)

  • seko   18-03-2011 15:59

    coşkun ünal kendi cebindenmi karşılıyomuş bu gezileri? jeotermal dünyanın parası, madem bizim doğal kaynağımız bukadar pahalı olmaması gerekmezmi? su cenneti kızılcahamamda su bukadar pahalı olurmu? birisi yazmış orda, yok gidenler ailleriyle hafta sonu oturup kahvaltı yapamıyormuşta bilmemneymişte. halkın parasını rusyada almanyada çatır çatır yiyorlar. belediyede çalışan kravatlılara bak kaçı kalifiye eleman? kaçı coşkun ünalın adamı?

  • vatandaş   18-03-2011 10:58

    aklı sarmayan insanlara sözüm.yapılan hizmetleri küçümseyen kişilere dir.oraya sadece ruslar değil bütün ülkelerden gelenler var bizim devlet büyüklerimizde orda .peki sizce bu gayret alkışı ve taktiri hak etmiyormu sizce .kızılcahamamın ismini gatretini projelerini atılımcı kişiliğiyle başkanımızı görmeleri bence gurur ve onur dur.

  • Ali B   18-03-2011 01:27

    eleştirmek diil amacımız ama bi bu eksikti sanki . bi rusyadn geleck turistmz yokdu oda olacak artık. diğer işler tamam ya hani ama yinede başarılar tek yönlü bakmamak gerek

  • Durmuş KARATAŞ   18-03-2011 00:03

    Belediye Başkanımızı ve ekibini, yaptığı çalışmalardan ve özellikle de tanıtım konusunda göstermiş olduğu olağanüstü çaba ve gayretlerinden dolayı tebrik ederiz. Kızılcahamam'ın geleceği için iyi adımlar atıldığına inanıyoruz. Bu işlerin peşini bırakmamak ve sürekliliğini sağlamak gerekiyor. Selamlar....

  • vatandaş   17-03-2011 21:21

    mrb kızılcahamam halkı coskun baskan suya yuzde 30-40 zam yapalım jeo termale yuzde 80 zam yapalım bu paraları almanya rusya gezilerde harcayalım sırada gezituru nereye abd herhalde ak partı teskılatı uyumaya devam edin.

  • vatandaş mehmet   17-03-2011 19:14

    Türkiyenin demiyorm Ankaranın turistini hallettik, sıra rusyaya geldiyse tebrik etmek lazım başkanı... YAzık memleketimizin parasına...

  • Tahir   17-03-2011 18:38

    Başkanımızın vizyonu geniş doğru işler yapıyo ben bir mhpli olmamakla birlikte başkanımızın doğru işler yapyığı kanısındayım inşaallah kızılcahamam için en güzelini yapmaya devam eder bizlerde onunla oluruz.

  • seko   17-03-2011 15:10

    rusyadan turstmz eksıktı oda olsun tam olur..

  • Ekrem Gökçe   17-03-2011 11:49

    Burayaya veya herhangi bir yere yorum yapan kardeşlerime ,arkadaşlarıma ve büyüklerime bir şeyi haddim olmayarak belirtmek istiyorum....İnsanların yüzüne söylenemeyen şeylerin arkalarından söylenemeyeceğinin doğru olmadığından hareket ederek; Yorum yazarken de başka isimlerde ve sıfatlara bürünerek yorumlar yapmanın çok yanlış olduğu kanaatindeyim...İnsani etik, söylediğinde ok gibi doğru olmak ve bunu çekinmeden gocunmadan altına ismini yazabilme medeni cesaretini göstermeyi gerektirir....Saygılarımla....!

  • Meyve   17-03-2011 11:30

    Meyve veren veren ağaç taşlanır.Rusya’nın başkenti Moskova da düzenlenen MITT Sağlık Turizmi Fuarında Kızılcahamam isminin gecmesi bile büyük basarıdır.Bu tür faliyetlerin kızılcahamamın tanıtımı ve turizm konusundaki adımlarının devamı gelecegini umarım..

  • mahmut   17-03-2011 09:17

    Coşkun başkan akıllı ve girişimci adamsın vesselam daha diyecek bişey yok merakımı bağışlayın ama yurtdışında açtığınız standatlarda ilçemizi tanıtım için ggrevlendirilen arkadaşların bu hizmet için yeterlilikleri gerçektende merak konusudur, onları karalamak için değilde ilçeye katkıları ne olur burada, verimlilik ne boyuttadır bilmiyorum ama yinede böyle şimdiye kadar yaptığınız bu gibi düzenlemelerde iletişimleri pandomin yaparakmı sağlanıyor lütfen bir düşünün veya bu ekibi güçlendirin.selamlar

  • vatandaş   17-03-2011 09:15

    cıtak efendi sen M.H.P.sin seni bilyorum

  • selim   17-03-2011 04:22

    GITF Guangzhou International Travel Fair Ülke - Şehir :ÇİN- Guangzhou (harita) Fuar Tarihleri :24.03.2011 - 26.03.2011 Sektör :Turizm kaçırmayalım sayın başkanım

  • Akp li   17-03-2011 00:31

    Coşkun Başkan geç artık bizim partiyede millet daha iyi hizmet görsün.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın