Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam lisesi 86 mezunları buluştu
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam lisesi 86 mezunları buluştu
  • 19-05-2009
  • 31 yorum
  • 5719 okunma
Kızılcahamam Lisesinin 1986 mezunları bugün bir araya geldi.23 yıl önce 6 /Fen-A sınıfından mezun olan sınıf arkadaşları uzun yılların ardından okul günlerini andılar

Kızılcahamam lisesinden 23 yıl önce mezun olan sınıf ve her biri farklı alanlarda işi güç sahibi olmuş arkadaşlar uzun yılların ardından bir 19 Mayıs tatilini fırsat bilip hasret giderdiler.

Sabah Ayşe bacıda bir araya gelen 86 mezunları buradan milli park Dilruba Restaurant ta 23 yıl önceyi hatırlayarak Ogünleri ve bitmeyen arkadaşlıklarını yad ettiler.

 

1986 yılında Kızılcahamam 6/FEN- A sınıfı mezunlarının yarısının bir araya geldiği bu güzel buluşmanın diğer okul mezunlarına örnek olmasını diliyoruz

Etiketler : Kızılcahamam - lisesi - 86 - mezunları - buluştu -
YORUMLAR
  • ali ökten   26-03-2010 00:33

    sizleride bir arada görmekten çok mutlu oldum.hele öğretmenliğinizi yapmak dahada güzeldi birlikte olmak isterdim .bunca sene sonra hala sizlerden telefon almak ve sesinizi duymak dahada güzel.hepbirlikte olun dostluğunuzu hiç yitirmeyin.Beden eğitimi öğtermeniniz.

  • şakir kazan   28-05-2009 15:57

    abi babam 1976 ilkokul mezunu ilkokul arkadaşlarıyla devam gavede kaat oynarlar. (köraamet, kelyakup, saar, daşçı, gıdınınmısdava, coruk)

  • selvinaz atila demir   28-05-2009 00:49

    86 mezunlarının buluşması beni çok duygulandırdı bende 86 mezunu 6 edebiyattanım 23 yıl sonra böyle bir tablo çok çok güzel. hey 6 edebiyatlılar size sesleniyorum inşallah bizde seneye buluşuruz. bende hep düşünmüşümdür böyle bir buluşmayı, bu arkdşların çoğunu tanıyorum ve onları kutluyorum darısı 6 edebiyatlılara

  • ozan   26-05-2009 16:15

    bizde qorcez ınsallah bu qunleri..

  • Gazi Acar   24-05-2009 01:38

    1986 yılı mezunları 23 yıl sonra yeniden buluştu.Lise yıllarını andı.Her katılan o yıllara gitti .Derinlerden anıları çıkardı ve yeniden aynı tazelikte paylaştı gülümsedi,hüzünlendi.Hepimizin yüreğinde o günlerin anıları yeniden canlandı ve hepimiz cidden kendimizi mutlu ve şanslı hissettik.Bunu katılan tüm arkadaşlarla paylaştık ve bunu tekrar yaşamamız gerektiğini düşündük.Bu resimlerdeki aileyi büyütmeye karar verdik.Temmuz da belirleyeceğimiz bir tarihte ve etkinlikte tüm mezunlar ve aileleri ile yeniden buluşmaya karar verdik. Her yeni etkinlikten ve katılanlardan sonra bir sonraki etkiniğe ve yapacaklarımıza ilişkin yeni kararlar alacağız ve bunu geleneksel bir hale getireceğiz inşallah...Hep birlikte....(Yazmadan geçemedim o gün en çok Rahmetli Müdürümüz Halil Arslan'ı andık özellikle yanakalarında güller açan arkadaşlarımız...ama hepimiz onu saygıyla andık ve onu hayır dualarımıza kattık o gün...)beni o gün en çok etkileyen şeylerden biride her arkadaşın bir birinin üzerine titremesi sanki kırılacak mış gibi nazik ve kibar olması...herkes herkes aynı frekanstaydı...Benim için hayatta yaşanan en kıymetli anlardandı iyi ki ordaydım.Tarif edilmez bir hoşluk yaşadım...Ve daha güzellerini yaşamak ve yaşatmak hepimizin elinde ..tüm katılan ve katılmayan arkadaşalarıma sevgi ve saygılar sunuyorum .Sizleri ve Kızılcahamam'ı çok seviyorum...Görüşmek dileğiyle.....

  • ALİ MÜRTEZA ENGÜREL   23-05-2009 00:32

    unutulmuş isimlerde bilinmezki nasıl, nerde şimdi yalnız resimlerde eski dostlar, eski dostlar.... dostlukları resimlere bırakmayan, arkadaşlarımlarımla görüşmek dileğiyle... 795 ali

  • ali mürteza engürel   22-05-2009 23:16

    unutulmuş isimlerde bilinmezki nasıl nerde şimdi yalnız resimlerde eski dostlar eski dostlar ... diyorsa da şair, doslukları resimlerde bırakmayan dostlarla en kısa sürede görüşmek dileğiyle.... 795 ali

  • istanbul'dan -A.R.C   22-05-2009 17:47

    harika bir buluşma

  • mehmet   21-05-2009 19:44

    çoq qüzel bi arkadaşlıq qerçekten o yıllar başkaydı rafet abi yine ii qördüm seni =))

  • cengiz han   21-05-2009 10:59

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • Tamer ALKAN   21-05-2009 01:02

    sevgili arkadaşlarım hepinizi çok iyi gördüm. bu sefer aranızda olamadığım için çok üzgünüm ama temmuzda kesin yanınızdayım, ve benim gibi bu toplantıya katılamayan bütün arkadaşları da temmuzda bekliyorum . görüşmek dileğiyle hepinize sevgiler. . .

  • mRw$h   20-05-2009 22:58

    qerçekten çok qüzel yaa xD

  • bülbül   20-05-2009 22:40

    bu bir başlangıç bence paylaşılmış bir mutlulugu bir acıyı birlikte yenmiş bir dayagı veya şimitin anışını tekrar hatırlatanlara teşekkürü bir borç hişşeterek teşekkür ederim temmuzda herkese ulaşılmayı ümüt ederek

  • K.Metin TAŞDEMİR   20-05-2009 22:38

    Süpersiniz arkadaşlar sizleri bir arada görmek çok güzel bende orda olmak isterdim bu sene gelemedim fakat birdahaki sefere gelebilmek umuduyla.İnanın harika bir tablo o karelerde olmak, sizleri görmek umudu ile..... sevgiler saygılar.....

  • 86 mezunu   20-05-2009 19:10

    temmuzda tekrar ailelerimizle birlikte buluşacağız tanıdığınız bir ardakaşa ulaşın lütfen toplanacağımız tarihi sizlere bildirelim ve sizlere ulaşa bilelim görüşmek ümidiyle 86 mezunları

  • TAYFUN ÖZBEKLER   20-05-2009 16:26

    selam arkadaşlar bu sene gelemedim seneye görüşürüz

  • emine   20-05-2009 15:41

    Bizler kaç senedir böyle bir buluşma hayali kuruyorduk. Hayaller gerçek olması için kuruluyor, bizde sonunda hayalimize kavuştuk.Arkadaş olarak hepimizin değeri bizlerde aynı hiç değişmeyen ve bozulmayan arkadaşlığımızı her kese nasip etsin . Özellikle aydın İmana tşk ediyorum. Bu hayalimizin en önde gelen kişisidir.Arkadaş olarak hiç bir zaman bağlarımızı koparmadık bundan sonrada koparmayız.

  • Hasan Aydın İMAN    20-05-2009 15:37

    6 fen/b ve 6 edebiyattan da arkadaşlarımız var idi.Yani şimdilerde bilinmeyen sınıflar arası birlik,beraberlik ve arkadaşlık görüntüsü var idi.lütfen bu özelliğimizi unutmayalım ve gözden kaçırmayalım ki diğer arkadaşlarımıza ve kardeşlerimize de örnek olalım.birdahakine daha kalabalık olmak dileği ile herkeze selam...!!!

  • hayret!   20-05-2009 15:07

    türkan saylanı bilmiyor musunuz çağdaş yaşamı destekleme derneği başkanı arkadaşlar yapmayın nolur tv izlemez gazete okumaz mısınız hiç hatta türkan saylan ERGENEKONDAN çıkmıştı. yani tüm foyası ortaya çıktı versin artık öteki tarafta hesabını

  • şeyda   20-05-2009 15:05

    eskı dostlukları hıç bır sey tutmuyormus her yerden toplanıp geldıler

  • DENİZ   20-05-2009 12:37

    çok güzel bir gün yaşadıkları resimden hepsinin suratınından belli oluyor özendim, kıskandım .Biz böyle bir araya gelemiyoruz . Ayrıca Betül hanım bütün güzelliği ile duruyor ona olan hayranlığım bir kere daha arttı.

  • cemil   20-05-2009 11:45

    türkan saylın kim abi ya

  • aslım   20-05-2009 10:19

    86 mezunlarını bir arada görmek çok güzel bağlar kopmamış vahide, aylin, betül, ekram, osman, rafert, naciye hepsi bir arada allah bozmasın muhabbetinzi her yıl buluşun

  • Bayazit Cebeci   20-05-2009 09:18

    Aranızda olmayı çok istiyordum ama nasip olmadı, İnşallah bir daha ki sene bu güzel insanlarla bir araya gelmeyi Allah nasip eder.

  • Ankaralı   20-05-2009 08:40

    O haberi sen yapmışsın ya.

  • yolcu   19-05-2009 22:35

    Bugün Türkan Saylan'ı uğurladık..Bir haber yapmak bu kadar mı zordu?

  • tusem   19-05-2009 22:11

    walla süper birşey olmuşş tbrik ederim keşke bizlerde bir araya gelme imkanımız olsaydı arkadaşlarımızla ama hiç yaşlanmayan aylin hanım osman bey naciye hanım we wahide hanımı gördüm aranızda çok süper olmuşş ahh lise yılları ahhh:):)

  • zeki   19-05-2009 22:06

    slm milet çok güzel olmuş valla tebrik lerrrrr

  • Bedensel Engelliler Derneğinden   19-05-2009 21:56

    çok güzel bir tablo,yıllar sonra biraraya gelmelerini takdir ettik,hepsine sağlıklı,engelsiz ve mutlu ve başarı dolu nice yıllar temenni edriz.

  • goz nurum   19-05-2009 21:55

    ayy bence çok güzel bir duygudur nerde bizde o şans kimsenin kimseden haberi yok malesef