Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam Kirmir Yüzme Havuzu Temizlendi
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam Kirmir Yüzme Havuzu Temizlendi
  • 19-04-2014
  • 11 yorum
  • 5718 okunma
Kızılcahamam Belediyesi Kirmir Yüzme havuzu tamamen temizlendi.Havuz personeli tarafından suyu boşaltılarak tamamen temizlenen havuz bugün bayanlara hizmet vermeye başlayacak.

Kızılcahamam Belediyesi Kirmir Yüzme havuzu tamamen temizlendi.Havuz personeli tarafından suyu boşaltılarak tamamen temizlenen havuz bugün bayanlara hizmet vermeye başlayacak.

Havuz içerisinde bulunan su hafta başında tamamen boşaltılarak gerekli bakımlar yapıldı.Eksiklikleri tamamlanan havuzda önümüzdeki aylarda kapsamlı bir tadilat yapılacağı ifade ediliyor. Duşlar, soyunma odaları, dolaplarında  büyük sıkıntı olan havuzun eksiklileri yeni dönemde tamamlanarak ilçeye hizmet vermeye devam edecek

 

 

YORUMLAR
  • ünal   23-04-2014 21:13

    vwy size vay Ç ÜNAL BÜYÜK ADAMdı bunu unutmayın

  • sarayli murat   21-04-2014 16:50

    Bunun haber yapilacak bi sebebini görmüyorum, toplumun kullandigi alanlarin hijyen bakimindan temiz olmasi, zaten olmasi gereken bisey olmazsa bu iste bir gariplik var demektir. köpükle yikandigina ilk defa sahit oldum, dezenfenkte neye yetmiyor ? köpürünce dahami temiz oluyor ?

  • ali has   19-04-2014 22:34

    yabancı müdür tatlı gelır

  • Vatandaş   19-04-2014 18:51

    Hazıra kondunuz reklamınıda yaparsınız artık değil mi ? Hep Coşkun Başkanın eseri bunlar unutmayacağız k.hamam çin yaptıklarını hiçbir zaman

  • sabriye   19-04-2014 10:46

    benim bildiğim havuz temizliğinde dezenfektanlar kullanılır.temizliği deterjanlarla mı yapmışlar.

    0

    0

    • tayi   21-04-2014 07:33

      sabriye abla 13 sene havuzlarda çalıştım boş havuzu dezenfektanla temizlemek diye saçma bişey duymadım. kaldı ki senin gördüğün deterjana benzeyen şey zaten havuz kimyasalı bildiğin ACE-Omo-Kosla değil yani anladın mı ?

      0

      0

    • sabriye   20-04-2014 13:35

      tayi kardeş, ameliyat yapılmıyor ama insanlar toplu halde orada yüzüyor. bu tür yerlerde öyle deterjanlı temizlik olmaz. dezenfektan kullanılması gerek. Yoksa hastalık bulaşır.

      0

      0

    • tayi   19-04-2014 23:15

      sabriye senin bildiğin değilmiş demekki. Ameliyat yapılmıyor orada fayans temizleniyor gözünde mi görmüyor.

      0

      0

  • Ali   19-04-2014 09:53

    çalışınca işte böyle oluyor,yan gelip yatanlar şimdi çalışmayı bir görsünler,ya bu deveyi güderler yada bu diyardan giderler.

    0

    0

    • sedat   21-04-2014 00:34