Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam'da yaşamını yitirenler slayt gösterisi
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam'da yaşamını yitirenler slayt gösterisi
  • 17-01-2015
  • 10 yorum
  • 5443 okunma
Onlar Kızılcahamam'da yaşamını yitirdi.

Kızılcahamam'da yaşamını yitiren yakınlarımızın Fotoğraflarından oluşan bir slayt gösterisi.Aklımızdan çıkmayan hergün bir hatırası ile karşılaştığımız yakınlarımızı kızılcahamamhaber olarak birkez daha analım onlara dua edelim istedik.

Hepsinin Mekanları Cennet Olsun Allah Rahmet Eylesin 

YORUMLAR
  • gereği yapılsın   22-01-2015 21:31

    okuyucu sayısı 1600 lerdeiken yorum yazdım okuyucu sayısı 2589 oldu hala yayınlanmadı. En basit mahkemenin 5 yılda sonuçlandığı için söylenen geciken adalet, adalet değildir gerçeğinde olduğu gibi geciken yorumlardan kayıp eden kızıcahamamhaber.com olduğunu ve Google de diğer sitelerin hızla kızılcahamamhaber yaklaştığını hatırlatmak isterim.

  • OSMAN   21-01-2015 00:28

    Haberin başlığını değiştiriyorum......! Fotoğrafını bulabildiğimiz Kaybettiklerimiz...! Bu nasıl habercilik , Hiç bir şey bilmiyorsan git belediyeye yada nüfusa bütün isimleri liste halinde yayınla. Bu ne şimdi yayınladıklarınız kızılcahamamlıda ötekiler aydanmı geldi,

    0

    0

    • aydın   26-01-2015 11:22

      yangel osmana diye yorum yapan çift dingil arkadaşa seslenmek istiyorum. adam okuyucu, gazeteci değil... eleştiri zoruna niye gitti bunu da anlamak zor hakikaten... fakat bu ülke senin gibi yalakalardan çektiğini çekmedi bu ülke...

      0

      0

    • Yangel OSMAN'a   22-01-2015 14:38

      aklını elini kolunu bağlayanmı var onuda sen yap

      0

      0

    • hidayet   22-01-2015 09:02

      osman bey size aynen katılıyorum. bir iş yaparken yansımasının iyi öngörülmesi gerekir. insanlar kaybetmiş bir acı yaşamış, bu siteyi de zaman zaman ziyaret edip bu haberi görenler ikinci bir burukluk yaşıyor. nerde benim babam, dayım, amcam ,yeğinim annem vs vs .... iyi ölçüp tartıp haber yapmak gerek. ama Veysel bayram mutlu gerisi teferruattır.:)

      0

      0

  • Veysel BAYRAM   19-01-2015 23:52

    Muhterem Editör ve kızılcahamamhaber ailesi çok Meyveli ağaç çok taşlanır. Bütün merhumlara Allah (c.c) rahmet eylesin. Yazarlıkta çizerlikte anlatım akışı ve imla kuralları önemli ise de, Kızılcahamam'ımıza hizmet amaçlı yaptığınız yerel habercilik dahada önemli ve dahada önemlisi yapılan her haber ile haberlerin yorumlar bölümüne lehte ve aleyhte yazılan istişarelerle Kızılcahamam'ımızın başta siyasi ve diğer kamu ve özel kurum ve kuruluşlarının ŞEFFAFLAŞMASINA katkınız bin kat daha önemli. Muhterem editör, Bir sepette mutlaka 3-5 çürük elma olacaktır. Bazı haberlerinizin okuyucu sayısının 3000 - 5000'leri aşması gösteriyor ki DURMAK YOK KOŞARAK KIZILCAHAMAM'A, KIZILCAHAMAM'IMIZIN ŞEFFAFLAŞMASINA KATKIYA D E V A M. Kızılcahamamheber ve şahsında Bütün yerel siteler yolunuz bahtınız açık, Allah (c.c) Yar ve yardımcınız olsun.

  • hidayet   19-01-2015 09:28

    güzel bir çalışma yapmışsınız, bir çok insanı mutlu ederken bir çok insanı da mutsuz etmeyi başarmışsınız. hepsini belki ortaya koyma şansı bulamaya bilirsiniz resimlerin ama, çağatayın emektar müdürü, kadir arslan, Adil altunayın oğlu ramis abi, kosgebin başkanı bayram abi vs vs vs bu slayta bakınca herhalde buruk bir sızı hissedecekler içlerinde. neye göre kimleri seçtiniz bilmiyorum ama akraba, köylü slaytı olarak yayınlasaydınız daha anlamlı ve daha içi dolu olurdu. gerçi sen resmi koysan neeeeeeeeeee koymasan neeeeee? Allah ölenlere rahmet geride kalanlara sağlık ve huzurlu imanlı ömürler nasip etsin. Ama çapsız bir sayfa yönetim anlayışınız var. sadece burda değil bir çok haberde ilkesiz ve yetersizsiniz.... EDİTÖR: Senin mantığın ile habere bakan biri için Kızılcahamam'da ölenlerin tamamının resmini yayınlasan yine bir eleştiri noktası bulursunuz.Diğer eleştirinize cevap bile verme gereği duymuyorum, 10 senedir Kızılcahamam Haber insanlara ilçeden güncel haber sunuyor her zaman bir numara buda çapın kimde olduğunu göstermeye yeterli sanırım

    0

    0