Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam'da okullar bir hafta tatil
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam'da okullar bir hafta tatil
  • 25-10-2009
  • 9 yorum
  • 5336 okunma
Domuz gribi dolayısı ile Ankarada okulların bir hafta tatil olmasının ardından Kızılcahamam'da da okullar bir hafta tatil oldu

Domuz gribi dolayısı ile Ankarada okulların bir hafta tatil olmasının ardından Kızılcahamam'da da okullar bir hafta tatil oldu

Konu ile ilgili edindiğimiz bilgiye göre Cumhuriyet bayramında öğrenci ve öğretmenler bayram programına katılacaklar bunun dişinda ilçemizde eğitim veren ilk ve orta dereceli okullar bir hafta süre ile tatil oldu.

Öğrenci  ve öğretmenlerin Cumhuriyet bayramı etkinliklerine katılacakları ifade edildi.

 

Etiketler : Kızılcahamam'da - okullar - bir - hafta - tatil -
YORUMLAR
  • hakan   27-10-2009 21:20

    3 ay boyunca nası dayandın "arki"lerinsiz?

  • iyi oldu ama dersleri nerden işlices:;)(XD)   26-10-2009 17:39

    iyi ama nası dersleri görces ödevleri boşunamı yaptık yhaa bari her kanalda ayrı ayrı misal 6 trt 1 de 7 trt 2 de 10:00 ile 15:00 aralıklarında ders görcekler gibi bişey mi olcak? lüütfen yeni link kurulsun ve anlayalım nası olcanı QtlbbqCHCKY

  • yildirim   26-10-2009 14:53

    1.sınıf öğrencilerinin bu 1 hafta boyunca öğrendiklerini tekrar etmeleri ve öğretmenleriyle irtibata geçip ne yapmaları gerektiği hakkında bilgi almaları gerekir.

  • uuffffffff   26-10-2009 14:49

    hayır ya olamaz okullar tatil olamaz bn istemiyorum kardeşimmm 1 hafta evde hiç çekilmezzzzz bn arkilerimi öslerim yahu xD

  • mustafa   25-10-2009 19:49

    end. mesLek feLan tatiL demi hep

  • Sağlık Çalışanı   25-10-2009 17:34

    Domuz Gribi salgınından korunmak amacıyla Kızılcahamamdaki bütün okullar tatil edildi. Bu güzel bir önlem. Ancaaaaaaak kızılcahamamda yaşayan öğrenciler bir hafta boyunca günlerini nerelerde geçirecek. Bu çoook önemli bir soru????. Maalesef üzülerek ifade edeyimki İnternet Cafelerde. Kızılcahamamı yönetenlerin, Kaymakamlığın, Belediyenin, Emniyet Müdürlüğünün, İlçe Milli eğitim Müdürlüğünün ilçe merkezindeki internet cafeleri bu bir hafta çook iyi denetlemeleri lazım. Zira Öğrenciler sıcacık evlerinde istirahat etmeleri gerekirken, eğer internet cafelere doluşurlarsa????? O zaman okulların tatil edilmesinin hiç bir anlamı kalmaz. Maksat insanların toplu bulunmalarını engellemek yani virüs taşıyan insanların istirahat ederek, tedavilerini evlerinde dinlenerek yaptırmalarını sağlamak Beden sadece insaniyet namına bir küçük ama önemli bir hatırlatma. Annaler ve babalar asıl iş sizlere düşüyor. Çocuklarınızı bir hafta sokağa mümkünse bırakmamak. Kalın sağlıcakla.

  • halk   25-10-2009 16:50

    o zmn ameria ve meksikada okulların 1 sene tatil 0lması gerekliydi nasıl bir ülke de yaşıyoruz nerden tatil yapsak diye bakılıyor dünyanın en cok tatil yapan ülkelerinden biriyiz ama hala gozumuz doymuyor hala tatil birde gelşmiş ülke olmak istiyoruz tabi herşey istemeyle olmuyor önce bir bakın dünya devi ülkeler ne yapıyor en bsta konumuz tatil bakın bakalım yılda ne kadar resmi tatilleri var birde gelin bizim resmi tatilimze bakın ne kadar ? işte s0ze ne hacet herşey ortada.

  • yok   25-10-2009 16:33

    liselerde tatil dimi editöre