Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam'da Eczacıydı Eş başkan Yardımcısı oldu
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam'da Eczacıydı Eş başkan Yardımcısı oldu
  • 02-02-2015
  • 12 yorum
  • 5479 okunma
Kızılcahamam'ın eniştesi Eş Başkan Yardımcısı oldu.

Kızılcahamam'da Bilgen Eczanesi adı altında ticari hayatına başlayan ve bir dönem ilçede Aşağı Merkez Camii karşısında Eczacılık, İstanbul Dershanesi adı altında dershanecilik de yapan ilçemizin eniştesi Ayhan Bilgen  şimdi HDP Eş Başkan yardımcısı.

Kızılcahamam'da bundan birkaç yıl önce Eczacılık yapan ve muhafazakâr kimliği ile tanınan Kızılcahamam'ın Eniştesi Ayhan Bilgen 30 Mart 2014 Yerel seçimlerinde nin HDP Adana Seyhan ilçesi başkan adayı olmuştu. Haziran 2014’te ikinci olağan kongresiyle HDP eş genel başkan yardımcılığına geldi.

YORUMLAR
  • ankaradan   07-02-2015 17:53

    onları zamanında kimler gedirti kızılcahamama onlardan hesap sorulsun. 3- 5 REY icn ğüzelim kızılcahamamı bu hale getrdiler.Kendileri gidti getirdikleri bşımıza kaldı.

  • ahmet   06-02-2015 23:35

    Sn.Editör desene k.hamamda elektrik beleş olacak...habere bak ya

  • Xxx   03-02-2015 16:03

    Biraz daha büyük puntolarla yazsaydınız eniştemiz hdp Eş Bakanı oldu diye, mutlumu oldun, sanırım çok sevindiniz bu duruma. Eniştenize söyleyin sizede bir iş ayarlasın orada ...!

  • k.hamamlı   02-02-2015 21:34

    Çöplük haberini kaldırmıssın editör akbabalarmı uçuştu çöplükte :D delikanlıysan yayınla

    0

    0

    • Has Ankaralı   03-02-2015 14:31

      Hakkaten çöplük haberi vardı.nerde? Birisi höt mü dedi yoksa biz mi göremedik?...

      0

      0

  • ayşe   02-02-2015 16:44

    muhafazakarlıkla hdp ne alaka yaa..hey allahım ya rabbim

  • HDP ?   02-02-2015 16:13

    Ciddi misiniz ? Terör örgütü destekçisi bir partinin başkanına Kızılcahamam'ın Eniştesi demek ? Bu partiyi destekleyenlerin ne olduğu açık ara bellidir. Yazık ...

  • k.hamamlı   02-02-2015 12:46

    adam hdp eş başkanı olmus düşünün hdp sizde bunu reklammı yapıyorsunuz bizene ?

  • Ankar_ALI   02-02-2015 11:51

    Sayın Editör; iyi de kim bu? İsmini göremedim. Saygılarımla.

    0

    0

    • Oğuzhan   02-02-2015 17:53

      "...Ayhan Bilgen" yazılmış haberde zaten.

      0

      0

  • gurbetçi   02-02-2015 11:31

    iyide ismi neymiş

    0

    0

    • çıtak   02-02-2015 22:35

      Yazık bu haberi haber diye koyana. Bizim memleketimizden terörist çıkmaz!!!

      0

      0

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram