Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam Belediyesinin borcu ne kadar.
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam Belediyesinin borcu ne kadar.
  • 01-01-1970
  • 20 yorum
  • 6478 okunma
Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal önceki gün Kon-TV de başkent gündemine konuk oldu. Yaklaşan yerel seçimler öncesi her hafta bir belediye başkanını konuk eden Kon-TV Ankara temsilcisi Sinan Burhan’ın gündeme ilişkin sorularını cevapladı

Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal önceki gün Kon-TV de başkent gündemine konuk oldu. Yaklaşan yerel seçimler öncesi her hafta bir belediye başkanını konuk eden  Kon-TV Ankara temsilcisi Sinan Burhan’ın gündeme ilişkin sorularını cevapladı.

Yerel seçimlerde MHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak ismi geçen Turgut Altınokun adaylığı MHP yi Ankara’da zirveye çıkartır diyen belediye başkanı Kızılcahamam ile ilgili dört yıllık süreçte yaptığı hizmetleri anlattı.

Belediye başkanı olduğumda söz verdiğim şeylerden bir tanesi, geçmişten ben şu kadar borç aldım diye serzenişte bulunmaya cam söylemeye cem dedim. İkinci borçsuz belediye olmaz üç lira aldıysan 30 lira devredersin dedim eğer yapmadıysan hizmet yapma şansın yok

Hiç borç yapmamışınız 5 milyar borç normal

Türkiye’deki kriterler belli, kazancınız belli devletin size verdiği belli, siz sorduğunuz için söylüyorum daha önceki belediye başkanı borçsuz belediye devrediyorum dediği için bunu net bir şekilde söyleyebiliyorum ilk belediye meclis toplantısında muhasebe kayıtlarından resmi evrakla sundum meclis üyelerine 32 milyar 600 milyon lira borç ile biz bu belediye yi devraldık.Şimdiki borcumuz resmi kayıtlarda 37 milyar küsur lira net bir şey değil ama bu ay meclis toplantısında belediye meclis üyelerimize muhasebenin vermiş olduğu net kayıtları vereceğim diyen. Belediye Başkanı Coşkun Ünal benim belediye başkanı olduğum zamanki bütçe ile şimdiki bütçeyi net bir şekilde görebiliyorum benim belediyeyi aldığım dönemdeki kaplıca sayısı ile şimdiki kaplıca sayısını net bir şekilde görebiliyorum.Bizim yapmış olduğumuz bir sürü yatırım var, dün ortalaması 300 olan kaplıcaların bugün ortalaması bin kişiye çıktıysa, demek ki burada bir gelir artışı olmuş, yine tesislerde bir çoğalma olduysa yine burada gelir artışı olmuştur dedi.Ünal konuşmasına şöyle devam etti bizim bütçemiz % 150 civarında arttı bizim kendi nüfusumuzdaki ilçelere göre iyi bir bütçeye sahibiz, burada bunu yaparken yeterli mi tabi değil gelişime değişime açık bir ilçede yapacağınız çok daha farklı şeyler var biz bunları yapmaya çalışıyoruz, tabi bunları yaparken gelirimizi artırmak için arsa üretmek, arsa satmak bunların hepsi bizim ilçemizin yatırıma dönüşürken para kazanacağımız yerler bunların devamı da var” dedi.

İdda ediyorum Yarın bana 20 Erkek gönderin ben onları işe yerleştirecem. Belediye Başkanı Olduğumda hiç kimseye iş sözü vermedim,

Başkan konuşmasını şöyle sürdürdü. Biz belediye başkanı olduktan sonra ben yaklaşık belediye ye 200 küsur kişi almışım net rakamı bilmiyorum,  biz bu insanları alırken nereye aldık, hepsine yeni yerler açtık, kaplıcaları çoğalttık, yeşil alanlarımız çoğaldı, mecburen elemana ihtiyacımız oldu mecburen eleman almak zorunda kaldık, Kızılcahamam belediyesinde hiç kimse şu kişi yatıyor diyemez tabii burayı bir işyeri gibi düşünün

Belediye başkanı adayı olduğumda hiç kimseye iş sözü vermedim, hiç kimse işsiz kalmayacak diye söyledim, yarın bana 20 erkek gönderin 20 kişiyi işe yerleştirecem, illa belediye değil Kızılcahamam’da çalışmak isteyen erkek elemanda sıkıntı var, bayan eleman fazla bayanların çalışacağı işyerleri açmamız lazım.

Sinan Burhan İlk defa duyorum Başkan Türkiye’de her tarafta işsizlik var sizde diyorsunuz ki işçi bulamıyorum, fabrikalaşma yok peki nereye yerleştireceksiniz.  

Kızılcahamam’da bizim fabrika ile işimiz yok, bizim fabrikamız belli, bizim fabrikamız turizm, şuanda 14 tane işletme var 5 bin yatak kapasitesine sahibiz, önümüzdeki 2-3 yıl içerisinde bizim kapasitemiz 8 bin 8 bin beş yüze çıkar, bizim 2023 deki hedefimiz 14 bin yatak

Sinan Burhan: Belediyenizin işçilerine borcu var mı? Piyasa ya borcu var mı? Bazı belediyeler var maaş ödeyemiyor, Kızılcahamam’da durum nedir?

Kızılcahamam Belediyesinin aylık 500 bin TL net maaş gideri var

Kızılcahamam Belediyesi olarak işçilerimize ikramiye borcumuz var, ama kesinlikle maaş borcumuz yok, Kızılcahamam Belediyesinin aylık 500 bin lira işçi maliyeti var net maaş, bize iller bankasından hiç para gelmez, suya kanalizasyonla aldığımız krediler var bunlara kesilir kesilir, yazları kesintinin olmadığı aylarda 10-15 bin lira gibi komik bir para gelir.

Aylık biz 750 bin lira parayı kazanacağız sabit giderlerimizi karşılayacağız sonra yatırım yapacağız.

Çalışıyoruz ben belediye başkanı olduktan sonra, büyük kaplıcayı en son kapasitesine çıkarttık. Küçük kaplıca vardı ortalaması 8 idi daha önceki belediye döneminde yapılmıştı biz onu tadilat yaptırdık bu kaplıcamızdaki gelirleri artırdık. Roma hamamı, jakuziler ve yukarıdaki oteli tamamen yıkıp yeniden yaptık. Aşağıda kapalı bir otel vardı onu yıkıp pansiyon evleri adını verdiğimiz güzel bir tesis yaptık. Yüzme havuzu, kreş yaptık, su gelirlerimizi artırdık, belediyeyi ilk aldığımızda aylık su geliri 55 bin lira verdiğimiz elektrik parası 60 bin lira idi ben iddia ediyorum Ankara’nı en ucuz suyunu veriyoruz, hiç kimse iddia edemez en az % 50 ucuz su veriyoruz, aylık biz 750 bin lira parayı kazanacağız sabit giderlerimizi karşılayacağız ondan sonrada yatırım yapacağız, biz elimizdeki değerleri harekete geçirerek yapıyoruz bugüne kadar da Allaha şükür yaptık

Bir Belediye Başkanının asli görevidir çöpü toplamak, yol yapmak kaldırım yapmak asli görevi, belediye başkanı bunları hizmet yaptım diye saymaması gerekiyor bence,

Biz Kızılcahamam’ın her tarafını taşla kapladık 400 bin metre 40 km taş döşedik, ismet paşa ve Kemalpaşa mahallelerini bu sene yaptığımız zaman yok sorunumuz kalmayacak. Gelecekte Kızılcahamam kırmızısı kendine has taşı ile her yanı kaplayacağız. Jeopark sudan sonra bize en çok gelir getirecek yatırım

Belediye bütçesinden Kızılcahamam spora yirmi beş kuruş para verme şansımız yok

Kızılcahamam spora Belediye bütçesinden yirmi beş kuruş para verme şansımız yok, sponsorlar aracılığı ile, eşle dostla onla bunla yapıyoruz, artı kulübün iddia gelirleri var, bizde sağdan soldan sponsorlar ile gelir bulduğumuz zaman bu takım bir şekilde gidiyor. Bunun dışında genç takımlar seviyesinde üç futbol takımımız var amatör seviyede, iki tane güreş takımımız var Türkiye’de hem grekoromen hem serbest sitilde takımı olan tek ilçeyiz biz. Güreşçilerimizi daha iyi yerlere çıkartmak için uğraşıyoruz. Satranç, tekvando, takımımız var.

Etiketler : Kızılcahamam - Belediyesinin - borcu - ne - kadar. - -
YORUMLAR
  • Vatandaş   02-03-2013 06:23

    Adnan Kardeş büyük harfle yazdığın yorumu küçük harfle yazıver.zor değil

  • ADNAN DURSUN   27-02-2013 08:07

    sayın okurumuz, büyük harfle yapmış olduğunuz yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır

  • vatandaş seçmen   24-02-2013 18:46

    başkanım hep özen sitesi garip kalıyo ne oturacak banklarımız var nede çocuklarımızın oynayacagı parklarımız var ayıp oluyo yani bi mahalle kadar var özen sitesi 270 hane unutma başkanım inşallah bizede hizmet verirsiniz

  • Ahmet ASLAN   24-02-2013 01:36

    Sn Başbakanımızın Adem Beyi odasından kovduğunu yazan yalan yazmaktadır.33 trilyon borç devreedildi de yalandır.Bunun böyle olmadığı MHP eski İlçe Başkanı Tahir TAŞKIN tarafından bir dost Meclisinde dile getirilmiştir.Doğal Gazın gelmesşnde Coşkun Ünalın sıfır nokta bir oranında bile dahli yoktur.sadece Doğal gaz şirketine %10 hisseye sahiptir.Doğal Gaz Başbakanın talimatı ve Emrullah İŞLER Beyin çalışmaları ile ihale edilip İlçemize getirilmiştir.Coşlun ÜNAL süsleme sanatı ve göz boyama ile Halkı kandırmaya çalışmakta.ilçenin park sorunu bile algılanamayıp Trfaik tek yönlü sol ceoheden yukarı gidiş sağ cepheden Ankara ya gidiş şeklinde yapılıp LAMBA uygulaması yapılıp 2 sene zaman kaybedilmiş LAMBA uygulaması 20 gün önce kaldırılıp kontrollü geçişe geçilmiştir.böylesine hayati işler bile deneme yanılma metodu ile yapılmakta olup Lamba için harcanan 300 bin tl para heba edilmiştir .Yüce Peygamberimiz buyurur ki. Müslüman Sokulduğu yılana r daha sokulmaz.yani uyanık olmalıdır.2014 seçimlerinde Halkımız başkanın icraatlarına onaylarsa devam der.onaylamaz ise şeçmez..saygılar.

  • EmRaH   23-02-2013 18:27

    Konuyla alakası yok ama gecen bir haber dikkatımı çekti istanbuldakı coğu camının yeri akpli vekil tarafından vergi borcu yuzunden çoğu yer satışa çıkartılmıştır buda çoğu yayın organlarında verilmiştir isteyende googleden aratıp sorabilir. Bu olayı CHP yapsaydı komınıst Allahsız Kitapsız olurdu. MHP Yapsaydı vatan haini Allahtan korkusu olmayan kurtcular denilirdi. Akp yaptı ne oldu borcu varmıs satmış arkadaş denir konu kapanırdı. Gelelim Kızılcahamama Akp zamanında 33 trılyonla Mhpye devredildi şuanki borcu bilmeyiz ama bu kadar yapılan hızmete karsılık mantıklı dusunursek borc dogal olarak olacaktır. Hala kızılcahamam vatandası agzında bır laftır Adem OZBEKLER alt yapıyı yaptı oda gorunmuyor ama hadı yaptı dıyelım be arkadas yapılan alt yapıyı Coskun UNAL kazıp tekrarmı yıksın yenıden yapsın. Dogalgaza gelelım 10 yıldır kızılcahamama dogal gaz gelecek akp zamanında gelemedi uzemlerının ustunden akp zamanında bakarsanız cızgı halınde kazılmıs bı yer mevcut bellı malıyetlere kazıldı ama sonradan oy almak ıcın olduğu ortaya cıkmıstır. Kısacası kızılcahamamın borcu ne senı nede benı ılgılendırır arkadasım ben hızmete bakarım sende otursan o koltuga elbet sendede borcun olacaktır. Ilk basta dedıgım gıbı adam camı arsasını vergı borcu ıcın satılıpa cıkarmıs. Zamanında Adem Ozbeklerı Basbakan kendı odasında kovmamısmıdır bu nasıl hızmet Adem be dıye bu olaylar ılcemızde olmustur kımsede ınkar edemez kardesım. Sayın edıtır yayınlarsan sevınırım gercekler acıdır ama doğrusuda budur arkadasım.

  • niyazi   23-02-2013 18:08

    benim yorum yaptığım msjları neden yayıonlamıyosn sebebi var yoksa benim email adresimi görüce gıcıkmı oluyosun anlayamadım eğer yayınlamıyorsan sana bu haber işini bırakmanı başka işlerle uğraşmanı tavsiye edrim ayrımcılık yapma yaptığım yorumlarda hiç bir küfür hakaret yoktur adaletli ol

  • Sadık ATABEY   23-02-2013 08:51

    Yaşar YILDIRIM alt yapıyı kurdu demişsin? hangisini yaptı Su,Kanalizasyon,Telefon hatları,Yüksek gerilim tellerinin yerin altına alınması,Doğalgaz,jeotermal Bunlardan sadece Jeotermal Yaşar YILDIRIM zamanında yapıldı.Su ve Kanalizyon Adem ÖZBEKLER,telefon hatları,ve Yüksek gerilim hatları yine 2004-2009 arasında Bu Hükümetin Ulaştırma ve Enerji Bakanlığının hizmetleri ve Doğalgaz hiç bir ilçeye özel olarak yapılan muamele ile İlçemize Sayın Başbakanımızın talimatları ve Bölge Milletvekilimiz Emrullah İŞLER'in takibi ile yapılmıştır.Bahse konu Alt yapı böyle iken ,diğer hizmetleri AK PARTİ Hükümetnin Ülkemiz ve İlçemize saymakla bitmez.Cumhuriyet tarihiniden beri yapılanlardan fazla son 10 yılda yapılmıştır. Bazen Kulaklar duymazdan. Diller konuşmazdan Gözden görmezden gelir. Amma MHP artık ULUSOLCU,Pardon ULUSALCI olduğu için CHP lileşmiştir.Denir ya :Sağcılar İŞ,Solcular Laf üretir.AK PARTİ :iş Diğerleri Laf üretir. DURMAK YOK HİZMETE DEVAM HEDEF 2173 .saygılar

  • Numan Düzgün   23-02-2013 00:58

    Coşkunu yere göğe sığdıramayanlar bize lazım değil alın sizin olsun.1 sene daha durur ondan sonra.Abbas Yolcu.Hasan Aslan ne demiş bir okuyun Milleti kerizmi zannediyorsunuz

  • burak   22-02-2013 19:03

    Aldatan bizden değildir. Hadisi şerif

  • sayın belediye başkanım   22-02-2013 10:12

    bundan sonra daha sık basın açıklaması yapacağınızı söylediniz. şeffaf belediyecilik adına kamuoyunun aydınlanması adına. haber sitesindeki beyanlarınızdır. "... yirmibeş kuruş verme şansımız yok,sponsorlar aracılığı ile,eşle dostla onla bunla yapıyoruz..." diyorsunuz. sorularıma cevap verme lütfunda bulunursanız kafalardaki soru işaretlerini gidermiş olacaksınız. 1- belediye başkanlığını olurda kaybederseniz bu sorumluluğu devam ettirmek ister misiniz. 2- bugüne kadar sponsorlar futbol kulübüne ne kadar bağış yaptı. 3- sponsorların isimlerini açıklayabilir misiniz. saygılarımla.

  • Hasan Halis   22-02-2013 08:37

    Kızılcahamamlıyım memleketime sadece Hafta sonları ve uzun tatillerde gidiyorum...Yapacağım yorumlar kin kasıt kıskançlık vs duygulardan uzak olacaktır diye düşünüyorum.. Çoşkun Bey ilk seçildiğinde bu adam ne anlar demiştim şimdi özür diliyorum ve kendisiini yürekten kutluyorum. Adamın şunu yaptım bunu yaptım diyebildiği şeyler var en azından...Bir önceki Başkan ne yaptı ki iktidar partisiydi.. Bu ilçe'ye 2 kişi hizmet etti; Yaşar Yıldırım, alt yapıyı kurdu marka şehir yarattı Çoşkun Bey devam ettirdi.Şimdi Hafta sonlar Ankara'dan Kızılcahamam'a misafir ağırlamaya götürebiliyorum Kaplıcaları temiz güzel, Yemek Yiyebileceğin güzel mekanlar var, başıboşluk yok en azından...ve artık Herkes Kızılcahamam'ı taanıyor... Helal olsun size.

  • Aşık Kurbani   21-02-2013 20:56

    lmi yetmez bu işlere Kifayet. Kurallara etmez pek Riayet Meydanı boş bulmuş at koşturur. Siyasetciin olmadığı yerde avanesini coşturur. Verdi oyu Millet, inandı Sözüne. Bulaştırdı bu işleri Eline ,Yüzüne. Yaz boyunca yaptı Festivaller, çaldırdı Saz. Dayan Milletim kaldı zamanı az.

  • Hasan ASLAN   21-02-2013 15:12

    Bardağın dolu tarafını göstermek başkanın avanelerine boş tarafını göstermek muhalefete düşer.Halkda bir değerlendirme yapar oyunu ona göre kullanır. -Başkan seçimden önce şeffaflık,saydamlık sözü vermiş.beldeiyedeki tüm harcamaları aylık Belediye Binasın önündeki Panoya veya Beldeiyenin Sitesine koyacağı söylemiştir.Buna ihalleler dahil amma kesinlikle bu konuda hiç bir adım atılmadığı gibi Belediyenin Muhasebesinde görevli olan muhtemel uygunsuz harcamaları deşifre edecek personel mobbingle emekliye sevkettirilmiş.görev yerleri değiştirilmiş ve harcamaların şeffaflığı sağlanmadığı gibi derinleştirilmiştir.bu konuda sınıfta kalınmıştır. -çoğu işler kafasına estikce yapılıyor mantığı ile yapılmıştır.Deliimam çesmesinin üstüne çelik profiller yerleştirilmiş 1 sene bekletilip sökülmüş,Meclis üyeleri cami yapılacak üBaşkan zabıta karokolu yapılacak ,bu işe görevli belediye mmeuru başka bir şey yapılacak deyip şimdi o çelik profiller kaldırılmış.başkanın kafasını esmesi beklenilmektedir herhalde Kızılcahamamda imar uygulamaları ile başı derttedir.Bu Başkan zamanında absürt binalar yapılmakta Binalar birime 1 metre ye yakın oturtulmakta.kat yüksekliği aşılmaktadır.Akasyada 17 kat otel yapılmakta.Belediyenin itfaiyesi 10. kata kadar yangın söndürebilmektedir.oda eski başkanı aldığı itfaiyedir.sağlık sokakta ,Bağlar sokakta ,milli egemelik caddesinde bu absürt binalar görülebilir. -,Hindistanlı gibi kazanıp belçikalı gibi harcarsak bu gidişle Belediyenin borçları torunumuzun torununa kalır itibarı olmayan belediye oluruz. -Belediye festivalleri çok görkemli olsun amacıyla düzenlenmiş.eskiden festivaller şimdikini misafirlere köfte ekmek parasına yapılırken müsriflik diz boyu olmuş.festivaller MHP ve ÜOD nin gecelerine dönüştürülmüştür.ayrıca ülkücü şehitler parkı yapılmış ,şehitlerimiz ayrıştırılarak vatan uğrunda ölen gerçek şehitlerin kemikleri sızlatılmıştır. -işcilerin ikramiyeleri hiç ödenmemiş çoğu zaman memurlar bile zamanında maaş almamış tır. Park sorunu park sorunu derken absürt bir trarfik uygulamsı yapılmış.tek yönde gidiş soldan ankaraya dönüş sağdan verilmiş.2 sene ışık uygulaması yapılarak millete cefa çektirilmiş 20 gün önce vazgeçilmiştir. _altın çağ diye dev proje diye takdim edilip yapılmaya başlanan hamam dan başka dev proje nedirki?insanın zekasıyla alay edilmiştir.Köprü giydirme,şelale,Park,başlamamıştır bile.cumhuriyet meydanı şimdiden DAĞ FARE DOĞURDU kabilinden olup ne Hamam yanında bu bu parkın altında büyük sorunumuz olan otopark vardır.Yüksek okul temeli ise sanaldır.rektör diye eski rektör getirilmiş Millet kandırılmıştır. Otel,hamam bahane,mezarlım bahane Müdürleri şahene kabilinden ortaklar ve yandaş ve candaşlar ve işi olduğu halde hamam dışardan müdür getirilmiştir. Sayın Başkan ümre gibi organizasyonlarla ve kutsal bir olayı politize ederek oy avcılığına soyunmuştur Jeotermal gezilerine lale devrine andıran papatyaları hatırlatan türden ilgisi alakası olmayan kişilerle katılım yapılmış. ve bununa övünülmüştür. maalesef ilçemiz kazanan değil kaybeden olmuştur.kazananlar olmuştur.amma kazanaları milletimiz bilmekte ve seçimi beklemektedir.seçimde şaç düşer kel görünür

  • özen den bir mağdur   21-02-2013 14:57

    bir ay önce 173 tl gelen jeotermal faturası nasıl oluyor da şubat ayında 243 tl geliyor sayın başkan. Pompaladığınız suyun sıcaklığı, debisi mi arttı biz farkında olmadan. öyle aman aman bir kışta olmadı. bu kazığı nerede sivrilttinde getirdin önümüze. olmadı sayın başkan özen sitesine çok ayıp ettin. Bütçeni bu haksız kazançlarla kapamaya çalışmana doğrusu üzüldük.

  • ali   21-02-2013 14:09

    açıklamalar ortada KIZILCAHAMAM BELEDİYESİNİN BORCU NE KADAR diye bir başlık atıyosunuz böle bi haberle bu başlığın ne alakası var? önceki dönem başkanımız çok mu iş yapmış da 33trilyon gibi bi borç ortaya çıkarmış kızılcahamam her geçen gün cazibe haline gelirken siz hala taktir etmek yerine açık arıyorsunuz sitenizi de sizi de kızılcahamam da ki iktidar kadrolarını da KIZILCAHAMAM ımıza sahip çıkmaya ve başkanımıza daha saygılı ölçülü ve en önemlisi hakkaniyetli bir bakış açısıyla bakmanızı rica ediyorum KIZILCAHAMAM KIZILCAHAMAM oldu başkanımız ve ekibi sayesinde son olarak da sayın ÇOŞKUN ÜNAL başkanımızın da dediği gibi YİĞİDİN HAKKINI YİĞİDE VERİN...!!!

  • Kaan Berra    21-02-2013 12:03

    Evet, Sayın Başkanlar yaptığınız aynan ve aynan proje hizmet üretemeyen MHP CHP BDP liderlerinin yaptığı gibi söz dalaşı. Ebemin tabiri ile laf laf laf ebeliği. Dedemin tabiri ile benim ayranım ak senin ayranın kara aldatmacası. Geçin buları sayın başkanlar geçin ve Kızılcahamam için iş aş hizmet proje üretin. Kızılcahamam için Üretilen hayırlı hizmetlerde birlik olun. Şiz laf dalaşı ile meşgul iken caddelerde terbiyesiz otopark başını aldı gidiyor. İktidar ilçe başkanı yatınca emniyette yatıyor. Ceremeyi de iyi niyetli vatandaş çekiyor. Şiz laf dalaşı ile meşgul iken Devlet Hastanesine hatada 2 gün gelen göz doktorunun gelip gelmeyeceğini bilemeyen hastane personeli hastalara sıra veremiyor. Gelen hastaların kimlik kartlarını üst üste istif ediyor ve nihayet doktor saat 10.00 da afra tafra gelip bin bir hava ile ben bu kadar hastaya bakamam tafrası ve bu stres ile ne kalitede muayene yapacağı malum tafrası ile muayeneye odasına giriyor. Dr yorgunluk çayını içerken Yorgun ve stresli hastane personeli kardeşim organizesinde bin bir izdiham içinde kalan hasta kardeşlerim yine Binbir izdiham içinde üst üste yığılan kimlik kartlarını bulup tekrar bir ön sırayı alabilme yarışına stresine başlıyorlar. Ve tabi ön sırayı alanlar bütün ızdırapları unutup muayene olurken onlarca hasta 4 veya 5 saat sıra bekliyor. Onlarcası hasta muayene olamadan ağlaya ağlaya köyüne dönüyor. Belkide bu sırada AKP ilçe yönetiminin malum kişileri hekimbaşını hem oyalıyor hem çayını içip siyasi egosunu tatmin ediyor. Evet, Sayın Başkanlar ve özellikle İktidarın ilçe başkanı ve yönetimi kurulu. AK PARTİ iktidarı yüz binlerce reform seviyesindeki hizmetleri yatırımları ve en hafifi olan alo 182 randevu hattı ile hastalara doyumsuz hizmet vererek oylarını artırırken. Artırdığı oyları ile TC. yi cuntacılardan Ergenekonculardan balyozculardan ve uzantıları Terörden teröristlerden mafyadan çetelerden kaçakçılardan TEMİZLERKEN. Sizler başınızı kuma gömüp ben şunu iyi yaptım sen şunu yanlış yaptın laf laf laf ebeliği ile Kızılcahamam halkına ve TC. Devletine çok büyük altını çizerek çok büyük zarar veriyorsunuz. 21 Şubat 2013 Perşembe 12:05:47

  • sayın belediye başkanım   21-02-2013 12:02

    2013 yılı bütçeniz 33 trilyon lira olarak açıklandı.2009-2013 yılları için, 2013 yılı bütçe rakamını dikkate alıp bir değerleme yaparsak 5 yıllık bütçe döneminde yaklaşık 165 trilyon kaynak kullandığınız ortaya çıkar. bunun üzerine devraldığınız 32 trilyon borcuda eklersek toplam 197 trilyon bir bütçeyi yönetmiş olursunuz. bu tutardan şimdiki borcumuz olan 37 trilyon lirayı düşersek 5 yıl içinde yaklaşık 160 trilyon kaynak kullanmış oluyorsunuz. vatandaş mukayese yapsın diye bu örneği veriyorum. sizin altın çağ yatırımlarınız toplamı 7 trilyon liradır. bu kaynaktan geriye kalan 153 trilyon kullanılmış kaynak vardır. bu 153 trilyonu nerelere kullandınızı daha detaylı açıklarsanız, yol,park , vb.memnun olacağım size teşekkür edeceğim.

  • ali   21-02-2013 09:42

    bu kadar iktidar yanlısı olmayın sayın site sahibi AKP nin maşası arkadaşlarım. takdir edin bide yapılan iyi güzel şeyleri. siz KIZILCAHAMAMı düşünmüyorsanız bırakın BAŞKANIMIZın önüne geçip durmayında KIZILCAHAMAM ımızı layık olduğu yere getirsin adam gibi adam ÇOŞKUN ÜNAL.

  • ADNAN DURSUN   21-02-2013 08:26