Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam Belediyesi Hollywooda özendi
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam Belediyesi Hollywooda özendi
  • 18-11-2015
  • 8 yorum
  • 6094 okunma
Kızılcahamam Hollywood mu oluyor. insanlar şimdi bunu soruyor.

Kızılcahamam Belediyesi tarafından ilçenin İstanbul istikameti Kargasekmez mevkiine Kızılcahamam yazan yüksekliği altı metreye varan bir yazı yazıldı.

Bu dev Kızılcahamam Tabelasını yazılarak iki yılda İlçeye Hollywood Havası Kazandıranlara Bu Büyük Hizmetlerinden Dolayı Kızılcahamam haber olarak Sonsuz Teşekkür Ediyoruz.

Aynı yazıdan bir tanede Ankara istikametine, giden sürücülerin bu güzelliği kaçırmamaları ve böyle bir yazıyı görebilmesi açısından Azap hane bölgesine yazılması gerektiğine inanıyoruz.

YORUMLAR
  • A.ER   20-11-2015 01:40

    Bu önemli hizmetten sonra dalga konusu olduk.Bundan sonraki hizmetler düşündürüyor...

  • ayhan   19-11-2015 11:38

    bu resmin tek eksiği at üstüne binmiş kovboy şapkalı muhittin başkan resmi,editör bunu yayınlamaz ama ben genede yazdım

  • Ankar_ALI   19-11-2015 08:52

    Sevgili Bekir Kardeşim; O TURİSTLERi kaçıranlara diyeceksin. 1 TL malzemeyi 3 TL'ye satanlara diyeceksiniz. Müşteri kaçtıktan sonra dövünmek değil. Satanlara niye demiyorusunuz. Ben bana Kızılcahamam'da pikniğe gidenler soruyor, Ben de sadece Bazlama, Gözleme, Maden Suyu ve bir de köylülerden alabilirseniz Yoğurt, peynir alın gerisini Ankara'dan götürün diyorum. Niye mi daha önceleri Mangallık Et için gönderdiğim arkadaşlarıma rezil oldum da ondan.

  • bekır   19-11-2015 01:30

    kardesım bıze faydası ne ? Kızılcahamamda işsiz sayısını bi arastır bakalım. Esnaflara sor bakalım kan aglıyor hepsı.Turıst sayısı gun gectıkce dusuo yabancıyı cekemıyoruz.Beni bunlar ilgilendirir...

  • mustafa   18-11-2015 09:27

    Bunlar güzel ama basit şeyler. Daha çok çalışmak lazım AK belediye.

  • murat   18-11-2015 08:50

    iki yöne yetmez birde kuzey ile güney yönlerine yazılsın

  • Ankar_ALI   18-11-2015 08:10

    Hadi canum sen de BEKİR kardeş. Küçük bir örnek Bayrak tepe'ye yapılacak yer. Benden Belediyemize bir öneri daha. Kargasekmez'den inerken İLK Virajı dönerken karşı tarafa yani Soğuksu'ya doğru bakarken görünen bölgeye aynı şekilde SOĞUKSU yazılması, Hatta ışıklandırılması.

  • bekir   18-11-2015 02:11

    abi sizde haklısınız 2 yılda tek yaptıgı iş bu oldu...

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın