Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kız İmam Hatip Lisesi ve Yurt Binası Açılıyor
  • Facebook da Paylaş
Kız İmam Hatip Lisesi ve Yurt Binası Açılıyor
  • 09-01-2015
  • 29 yorum
  • 5540 okunma
Kızılcahamam Kız İmam Hatip Lisesi ve Yurt Binası 2015-16 Eğitim Yılında Hizmete Girecek

Eğitimi ‘% 100 Destek’ lemeye kararlı olan Kızılcahamam Belediye Başkanı Muhittin GÜNEY ile Bizim Anadolu İlim Eğitim Kültür ve Dayanışma Vakfı Başkanı Adnan Gürcan  06 Haziran 2014 Cuma günü Ankara Millî Eğitim Müdürü Erol BOZKURT’ u ziyaret ettiler. Ziyarette hayırseverler ve belediyeye ait olan arsa üzerine Vakıf tarafından yapılmakta olan Kızılcahamam Kız İmam Hatip Okulu’ nun kullanım hakkının Millî Eğitim’ e devri için de bir protokol imzalandı.Protokol ile birlikte bina ve arsası 50 yıllığına Milli Eğitim Bakanlığına Devredildi.

Ankara Millî Eğitim Müdürü Erol BOZKURT ziyaretten ve Eğitime % 100 Destek Kampanyası kapsamında Vakıf tarafından yapılmakta olan okulun kullanım hakkının devrinden duyduğu memnuniyeti dile getirdikten sonra heyetten inşaat ve okulun bulunduğu alanla ilgili bilgi aldı. Protokol imza töreninde konuşan BOZKURT: “ Böyle anlamlı bir günde imza altına aldığımız protokolle Millî Eğitime devredilen okul, inşallah hayırlı olur. Kızılcahamam’ da kızlar için yatılı bir İmam Hatip okuluna gerçekten ihtiyaç vardı. Bu çok yerinde ve zamanında yapılmış bir ‘hayırlı iş’ oldu. Bizim de planlamaya aldığımız ve yıl içinde açılışını yapmayı düşündüğümüz İmam Hatip Lisesi ve Ortaokulları var. Sizin gibi hayırsever kişi ve kuruluşlara her zaman ihtiyacımız var; destek olan herkese müteşekkiriz.” dedi.

Kızılcahamam Belediye Başkanı Muhittin GÜNEY de : “ Atılan imzalar ve yapılan çalışma hayırlara vesile olur inşallah. Bizim de göreve yeni başladığımız bu dönemde ilk hizmetlerimizden biri olarak, böyle hayırlı bir işe destek ve vesile olmaktan dolayı gurur duyduğumuzu belirtmeliyim. Biz belediye olarak her zaman eğitime ve eğitimcilere destek olmaya devam edeceğiz. Okulun inşasında ve sonrasında üzerimize düşen ne ise en iyi şekilde yapma gayretinde olacağız. Malûmunuz inşaatın yapıldığı arsanın bir kısmı belediyemize ait; belediye meclisimizden tahsis ve devir işlemleri için en kısa zamanda karar çıkartmak arzusundayız. İl Millî Eğitim Müdürü’ müz ile birlikte olmaktan ve böylesine hayırlı bir işe katkıda bulunmaktan dolayı çok mutlu olduğumu belirtmeliyim. Bize bu imkân ve okul yapımına önayak olarak destek olma fırsatı veren Vakıf yöneticilerinin şahsında hayırseverlerimize de teşekkür ediyorum.” dedi.

Daha sonra Kızılcahamam Belediyesi Ekim ayı Belediye meclisinde binanın olduğu yerde Kızılcahamam Belediye’sine ait arsanın 25 yıllığına Milli Eğitime devredilmesi görüşüldü. Meclis toplantısındaki görüşmeler sonrasında 9-6 oyla buranın Milli Eğitime devredilmesi kabul edildi. Yapılan bu oylamada iki AK Partili meclis üyesi ile 4 MHP’li meclis Ret oyu kullanırken Bir Ak Partili Meclis üyesi de toplantıya mazeret bildirerek katılmadı. Belediye başkanı ve 8 meclis üyesinin kabul oyu ile burada bulunan arsa 25 yıllığına Milli Eğitim Bakanlığına Devredildi. Anadolu İlim Eğitim Kültür ve Dayanışma Vakfı ise buradaki binasını 50 yıllığına Milli Eğitime Devretti.

Yapılan bu protokolün ardından Kız İmam Hatip Lisesi ve Yurdu yapılması için çalışmalar başlatıldı. Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından projesi çizilmeye başladı ve önümüzdeki aylarda Milli Eğitim burayı  ihale edecek, 2015-2016 eğitim ve öğretim yılında Eğitim ve Öğretime açılacak.

Buradaki binaya yapılacak tadilatla birlikte, iki katı okul, iki katı yurt, en üst katına 200 kişilik konferans salonu, yemekhane yapılacak

Etiketler : Kız - İmam - Hatip - Lisesi - ve - Yurt - Binası - Açılıyor - -
YORUMLAR
  • Meslektaş   19-01-2015 12:35

    Haberin Giriş Bölümünün Özünü Şöyle Olmalı; Eğitimi ‘% 100 Destek’ lemeye kararlı olan Kızılcahamam Belediye Başkanı Muhittin GÜNEY ile Bizim Yani, Kızılcahamam'ın Tamamını Adnan Gürcan'a Teslim Alma Anadolu İlim Eğitim Kültür ve Dayanışma Vakfı Başkanı Adnan Gürcan 06 Haziran 2014 Cuma günü Ankara Millî Eğitim Müdürü Erol BOZKURT’ u ziyaret ettiler

  • Mazlumlar   18-01-2015 19:32

    Kızılcahamam-da Göz dolduran hangi arsaya sahip çıksan Adnan Gürcan-a ait. Bu kadarda olmaz be arkadaş. Allah-ım ben mazlumun bu arsalar benim. Benim arsalarımı hile ile elimden alanları aldıranları sana havale ediyorum. Senin bir isminde Kahhar Allah-ım. Sen onlara kahhar isminin hikmeti ile muamele eyle.

  • Veysel BAYRAM    16-01-2015 22:00

    Bugüne kadar açıklamalarıma yalan diyemeyenler yaşımla sakalımla uğraşırlardı şimdide "Nuray Alımlı" hanımın Zeytinyağı yakıştırması ile minder dışına çekilmek istensek de: 29 Mart 2004 öncesi KARA KUTU gibi ve şaibeli çalışan İmar çalışmalarını ve Kızılcahamam Jeotermal A,Ş çalışmalarını şeffaflaştırmaya katkı ve VURGUN/RANT/NEMALAŞMA/PEŞKEŞ HORTUMLARININ kesilmesine katkı sağlamak için siyasette seçilenler bölümünde de yer aldım. Ama başkanımızın tamamen bu görüşlerin dışında hareket etiğini, mecliste duygusal sayısal çoğunluk sağladığını görünce de TEK BAŞIMADA KALSAM DOĞRU OLDUĞUNA İNANDIĞIM çalışmalarımı sürdürdüm,. halende yerel internet haber sitelerimiz katkıları ile sürdürmeye devam ediyorum/geçmişin şaibeli çalışmalarını unutturmamak içinde yine yazmaya devam edeceğim işaallah

    0

    0

    • E.Öğretmen Arzu Şahin   17-01-2015 16:11

      İlk yorumdaki(sonunda o bir iş adamı ! ) uyarısı çok önemli. Demek ki asıl sorumlular Belediye Başkanları encümen Üyeleri belediye memurları. Yatılı Kız İmamhatip Okulu bina sözleşmesi içinde (“sözleşme profesyonellerce incelenmeli”)uyarısı da çok önemli.

      0

      0

  • hadise   15-01-2015 22:07

    kim bu adnan gürcan ya. her yerde her şekilde sürekli eleştirilen bu insanın çıkıp da bu eleştirilere neden makul bir açıklama ihtiyacı hissetmiyor. neden saklanıyor anlamıyorum.

  • serap   15-01-2015 22:06

    Sanarsın ki adam okulu bitirmiş milli eğitime devretmiş... Editör bu tam bir haber. iyi okuyup doğru başlıkla yapsaydın bu yanlış yapılanmanın önüne geçecek kamuoyunu oluştururdun. Adam bitiremediği binayı devlete bitirtip sonrada düşüncesine uygun bir hale dönüştürsün diye miras bırakcak. yok kardeşim böyle bir hayır...

  • sungur   15-01-2015 22:00

    Bu saçma işten bir an evvel dönün. Devletin parasını şahsın arsasına yatırmayın... Muhittin güney lütfen sende belediye başkanlığını yap böyle işlerin ortasında gezinme...

  • selim   14-01-2015 10:14

    hakikaten bu kadar para harcanarak mı oraya bu okul yapılacak. belediyenin elinde hiçmi arsası kalmamış. lan yeri güzel desen tepenin doruğunda, şartlar saçma sapan, amaç ne ya hakikaten şaşırdım kaldım

  • hamide   13-01-2015 12:38

    milli eğitim yetkililerine sormak isterim. kaç lira para harcayarak okul yapacaksınız. duyduğum kadarıyla 3-4 milyon gibi bir rakam mış. neden devletin arsasına değilde özel bir şahsın arsasına .... bu ne yaa.... saçmalık saçmalık.

    0

    0

    • Adalet Mülkün Temeli--ise--   14-01-2015 22:32

      hakikaten bu kadar para harcanarak mı oraya bu okul yapılacak. belediyenin elinde hiç mi arsası kalmamış. Bu görüşü desteklememek mümkün değil.

      0

      0

  • hakkı   12-01-2015 18:20

    madem bu kadar hayır sever... binlerce dönüm arazisini şu yada bu şekilde aldığın ilçeye o binayı bağışlayıversen nolur... veremez... veremeyecekte... Allah bazı insanlara bazı hayırları yapmayı nasip etmez... hayır bile yaparken kafalarının arkasında tüccarlık olan o insanların hesap günlerini çok merak ediyorum...

  • y.b doğrusu   11-01-2015 22:47

    almış alacağını adnan gürcan hayırlı olsun..............

  • Ümit   10-01-2015 22:30

    İlçemizin bu kritik ve hayati eksiğini tamamlayacak proje için çok sevindim.Allah'tan CEHAPE iktidarı felan yok...

  • Hasan Hüseyin   10-01-2015 15:53

    yorumcu Ali Beyin dediklerineaynen katılıyorum,başkan beyin kendine en yakın gördüğü arslanoğlu,kalender ve kemal öztürk oylamaya bilerek gelmemişler ,hakikaten diğer üyeler başkanı ve özellikle bu işin üstünde duran sayın bakanı küçük düşürmemişlerdir.ama kadir kıymet nerde bunu sağır sultanda biliyor o hala bu guruba karşı ilgisiz kalıyormuş ve yamuk yapıyormuş

  • Veysel BAYRAM   09-01-2015 23:39

    Bizim Anadolu İlim Eğitim Kültür ve Dayanışma Vakfı ile (ESYAV HARİÇ) vb STK’larımızın kuruluş amacı ve hizmet anlayışı bizlerce malumdur ama yinede bu binayı (“Hayırda şer, şerde hayır vardır’da siz bilmezsiniz ALLAH (c.c) Bilir (Bakara 216)”) 2009’dan bu güne kadar getirerek “YATILI KIZ İMAM HATİP LİSESİ OLARAK TAHSİS EDİLMESİNE” vesile olmasından dolayı Bizim Anadolu İlim Eğitim Kültür ve Dayanışma Vakfı yetkililerine teşekkür ederiz. ALLAH (c.c) razı olsun. Bu haber üzerine sayfalarca yazı yazılır ama sonunda bu binanın YATILI KIIZ İHL olması sebebi üzerine sadece dilsiz şeytan olmamak ve “teşbihte hata olmasın ama” kibrit çöpü kadar ağacı gözümüzün önüne dayayıp ORMANLARI kayıp etmemek için! için çok kısa ve özet bir anekdot; Adnan GÜRCAN; KBRT TV’nin ve Bizim Anadolu İlim Eğitim Kültür ve Dayanışma Vakfını kurucusu, Kızılcahamam Belediyesi adına 1994 -2004 döneminde 5 vites ((“Mesela, 940 milyar rayiç bedelli ihaleyi 3 trilyon 800 milyar liraya (“x enaz 10-15 ihale”) almayı becerebilecek kadar iyi (!) bir”)) 2004-2009 döneminde 2 vites harika imar çalışmalarını yapabilen ve belediye ürettiği belediye arsalarının transferlerini yapabilen, binlerce belediye/özel şahıs arsalarına ve hatta “BELEDİYE YÜKSEK OKUL ARSASININ İKİ AYRI KÖŞESİNE” şüyuu ile ortak olabilen, Kızlcahamamın 7 tepesine ve 100-200 yılık aharlarlılara ait Göynük mevkiine sahip olabilen İMAR YAPTIRANLARIN ve İMAR YAPMA ŞİRKETLERİNİN/GURUPLARININ harika şehir plancısıdır. (sonunda o bir iş adamı ! ) Adnan GÜRCAN; Merhum ve Cennet Mekan Muhterem Ahmet ÖZTEKİN (“Kızılcahamam Devlet Hastanesini 45 yıl önce Anahtar teslimi yaparak Sağlık Bakanlığına Hibe eden kişi”) hayratı olarak ailesi ve çocukları (ve inşaat ortakları) tarafından yapılarak……..vakfına HUZUREVİ olarak kullanılmak üzere tahsisi yapılan Kızılcahamam Huzur evi (mevcut) inşaatını, ÖZEL FİZİK TEDAVİ HASTANESİNE çevirebilecek kadar harika bir iş adamıdır. Bina ile ilgili özet bilgiler ise; 1- “2004- 2009 döneminde, 2004 öncesi yapılan ve şaibeleri yakinen bilinen imar çalışmalarının hesaplarının sorulması ve devreden 1,800 trilyona yakın imar çalışma alacağının ödememesi girişimlerimiz üzerine 1.800 trilyon lira Kızılcahamam’da kalsın (!) karşılığı (“gibi”) bu bina yapıldı”. 2- Bu bina “Yatılı Kız Kur’an Kursu hizmet Binası” Olacağı için bina kat sayısı artırılarak ruhsatlandırıldı. 9-10 yıldır (“ve bu sözleşmeye kadar”) ne amaçla (!) kullanılacağına karar verilemedi. SONUÇ OLARAK; Bu tahsisin (“sözleşme profesyonellerce incelenmeli”) 50 yıl sonrası için planlanmış olabilmesinin endişesi ile bu arsadaki Belediye hissesinin bundan sırasında da İMARCI GURUBA KAPTIRILMAMASINI bugünkü Meclis başkanımızdan ve Üyelerimizden, “Dünkü Bugünkü ve Yarınların Kızılcahamamlıların, ve hatta garip guraba ve tüyü bitmemiş yetim Kızılcahamamlılar adına hatırlatır istirham erdim

    0

    0

    • Nuray Alımlı   16-01-2015 14:15

      Zeytin yağ gibi hep yüzeyde kalan insan. 5 yıl sende Adnan Gürcan ve ekibi işle çalışmadın mı?.

      0

      0

    • Veysel BAYRAM   13-01-2015 22:28

      Belli ki senin adın hidayet !. Hidayet kardeş, Ben tatmin olsam ne olur olmasam ne olur? ama, "Belediye Başkanlığı ve Meclis Üyeliği MECBURİ bir görev değildir", Seçim öncesi bir sürü dürüstlük edebiyatı ile isteyerek göreve talip olanların (Belediye Başkanlarının) seçildikten sonra, "Devlet ihale - İmar - İnşaat yasalarındaki yasal boşluklardan yararlanarak" Kızılcahamam Belediyesinin yani dünkü bugünkü ve yarınların Kızılcahamamlılarının mal varlığını evrak üzerindeki kıvrak hareketlerle birilerinin mal varlığına dönüştürme çalışmalarının kamuoyu ile paylaşılması. Kızılcahamam Belediyesi ve siyasetinin ŞEFFAFLAŞMASININ ve RESMİ MAL VARLIĞININ KORUNMASININ EN ETKEN ÇARESİDİR. Ama belli ki senin de adın hidayet.

      0

      0

    • hidayet   13-01-2015 12:41

      yuhhhhhh kardeşim sana da... adam kendini burda tatmin ediyor yaaa... sayın veysel bayram kısa ve az cümle ile ifade et ki birikim li biri olduğun anlaşılsın. ayrıca imarlı gurupla ilgili söylediğine de katılıyorum aynen... sayın belediye başkanı bu sizin için çok kötü bir miras olur... unutma...

      0

      0

  • ali   09-01-2015 22:32

    burada önemli olan ilçemize bir okul daha kazandırmak,bu adnan gürcan meselesi falan değil işleri çarpıtmayın,atık vaziyette olan bir yer milli eğitime verilerek değerlendiriliyor,başkanın en yakın adamları oylamaya gelmedi karşı çıkmışlar ama diğer meclis üyeleri vijdanlarını dinleyerek buna kabul oyu vermişler ve doğrusunu yapmışlar ama gelelimki başkan bunların kıymetini anlamış değil,bu iş olmasaydı bir yerlerde itibarı zedelenecekti.bununda bilinmesi lazım.

  • vatandaşş   09-01-2015 17:06

    sayın adnan gürcan a coşkun başkanın ruhsat vermedıgı fırsat vermediği yerleri siz verirsiniz bakalım siz nereleri satacaksınız

    0

    0

    • Mehmet Ali   09-01-2015 23:13

      Adnan Gürcan'a değil Milli Eğitime Ruhsat verildi. Coşkun Ünal iyi ki ruhsat vermedi. Kızılcahamam'da beş yılda 210 bin m2 arsa sattı. Satılacak yer mi bıraktı,

      0

      0

  • DURMUŞ KARATAŞ   09-01-2015 13:25

    Hayırlı olsun. Emeği geçenlerden Allah razı olsun. Darısı Üniversite açılması için böyle hayırseverlerin desteği ile yapılacak olan üniversite binasına diyelim. Selamlar

  • Karma Eğitime Karşıyım   09-01-2015 10:19

    Allah yapandan da yaptırandan da razı olsun.Kızlarımız için iyi düşünülmüş.İnşallah öğretmen kadrosuda idareciside çok iyi olur.Kolej gibi bir okul olur.Ve Kızılcahamamda ve çevre ilçelerde örnek birokul olur.Kızımı inşallah oraya göndereceğim.

    0

    0

    • Yoruma cevap veren hazımsıza   10-01-2015 08:01

      Google Karma eğitimin zararları diye yazarsan bir sürü bilimsel bilgi çıkar. Ama senin beyninde örtü olduğu için işine geleni anlarsın.Al sana bir link üşenmezsen oku: http://www.nurnet.org/karma-egitimin-zararlaribilimsel-arastirma/

      0

      0

    • YORUMA CEVAP VEREN,TEK HÜCRELİYE   10-01-2015 00:21

      Bir zamanlar demirelin başörtüler arabistana gitsinler dediği gibi, örümcek beyinli yaratık.Çatlayında patlayın.Kızılcahamam maden suyu size sizin gibi hazımsızlara iyi gelir.İçin için.Çatlayında patlayın.Kız imam hatip açılıyor.Liselerdeki ahlaksızlıklar diz boyu.İlkokullarda sorun yok ama. Ortaöğretimde mutlaka karma sistemeden vazgeçilmeli.

      0

      0

    • Karma Eğitime Karşıysanız Eğer   09-01-2015 12:30

      Karma eğitimin ne gibi bir zararını gördünüz acaba ciddi bir şekilde açıklayabilir misiniz ? Açıklayamazsınız çünkü yok. El kadar çocukların başlarını bağlamaya bu kadar meraklı olmayın. Sizin gibi başı sarıklı kesimin yeri İran'dır, Suudi Arabistan'dır; Türkiye değil.

      0

      0

  • adnan bey   09-01-2015 09:19

    25 yıl çabuk geçer adnan bey hayırlı olsun en sonunda coşkun başkandan alamadığın arsayı aldın helal olsun çok marifetlisin

    0

    0

    • serhat   12-01-2015 18:17

      Adnan gürcanın bir arsanın köşesinden küçücük girerek nereleri nasıl aldığını bilmeyen yok kızılcahamamda. neymiş belediyeye kalacakmış, ot kafalı adamların yorumlarıda saman gibi oluyor. ya benim bildiğim Adnan o arsayı size yar edermi:)

      0

      0

    • Coşkun Bey   09-01-2015 23:16

      Burada Belediye'ye ait arsa Adnan Gürcana değil milli eğitim bakanlığına 25 yıllığına tahsis ediliyor. Süre bitiminde yer Adnan Gürcan'ın değil Kızılcahamam Belediyesinin olacak. Coşkun Başkanın Beş yılda iki yüz bin metrekare arsa satarken neredeydin 3 bin metre yerin okul için tahsis edilmesine mi bozuluyor sun

      0

      0

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA