Ana Sayfa  /  Köylerimiz  /  Kırköylüler iftarda bir araya geldiler../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Kırköylüler iftarda bir araya geldiler../..Foto Galeri
  • 14-09-2009
  • 9 yorum
  • 5983 okunma
Kızılcahamam’da iftar yemekleri devam ediyor. Ramazan gelenekleri arasında bulunan toplu iftar yemekleri ilçemizde her ramazan olduğu gibi bu Ramazan ayının don haftasına girdiğimiz şu günlerde artarak devam ediyor

Kızılcahamam’da iftar yemekleri devam ediyor. Ramazan gelenekleri arasında bulunan toplu iftar yemekleri ilçemizde her ramazan olduğu gibi bu Ramazan ayının don haftasına girdiğimiz şu günlerde artarak devam ediyor. Kızılcahamam Kır köy muhtarı Mustafa Kadercan tarafından verilen iftar yemeğinde kır köylüler bir araya geldi. İftara Kızılcahamam Kaymakamı Bilal Çelik, Jandarma Komutanı Erhan Yücel, İlçe tarım müdürü Mehmet Kuzdere, Özel İdare Müdürü Sedat Topsakal, ilçe müftüsü Tahsin Aydın, Yenice mahallesi muhtarı Mustafa Taşkın ve çok sayıda köylü katıldı.

Her Ramazan ayında köylüleri ile iftar dolayısı ile bir araya gelen Köy muhtarı Mustafa Kadercan yemekte yaptığı kısa konuşmada davetine katılan herkese teşekkür etti.

 

 

 

YORUMLAR
  • kırköylü   05-10-2010 20:30

    afiyet olsun...

  • fatih   30-11-2009 11:06

    sevgili arkadaşlar. yakın bir zamnda köyümüzün sitesinde istediğiniz birçok şeyi bulabileceksiniz. kirkoy.com. güzelliklerin ve kırköy sevgisinin artarak paylaşılması ümidiyle.

  • yaşar tokgöz   30-10-2009 17:23

    iyi güzel hoş şeyler oluyor köyümde ama bizlerede haber verilse bu etkinliklerde çok sevineceğim sadece kırköy ve kızılcahamamda köylümüz yok bizim ankarada da varız biz tşkler

  • satı artuç (tokgöz)   21-10-2009 16:18

    sonunda köyüm ile ilgili bir etkinlik gördüm .resimleri bile doğru düzgün yok tu MUHTAR BEY rica etsek daha fazla etkinlik yapın ve bizimde diğer köyşer gibi nette köyümüzün resimlerini görmemizi saglayın tşk

  • Halil GÜMÜŞSOY   12-10-2009 19:10

    Dağılmaya ve yok olmaya yüz tutmuş köylerimizi bu tür kültürel faaliyetlerle ayakta tutmaya çalışan başta Kırköy muhtarı olmak üzere dernek yönetimine saygılarımı sunuyorum.Hısım akrabalarımı gördüm duygulandım mutlu oldum.Birlik ve beraberliğiniz baki olsun.Varlığın sahibi birinizi bin yapsın.Hep beraber gururlanalım.SAYGILARIMLA.

  • fatih   26-09-2009 22:30

    toplum olmanın bilinci hiç şüphesiz ortak değerlerde birleşmektir.aynı sevince sevinip aynı hüzünde göz yaşlarıyla yoğrulduğumuz ölçüde birlikteyiz ve beraberiz demektir.hal böyle olunca ramazanın rahmetiyle cihanı kuşattığı bu demlerde böyle güzel anları müşahade etmek oldukça güzel..bu ifatrı tertip eden aile büyüklerime teşekkür ediyorum .bunun yanında bu yıl aynı şekilde diğer iftar yemeği verenlere de teşekkür ediyor her geçen yıl devamını diliyorum .

  • zeynep   16-09-2009 01:32

    herkesten ALLAH razı olsun köyümüzü unutmayıp hatırladıkları için