Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kaplıca otelin yeni halini merak edenler
  • Facebook da Paylaş
Kaplıca otelin yeni halini merak edenler
  • 01-02-2008
  • 34 yorum
  • 5671 okunma
Kaplıca otel yeni sahipleri ile gülmeye hazırlanıyor.İki haftaya adar başlayacak dadilat ile hızlı bir çalışma başlayacak

Kaplıca otel önümüzdeki hafta içerisinde yeni görünümüne kavuşmak üzere tadilattan geçecek.Başkent aşcılar derneğinden aşcıbaşı Zekeriya Saygın ile Ramazan Levent (levent oğulları giyim ) birlikte aldı.

Otelde yapılacak değişiklikler ile ilgili projeyi hazırlayan otelin yeni sahipleri Belediye başkanlığına proje ile ilgili bilgi verdi. Oteli tamamen yenileyecek olan projede toplantı salonu, yüzme havuzu, restaurant, sağlık havuzu ve banyolar yer alacak.

    İki haftaya kadar inşaata başlanacak olan oteli Mayıs ayında hizmete açmayı hedeflediklerini belirten otel müdürü Ramazan Levent Kızılcahamam’a yakışır bir tesis hedeflediklerini dile getirerek Kaplıca otelde her şeyi düşünerek proje hazırladık, sağlık merkezinden, yüzme havuzuna toplantı salonuna kadar güzel bir tesis olacak dedi.

 

Etiketler : Kaplıca - otelin - yeni halini - merak - edenler -
YORUMLAR
  • osman   11-03-2008 18:46

    Abi oteliniz süper olmuş inşallah daha daha güzelleştirirsiniz.Abi daha güzel olacağını biliorum

  • yusuf CEBECİ   10-02-2008 11:10

    yakışır k.hamama......insallah vatana millete hayırlı uğurlu olur.Ben askerliğimi bitirene kadar bitirin ama 258 gün vaktiniz var.:)SELAMÜN ALEYKÜM

  • VATANDAŞ   08-02-2008 17:06

    KIZILCAHAMAMADA BÖYLE BİR TESİS YAKIŞIRDI ZEKERİYA USTANIN MUHTEŞEM YEMEKLERİYLE AYRI Bİ GÜZELLİK KAZANACAK OLAN TESİS BÜTÜN HALKIMIZ HAYIRLI OLSUN

  • betül   08-02-2008 04:28

    kızılcahamm çok güzel bir yer belki gezeni fazla yotur bi ilçe diye küçük yer diye ama ben bi kızılcahamamlı olarak kısacası mükkemmel diyebilirim asyasıyla hamamıyla her şeyiyle kısacası kzılcahamam çok güzel ve harika bir yer............................

  • kızılcahamamlı   08-02-2008 04:20

    k.hamam aslında çok güzel bir yer ama giden gezen gören yok ziyaretci sayısı az ve son olarak şunu söylemek istiyorum eğer ziyaret için kızılcahamama gelirsenin hamamın yanındaki el örgüleri stan dükkana ve asya tatil merkezine uğramadan gitmeyin...

  • .   06-02-2008 12:40

    VEYSEL ABİ KONUŞMALARINDA SONUNA DEK HAKLI. SİZ BU KONUŞMALARIN HAKLI OLDUGUNU ŞİMDİ DEGİL BİR KAÇ YIL SONRA ANLIYCAKSINIZ....... AMA BİR KAÇ YILA DEK BAZI KİŞİLER KIZILCAHAMAM DAN ÇOKTAN GİTMİŞ OLACAK. SANIRIM ANLADINIZ.... KIZILCAHAMA MA YILLARINI VERMİŞ BİRİSİ KIZILCAHAMAMIN KÖTÜLÜGÜNÜ İSTERMİ HİÇ.VEYSEL BAYRAM DÜN DE BURDAYDI BUGÜNDE BURDA ALLAH İZİN VERİRSE YARINDA BURDA .

  • Ahmet Gök   06-02-2008 01:45

    Ey Veysel Bayram soruyorum sen değilmiydin sırf vekilliği kapmak için Mecliste tutanaklı özür dileyen. Sen hala hangi partinin encümeni olduğunu bilemiyorsun.Hala gözlerin gerçekleri görmüyor.Lütfen kendini bir sorguya çek ve 3-5 kişinin gazıyla değil doğrularla hareket et Belediyemizide bu kadar düşürme ve çek git. Bu oyları sen değil partin aldı orda olmanda herkesin emeği var onurunla çek gitte bu kadar düşme!!!!!

  • P-O-L-A-T   05-02-2008 15:51

    PROJEYİ ÇOK BEĞENDİK.ALLAH KOLAYLIK VERSİN İNŞ GÜZEL BİR TESİS OLUR.SAHİDEN ÇOK SEVİNDİK.KIZILCIHAMA BELEDİYESİNE YAKIŞACAK BİR TESİS OLUR.İNŞ BAŞARILI OLURSUNUZ.BU TESİSİ CANLANDIRAN BELEDİYE BAŞKANINA TEŞEKÜR EDER ŞÜKRANLARIMIZI SUNARIZ.

  • ???   04-02-2008 23:56

    Veysel BAYRAM, internette yaptıgınız yorumlarınızdan siz bir anlam cıkarabiliyormusnuz.Sahsen ben sizin yorumlarınızdan hiç bir sey anlayamadım;Kızılcahamam için yapılan güzel ve iyi işleri kötülemeyi kendinize görev olarakmı görüyorsunuz.??!!!....

  • poblo   04-02-2008 23:40

    SN. VEYSEL BAYRAM COK KONUSUYORSUNUZ AMA BOS OLUYOR KONUSTUKLARINIZ BENCE SİZ DURMADAN KONUSACAGINIZA AZ VE ÖZ KONUSMAYI ÖĞRENİN

  • Kızılcahamamlı   04-02-2008 22:05

    LEVENTOĞULLARI nı bir kaç ay öncesine kadar uzaktan tanıyordum. Onları tanıdıktan sonra inanın çok sevdim. Bir Kızılcahamamlı olarak onları gerçekten çok sevdim. Onları kendi hemşerim gibi görüyorum artık. Her işte oldukları gibi bu işte de başarılı olacaklarına eminim. Allah yardımcıları olsun. Allah utandırmasın. Onların böyle düşündüğünü sanıyorum

  • YANLIZKURT   04-02-2008 19:48

    Kızılcahamam cok kücük bir yer , yeni insalar için uygun alanlar yok .Yeni yapılan kaplıca oteli cok görülmeyecek bir yere yapıldı bence daha güzel bir yer bulunup oraya yapılmalıydı .Veysel BAYRAM cok konusuyorsunuz ama bos konusuyorsunuz az ve öz konusmayı ögrenin LÜTFEN !!!!

  • mesut alşan   04-02-2008 14:48

    leventoğullarına ve diğer ortaklarına başarılar dilerim.projeyi çok beğendim.bir kaç yerde değişiklikler yapılması gerekiyor.leventoğulları adına çok sevindim.hizmetlerinin böyle devam etmesini istiyorum.kızılcıhamamam ve ankaraya hayırlı olsun.sahiden çok güzel bir tesis olacak.buna hepimiz kalpten inanıyoruz.inş bir an önce bitirirsiniz.

  • BEDENSEL ENGELLİLER DERNEĞİ   04-02-2008 12:30

    sevgili arkadaşlar kimse kimseye bu sayfalardan atıfta bulunmasa çok iyi olacak,belki herkesin bildiği bir şeyler olabilir ama lütfen kırıcı olmayalım,yapılan her bir şey muhakkak ilçemiz ve güzel insanlarımız için,tabiiki herkes görevini yapıyor,her şeyi artık fazla dallayıp,budaklamayın,sonuçta bu yapılanlar memleketimize yapılacak hizmetlerdir,insanız hepimizin hatası olabilr ,yaptığı işlerde veya ihalelerde belki bir prosüdür eksikliği de olabilir,bunlar inşallah zaman içerisinde giderilebilir,evet yapılan tenkit ve yorumlar insanların yaptığı eksikliği ve hatayı ortaya koyar ama sonra bunlar giderilir,temennimiz oteli alan kişiler inşallah projelerindeki gibi yaparlar da çok güzel bir görüntü ve işletrme ilçemize kazandırılır,hayırlı olsun,herkese engelsiz,sağlıklı ve dedi kodusuz yarınlar umut ediyoruz.

  • gurbetçi   04-02-2008 11:03

    her işte hayır vardır rabbim yar ve yardımcıları olsun deneyimlerini pratiğe inşallah geçirirler .ama bitince çok muhteşem bir otel olacağından hiç ama hiç şüphem yok .

  • ?   04-02-2008 09:42

    yabanabatlı kardeşm çok fazla boşa konuşuyorsunnnnnnnnn

  • Salım Turan   03-02-2008 22:55

    İŞLERİ NEDEN ZOR MUŞ ARKADAŞLAR,CESARET VERMENİZ GEREKMEZMİ? SİZ HİÇ AZİMLE İŞ......EN DUVAR DELER LAFINI DUYMADINIZMI? KOLAY GELSİN ALLAH UTANDIRMASIN.

  • yorumsuz   03-02-2008 18:36

    Öncelikle hayırlı olmasını dilerim. Devamı olarakta belediyeye de el atarak şu kızılcahamamı turizm şehiri olarak taınatan Sn. Adem ÖZBEK'lerden de başkanlık görevini alarak şu şehri düzgün bir hale getirmenizi, rezil olan yolları yapmanızı rica ederiz. Kızılcahamamda yaşayanlar olarak.

  • fergame   03-02-2008 14:56

    kıymetli dostum leventoğulları ALLAH hayırlı etsin.

  • Veysel Bayram   03-02-2008 11:34

    Öncelikle şunu belirtmekte yarar görüyorum. Yorum yazım Kaplıca otelinin müstecirleri ile ilgili değildir. Kendilerinide tanıman ama Asya Termal gibi mükemmel bir müessesede hizmet veren ve kaplıca otelimiz vasıtası ilede bu mükemmelliği ilçemiz merkezinede taşıyacaklarına inanıyor gerçek manada başarılar diliyorum. Ben ve biz hiçbir dönemde ve dönemizide yapılan güzel ve dürüst çalışmaları asla inkar etmedikve başkanımızında bu türde sayılabilecek çalışmalarından dolayı ilçemiz için bir şans olduğunu her zaman söyledim. Yorumunuza muhatap olduğum açıklamam bir yorumdeğil, verilen yetkilerin gayesi dışına çıkabildiğini, bu sebeple yetki devrinde hassas davranılması gerektiğini, Büyük Kaplıca arazisine yapmayı luzumlu ve gerekli gördüğümüz mükemmel projenin engeli olabileceği görüşümü sizler adına akadaşlarıma anlatıp iknaya çalıştığım belediye meclisi çalışmamdır. Konumumum, görevim ve vabalimin bilinci içerisinde, Küçük kaplıcanan sezonunda bitirilip açılışından sonra büyük kaplıca projesi üretmek üzere kat karşılığı verilmesinde, Zarar edien ootobüs işletmemizin zarar etmeden işletilmesi mantığı ile özelleştirilmesinde, düğün salonu sıkıntısından dolayı terminalin öncelikle yapılması kararlarında daimi encümen olarakda artı desteğim, ama uygulamadaki sapmalarından dolayıda sizler adına tepkim ve müdahalelerimde vardır. Yani konuşmadan evvel görevimi yapmaya çalıştım. Bukararla ilgili oylama eleştirinizede saygı duyurum ama birde "sanayi kavşağındaki 4.kaza" haberinin yorum köşesindeki ve sizlerin lehine olduğuna inandığım onlarca önergemin ret edilme kararlarının oylamaları sonuçlarınıda bilmenizi ve incelemenizi istirham ederim. Yabanabadlı kardeşim, bende 56 yıldır yabanabadda yaşayan samimi bir yabanabadlıyım. Arımızdaki fark şuan itibari ile sizler adına hizmet düşünmek, üretmek sunmak sorumluluk ve vabalini üstlenmiş 12 vekilinizden biriyim. Anlatımda yetersiz olabilirim, ama birşeyleride anlata bildiğimi yorumuzundan anlamış durumdayım. Seninle tanışıp, (sizlerle) istişare edip bilgi vermeyi (bir söylemden ziyade) öncelikle şeffaflaşmanın başlangıcı olması dileği ile görev sayar, onur ve grurur duyarım, Saygılarımla 0555 335 85 12

  • yorumcu   03-02-2008 01:45

    SN veysel bayram öncelikle sizi gizli yapılan meclis toplantısının red oyu verenleri neye dayanarak isimlerini açıklıyosun bence bunlar gizli kalmalı vede öyle olması gerekiyo,sen ve o red oyu verenler neden olumsuz düşünüyosunuz proje ortada sanıyorum sizede detaylarıylada anlatılmıştır ki öyle olmuştur ben şu sonucu çıkarıyorumsiz bu ilçenin iyiliğini istemiyorsunuz bu demek oluyorki biz yapmıyoruz yapamıyoruz kimseyede yaptırmak istemiyoruz ondan sonra da çıkıp yok akp yok şu kardeşim siz ne yaptınız şimdi ve önceleri muhalefet olup eleştiriyorsunuz bence önce iyisini yapmaya çalışın sonra eleştirin gerçi sizinde işiniz bugerçi başka işiniz de vardır WAİLBURG gibi öyle bi anlatıyorsunuzki sözcüsü bir ortağı gibi kardeşim laf deyil icraat yapın icraat inş oteli alanlar üzerine çökmez o bina neyse ALLAH HERKESİN KALBİNE GÖRE VERSİN diyorum oteli alanların allah kolylık versin işleri zor ki zor

  • karadenizli   03-02-2008 00:44

    hayırlı olsun.polat ferhat senide artık gece müdürü olarak otelde görmek isteriz.tam yakışırsın

  • burhan   03-02-2008 00:27

    güzel kızılcahamımıza böyle güzel otel kazandıracakları için değerli abilerime çok teşekkür ederim.onların en güzelini yapacağına yürekden inanıyorum.ayrıca otel müdürü sayın ramazan LEVENT beyede şükranlarımı sunuyorum.ramazan abi oteli yapmadan müdür oldunya helal olsun sana:)))))))) ALLAH yardımcınız olsun.

  • nurettin   02-02-2008 23:50

    hayırlı uğurlu olsun kızılcahamam ve arkadaşlar adına çok sevindim zekeriya ustam ve leventoğullarına başarılar isabet olmuş

  • XXXXXXXX   02-02-2008 21:33

    herkese ve herkesime hayırlı olsun.yanlız bişey söyleyeceğim buradan eğer biraz bilginiz varsa eleştiri kabul edilir herangi bir proje elde olmadan muhalefet olmak kolay.önemli daha akıllı bir çözüm sunmak ve lütfen kaplca otel için emek harcamaya niyetlenen insanlara haksızlık edilmesin. onlar kimdir bilmem ama yakında tanışırız .onlara başarılar dilerim.

  • yabanabatlı   02-02-2008 20:35

    Veysel abi uzun bir yaı yazmışsın.döktürmüşsünde.tam anlamı ile ne demek istediğni sanırım kendinde anlamamış görünüyorsun..yazdıklarınla Reise kötülemeye çalışıyorsun desem anlattılarında önemli reise kötü denebilecek bir hadise yok ortada.Sen Muhalefet üyeleri ile beraber oy kullanmışsın.Ama sen Bu Reisin Kontenjan adayısın.Böyle davranmak sana birşey kazandırmaz.Biraz o beraber oy kullandığın adamları heyacanlandırırr.Ama onlarında hevesi kursağında kalır.Bizi ne Reisler gördük.Elimi pantolan cebine sokup tombala çeken,kendisini ziyarete gelenlerin arkasından kalaylayan.,Adem Beye gelince Adem Bey Belediye imkanlarını eşe,dosta,partiliye,yandaşa,hısma,akrabaya peşkeşmi çekti?bizm bildiğimiz hayır En dürüst Başkan.Hizmetmi etmedi.Bize göre en hizmet eden BaşkanYukarda saydığım gibimi Vatandaşa davranıyor. Partinin Reisimi .Bze göre Halkın Reisi,Herkesin Reisi.ve Adam gibi Adam.Bir vatandaş olarak tavsiyem bu konuları buraya yazmakla sağda solda konuşmakla birşey kazanamazsın.kendini boşun ayorma Otobüs Otobüs deyip duruyorsu. Az kaldı Termina açılınca 10 tane Otobüs firması gelir en iyi hizmeti veriri.anlattıkların bir şey ifade etmiyor sadece kendini üzersin..Bu Rerisin artıları eksilerinden o kadar fazlaki Millet yıkamatyacağını anlamış.Truva Atı Misali devirmeye çalışsssada Adem Bet aday olsun diğer ğartilerin toplmanından çok fazla oy alarak şeçilir.yorma kafanı.

  • ŞİRİNPİKNİK   02-02-2008 20:07

    Epeydir kapalı olan kaplıca otelinin bu kalite sahibi insanlar tarafından kızılcahamam turizmine katkı sağlamak amacı ile işletilmeye çalışılmasından dolayı çok mutlu oldum.Bunun kızılcahamam insanına ve kızılcahamam misafirlerine fayda getireceğine eminim.Ben buradan onlara sonsuz başarılar ve RABBim'in bu insanların kalplerindeki hayırlı niyetlerle onlara sağlık ve başarı getirsin.

  • mEşA   02-02-2008 19:52

    İLK ONCE ÇOK SEVİNDİĞİMİ BELİRTMEK İSTERİM. SON ZAMANLARDA ÜLKE ÇAPINDA YAPILAN ÖZELLEŞTİRMELERİN VATANDAŞA NE KADAR FAYDALI OLDUĞUNU HERKESİN ARTIK İNANMASI GEREKİR. BUNLAR ÜLKE İÇİN FAYDA GETİREN OLGULARDIR.BURADA Kİ GİRİŞİMİN KIZILCAHAMAM İÇİN OLDUĞU GÖZDEN KAÇMAMALIDIR. VE BU BİLİNÇLE KÖSTEK DEĞİL TAM DESTEK OLUNMASI GEREKİR. BURAYI İŞLETECEK ŞAHSİYETLERİN BAŞARILI OLMASINI KAPLICA OTELİNDE 1996 YILINDA ÇALIŞMIŞ BİRİ OLARAK ÇOK İSTERİM. ALLAH YARDIMCILARI OLSUN.

  • Veysel BAYRAM   02-02-2008 14:43

    Kızılcahamam Belediyesi Kaplıca otel İşletmesi, 06.02.2007 tarihinde yapılan meclis toplantısında yapılan müzakereler sonunda, yapılan oylama sonucu (oylama sonucu aynen Mec.Tut.alınmıştır) A.Yavaş-H.Okur-A.Dilek-N.Baloğlu ve V.Bayram'dan oluşan toplam 5 ret oya karşılık 7 oyçokluğu ile/..../kiraya verilmesine karar verildi(kabul edenler başkanın görüşü dışına çıkamayan AK Partili sayın üyeler) Kaplıca otelinin kiralanmasına neden muhalif olduğumu izah ettiğim bir sayfalık yazılı önerim meclis başkanımızın istiği ile tutanaklara yazdıdrılmadı. itiraz ettim, müfettiş istedim, siyaseten engellendi. Bunları burada izah etmek zorolduğundan, tutanaklara yazılmayan görüşümü yorumsuz olarak aynen kumu oyunun bilgi ve takdirlerine saygılarımla sunmak isterim. Sayın Başkan, Saygıdeğer Meclis Üyesi Arkadaşlarım, Meclisimizin görevi sadece başkanın istediği yetkiyi vermek değildir.Belediyemizin işletmelerinin ve şirketlerinin sorumluluğu,denetimleri, her türlü tasarruf hakkı, kira süresi,şekli,ne amaçla kullanılacağı, hangi şartlarda devir edileceği veya sözleşmenin biteceği, bu mecliste kararlaştırılıpbu şartlarda değerlendirilmek amacıyla yetki devri veya yetki verilebilir, Saygıdeğer arkadaşlarım, Meclis süremiz 5 gündür. Yetmezse önemli konular bir sonraki, bir sonraki meclise ertelenebilir. Komisyonlar kurulup daha sağlıklı kararlar üretilebilir.Bütün bunları göz ardı ederde, "Ne yapalım başkan böyle uygun gördü veya uyguladı" mazeretibizleri asla aklamaz. Bu açıklamadan sonra. 1- Küçük kaplıca arsamızın kat karşılığı müteahhide verilmesi, % 50 oranı ile, batı yakası kaplıca, doğu yakası otel yapılmak üzere verdiğimiz yetkinin, uygulama safhası hepimizin gözleri önündedir. Soyunma oda ve kabinleri üstkatlarda olan bay - bayan bölümlerine asansör yapımı, havuzların ortaya alınması vve çocuk havuzu yapım işleri sunulan imkanlara rağmen ortada kalmaktadır. Yine hepimiz pişmanızki burasını kendimizde yapabilirdik. 2- Otobüs işletmemiz gayri resmi olarak kapatılmış, ve yine gayri resmi bir protokol ile özelleştirilmiştir. Gerekçe olarakda firmanın zarar etmesi gösterilmiştir. Otobüs işletmemiz ilgisizlik ve takipsizlikden zarar etmiş olmasına rağmen faturası halkımıza kesilmiştir.Kaplıca otelinin zararındaki zarar mantığıda budur. Bu açıklamalardan sonra, Kaplıca otelinden otoparkın tamamını kaplayacak şekilde, altkatları otopark, üstkatlarında tedavi amaçlı turizime hitap edecek şekilde fizik tedavi hastanesi, - kaplıca, yüzme ve çocukhavuzları - pansiyonculuğu ıslah amaçlı konaklama birimleri - restorant ve kafeteryası - yetişkin ve çocuk parkları - kütüphane, tiyatro, sinema, konferans, soaonu vb. sosyal tesisleri olan, tüp geçit ile ormanla buluşabilen mükemmel bir projenin gerçekleşe bilmesi için, Kaplıca otelinin kiraya verilmemesini, eğer kiraya verilecek ise, soğuksu termal otelinin kiraya verilmesini, bunlara ilaveten, Wailburg'lu kardeşlerimizin girişimi ile Almanya Türk doktorlar birliği, ilçemis belediyesi ile fizik tedavi hastanesi açma beklentisi içindedir. Wailburg'lu kardeşlerimizin Şubat ayı sonuna kadar ilçemize geleceği, belediye ve iş adamları grubumuzunda Mart ayı içerisinde Wailburg'a gidecek olması bu teklifin iyi değerlendirilmesine imkan sağlayacaktır. Almanya'dan doktor, tıbbi cihaz ve Alman sosyal güvenlik kurumlarına tabi hastaların ilcemize gelmesi, ilçemizi sağlık turizimine açacağı gibi, ilçemize olan itibarıda kat, kat artıracağı gerekçe ve gerçeği ile, yetki devrinde daha hassas davranılması ile, gündem maddesinin Nisan ayı meclisine tehir edilmesi hususuna desteklerinizi arz ve talep ederim. 3- Şehit Fatih Duru parkının yap işlet devret usulü ile yaptırılması yetkmisine rağmen, proje 400,000,00 YTL. muhammen bedelle ihale edilmiştir. Sonuçta bir hizmet yapılmıştır. Bunu kimse inkar etmemektedir ama, bir iş verilen yetki dışında yapılışyorsa, yetkiyi veren makamdan, alınacak ikinci bir yetki ile değişe bilir düşüncemi sizlerle paylaşıyor, halkımız adına vekaleten yürüttüğümüz görevimizde hepinize başarılar diliyor, hepinizi saygılarımla selamlıyorum,06,02.2007 İmza Veysel BAYRAM

  • murat tansel   02-02-2008 12:06

    gerçekten çok güzel olmuş başaracaklarınıda tahmin ediyorum başılar dilerim

  • gurbetçi   02-02-2008 11:24

    allah izin verirse kızılcahamama yakışır bir tesis olacağından şüphem yok allah yar ve yardımcımcıları olsun.zaman kısa ve çok çalışıp alnının akıyla bu işi bitermelerini temenni ediyorum.hem yöre için hemde ilçemize gelen misafirler için vazgeçilmez bir tesis olacağından bir an önce sezona yetiştermeleri dileğiyle.

  • kızılcahamam   02-02-2008 02:28

    başkanı gerçekten tebrik ediyorum nerdeyse enkaza geçecek tarihi kaplıca otelimizide çok modern bir hale getireceği için tebrik etmemek elde değil ayrıca böyle bir projeyi faaliyete koyan arkadaşlarada inşallah hayırlısıyla başarılı olmalarını dileriz teşekürler kızılcahamama katığınız bir güzelik abidesi olan yer için arkadaşlar sağolun