Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  İlçe Milli Eğitim Müdürü göreve başladı
  • Facebook da Paylaş
İlçe Milli Eğitim Müdürü göreve başladı
  • 31-07-2007
  • 11 yorum
  • 5492 okunma
Kızılcahamam ilçe Milli Eğitim Müdürlüğünün boşalmasının ardından Kalecik İlçe Milli Eğitim Müdürü Kızılcahamam'a ataması yapıldı.

Kızılcahamam ilçe Milli Eğitim Müdürlüğünün boşalmasının ardından  Kalecik İlçe Milli Eğitim Müdürü Ekrem DEMİRTAŞ Kızılcahamam ilçe milli eğitim müdürü olarak 17.07.2007 tarihinde kendi isteği ile ataması yapılarak göreve başladı.

Kırşehir’in Kaman ilçesinde doğan 29 yıllık eğitim camiasının içerisinde bulunan Ekrem Demirtaş bundan önce 12 yıl Kırşehir’in Kaman ilçesinde Şube müdürü olarak görev yaptı.Daha sonra sırası ile Bala,Kalecik Milli Eğitim Müdürlüğünde bulunduktan sonra İlçemize ataması yapılan Ekrem DEMİRTAŞ evli ve 2 çocuk babası.

 

Yeni İlçe Milli Eğitim Müdürü’müze ilçemizde eğitim alanındaki hedeflerini sorduk Kızılcahamam habere yaptığı açıklamada şunları söyledi. “Kızılcahamam eğitim yönüyle şanslı ve başarılı bir ilçemiz biz de bu başarıyı daha da ileriye taşımak için gayret göstereceğiz eksikliklerimizi tespit edip onları okullar açılmadan gidermek için uğraş veriyoruz”. dedi.

 

Kızılcahamam haber olarak yeni müdürümüze görevinde başarılar diliyoruz
Etiketler : İlçe - Milli - Eğitim - Müdürü - göreve - başladı -
YORUMLAR
  • Frat   22-06-2009 13:10

    2008-2009 Öğretim yılı ortalama yükseltme sınavı 26 hazirandan sonra başlaması gerekirken 22 haziranda 2009 pazartesi günü sorumluluk sınavı ile birlikte yapılmaya başlanmıştır.Malesef birkaç gün daha çalışacağımız derslerimize çalışamadan sınava giriyoruz . Mağdur duruma düşdük.Sizin aracılığınız ile ilgili Milli eğitim Müdürlüğünü ,İlçe millieğitim müdürlüğünü,Kızılcahamam Kaymakamlığının konuya ilgi göstermesini istiyoruz .Yoksa sınavların erkene alınması yüzünden okul hayatımız bitacek

  • ilhami   10-08-2007 13:55

    Sayın müdürüm ,göreviniz hayırlı uğurlu olsun inşallah,çalışmalarınızda başarılarınızı temenni ediyorum.

  • aliizzet   05-08-2007 01:27

    A köroğlu ben sana ne diyem şimdi..? sen aldın sağa sola getirdin işi,hem milliyetcilikten sağcılıktan dem vurursun,hemde" kızılcahamam'a kızılcahamamlı müdür yakışır" diyen bendenizi eleştirirsin.bu nasıl memleket sevdasıdır a köroğlu..? Artık şu birbirimizin paçasından kapmayı bırakalımda birbirimize sahip çıkalım,destekleyelim,yüreklendirelim,omuz verelim...Siyaset sosyolojisine gelince; En küçük birim aile,mahalle, belde,kaza ilçe.......v.s KISACA, ÇEVRESİNE FAYDASI OLMAYANIN MİLLETE HİÇ OLMAZ Ruşenali kardeş. Bide bu arada Sn:Ekrem DEMİRTAŞ bey'in şahsı ile ilgili hiç bir sözüm yoktur.İlçemize hoş geldi sefa geldi.Kendisine elbetteki geleneksel konukseverliğimizi göstereceğiz;bundan hiç kuşkusu olmasın...

  • rusenali   04-08-2007 22:15

    yine sallamışsın beyefendi.akpari vekaleten atamayı çokda severek yapmıyor asalaten atamalarda sayın Cumhurbaşkanımız çok ince eleyip sık dokuyor ak patinin tekliflerini aynı aparmanda apartman kapıcına sordurduğu muhtelif gazetelede yazı.eğer böyle bir durumla karşılaşılmasa vekaleten atama yapılmaz.kaçtame imamlıktan genel müdürl olmuş zat varsa burada yazda bizde öğrenelim hoş sen yine işkembe-i kübradan sallarsın. ama sana kimse kanmaz.şeçim olalı daha 2 hafta oldu yeni hükümet bile kurulmadı.valla ben enstrüman çalmadan anlamam ama siyaset sosyolojisini ,iyi bilirim memleket sevdalısıyım.senin gibi sol amigolar eline düdük alıp memleket elden gidiyor dedi hepsini söyledi ama millet öyle bir milletki kurban oluyum ona.biraz milletin kararına saygılı olun biraz susun hazımlı olun

  • aliizzet   04-08-2007 12:39

    sayın yetkililer,ruşenali bey'e yanıtımı göremedim...samiyetinizi sorgulamalımıyım...?

  • aliizzet   03-08-2007 21:54

    Sayın Ruşenali bey,iltifatınız ve kıymetli bilgileriniz için teşekkür ederim.Ama merak ediyorum,Ak parti atamalarının ne kadarını asaleten yapıyor sizce? Cami imamını bilmem ne bakanlığının genel müdürlüğüne nasıl atandığını biliyormusunuz?Bilmiyorsanız eğer "işkembe-i kübra"dan atmanın güzel bir örneğini vermişsiniz yorumunuzda;yok biliyorda bilmez gibi yapıyorsanız o zaman memleketinizden çok "işkembe"nizi düşünüyorsunuz demektir ki; ben size ne diyeyim...haa unutmadan benim bildiğim Ruşenali (KÖROĞLU) Kılıç kullanmakta pek Mahirdi ama malesef adaşı galiba iyi borazan öttürüyor...!

  • rusenali   02-08-2007 09:59

    Aliizzet efendi Ankara doğumu olan bir öğretmen ankaranın metropel ilçeleri hariç ,diğerl ilçelerine asaleten atanamaz.işkembe-i kübradan konuşma! Vekalet yoluyla yapılan hemşehri atamasınında faydası olacağını zannetmiyorum.senin gibi böyle işkembe-i kübradan yorum yapanlar çok olduğu sürece AKPARTİ daha çok silme götürür hem KIZILCAHAMAMDA HEM TÜRKİYEDE.

  • aliizzet   01-08-2007 14:55

    HELAL OLSUN...KIZILCAHAMAM'DA AK PARTİ SİLME GÖTÜRDÜYA;ÖDÜL OLARAK KIRŞEHİRLİ MÜDÜR ATAMIŞ....BİZİMKİLERİN SUYU ÇIKTIYA...YAKIŞIR,YAKIŞIR..

  • sedat   01-08-2007 11:13

    yeni müdürümüze başarılar diliyorum,hayırlı olsun,yeni eğitim ve öğretim döneminde engelli çocuklarımızı unutmayalım ve onların kullanacağı fiziki alt yapılarıda okullarımızda oluşturalım,eşit haklardan yararlanmalarını sağlayalım.hizmetin en güzel yanı bu tarafta ,saygılarımla.

  • mehmet   31-07-2007 19:52

    inşallah ilçemiz için hayırlı olur...