Hırsızların vazgeçemediği yer Kızılcahamam
Dün gece hırsızlar yine iş başındaydı haftada bir kaç dükkana giren hırsızlar Hakan Kuruyemişi soydu

Kızılcahamam Belediye düğün salonu altında bulunan ve İlçe Emniyet Müdürlüğü yanın başındaki dükkanı soydular.

Hırsızlar kendilerini ıspat edercesine işler yapmaya başladılar cadde üzeri,köşe başı,emniyet yanı,fiilan dinlemeyen hırsızlar girdikleri heryerde istedikleri alıp ortadan kayboluyor.

İşte böyle bir olayda dün gece yaşandı Hakan Kuruyemiş'e gece kapıda bulunan iki kilidi kırıp giren hırsızlar içerisindeki  çekirdek dolu çuvalı dükkanın orta yerine döküp rafta bulunan sıgaraları çuvala koymuşlar kasada bulunan paralarıda alan hırsızlar.Yaklaşık 2000-3000 bin YTL değerinde sıgara ve para ile kayıplara karışmış. 

Son Bir Haftada Kızılcahamam'da yaşanan hırsızlık vakaları

Geçen hafta Telekoma ait Nato binasına enerji bakanlığından çaldıkları kartal marka resmi bir araçla  gelen hırsızlar alarmın çalışması sonucunda aracı bırakıp kaçmışlar.

Aynı hafta Kartal marka bir araç çalındı.Araç Ankara sincan istikametinde bir tarlada çamura batıran  hırsızlar aracı terk etmişler.Araç bir gün sonra  bulundu

Yine aynı hafta içerisinde kargasekmez vericilere girmeye çalışan hırsızlar buradaki alarmın çalışması sonucu isteklerine ulaşamadan kaçtılar.

Son olarak Hakan Kuruyemiş'i soyuldu.

 

  • Facebook da Paylaş
YORUMLAR
  • cin hasan   20-02-2008 23:22

    polisler yatıyomuşdu herhalde demı arkadaşlar her zamankı gıbı

  • KIZILCAHAMAM GENCLIK   08-02-2008 23:54

    bu ne abi yaaa kızılcahamam a giderek bişeyler olmaya başladı...gençlerin gidebilecegi hiç bir yok bi faaliyet yok tabe olur hırsızlık tabe olur uyuşturucu...ne yapıyo belediye ne yapıo emniyet hepsi hikaye!!!utansınlar artıkk başka bişey diyemıorum..bende 21 yaşındayım çalışmıorum gidecek yer bulamıorum ya içki içecem yada soguksuya gidip çamlar altında oturucam bı faaliyet yok ki...sayın belediye başkanı uyuma oku!!

  • çilingirrrrr   01-02-2008 18:49

    Bizim depoya düzenli olarak hırsız girer. hiç aksama olmaz emniyete bildirdik emniyet hırsızlarin kim olduğunu biliyor lakin yaşları ufak olduğundan bir şey yapılamıyormuş. bizde hırsız girmesini artık çok doğal karşılıyoruz.....

  • !!!!!!!!   10-01-2008 21:38

    kızılcahamam emliyetinin hiç bir suçu yok hiç kimse kızılcahamam emliyetine laf söyleyemez hırsızlık olduktan sonra ilk başta hırsızlar kahrolsun ::::...............

  • dede   09-01-2008 14:18

    kızılcahamam emniyetinin dosyalarında bir araştırma byapacak olsak kaç hırsızlık dosyası oldugunu ve bu dosyaların kacda kacı mutllukla sonuşlandı cok merak ediyorum herhalde hiç bir tane hırsız yakalandıgını sanmıyorum bu hırsızlar soyacagı yerden önce emniyeti araştırıyor bana kalırsa polislerin hangi saatde nerde oldugunu biliyorlarmı ne soyacakları yerin konumu hiç önemli degil emniyetin konumu önemli onlar için gibime geliyor

  • HACETTEPELİ   19-05-2007 17:29

    KIZILCAHAMAM YABANCILAŞIYOR KIZILCAHAMAM DA KÜRT NÜFUSUN YÜKSELİŞİNİ ENDİŞE İLE İZLİYORUM . İNŞAATTA ÇALIŞIP PARA YERİNE DAİRE ALIYOR VE AŞİRETLERİNİ DOLDURMAYA BAŞLIYORLAR. BU İLERDE KIZ ALIP VERMEYE KADAR UZANACAK VE KIZILCAHAMAM Bİ KÜRT BELEDİYESİ HAVASI ALACAK ENDİŞESİNİ TAŞIYORUM. HEMŞERİLERİMİZDE SAFİYANE Bİ ŞEKİLDE BU GİDİŞİ KENDİ MENFAATLERİNE OLDUĞU SÜRECE İZLİYORLAR . TEHLİKE KAPIMIZDA; MEZARLIĞIMIZ AKŞAM SAAT 8 DEN SONRA BALİ , ŞARAPÇI YATAĞI OLMUŞ . BUNU KIZILCAHAMAM'IN ÖZ EVLADI YAPARMI ATASINA SAYGISIZLIKTA BULUNURMU ? BEN KIZILCAHAMAM GELİNCE YABANCI Bİ YERE GELMİŞİM GİBİ OLUYORUM SADECE KÖYÜM VE KABRİSTANDAKİ ÖLMÜŞLERİM TANIDIK GELİYO GERİSİNDE Bİ GARİPLİK HİSSDİYORUM KAZANDA 1500 KÜRT AİLE VAR BU 6000 KİŞİ DEMEK ( TABİ Kİ 4 LE ÇARPARSAK AMA BU EN İİ HAL OLSUN DİYE YAPTIM) KIZILCAHAMAMDA NE KADAR VAR BİLMİYORUM AMA SANIRIM Bİ BUKADAR DA BİZDE VARDIR.ÇÜNKÜ Bİ ARA HADEP TEŞKİLŞATI KURULACAK DİYE Bİ DEDİKODU DUYMUŞTUM. İNŞALLAH KORKUM SADECE KENDİ KENDİME KURDUĞUM Bİ KURUNTUDUR DİYORUM AMA GİDİŞAT HİÇ ÖÖLE DEMİYO NE DEMEK EMNİYET YANINDA SOYGUN EMNİYET MÜDÜRÜ İSTİFA ETMİYOMU YADA ÇILDIRMIYOMU ANLAYAMADIMKİ TÜM KIZILCAHAMAM TOPRAKLARI VE HEMŞERİLERİM ALLAHA EMANET OLUN.

  • AAAAAAAAAA   26-04-2007 17:38

    BU NE YA KIZILCAHAMAM ESKİSİ GİBİ DEİL ARTIK DIŞARI ÇIKMAK İSTEMİYORUZ HIRSIZLIK OLAYALARINDAN ARTIK KIZILCAHAMAM'I BIRAKIP GİTMEK İSTİYORUM EMNİYETİMİZ 0 A DÜSTÜ YETER ARTIK..HIRSIZLIK BİTSİN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • mustafa   26-04-2007 17:33

    HIRSIZLARIN KOLUNU KESMEK PEYGAMBER EFENDİMİZ BİLE HIRSIZLIGA BÖYLE ÖNLEM OLUYORSA KIZILCAHAMAM BELEDİYESİDE ÖNLEM OLABİLİR.MESELA ARABİSTANDA UYGULANAN KANUN BUDUR .BEN HADİSİ ŞERİFTE OKUMUŞTUM "PEYGAMBER EFENDİMİZ HIRSIZLIK YAPAN BENİM KIZIM BİLE OLSA HİÇ ACIMADAN KOLUNU KESERİM"

  • alihan   21-04-2007 13:29

    Arkadaşlar Ankaranın başka ilçelerinide böyle olaylar oluyor ama bir şekilde müdahale ediliyor. Ama son bir kaç ay boyunca hırsızların mekanı haline gelmiş durumda görülüyor. İlçemiz Ankaranın bütün ilçelerinden temiz ve ferah diye söz ediyoruz ama bakıyorumki Kızılcahamam ilçesindede küresel değişim ve yozlaşma hatsafaya ulaşmış şekilde büyüklerimize sesleniyorum İlçemize bir an önce sahip çıkmalarını istiyoruz. Hepimiz insanı görevimizi yapmamızlazım yoksa ilçemiz başkaların ellerine geçer.

  • nadir sarıtaş   19-04-2007 16:27

    bu ilçede emniyet var mı? son hırsızlık olayından sonra k.hamamda emniyetin olmadığı bir kez daha görülmüştür. çünkü soyulan yer emniyetin 20 mt ilerisinde:)

  • ayhan ayvalıoğlu   19-04-2007 09:31

    kardeşim yetkililer nerede , uyuyorlarmı.yanı başınızda dükkanlar soyuluyor,araçlar gasp ediliyor,kimsenin sesi çıkmıyor.bir tane kızılcahamam var.onu da kaybetmeyelim.artık kızılcahamam da akşamları gezilmez olmuş.şarhoşu iti çakalı sokakları mesken tutmuş.böyle olmammalı.yetkilileri göreve çağırıyorum.lütfen bu güzel kızılcahamam mımızı bunlara bırakmayalım.

  • mahmut312   17-04-2007 17:05

    emniyet nerde uyuyormu,bence uyuyor kızılcahamamda hırsızlık fuhuş okullarda haplar satıldığı söyleniyor neden emniyet bu konulara el atmıyor,okul önlerinde neden denetim yapılmıyor illa bir vatandaşın canınınmı yanması lazım okul önlerinde sadece okul çıkışlarında değil,yemek dönüşlerinde neden emniyet bulunmuyor, şehir içlerinde özellikle dışardan gelenler ralli yapar gibi araç kullanıyorlar, emniyet gücü yetene dokunuyor,gücünün yetmediğine dokunamıyor

  • ömer   15-04-2007 03:42

    bu ne abi yaaa kızılcahamam a giderek bişeyler olmaya başladı...gençlerin gidebilecegi hiç bir yok bi faaliyet yok tabe olur hırsızlık tabe olur uyuşturucu...ne yapıyo belediye ne yapıo emniyet hepsi hikaye!!!utansınlar artıkk başka bişey diyemıorum..bende 21 yaşındayım çalışmıorum gidecek yer bulamıorum ya içki içecem yada soguksuya gidip çamlar altında oturucam bı faaliyet yok ki...sayın belediye başkanı uyuma oku!!

  • roberto   13-04-2007 22:49

    içinizdekilerini eritmeden baş edemezsiniz,her türlü işin içinde olan gençlerinizi kontrol altında tutmalısınız...sadece kabadayılar ordusu var kasabanızda yani cahiller ordusu kısacası,kötülük saçanlara dur demelisiniz.

  • merdin   13-04-2007 13:35

    bizim köyümüzde Güvem köylerinden biri rahmetlik dedem de derdi kızılcahamam çok değişecek. Sadun kardeş sana katılmamak doğru değil. Lütfen Kızılcahamama sahip çıkalım.

  • ali   12-04-2007 17:14

    emniyet ne yapıyor bilmiyorum kızılcahamamda arabalarına ceza yazmakla meşgul heralde

  • sadun   12-04-2007 16:19

    zaman gelecek gızılcamam gızılcamamlıktan çıkacak. çoğu kişleri tanıyamaz hale geldik. eskiden içki satılmayan yerlerde içki satılır hale geldi. hursuzluk da olur, her poğh olur. anasını satiim. gızılcamamlılar biribirimize dutgun olalım.

  • bahri gök   12-04-2007 12:05

    Millet uyanalım. TOPLUMSAL DÜŞÜNCE BOZULDU BU HALE GELDİK. BİZ DÜŞÜNCEMİZDE YAPTIKLARIMIZIN SONUCUNU YAŞAMAKTAYIZ. ŞÜKÜRSÜZLÜK, HAKSIZ YAPILAN UYGULAMALAR, KOLAY KAZANMA İSTEKLERİ, HAKKINA RAZI OLMAMA , vb düşünceler in sonucu bizlere bunu getirdi.Şimdi ağlama hayıflanma zamanı değil ; KENDİMİZİ DÜZELTME ZAMANI... BİZ NERDE HATA YAPTIK DİYE BAŞIMIZI ELLERİMİZİN ARASINA KOYARAK BU AŞAMADA BİZ NE YAPABİLİRİZ DİYE DÜŞÜNME ZAMANI DİYE DÜŞÜNÜYORÜZ.

  • vatandaş   11-04-2007 21:58

    Önceki yoruma katılıyorum. Haydi gelin bu konuda bir kamu oyu oluşturmaya çalışalım. Soru işaretleri ??????????? Acaba'lar ???????? Zaaf'lar ???????

  • esnaf   11-04-2007 15:56