Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Herkes konuştu o sustu şimdi o konuşuyor
  • Facebook da Paylaş
Herkes konuştu o sustu şimdi o konuşuyor
  • 09-05-2013
  • 50 yorum
  • 5966 okunma
Her kes onun hakkında konuştu, eleştirdi,2004-2009 tarihleri arasında Kızılcahamam Belediye Başkanlığı yaptı.2009 yılında Belediye'yi kaybetti aradan geçen zaman içerisinde hiç konuşmayan Eski Belediye Başkanı Adem Özbekler Kızılcahamamhabere bu sürec ile ilgili aklınıza gelen her konu hakkında açıklamalarda bulunudu. Adem Özbekler'in yapmış olduğu açıklamarın ilk bölümünü yayınlıyoruz.

Her kes onun hakkında konuştu, eleştirdi,2004-2009 tarihleri arasında Kızılcahamam Belediye Başkanlığı yaptı.2009 yılında Belediye'yi kaybetti aradan geçen zaman içerisinde hiç konuşmayan Eski Belediye Başkanı  Adem Özbekler Kızılcahamamhabere bu sürec ile ilgili aklınıza gelen her konu hakkında açıklamalarda bulunudu. Adem Özbekler'in yapmış olduğu açıklamarın ilk bölümünü yayınlıyoruz.Yarın Veysel Bayram, Doğalgaz  

Muhterem Hemşerilerim…

Öncelikle hepinizi sevgi, saygı ve muhabbetle selamlıyorum. Bugüne kadar çeşitli televizyon, gazete ve internet sitelerinde 2004-2009 Kızılcahamam belediye başkanlığı döneminde yaptığım icraatlarla ilgili olarak çeşitli haber ve yorumlar yayınlanmıştır. Bazı kardeşlerimizin bilgi eksikliği, siyasi düşünce, kişisel kaygıları nedeniyle konulara tam olarak aşina olmadıkları anlaşılmaktadır.

Bu nedenlerle hemen hemen her konuda siz sayın hemşerilerimi doğru bilgilendirmek hakkımızda iyi ve kötü niyetli olarak yapılan tenkitlere cevap vermek, iyi niyetli insanların boşu boşuna günaha girmelerini önlemek amacıyla bu açıklamayı yapmaya kendimi mecbur hissettim. İnancımız gereği kimseye önyargıyla yaklaşmadım bu yüzden yapacağım açıklamalar tamamen objektif, hiçbir kaygı ve ikbal düşünülmeden aktarılacaktır. Bundan emin olmanız temennisi ile hepinize en içten selamlarımı sunuyorum.

Sayın hemşerilerim yaşlılarımız ve orta yaşlılarımızın çoğu beni tanımasına karşın gençlerin ekseriyeti tanımadıklarını düşündüğümden önce kendimden bahsetmek istiyorum.

1956 yılında Ankara’da doğmuşum. Annem Güvem nahiyesi, Babam Yanıközbekler köyünden olduğundan nüfus kâğıdımda doğum yerim Yanıközbekler olarak geçmektedir. İlkokulu İskitler Yeni Turan ilkokulunda, ortaokulu Evliya Çelebi Ortaokulunda, liseyi Aydınlık evler Lisesinde bitirdim. 1979 yılında Sosyal Hizmetler Akademisinden Sosyal Hizmet Uzmanı olarak mezun oldum. İlk görev yerim Konya Devlet Hastanesi daha sonra Kreş ve Gündüz Bakımevi müdürlüğü, Huzurevi müdürlüğü, Çocuk yuvası müdür yardımcılığı ve İl Sosyal Hizmetler Müdür vekilliğinde bulundum. 2003 yılında ilçemiz esnaflarından Sayın Hamit AVCI Konya’ya ziyaretime geldi. Kendisi o dönem Ak Parti Kızılcahamam Yönetim Kurulu Üyesiydi. Belediye başkanlığı için ilk davet ondan geldi. Daha sonra ilçe zamanın İlçe Başkanı Sayın Mehmet BÜTÜN konuyla ilgili düşüncemi sorduğunda olabileceğini söyledim. 2003 yılı sonunda resmi görevimden istifa ederek belediye başkanı aday adayı olarak müracaatta bulundum. Benimle beraber 9 aday adayı çeşitli aşamalardan geçerek sonunda benim adaylığım kesinleşti. Partililerimizin desteği ve hemşerilerimizin teveccühüyle %49.6 oy oranıyla belediye başkanı seçildim.

 Konya’da yapmış olduğum hizmetler aday olmamda ve seçilmemde referans olmuştur. Bu hizmetlerden biri Youtube 0-6 yaş bölüm 1 ve 2 olarak izlenebilir. Ayrıca internet arama motorundan ‘Yavuz DONAT Adem ÖZBEKLER’ başlığı ile hakkımda Yavuz DONAT Bey’in Sabah Gazetesinde yazdığı makalede benimle ilgili fikir sahibi olmanızda yardımcı olacaktır. Öncelikle dönemde yapılan icraatları sıralamak ve daha sonra bazı konularda detaylı açıklamalar yapmak istiyorum.

YAPILAN İCRAATLAR:

İÇME SUYU ŞEBESİ VE SU DEPOLARI

KANALİZASYON HATTI

TAŞ DUVARLAR

AŞEVİ

TERMİNAL

DÜĞÜN SALONU

WEILBURG PARKI

KADİR BEY PARKI

SARITEPE PARKI

ASKERLİK ŞUBESİ PARKI

ŞEHİT FATİH DURU PARKI

KAPLICA ŞELALESİ

ORTAREFUJ

KÜÇÜKHAMAM

PARKLARA SPOR ALETLERİ

45 METRELİK TÜRK BAYRAĞI DİREĞİ

ANA CADDELERDEKİ TÜM KALDIRIMLAR

MOBESE KAMERALARI

PAZAR YERİ ÜSTÜNÜN KAPATILMASI

SANAYİ PARKI

ŞEHİR İÇİ ÇEŞMELER

KEMALPAŞA PARKI

HASTANEYE ASANSÖR

KEMALPAŞA MAHALLESİ MEZARLIK YOLU

KARAAKBABA HEYKELİ

YEREL ÜRÜNLER TEŞHİR VE SATIŞ YERİ

PANSİYONLAR İÇİN TURİZM BÜROSU

İLÇELERDEKİ TÜM CAMİİLERİN BAHÇE DÜZENLEMESİ

ŞEHRİN HER YERİNE OTURMA GRUPLARI

HUZUREVİ

TOKİ

27 METRELİK İTFAİYE ARACI

YOL SÜPÜRME ARACI

İŞ MAKİNASI ( KEPÇE)

SİLİNDİR

MAKAM ARACI

2 HİZMET ARACI

1 PİCK-UP

1 CENAZE ARABASI

1 MİNÜBÜS

2 ÇÖP KAMYONU

1 İTFAİYE ARACI

ASKİDEN 3 ADET PİCK-UP

VİDANJÖR KAMYONU

KAZALARDA KULLANILMAK ÜZERE KESİCİ AYIRICI ALET

İTFAİYEYE (GAZ MASKESİ, OKSİJEN TÜPÜ, JENARATÖR, YANMAZ ELBİSE)

SES DÜZENİ

TELSİZLER

ALO 153 ŞİKAYET HATTI

WEB SİTESİ

DİJİTAL SU SAYACI OKUMA ALETLERİ

4 ADET SICAK SU KUYUSU AÇILMASI

TANITIM POSTERLERİ

JEOTERMAL YENİ EŞANJÖR ALIMI

1500 METRELİK SICAK SU KUYUSU REVİZYONU

YENİ SICAK SU HATLARININ ÇEKİLMESİ

KOMPRASÖR

ÇÖP KONTEYNRLARI

REKLAM PANOLARI

SPOR, SOSYAL VE KÜLTÜREL FAALİYETLER:

Güreş takımını güçlendirerek güreşi teşvik ettik.

Eşi askere gidenlere aylık bağladık.

Tüm ilk ve ortaöğretim öğrencilerimize karne hediyesi dağıttık.

Üniversite giriş sınavı birincilerine dizüstü bilgisayar hediye ettik.

8 mart kadınlar günü nedeniyle isteyen tüm bayan kardeşlerimizi Konya ve İstanbul’a geziye götürdük.

Öğretmenler günü, engelliler, hemşireler günü, polisler günü vb. özel günlerini çeşitli etkinliklerle kutladık.

BELMEK kurslarıyla genç kızlarımıza el becerileri kazandırdık.

Uçurtma şenliklerinde katılan tüm çocuklarımıza uçurtma dağıttık.

Sünnet şölenleri düzenledik.

Yemek yarışmaları düzenleyerek hanımlarımızın marifetlerini ortaya çıkarttık.

Çeşitli tiyatro, konferans, söyleşi gibi etkinlikler gerçekleştirdik.

Rıza DOĞAN güreş turnuvalarını geleneksel hale getirdik.

Tatillerde futbol okulu açarak genç yeteneklere imkân sağladık.

Her yıl süregelen festivalleri devam ettirdik.

TRT ile işbirliği yaparak 2 kez sayısal gece programlarının ilçemizde gerçekleştirip Kızılcahamam’ı Türkiye ve Dünyaya tanıttık.

Ödüllü TRT belgeseli “DEV KANATLAR”ınçekiminde lojistik destek sağladık.

İlk sene hariç yağlı güreş müsabakalarına ev sahipliği yaptık.

DÖNEMİMİZDE DEVLET, KURUM VE KİŞİLERİN İLÇEMİZE YAPTIĞI HİZMETLER:

HALK EĞİTİM MERKEZİ BİNASI

ADLİYE BİNASI VE HAKİMEVİ

ÖZEL İDARE TESİSLERİ TAMAMEN YENİLENDİ

TURİZM MESLEK LİSESİ (SALİH BEZCİ)

BAŞAK OTEL

DEVA OTEL

MALTEPE DERSANESİ

SANAYİ KAVŞAĞI VE KÖPRÜNÜN GENİŞLETİLMESİ

ÇELTİKCİ KAVŞAĞININ GENİŞLETİLMESİ

HASTANE FİZİK TEDAVİ BÖLÜMÜ

KIZILCAHAMAM LİSESİ

YABANAAT CAMİİNİN AÇILMASI

DOĞALGAZ

ENERJİ NAKİL HATLARININ YER ALTIN ALINMASI

SOĞUK SU MİLLİ PARKININ GÜVENLİK VE TEMİZLİĞİNİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNCE SAĞLANMASI.

TOKİ:

             Hükümetimizin önemli ve başarılı projelerinden biri olan toplu konut konusunda Toki yetkileri ile irtibata geçerek ilçemizde yoksul ailelere yönelik bir projenin ön talep toplama yöntemiyle gerçekleştirmek için belediye mülkiyetinde bulunan şuandaki toki binalarının bulunduğu yerde 70 dönüm arazimizi toplu konut idaresine teklif ettik. Tapuda 70 bin metrekare olan arazimizin 50 bin metrekaresi orman sınırları içerisinde kaldığından geri kalan 20 bin metrekarelik alana 298 konut ve 1 camii projesini uygulamaya koyduk. Elhamdülillah zamanında bitirilerek hak sahipleri evlerine kavuştular.

          Taksitlerin miktarı, ödeme planı ve aidatlar tamamen toki tarafından tespit edilmiş olup, belediyemizin herhangi bir müdahalesi olmamıştır. Verilen arsa karşılığı belediyeye ait 4 dükkân ile 600 bin TL civarında alınan paradır. Bu miktar toplam maliyet içinde %3 bile değildir. Belediyemiz sosyal sorumluluk bilinciyle hemşerilerimize büyük bir imkan sağlanmıştır.  Cenab-ı Allah güle güle oturmalarını nasip etsin…

HUZUREVİ:

 Hayırsever hemşerimiz rahmetli Ahmet ÖZTEKİN in eşi tarafından temeli atılan daha sonra MURADİYE VAKFI’na devredilen Huzurevi inşaatı göreve başladığımızda durmuş vaziyetteydi. Şehir Planlamacısı Adnan GÜRCAN’ın başını çektiği bir grup tarafından Fizik Tedavi Hastanesi yapılmak amacıyla aynı gruba devretmek istiyorlardı. Fakat merhum Ahmet ÖZTEKİN in oğlu Ömer ÖZTEKİN tarafından bu girişime itiraz edildiğini bana ilettiklerinde Vakfedilen bir yerin amacı dışında kullanılması inancımız gereği uygun olmadığından bu girişimi engelledik. Muradiye Vakfı yöneticilerinin ikna ederek önce Belediyeye daha sonra şahsi gayretlerimizle Sosyal Hizmetler Genel Müdürlüğüne devrini sağladık. Belediye olarak binanın eksikliklerinin giderilmesi, ihata duvarının çevrilmesi ve çevre düzenlemesini gerçekleştirdik. Zamanımızda idareci ve personel atamasını yaptırarak resmen açılmasını sağladık. Böylece yıllarca gündeme getirilen Huzurevi meselesi de halledilmiş oldu.

Etiketler : Herkes - konuştu - o - sustu - şimdi - o - konuşuyor -
YORUMLAR
  • Şükrü MERT   14-09-2013 21:05

    Veysel Bayrama i yapptığım hakaret içermeyen yorumumu yayınlamanızı istirham eder.başarılar dilerim

  • Şükrü MERT   14-09-2013 15:49

    güzel söylüyorsun her şeyide sen de anlama zafiyeti var.adamlar diyor ki kendine küfür edenleri niye ödüllendirmiş?omlara niye çalışmış?hiç mi onurunu düşünmemiş Ademe bu kadar kiniye?Kini olanın Dini olmaz.Müslüman kin yakışmaz.Coşkunu affediyorsun.o sana hakaret ediyor.ona kin duymuyor üstüne üstlük birda kazanmasına yardımcı oluyorsun.Adem Aözbekler Hırsızmı,arsızmı ne bu kadar kin duyıuyorsun.Coşkun Ünala atan olunca hemen devreye girip sözü ademe özbeklere dayıyorsun.ne anlamaz adamsın yaw.kafan mı basmıyor yanlışsınnnnnnnnnnnn bu konuda.... sen artık kabak tadı verdin kesinlikle coşkunla senin anlaşman var.yine ona ç.alışacaksın hadi söyle ona oy vermeyeceğim diye desene milleti keriz zannnetme.herkes herkesi bilir

  • Veysel BAYRAM   13-09-2013 23:40

    Hitabınız Ali’ye olsa da hakaretleriniz bana ve aileme bu gerekçe ile Senin/sizin korumak istediği kişi kıl çadırın yapılmasına göz kırptı/göz yumdu görevini ihmal etti. Kötüye kukandı Evet yine senin ifadenle Kıl Çadırın yapımına karşı çıktım engelledim. Engellerken şahsımdan sonra aile fertlerime ankesörlerden telefon edilerek BİR TÜRK’E BİR MÜSLÜMANA ASLA YAKIŞMAYAN kötü sözlerle küfürlerle hakaretlere uğradım. Ama emanete ihanetlik etmedim. Görevimi yaptım. Görevimi ihmal etmedim. Görevimi kötüye kullanmadım ve kıl çadırı engelledim. Elhamdülillah. (onların ve senin ve senin gibilerin kötü sözleri sahibine aittir) Adam gibi Adam Aziz ve Muhterem RTE’ rağmen neden şimdiki belediye başkanını desteklediğimi ve neden kazanması için çalıştığımı ve neden aile bireylerimle hakaretlere uğradığımı bugünde dâhil defalarca ve bu haberden sonra yayınlanan ve manşet haberler üstünde hala duran “” Eski Belediye Başkanı açıklıyor”” haberinin yorumlar bölümünde daha detay açıkladım. Her iki haberde de adım geçtiği için SÖZ HAKKI İÇİN müracaat ettim SÖZ HAKKI VERİLİRSE DAHA GENİŞTE AÇIKLARIM. AÇIKLAMALARIMA YALAN İFTİRA DİYEMEDİKLERİ İÇİN sakalımla – yaşımla ve kıl çadır hakaretlerini gündeme taşıyarak beni susturmak isteyen zavallılar sizlerinde aileme aile fertlerime hakaret/küfür edecek kadar edep dışıma çıkanlardan ne farkınız var?. Yine en yumuşak ifade ile Anlayana sivrisinek saz ve ne anlatırsan anlat bütün anlattıkların karşındakinin anlayacağı/anlamak istediği kadardır””diyorum ve 5 YIL KIZILCAHAMAMA ve AK PARTİMİZE bir katkısı olmayan eski belediye başkanının aday adaylığı veya adaylığı söz konusu olduğu sürece de sizlerin hakaretlerine (kötü söz sahibine ait) rağmen YILMADAN DURMADAN YAZACAĞIM İşaallah. Korkmuştur, bir menfaati olmuştur, âdem Özbeklerin kazanması için onursuz davranış içine girmiştir. Diyorsun; BU mu ADAMLIK BUMU ONUR’LULUK. Bu İFTİRALARIN-ifadelerin için seni Allah(c.c)’ha ve Mahşerin İlahi divanına havale ediyorum. Çünkü benim oğlum 2004’dede asgari ücretle bulaşıkçı idi bugünde asgari ücretle halen bulaşıkçı. Senin ONUR’LULUK anlayışın Adam gibi Adam Aziz ve Muhterem RTE, AK PARTİ ve Üçlüolamanın desteği ile seçim kazanıp 5 yıl AK PARTİ gölgesinde başkanlık yapıp 5 YIL KIZILCAHAMAMA ve AK PARTİMİZE bir katkısı olmadığı için 2009 seçimlerinde 5 yıl önce seçim kazandığı rakibi karşısında seçim kazanamayan pasif/menfi çalışmayı desteklemekse, Adam gibi Adam Aziz ve Muhterem RTE, AK PARTİ ve Üçlüolamanın desteği ile seçim kazanıp 5 yıl AK PARTİ gölgesinde başkanlık yapıp 5 YIL KIZILCAHAMAMA ve AK PARTİMİZE bir katkısı olmayan irini, ikinci dönemi şımarıklığı ile dahada verimsiz bir çalışma yapacağını bildiğim inandığım birini Kızılcahamam’dan ve AK PARTİMİZDAN uzak tutma kervanına katılmaksa onursuzlun Senin Onurun senin (aynen “Kâfurun” süresininde emir olunduğu gibi) benim onurum benim olsun.

  • Mustafa Mert   13-09-2013 21:01

    Gereksiz yere teşkilatı ve ilçemizi rezil ediyorsunuz tartışmayı yüzyüze yapamayan bu seçilmeyen,aday olmayan hariçden gazel calanları gercekten kınıyorum, Beyhan bey gibi bir delikanlı toplar oda bu güzellik ve anlayışı görüp aday olurmu bilmem ??yoksa kızılcahamam yine böyle kücük hesaplarda devam eder.

  • Tarafsız gözle   12-09-2013 06:30

    Veysel adam gibi adam olmayı aşağıda ki yorumlarda ve halk arasında söylentilere göre 2004 seçimlerinden sonra KIL ÇADIRA karşı çıkınca kendinine ve aile efradına küfüreden ,hakaret ve tehdit eden kimselere kin duymayı bırak onları ödülendirirmesi, oy vermekle kalmayıp çalışması onların kazanmasına yardımcı olması ne anlama gelir. Korkmuştur,bir menfaati olmuştur,adem özbeklerin kazanması için onursusz davranış içine girmiştir.BU mu ADAMLIK sevsinler seni..

  • M.Celik _Esnaf düşüncesi   11-09-2013 21:25

    İşte degerli hemşerilerim,yeni vizyon,kalite,teçrübe.kariyer,mütevazilik,belediyecilik,dürüslük çatışmadan,kırkınlıktan uzak ,partiler üstü saygınlık,=Beyhan SARI .biz boşamı diyoruz yeter artık ,diye takdir kamu oyunun geçmişte kıran, kırılan,aday olamasada partiyi yıpratanlar hep bu isimler buları bizi hepimizi sayın SARI kucaklar. BU KARKAŞA BİTER DUYUN SİYASİLER BU SESLERİ.....................................

  • ALİ   11-09-2013 08:31

    Mehmet ali bey sen sanırım karıştırıyorsun halkın arasına nifak sokan veysel bayram degil Adem beydir.Veysel bayramın adam gibi adam olduğunu herkes bilir.Sen bence biraz araştır.

  • Veysel BAYRAM   11-09-2013 00:42

    En tehlikeli nifak alâmetlerini Rasulullah (A.S.) Efendimiz açıklıyor: “Dört huy var ki, onlar kimde bulunursa o tam bir münafık olur. Bu huylardan birisi kendisinde bulunan kimse ise, o huyu terk edene kadar münafıklıktan bir huy taşımış olur. Bu huylar şunlardır: Konuştuğu zaman yalan söyler. Söz verdiği zaman sözünü tutmaz. Kendisine bir şey emanet edilince ona hıyanet eder. Birisi ile çekişmeye girince hak yer, haddini aşar.” (Buharî, Müslim, Ebu Davud, Tirmizî) —Açıklamalarımda YALAN-iftira VARSA --- Meclis Üyesi olduğum zaman Halkımıza PARTİME VERDİĞİM SÖZÜ tutmadı isem (bende yan gelir yatar 5 yıl çay içer zamanı israf edebilirdim) --- Halkımızın PARTİMİN EMANETİNE HIYANETLİK ettiysem.((bende suya sabuna dokunmaz şeklen itibarlı kişi görünürdüm ama (Allah(c.c)korusun) Allah(c.c) nezdinde emanete hıyanet eden kişi olurdum)) ---- Açıklamalarımda yalan söyleyerek HAK YEDİM yalan söyleyerek HADDİMİ AŞTI İSEM, açıklamalarımı dedikodu şeklinde 3–5 kişi arasında sürdürüyor isem iftiralarınıza/(sakalımla İslamı alet ettiğiniz) Hakaretlerinize layık olabilirim ve açıklamalarımda yalan/iftira olsa bir iki üç açıklama sonra mecburen susardım. AÇIKLAMALARIMDA BUNLARDAN ESER YOK. OLMADIĞINI BİLDİĞİNBİLDİĞİNİZ İÇİN EMAETE HIYANETLİK ETMEDİĞİMİ BİLDİĞİNİZ İÇİN ANCAK ve ANCAK sakalımla-yaşımla- küfür edenle- bugünde nifak’çılıkla güya beni yıldırmak kamuoyunu bilgilendirmekten vaz geçirmek isteyen kişi/kişiler ya adam gibi çıkın hayır şu açıklaman yalan/iftira deyiniz ki, alnınızda öpeyim ---Ya sen/siz 16 bin Kızılcahamamlının hakkı yerine bir ferdi korumak içiz benimle Kızılcahamamlı kardeşlerim arasına NİFAK somaya çalışan – sakalımla – yaşımla beni yıldırmaya susturmaya çalışan kişi/kişiler sen/siz gerçek nifakı gerçek münafığı bilirmisin. Seni/sizi Allah (c.c)’a ve mahşere havale ettim. Yinede Allah (c.c) yardımcınız olsun.

  • Mehmet Ali   10-09-2013 16:40

    Halkın arasına nifak sokan bu şahıs hakkında adli tahkikat yaptırılması için gerekli merciilere başvurulmalıdır. Bu adam siyaset yapmıyor bu adam halk olarak halkın arasına nifak sokup onu bunu birbirine düşürüyor. Kahve önlerinde sağı solu şunun bunun kızı şunun bunun oğlu şöyle olmuş diyen bu tür insanlardan farkı ise internet kullanarak ve kızılcahamam haberi kullanarak daha geniş halk kitlelerine hitap ediyor. Adem özbeklere kurban ol sen. Seni bu kadar kızdırmış ya zamanında helal olsun sayın başkana. Bu ilçenin başına ne geldi ise senin gibi insanların yüzünden geldi.

  • VaHiT   10-09-2013 15:30

    okuyun yorumları Allah için. Hiç kimse diyebiliyormu hırsızlık yaptı, çaldı. hayır diyemiyor. bir veysel bayram konuşuyor oda demekki kuyruk acıs var. Ben adem başkan sizi Allah için sevdim. Halada değer veriyorum. Adam gibi bir adamdın. Allah din kitap derken samimiydin. ve bugünde samimisin. saygılar benden size olsun

  • mehmet emin   10-09-2013 00:15

    Adem Özbekler bu ilçeye 5 yıl belediye başkanlığı yaptı, en temiz ve hesabı yapılabilen bir başkanlık süreci yaşadı, günahı ve sevabıyla bu sürenin sonunda kendi basit hataları ve teşkilatın satması belediye başkanlığını kaybettirdi. İnsanlar eleştiriyor neymiş Toki 250 taksit diye halka arz edildi.İnsanlar çoluk çocuğunun rızkından o paraları ödüyor diye, tabiki çoluğunun çocuğunun rızkından kesip ödeyecek herkesin ödediği gibi, ev sahibi olacaksa bunu yapacak, belediye başkanı oradaki 20 bin metrekare belediye arsasını 280 konut sahibine hibe mi etseydi, milleti anlayamıyorum, başkan doğrusunu yapmış belediyeyi zarar ettirmeden neyse 17 bin kişinin hakkını gözeterek TOKİYE satmış, oradaki insanlar da ev bark sahibi olmuş,aradan 6 yıl geçti beğenmeyen evinden hoşnut olmayan varsa ücreti fazla geliyorsa satsın ama satan yok bir kaç kişi biraz eleştiriken dürüst eleştirelim, eğrileri doğruları karıştırmadan eleştirin sen Adem Özbekleri eleştireceğine bu döneme bak ve hesap et kim milletin çoluğunun çocuğunun rızkından biriktirip verdiği vergiler alınan kiralar belediyenin gelirleri nereye gitmiş onlara bak Adem Özbekler 600 bin TL yi belediyenin kasasına almış %3 derken bahsettiğin fazla ücret taksit ödüyorlar dediğin rakama olan etkisinden bahsetmiş sen bu dönemi hesap edebiliyor musun eğerki edersen buraya yaz bizde görelim

  • komşu sanatkar   09-09-2013 22:55

    İstediğin adamı başbakan aday yaptımı yaptı ilçe çaşkanı başbakanı kan yerine ademi aday yaptımı yaptı. şimdi aynı ilçe başkanı ilçe başkanımı başkanı. bama bi bunu izah ette bende senin adayı desteklein.

  • Serdengeçti    09-09-2013 22:51

    5 Yıl Belediye Başkanlığı 25-30 yıl sosyal hizmet uzmanlığı yapmış birinin Yapmakla öğündüğü 80 kadar dokümanın içerisinde öğünmeye değer İÇME SUYU ŞEBESİ VE SU DEPOLARI KANALİZASYON HATTI AŞEVİ MOBESE KAMERALARI HUZUREVİ TOKİ olmak üzere 6 doküman bulurken gülmeye değer 75 doküman buldum. PAZAR YERİ ÜSTÜNÜN KAPATILMASI KARAAKBABA HEYKELİ ŞEHRİN HER YERİNE OTURMA GRUPLARI SES DÜZENİ TELSİZLER ALO 153 WEB SİTESİ DİJİTAI SU SAYAÇ OKUYUCU ALETLERİ BAŞAK OTEL DEVA OTEL MALTEPE DERSHANESİ YABANABAT CAMİSİNİN AÇILMASI saçmalıklarını görünce kahkahadan kırıldım Sen çok yaşa Eski olmayı hak etmiş eski başkan

  • Ahmet   09-09-2013 22:47

    Adem bey yaptığı icraatları ne güzel anlatmış sıra bizde ; - Seçime 1 ay kala yolları oy toplamak için kazıp gittin - Dev kanatlar programı yıllardır çekılıyordu zaten - Hamamı yaptım diyosan biz hamam felan göremedik suankı hıç hamam değil o zaman - Trafiği tek yöne çevırmeyı sen attın ortaya Coşkun Başkan yapınca suz oldu - Huzur evi demişsin senın zamanında harabeydi - Otel yazmışsın ikiside ne otelı olduğu belli - Yabanabad camisi demişsin sen değil hayırsever vatandaşlar yaptı - Futbol okulu demişssin ben 29 yaşındayım ben bıle gıttıysem futbol okuluna sen hesap et - Tiyatro şenlik organızasyonlar yıllardır kazamızda mevcuttu -Sanayi kavsagı demıssın ama sanayı vatandaşının yolu bıle yoktu adamlar çamurun içinde araç tamir ediyordu -Hastaneye fizik tedavı bolumu Türkiye geneli nerde eksık ıse oraya atandı -Dogalgaz demişsin senın zamanında göremedik -Soğuksu Büyükşehir belediyesının daha düne kadar yolu yoktu milli parklara bağlı olduğu için mecbur bakacak k.hamam belediyesine bağlı değil- - Enerji hatlarının yer altına alındığı bellı bı yağmur gök gürlemesı kesılmeler cok oldu -Sünnet şölenlerı yıllardır var ben bile şölende oldum hesap et -Jeotermale mecbur alacaksın o aparatı millete suyu nasıl vereceksın -Yıllardır güreş takımıza destek verıldı zaten bılakıs Coşkun Baskan zamanında -Üniversite öğrencılerıne laptop hedıye etmıssın kendı cebındenmı ettın senın benım vergımle -Eşi askere gıdenler aylık almak ıcın perısan oldu Coskun başkan sayesınde duzenlı alıjndı komur yardımını bıle adamı olanlara dağıtıldı -Tanıtım posterlerını zamanında hız hatırlamıyoruz şuankı beledıyede hatırlıyoruz. Sen bunlara hızmet diyorsan çoğu mecburi yapılması gerekenler Coskun Başkanın hıc hızmetı yok o zaman ? Bırakın bu işleri destan yazmış bırde ya. Kaç senedir aklınız nerdeydı secımmı yaklaştı ?

  • aras   09-09-2013 15:21

    250 lira taksitle diye halka arz ettiğiniz toki evlerindeki vatandaşın vebalinin üzerinizde olduğunu çok iyi bilin yeter... insanlarımızın çoğu çocuğunun rızkndan o paraları ödemeye çalışıyor.ayrca kendi ağzınızdan Verilen arsa karşılığı belediyeye ait 4 dükkân ile 600 bin TL civarında alınan paradır. Bu miktar toplam maliyet içinde %3 bile değildir.. derken belediyecilikten anlamadığınıza yada % 30 aldık ama %3 belediyeye kaldı demek istediniz

  • esnaf   08-09-2013 20:10

    bencede Muhittin güney başkana destek vermesi lazım

  • cafooo   08-09-2013 02:13

    Adem başkan fazla calısmadı ama adam kımsenın hakkını yemedı esnafını kolladı. Ama coşkun be yapıyor esnafı kurutuyo yok şuruya bı sey lazım yok spor yok ıftar yemege yok bılırsın ne ama bu sene oy yok Coşkuna No coşkun

  • Veysel BAYRAM   07-09-2013 20:32

    SAYIN Başkanın II. açıklaması ve şahsımla ilgili açıklaması geldiğine göre bizde konuya Bu açıklamada açıklanan TOKİ ve HUZUR evi ve buna bağlı olarak bir özel hastane gerçeğinin bilinmeyen bazı konularını özet olarak konuların gerçek yüzüne girelim ve köy dönüşü sayın editörle görüşüp söz hakkımızı kullanalım kamuoyu ve AK PARTİLİ yetkilileri dorularla bilgilendirelim işaallah. 1- Sayın başkanın en iyi hizmetlerinden biri TOKİ ama SAYIN BAŞKANINDA AÇIKLAMASINDA İFADE ETTİĞİ GİBİ “Tapuda 70 bin metrekare olan arazimizin 50 bin metrekaresi orman sınırları içerisinde kaldığından geri kalan 20 bin metrekarelik alana 298 konut ve 1 camii projesini uygulamaya koyduk” açıklamasından hareketle ve 4 dükkân 600,000.00 TL para işine girmeden, iktidarda AK PARTİ HÜKÜMETİ Kızılcahamam belediyesi AK PARTİLİ (ÜÇLÜ OLMA GÜCÜ elinde) elinde böylesine bir siyasi imkânı olan bir belediye TOKİYİ kaç m2 alana yaptırmalıydı? F,5 – F,6 – F,7 – F,8 bloklar neden diğer emsalleri gibi yan taraflarına doğru kaydırılarak değilde çok az bir kaydırma ile tarak dişi gibi arka arkaya dizildi.? Bu bloklarında diğerleri gibi olması için ve yapamayınca mevcut hali ile yapabilmek için yüklenici firma ne kadar çaba gösterdi? Sayın başkan ne kadar ilgilendi? = F,1,2,3,4 bloklarla aynı aidatı ödeyen F-5,6,7,8 bloklarda daire sahibi 128 ailenin vebalini kim verecek?. 3+1 dairelerden geçtik, TOKİ’ DE ortakesime hitap eden 2+1 daire-(ler) neden İST/Küçükçekmece’de vb. aynı proje ile yapılmış daireden daha pahalı? Sorularını sayın başkan kendisine sordumu acaba? 2- Sayın başkanın yaptığı en iyi ama en iyi işlerinden birisi HUZUR EVİNİN SAYIN BAŞKANINDA AÇIKLAMASINDA İFADE ETTİĞİ GİBİ “ Şehir Planlamacısı Adnan GÜRCAN’IN başını çektiği bir grup”tan KURTARILMASI, huzur evi binasının kısmi onarım ve tadilatını yaparak binayı hazır hale getirmesidir. Bu arada Sayın başkanın heyecandan unuttuğu huzur evinin kurtarılması kadar önemli beklide daha önemli bir gerçeğide buradan kendisine hatırlatmakta ve kamuoyunu bir kez daha bilgilendirmekte kamu yararı olduğu inancı ile; SAYIN BAŞKANINDA AÇIKLAMASINDA İFADE ETTİĞİ GİBİ “ Şehir Planlamacısı Adnan GÜRCAN’IN başını çektiği bir grup” un elinde ANKARA/HASKÖYDE Kızılcahamam belediyesi’ninde ortağı olduğu (bu ortaklık sadece ve sadece Kızılcahamam .Belediyesi ismini kullanmak için) ve tabelasının üst kısmında ve kurumun tüm belgelerinde karınca yazısı ile yan yazılmış ”özel” ve çok daha büyük puntolarla yazılmış KIZILCAHAMAM BELEDİYESİ G.L..Y fizik tedavi HASTANESİ YAZAN BİR HASTANELERİ vardı. Eğer 2004 SEÇİMLERİNDE AK PARTİ VE SAYIN BAŞKAN Belediye Başkanlığını kazanmasa idi VE SAYIN BAŞKANIN ÖENERİSİ VE ÖZEL ÇABASI OLMASA İDİ çok büyük ama çok büyük ihtimal ile söz konusu huzur evimizde bu ÖZEL HASTANENİN dolayısı ile SAYIN BAŞKANINDA AÇIKLAMASINDA İFADE ETTİĞİ GİBİ “ Şehir Planlamacısı Adnan GÜRCAN’IN başını çektiği bir grup””un şubesi olacaktı. Sayın başkan bu hastane ile Kızılcahamam Belediyesinin ilişiğini keserek T.C.devletine ve HUZUR EVİMİZİ bu gruptan kurtararak Kızılcahamam’a ve Kızılcahamam belediyesine büyük bir iyilik yapmıştır. Diğer açıklamalarını da ilgili açıklamaları yorum köşesinde ve I. – II. basın açıklamamız altında açıklarız işaallah.

  • sezar   07-09-2013 17:51

    bundan 10 yıl önce bu memlekette bazlama ekmeğini herkes evinde yapar konu komşuya dağıtırdı. Adem bey geldi Gülsüm ana ilk defa girişimci oldu ardından Ayşe bacı çıktı ve Belediye Başkanı bizzat destekverdi , ankaraya gideceği zaman bazlama götürdü ilçeye gelen misafirlere bazlama ikram etti. bu gün bakıyorumda ilçemizde küçük esnafta BAZLAMA SEKTÖRÜ oluşmuş durumda. kimse inkar etmesin nankörlüğe gerek yok. böyle bi sektör varsa bunda Adem Başkanın rolü çok büyüktür. ALLAH RAZI OLSUN.

  • sabri sarıoğlu   07-09-2013 13:55

    vayy bee adem başkana bak 'her yıl süregelen festivalleri devam ettirmiş' bu da yetmezmiş gibi öğretmenler gününü polisler gününü falanda kutlamış. helal olsun ne büyük hizmet

  • Serafettin Bakırcı   07-09-2013 13:18

    ev hanımımısın yoksa başka bir hanımmı amma yaptığın yorum ev hanımı değilde sokak hanımıı tarzını andırıyor Hanım Abla.Sayet gerçek ev hanımı olsa idin adem bey den önce evlerin 5. katına su çıkmayıp bulaşık makina ve çamasır makinaları çaleşamazken.70 kilometre isale hattını yenileyip 10.000 tonluk su deposu kapasitesi ile billur gibi su içiren Başkanı tebrik etmen lazımdı.sen bence Coşkuna direklere taktığı çeşitli renklerde yanıp sönen ışıklara teşekkür et.

  • Vatandaş   07-09-2013 13:01

    Sende birazcık onur olsa telefon açıp sana ve aile efradına küfür edene çalışmayı bırak oy vermemen gerekirken, şapur şupur yarabbi şükür demen normalmi?Başka söze gerek yok

  • Ahmet ŞAHİN   07-09-2013 12:15

    Ali Ün beye canı gönülden katılıyorum.Tesbitlerinden dolayı kendisini kutluyorum.Yüzde yüz doğru ve isabetli bir görüş.

  • vatandaş   07-09-2013 09:47

    sayın adem özbeklerin sayesinde tertemiz su içiyoruz sağlıklı bir şekilde 50 yıllık küflü boruları değiştirdi yetmezmi kanlüzyonu değiştirdi kendisinden allah razı olsun.işçilerimiz gece 12 den sonra gidip maaşlarını gününde alıyordu yetmezmi.

  • ali   07-09-2013 09:44

    nedenmi cüneyt ördeklerinle otobüslerin parası babanın malı gibi harcadın sana kim helal edeceek bunu düşündünmü hiçççç

  • kızılcahamlı   07-09-2013 08:19

    sayın başkan peki kücük hamama kaç para harcadınız belediyenin parasından bide bunu acıklayın coşkun başkan geldikten sonra tekrar oteli verdiginiz kişilere yeniden yaptırdı bilginiz varmı

  • ev hanımı   07-09-2013 00:22

    yaptıklarınız olağan üstü şeyler gibi sıralamışsınız bunlar belediyenin yapması gereken işler, milletin vergisiyle yapılıyor.hayırdır adaylık var gibi.insanlar akıllandı artık doğru düzgün işler yapılmazsa oy da vermez selamda

  • inadına    06-09-2013 23:56

    adem özbekler sen başladın sayın coşkun ünal tamamladı sen neyin kafasını yaşiyon 5sene oldu herkes hakkında herseyi söyledi sesin cıkmadıda seçimlere 8ay kala ortaya cıktın

  • ALİ ÜN   06-09-2013 23:42

    Bu kadar hizmet yaptım diyorsun o zaman neden tekrar seçilmedin, Ayrıca, geçen dönem ki AKP İLÇE BŞK. ve BLD.BŞK. ADAY ADAYLARI senin lehine çekildi niye mi ! Muhittin GÜNEY ile kazanacağımıza Adem ÖZBEKLER ile kaybedelim diye sen de bu oyuna geldin. Sayın Başkan , AYDIN PETROL de akıl alacağına , ilçe merkezine gelip, genciyle, delisiyle, sarhoşuyla, esnafıyla, vs....... ilgilense idin Dün de , Bugün de, Yarın da BLD.BŞK. sendin. Unutma kimse seni hizmetlerinde anmaz çünkü o hizmetler asli görevler, önemli olan gönülleri inşa etmek.

  • Has Kızılcahamamlı   06-09-2013 23:29

    Sayın Adem Bey.. Hakim evi sizin zamanınızda acıldı. doğrumu ? cevabınız evet olacak. peki kızılcahamam dan kaç kişi orada işe başladı neden başka memleketin insanı orada müdür oldu. ?? hakim evinde o zamanlar calışanlar yüksel maaş ile işe başlamış cogu kızılcahamam lı olmayıp ankaraya özel aracları ile getirip götürülüyordu. ?? neden hizmet ettiginiz memleket için gelen bakanlara kızılcahamam da yapılan bir hakim evinin çalışanınında dişarıdan olamaz bu olursa hesap sorarlar demediniz. ???? bana bu küçük konunun cevabını gectim tanımını yapın ben de sizi haklı buluyum....

  • Veysel BAYRAM   06-09-2013 23:23

    Geçde olsa, kamuoyunun bilgilenmesini sağlayacak, yazılar altı istişareler (yorumlar) ilede Kızılcahamam siyasetinin şeffaflaşmasına katkı sağlayacak çok güzel bir yazı dizisi hayırlı olur işaallah. Başlangıçta şahsımla ilgili giriş bölümü olması hesabiyle söz hakkımında olacağına olan inancım ve beklentim ile bugünden konuşmamın erken olacağını biliyorum. Bugünkü açıklamada detay olarak yer alan TOKİ ve HUZUR EVİ açılımını yarın, diğer gelişmeleride sırası ile ve tamamını söz hakkımızda kamuoyu ile paylaşmak dilek ve temennisi ile saygılar sunarım.

  • faZlI   06-09-2013 21:35

    adem baba allah razı olsun sana konya bel:başkanlığı yAkışır sakın k:hamam a felan yarsıma bu halk kör değil kardEşim eğEr coşkunun yarısı kadar çalışsaydın bu belediyeyi mhp rüyasında dA göremezdi yiğidi vur hakkını yeme coşkun başkan öyle veya böyle çalışıyor mücadele veriyor helal olsun ben akp Liyim ama maledef belediyede oyum çalışana

  • -----   06-09-2013 20:57

    Bir gun bende konusacam yeterki karsimda durcak kadar cesaretli ol kizilcahamamamin gozdesi????

  • d.ali1966   06-09-2013 20:52

    yaşara bin basar coşkuna siz düşünün

  • hakan er   06-09-2013 16:20

    hizmet kim yaptıysa hakkını teslim etmek lazım adem bey sağ olsun eyvallah yolu başka yerlerde açık olsun. benim derdim başka, salın köyü ilçede 2. köy büyüklük bakımından ak partiyede en çok oy atan köylerden biri ama köyde kanalizasyon yok, sulama suyu sıkıntılı, kullanma suyu öyle ha keza nüfus çok bayramda seyranda cenazede çok rezillikte çekilmiştir haa bunu buraya neden yazdın diyeceksin geçen günlerde coşkun ünal köye geldi dertleri dinledi sulama için artezyen kazdırmak isterseniz teknik ekip benden maddi olarak bunu belediye çekemez para sizden dedi köylüden para çıkmadı kuyuyu kazamadık çöp içinde başkan söz verdi çöpler k.hamamda olan kovalardan koncak toplanacak her hafta belediye alcak.bu kadar hizmet gönüllüsü ve fedakar! akparti yöneticileri bu sorunların hepsinide bin defa dernek başkanlarımızdan muhtardan dinledi neden bi yardım etmiyorlar sefa yıldırım okuyosa cevap yazsın yoksa belediye ak partiye haram zıkkım olsun bizim derdimizi merkeze,vekilimize,il özel idaresine iletemeyen yönetime yazıklar olsun.köye seçimden seçime oy için gelen adamlara yazıklar olsun eşşek arısı istila etti köyü çöp götürüyodu bu sene bu hizmetleri ilçe belediyesi görevi olmadığı halde yapıyorda sen iktidarsın dimi senin görevin bunlar iyide nerdesin ???

  • Salih Demir   06-09-2013 14:51

    Çok şey yapmışsınız başkanım birazını geri alın.

  • cüneyt ünal   06-09-2013 14:06

    sayın başkan beni neden otobüs söförlügünden aldında çöpe belediyenin öününü süpürmeye verdin neden benim ekmeğimle oynadın kimin aklıyla yaptın şunu unutma sana hakkımı helal etmiyorum saygılar

  • davut   06-09-2013 13:41

    Gitsin hepsi gitsin

  • yaşard   06-09-2013 13:18

    başkanım kaç işç aldınydın bilen varmı

  • yolcu   06-09-2013 12:43

    akp li değilim ama bu adamın doğru adam olduğuna inanıyorum.Yanlışları, eksikleri vardır elbet ama özü sözü doğru diye düşünüyorum. Göze görünen şeyler yapmadı ve altyapıyla uğraştı, adam kayırmadı kendi cebini de doldurmadı.

  • mehmet   06-09-2013 12:14

    madem bu kadar hizmet edildi yapıldı bu zamana kadar konuşmayan belediye başkanı neden seçimler yaklaşırken konuşmaya açıklama yapmaya gerersinim duydu ve bu güzelim diyara toki yapılana kadar neden bir üniversitesinin yüksekokulu yapılmadı?

  • Hasan BAHTİYAROĞLU   06-09-2013 11:17

    Yapmış olduğunuz hizmetlerden ötürü size teşekkür ederiz. Bu eserlerinizden dolayıdır ki 2009 yılında tekrar aday gösterildiniz ve halkın tekrar karşısına çıktınız. Ama Kızılcahammlılar size yapılan hizmetlerinizden dolayı teşekkür etti . Bu nedenledir ki 2. kez seçimde tekrar size görev vermedi. Kızılcahamlılar gerçekten artık yeni bir yüz yeni bir başkan ve yeni bir vizyon arıyor. Ben sizin artık yeniden Belediye Başkanlığı için aday adaylığı gibi bir düşüncenin içine girmenizi istemiyorum. Çünkü artık tadı kaçar

  • Has Ankaralı   06-09-2013 11:14

    Bütün bu hizmetleri yapmışsın, yaptırmışsın. Allah razı olsun. Allah; bu güzel hizmetler gibi daha nice hizmet yapmak niyetinde olanların yolunu açık eylesin.

  • ahmett   06-09-2013 10:05

    adem baskan durüst ve yandasalrı olmdıgı ıcın beldıyeyı yeseydı seclırdı ve adem baskan yaptıkları göze görülmdı adem baskan yaptı sımdı baskanda yaptı gösteriyor kendını esnflrdan rsvt toplma ceza kesme başka bısy yaptıklrı yok şuan beldymz sadece ceza kesmyı esnflr para teklf vermsse ceza

  • Normal Seriden Vatandaş   06-09-2013 09:46

    Sayın Başkan, Geçmişte bulunduğunuz o görev yan gelip yatma yeri değil, mutlaka oraya gelen bir şeyler yapmak zorunda. Kimse sizi yaptıklarınızdan değil, yapmadıklarınızdan sorguladı / sorguluyor. Dolayısıyla ikinci dönem seçim kaybetmiş olma nedenleriniz de yapmadııklarınızdır. Nedir bunlar? 1.Vatandaşın kişisel taleplerinin bir kısmı resmi olarak belediyecilik kapsamı içerisinde değil, ama fiili ve geleneksel anlayışta böyle değil. Malesef siz bunu anlayamadınız. İş için kapınıza gelenlerin taleplerine ilgisiz kaldınız. 2.Vatandaşın yararının bir noktada kamu yararı olduğunu anlayamadınız. Dolayısıyla vatkandaşı üzdünüz. (Yolların b.ozuk halde uzun süre bırakılması) 3.Dost - düşman farkındalığına bir türlü varamadınız. Size seçim kaybettirmeye çalışanların mekanlarını ikinci adres edindiniz. Ayrıca toplumda en antipatik görülen bir takım şahıslarla da beraber görünmekten çekinmediniz. 4.Encümen kadronuzun seçiminde hiç mi hiç isabetli olamadınız. 5.Parti Teşkilatını daha liyakatli bir yapıya kavuşturmayı hiç düşünmediniz. 6.Memur mesaisine uygun bir çalışma tarzı sergilediniz. 7.Taşımacılıkta halkın değil, esnafın yararını gözeterek rekabeti ortadan kaldırdınız. 8.Küçük Hamam inşatında belediyeye değil, sermayedara yarar sağlattınız. 9.İstişare etmediniz. 10.Dürüstlüğünüze diyecek yok. Ama her şey dürüstlük değildir. Bundan sonra; Kamuoyuna geçmişten ders aldığınız imajını verebilmeniz halinde AKP'nin en favori adayı olabilirsiniz.

  • Kızılcahamamlı   06-09-2013 09:19

    Her şey iyi güzel ama bence Adem beyin başkan olmasını engelleyen yapmadığı hizmet yol çalışması bizim insanımız nankördür en son yapılan ve görünen hizmeti bilir ben biliyorum Adem bey yol çalışmasını alt yapı bitince yapacaktı ama yollarda hep kstebek yuvası gibiydi yapmadı insanlarda buna kızdı pazar günü seçim vardı cuma günü özen sitesinin en üst yoluna kumlama yaptılar bu olacak işmi benim duyduğum sayın başbakanımız bizzat demiş ana caddeye astfalt gönderelimde astfalltla diye ama Adem bey sonra yaparız demiş iyi niyetli ama oda bir yere kadar insanlar sabırsızdır.

  • Davut   06-09-2013 09:00

    Başkanım hakimevi önündeki parkın açıklamasını da yaparmısınız? Kimse cevap yazmadı.Siz o dönem belediye başkanıydınız. O arsa hangi yarar ile adliyeye peşkeş çekildi?

  • sayın başkan   06-09-2013 08:23

    bu kadar hizmeti siz mi yaptınız. şimdiki başkan ne yaptı bir de o açıklasa. hem siz hem de şimdiki başkan, döneminizdeki gelir ve gider ile borç tutarını bir açıklasanız malumunuz harcanan para milletin parası. mukayese imkanımız olurdu. hatta döşediğiniz taşın metre kare fiyatını bilmiyor musunuz. 28 tl midir. personel azalttığınız için sevindiğiniz söyleniyor bu konudaki fikriniz nedir. siz hayırseverlere hayır yapmak için fırsat vermediniz mi. anlaşılan yaptıklarınız değer görmemiş. necip ilçe halkımızın çok hoşuna giden yemekler, toplu geziler ve umre ziyaretleri sizin hiç mi aklınıza gelmedi. açıklarsanız memnun olurum saygılarımla.

  • Genç   06-09-2013 02:54

    Belediye hep alt icraatlara çalışmış hiçbir şeyi görememişim. MHP ise hep süs, boya işleri yaptı. Özbekler beyi Eleştirenleri kınıyorum!

  • Deli yürek    06-09-2013 02:12

    Ufak ufak ayda civcivler yesin saydıkların çekirdek kabuğunu doldurmaz yarısından fazlası yeni yapıldı asansör, huzurevi, düğün salonları , doğalgaz bunları sizmi yaptınız güldürme Adem bey

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın