Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Hasan Doğan Cumhurbaşkanı Özel Kalem Müdürü Oldu
  • Facebook da Paylaş
Hasan Doğan Cumhurbaşkanı Özel Kalem Müdürü Oldu
  • 01-09-2014
  • 10 yorum
  • 7865 okunma
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Köşk’e çıkışıyla birlikte hem Başbakanlık hem de Cumhurbaşkanlığı kadrosu yeniden şekilleniyor. Erdoğan, A Takımı’ndaki önemli isimleri Köşk’e taşıyor.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Köşk’e çıkışıyla birlikte hem Başbakanlık hem de Cumhurbaşkanlığı kadrosu yeniden şekilleniyor. Erdoğan, A Takımı’ndaki önemli isimleri Köşk’e taşıyor.

Hasan DOĞAN Büyükelçi Oldu  

Bu isimlerin başında 7 yıldır en yakınında olan Başbakan Özel Kalem Müdürü hemşehrimiz Hasan doğan geliyor.Çankaya köşküne büyükelçi olarak çıkan Doğan, Köşk’te de Erdoğan’ın en yakın çalışma arkadaşı olarak Cumhurbaşkanlığı Özel kalem Müdürü görevini yürütecek.

Doğan’ın yerine Başbakanlığa gelecek isim de belli oldu. Ahmet Davutoğlu’nun Özel Kalem Müdürü Seyit Ahmet Işkın oldu. Erdoğan, Başbakanlık Müsteşarı Fahri Kasırga’yı da beraberinde Köşk’e götürüyor. Kasırga, Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreteri olarak görev yapacak.

Etiketler : Hasan - Doğan - Cumhurbaşkanı - Özel - Kalem - Müdürü - Oldu -
eta saat
eşya depolama
YORUMLAR
  • halis şamdanlı   07-10-2014 22:03

    Sayın cumhurbaşkanımın dikkatine efendim benim sorunumu dinlerseniz sükranlarımı sunarım kocaeli gebzede ikamet etmekdeyim tahminen 7,5 yıldır oğlum özel ğüvenlik mahkemesi tarafından tutuklanıp içerde yatmakta durumumuzun olmadığından avukat tutamadık eğer niye yatmakta diye sorarsanız polis olduğunu bilmeden ğecersin ğeçemessin diye yol için tartışarak oğlumu darp etmisler ve kafasını kırmışlar buda buna karsılık vermişoğlumu başka yerlerden hiç tanımadığı insanlarla örğüte ve çeteye takarak 30 yıl ceza verdiler ğötürdüğümüz şahitler dinlenmeden olmayan suçlar hakkında yarğılandı temize verdik sonuç alamadık cezaevinde yatan maksut şamdanlı ben annesi kızyeter şamdanlı olarak siz büyüğüme bunu yazmak zorunda kaldım çünkü yılarca size ğönül vermiş bir üyeniz olarak başka çare bulamadım derdime care olacak sizlersiniz saygılarımla sayın cumhurbaşkanıma tel 05437709547 05322770961

  • hasan   08-09-2014 09:16

    editör başlıkta çamlıdere yazıyor adam kızılcahamamlıymış bence haberin düzeltilmesi lazım. nERDE çAMLIDERE iBARESİ gEÇİYOR ???

    0

    0

    • gönül yıldırım   27-11-2015 12:54

      bu bencede önemlii. hep bir kızılcahamamlıyız deniyor. tamam aynı toprak ama farklı ilçeler.

      0

      0

  • haksever   04-09-2014 12:00

    Mevkiler ve makamlar gelip geçicidir.Buralarda görev yapanlar bilirki.Yapılan göreve aslında Allah rızası ve devletini milletin bekası içindir.Buraya kadar tamam.Burada bir parantez açalım.gelinen mevki ve makamlarda eğer yaptırım gücü ve etkisi bulunuyorsa, hak ve adaleti gözetmek şartıyla, kendi yakının,hemşerin ve tanıdıkların için çaba ve gayret sarfetmek, çalışmak ta gerçek milliyetçiliktir.Buralara gelip te buralardan gittikten sonra bunun ne anlama geldiği anlaşılabilir.Ama iş işten geçmiştir.Bu nedenle ticarette siyasette ve memuriyette Allah bir makam lütfetmişse bu sadece kendimiz için değildir.,bunu iyi bilmek ve anlamak gerekir.Birilerine ve birşeylere, hayırlara vesile olmak gerekir.Ancak bu şekilde iki dünyayı makbul duruma getirebiliriz.Tüm hemşerilerimizin bulundukları görev ve konumlarda Allah Yar ve Yardımcıları olsun,Hemşerilerini de hiç bir zaman unutturmasın.

  • hayrullah   02-09-2014 22:02

    O makamlarda bulunanların çıktıkları memleketlerini, doğulular, karadenizliler kadar düşünmeleri gerekiyor... Eser bırakmaları gerekir. Devlet yatırımlarını ilçeye akıtmaları gerekir. Başbakan yardımcımız vardı hala üniversite yooooooooookkkkkk... Allahtan Ahmet Arslanoğlu gibi birisi oturmuşta koltuğa biraz devlet yatırımı gördü kızılcahamam...