Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Halk Ekmek Kızılcahamam'a çıkartma yaptı.
  • Facebook da Paylaş
Halk Ekmek Kızılcahamam'a çıkartma yaptı.
  • 10-04-2014
  • 26 yorum
  • 5622 okunma
30 Mart 2014 yerel seçimlerin bitmesinin ardından şimdi sıra hizmetlerin konuşulmasına geldi.Ankara Halk Ekmek Genel Müdürü Ali İlkbahar Kızılcahamam'a çıkarma yaparak önemli girişimlerde bulundu.

30 Mart 2014 yerel seçimlerin bitmesinin ardından şimdi sıra hizmetlerin konuşulmasına geldi.

Kızılcahamam Belediye Başkanı Muhittin Güney 10 gündür kendisini tebrik etmeye gelenleri kabul ediyor. Bugün hem tebrik için hem de hizmet için gelen önemli bir konuğu vardı. Ankara Büyükşehir Belediyesi Halk Ekmek Genel Müdürü Ali İlkbahar, Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi hemşehrimiz Durali Keleş ve beraberindeki heyet ile Kızılcahamam Belediye Başkanı Muhittin Güney’i makamında ziyaret ederek Halk Ekmek ile ilgili önemli görüşmeler yapıldı

Halk Ekmek Genel Müdürü Ali İlkbahar yaptığı konuşmada “ Seçimlerden sonra ilk ziyaretlerini Kızılcahamam’a yaptıklarını dile getirerek, ilçeye yapılacak hizmetlere öncü olmak ve başlangıcı yapmak istiyoruz, bu konuda Melih Başkanımızın seçimlerde Kızılcahamamlılara verdiği sözü yerine getirmek için geldik. Öncelikle görevinizin hayırlı olmasını diliyorum ”dedi.

Halk Ekmek Genel Müdürü Ali İlkbahar konuşmasına şöyle devam etti. Kızılcahamam’a Halk Ekmeği Getirmek istiyoruz, ekmek gelirken buradan da bazlama, tarhana ve erişte gibi yöresel ürünleri götürüp Ankara’da satmak ve üreticiye katkı sağlamak istiyoruz, diyen İlkbahar Bazlamaya bir standart getireceğiz, çeşidini artırmak istiyoruz, Ankara’da günde 1 milyon bazlama satılıyor büyük bir Pazar var bu pazarda Kızılcahamamlı bazlama üreticilerinin de olmasını istiyoruz, bununla ilgili Belediye Başkanımızla bir çalışma başlatacağız ve en kısa sürede Halk Ekmeği Kızılcahamam’a getireceğiz” dedi.

Belediye Başkanı Muhittin Güney ise yaptığı konuşmada şunları söyledi. “ seçim çalışmalarımızda biz hemşerilerimize Halk Ekmeği getireceğiz diye söz verdik, bunu Melih Başkan ile de görüştük, sayın genel müdürümüz Ali İlkbahar beyin ilk ziyaretini Kızılcahamam’a gerçekleştirmesi de bizi sevindirdi. Konu ile ilgili bir ekip oluşturup hemen çalışma başlatacağız ve en kısa sürede Halk Ekmeği Kızılcahamam’ın değişik noktalarında vatandaşlarımızın hizmetine sunacağız” dedi.

Halk Ekmek Genel Müdürü Ali İlkbahar  daha sonra ilçemiz esnaflarından Ramazan ve Ali Akay’ın mekanı Taş konağa giderek burada bazlama ve değişik yöresel ürünler ile ilgili incelemelerde bulundu.  

YORUMLAR
  • RASİM GÜLLÜ   12-04-2014 23:57

    Çok sevindim. artık daha sağlıklı ve daha ucuza ekmek yiyecez. kıızılcahamamda ki fırıncılar zaten çok para kazanmadılar mı?

  • nimet   12-04-2014 23:54

    koca genel müdür gelmiş, pazar araştırması yapıyor. allah razı olsun, hizmet edenden, ettirenden, melih gökçekten...

  • asım kışlakçı   12-04-2014 15:33

    kenan a.akaya kardeşim ben 4 kişilik aileyim 3 öğün evde yeriz ortalama 9 ekmek gidiyor büyük para hesaplayıca gördüm şimdi yarısı fırıncılara gitmeyecek cebimizde kalacak aya değilde yıla vurduğumda bin tl gibi bir karı var vatandaşın bence hizmet bu allah ne muradınız varsa versin

  • habib aslanoğlu   12-04-2014 15:24

    halk ekmek çok güzel mutluluğumu yorumla paylaşıyım dedim emeği geçenlerden allah razı olsun. ego nerde sn editör egoyu hatırlatacak haber yapsanız çocuklarımız dersanelere giderken mağdur oluyorlar şimdiden teşekkür ederim

  • cafer uzun   12-04-2014 12:42

    öncelikle ilçemize hayırlı olmasını temenni eder İLÇE BAŞKANI BELEDİYE BAŞKANI BÜYÜKŞEHİR HALK EKMEK MÜD.VE HEYETİNE çok teşekkür ederim ilçem adına bu en büyük hizmetidir belediyenin

  • Veysel BAYRAM   11-04-2014 23:17

    2004 - 2009 döneminde sırf dönemin b Belediye Başkanının kişisel GURURU nedeni ile kapılarını kapattığı Üçlü Olmanın Gücün bu dönemde sonuna kadar açıldığı ve ilk hamlesini görmenin memnuiyeti ile daha nice nice hizmetlerinde gelmesi dilek ve temennisi ile.

  • kenan a. akay   11-04-2014 18:36

    ben şahsım adına evime 5 ekmek alıyorum bu ayda 112,5 lira Rabbimin izniyle halkekmek geldiğinde bu ayda 75 liraya düşecek geri kalan para çocuklarımın okul harçlığı. allah razı olsun sebeb olandan

  • ismail aslan   11-04-2014 17:10

    ilk defa bir habere yorum yapıyorum çok sevindim halkımız hizmeti hakediyor kızılcahamamlı hemşerilerimizde karede mutlu olduk

  • arda aktaş   11-04-2014 09:19

    2gün kızılcahamam habere girmedim.bu ne hız bu ne hizmet hemde halk ekmeğe biz değil halk ekmek bize gelerek hizmet veriyor çok sevindim. evdekilere tembihledim eve başka ekmek GİRMEYECEK.

  • vedat   10-04-2014 21:59

    bizim fırınlar ne yapacak o zaman

  • oğuz uyar   10-04-2014 16:47

    ileçem akrabalarım adına çok sevindim.halk ekmeği ilçemle buluşmasında emeği geçenlere tşk.ankaradan kızılcahamama selamlar.

  • has çıtak   10-04-2014 15:34

    çok şükür şu tekelcilerden kurtuluyoryz kazanda 50 kuruş k.hamada 75 kuruş bu nemek %50 pahalı yani adamlar hamuduyla kazanıyor gelmesini 5 yıl geciktiren engelleyenler artık tutunacak dalınızda kalmadı yazıkkkkk

  • ilçe sevdalısı   10-04-2014 13:58

    ilçede üçlü güçlü başlamış

  • hasan t.   10-04-2014 13:18

    çarşıda duydum halk ekmek gelecek dediler inanmıyosan kızılcahamam habere bak dediler haberi gördüm çok mutlu oldum hayırlı olsun kazanan kızılcahamam

  • mustafa   10-04-2014 11:46

    ekmek fiyatları ucuzlarsa halka büyük bir hizmet olur

  • berçin çataklı   10-04-2014 11:38

    ilk yorum benden olsun ilçemize hayırlı uğurlu olsun ekmek =75 kuruş halkekmek =50 kuruş hemde lezzetli 2 ekmeğe 3 ekmek alacağız bence belediyenin en büyük hizmeti

  • fatih acar   10-04-2014 11:24

    ankrann halk ekmeğini ilçemizde görmek bizi mutlu eder saol muhittin başkan

  • hasan hüseyin   10-04-2014 10:49

    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo işte günün en güzel haberi teşekkürler melih başkan

  • cemiyet insanı   10-04-2014 10:33

    ben coşkun başkana oy verdim.yine seçim olsa yine coşkuncuyum fakat muhittin bey coşkunun yapamadığını ilk dakika yaptı.demek hizmet süsle olmuyormuş neden 75 kuruşa ekmek yedirdi bize koskoca halk ekmek belediyeye geliyor .

    0

    0

    • büyükşehir   11-04-2014 09:21

      büyükşehir desteklememiş olabilir mi

      0

      0

  • Ahmet ÖZDEMİR   10-04-2014 10:02

    Bakıyorum verdiğimiz oyların boşa gitmediğini görmek keyif veriyor. hemşehrilerimizi o karede görmek onur verici. Belediye Başkanımızın bana göre HalkEKMEK en büyük hizmeti olacak.TEŞEKKÜRLER BAŞKANIM

  • hüseyin öztürk   10-04-2014 03:16

    kızılcahamamın fırıncılarının işleri bozulur. Bunu da düşünmek lazım.Yılda 4 trilyon kızılcahamamdan Ankaraya Halk Ekmeğe akacak. Bu ziyaret vermekten çok almaya gelme işine benziyor.Fırınlarda yaklaşık 280 kişi çalışıyor.Bunları etraflıca düşünmek lazım.

    0

    0

    • basköylü   12-04-2014 13:20

      1.)ilçede 3 fırın var nasıl 280 kişi çalışıyor 2.)ilçedeki malüm kişiler yüzünden ekmek 75 kuruş hala zam yap desen yapacak düşürsün 50 kuruşa ondan alalım 3.)fırıncılar çok kazanırken karlarını bizimlemi paylaştılar ki şimdi onları düşüneyim 4.)insanımız ucuz ve kaliteli ekmek yesin

      0

      0

    • SELİM   11-04-2014 10:27

      fırında çalısan değil sahipleri rant sağlıyor hayırlı olsun ilçemiz güzel ekmek yesin hizmet bizim işimiz.

      0

      0

    • vatandaş   11-04-2014 00:03

      fırında çalışan 280 kişiyi alnımızın teri ile kazandığımızla doyurmak zorunda mıyız arkadaş? Ben emekçi vatandaşım. Ekmeğime bakarım.

      0

      0

  • gerçekler   10-04-2014 02:00

    simite 1 tl verene kadar bi domates alır birde halk ekmek ... artık kızılcahamamda hükümet var demek :)

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın