Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  haan-gar ayakkabı:bedavadan biraz pahalı açıldı
  • Facebook da Paylaş
haan-gar ayakkabı:bedavadan biraz pahalı açıldı
  • 24-09-2008
  • 21 yorum
  • 5398 okunma
Kızılcahamama ayakkabı sektöründe hizmet verecek yeni bir ağaza daha açıldı.Bayram öncesi fiyatlarında birhayli iddalı gözüken mağaza açılışını Belediye Başkanı Adem özbekler yaptı.

Kızılcahamama ayakkabı sektöründe hizmet verecek yeni bir mağaza daha açıldı.Bayram öncesi fiyatlarında birhayli iddalı gözüken mağaza açılışını Belediye Başkanı Adem özbekler yaptı.Nurettin Aydın tarafından açılan haan-gar ayakkabı mağazası ziraat bankası üzerinde müşterilerine hizmet verecek

Mağazada en düşük ayakkabı fiyatı 10 YTL en yüksek fiyat ise 33 YTL

 

YORUMLAR
  • dadaş   24-10-2008 09:11

    hayırlı olsun .......

  • HÜSEYİN   05-10-2008 16:46

    sevgili nurettin ağbi ve dilek ablacığım.hayırlı olsun yeni dükkanınız.kızılcahamama getirmiş olduğunuz bu güzel hizmetten dolayı teşekkürlerimi sunar ve sizleri tebrik ederim.mağzadaki 90 ytl lik ayakkabıyı siz 33 ytl ye satıyosunuz. hayırlı işler.allah daha çok versin.

  • RAMAZAN LEVENT   05-10-2008 13:02

    KIZILCAHAMAM'A VE NURETTİN KARDEŞİMİZE HAYIRLI OLSUN ALLAH UTANDIRMASIN.

  • Alper H.   03-10-2008 14:46

    Sevgili Yusuf Demircan arkadaş ben sadece görüşlerimi belirttim.Herkes özgür iradesiyle görüşlerini yazabiliyorki,bende yazdım,bunda birsorun yok.Bana göre kalitesiz bir firma.Mesleğimide merak ettin herhalde Yusuf bey,ben Ankaraya gidip gelen devletin memuruyum,bu yeterli herhalde.Ayrıca açan arkadaşada hayırlı olsun diyorum tekrar.

  • yusuf.demircan   01-10-2008 22:38

    değerli kardeşim kimolduğunu bilemedim ama hayırlı uğurlu olsun.allah utandırmasın.yalnız alper isimli rumuz yazan arkadaşın sarf ettiği sözler ayıp oldu gibi geldi. ayıptır arkadaş insan olan rakibide olsa birinin malını kötüleyemez. ne güzel adam hizmet getirmiş.tebrik etmek gerekir,yanlıi anlama alper kardeşim ama duramadım işte. sizden büyüksem abin küçüksem kardeşin sayılırım gücenmede bizim insanımıza böylesi yakışmaz, ben senin yerine olsam hemen özü mesjı yazardım,,,,,,bütün kızılcahamam lı hemşehrilerimin ramazan bayramı mübarek olsun ,saygılarımla,

  • Vatandaş Ömer   28-09-2008 11:44

    Tabiki herkes istediği yerden mal almakta özgür.Şunuda belirtmekte fayda var Türk firmalarının hepsi kaliteli üretim yapmıyor maalesef.Çok kaliteli firmalarda var,pazarda satılan türde naylon ayakkabı üreten Türk firmalarıda var.Pazarcı arkadaşa sormuştum bu 10 liralık ayakkabılar nerenin malı diye oda yüzdeyüz Türk malı demişti ancak 1 hafta giyince ayakkabı yırtılıyor,bunuda gözönünde bulundurmak lazım.Bu sadece ayakkabıda değil giyim,beyaz eşya v.s içinde geçerli.Bazıları yerli diye satış yapıyor ama hiç verim alamıyorsunuz.Kaliteli ile kalitesiz arasındaki farkı anlayabilmek lazım.

  • nurettin   28-09-2008 00:20

    hepinizin iyi dilekleri için tşk ederiz mustafa kardeşim açıklamış bize gerek kalmamış evet haan gar tamamiyle yerli bir firma amaç kaliteyi ucuza satabilmekbizim halkımızda neden bundan faydalanmasın dedik ve açtık rabbim herkese hayırlı helal bol kazanç nasip etsin herkes bütcesine ve beğenisine göre istediği yerden mal almakta özgür

  • mustafa   27-09-2008 11:58

    bu haan gar fırması heryede var kızılcamama da olmasıda ıyı oldu bırde arkadaslar bu ayakkabılar pazar malı değıl tamamen turk fırması ımalat da turk kalıteyı ucuza verıyorlar bıldığım kadarı elı bu fırma daha famrıka buyutuyormus amacalrıda kalıteyı daha ucuza maal temekmıs sımdıden hayırlı olsun

  • Mustapha!   27-09-2008 00:21

    yha böLe şeyLer açana kadar orjinal bi converse bayiliqi açın nasıl işLer :D

  • Esra   26-09-2008 17:24

    hayırlı olsun. bu arada gelişiomuyuz neyiz ya :) :) :)

  • yavuzusta   26-09-2008 10:08

    nurettin abi ve ailesini canı gönülden tebrik ederim her işelrinde başarılarının devamı diler hayırlı rızıklar kazanmasını ALLAH tan temenni edrim şimdiden hayırlı olsun tebrikler yavuz usta

  • Alper H.   25-09-2008 21:55

    Ne güzel pazardaki ayakkabıları artık buradan alırız.kalitesiz,pazar malı ama yapacak bişey yok.Hayırlı olsun yinede...

  • bilal karatas   25-09-2008 20:54

    nurettın abımıze basarılar cok ıyı olmus bu arada samet yılmaz kım bursı reklem yeri degıl karıstırma celtıkcısporu

  • bılal ramazan yasın samıl   25-09-2008 19:56

    hayırlı olsun

  • samed yılmaz   25-09-2008 19:53

    allah razı olsun bentderesınden 10YTL LİK ayakkabı almaktan kurtulduk allah sızlerden razı olsun celtıkcıspora basarılar burdan yasın arkadasıma patalyada bulasıkcı olan arkadasıma slm ayrıca ramazan kardesımede slm su bızım 9ytl ne oldu be kardes neyse hayırlı olsun

  • vatandaş....   25-09-2008 11:54

    ayakkabılar çok ekonomik .şimdilik çeşit az ama rabet oldukça o da çoğalır eminim .kim açtıysa Allah razı ılsun.darısı giyim mağazalarına yiyecek pazar fiyatlarına onlar içinde inşallah böyle bir girişim yapılır............

  • vatandaş   25-09-2008 08:44

    K.Hamamdaki ayakkabıcılardan bir ayakkabıya 60-120 ytl fiyat çekiyor garibanda mecbur alıyor yazdırıyor tabi 60 ytl'lik aykkabı 120 ytl sonra ödeyecm diye canı çıkıyor . REKABET KALİTE GETİRİR iyi olmuş kim açtıysa bu mağzayı Hayırlı uğurlu olsun

  • onur burak   25-09-2008 02:29

    hayırlı olsun

  • sabri gemici   25-09-2008 01:24

    hayırlı olsun halacım ve abicim:)nasipli bol kazanclar dileqimle..hanqar bir numara..

  • YABANCI   25-09-2008 00:47

    KIZILCAHAMAM HERŞEY COK PAHALI OYÜSDEN VATANDAŞ ANK GİDİYO AYAKKAMI 1.00 ANK DAN 25 ALIYO GELEN MİSAFİR GELİRKEN İHTİYACINI YANINDA GETİRİYO ESNAFA DURDİYECEK KİMSE YOKMU.

  • bycitak   24-09-2008 22:48

    hayırlı olsun ilçemiz için

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın