Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Festivalin bugünkü programları iptal edildi.
  • Facebook da Paylaş
Festivalin bugünkü programları iptal edildi.
  • 01-01-1970
  • 21 yorum
  • 5347 okunma
Diyarbakır'ın Silvan ilçesinde PKK tarafından yapılan hain pusu sonucu 13 askerimizin şehit olması dolayısı ile Kızılcahamam Kültür Sanat ve Su Festivali'nin bugünkü programı ertelendi.

Diyarbakır'ın Silvan ilçesinde PKK tarafından yapılan hain pusu sonucu 13 askerimizin şehit olması dolayısı ile Kızılcahamam Kültür Sanat ve Su Festivali'nin bugünkü programı ertelendi.

Kızılcahamam Belediyesin'den yapılan açıklamada Festivalin üçüncü günü yapılacak yöresel sanatçılar ve Oğuz yılmaz konseri iptal edildi.Bugün yapılacak yöresel sanatçılar 18 Temmuz Pazartesi, Oğuz Yılmaz konseri ise 19 Temmuz Salı günü aynı yerde yapılacağı dile getirildi.

Belediye Başkanı Coşkun Ünal yaptığı açıklamada  Diyarbakır'ın Silvan ilçesinde teröristlerle çıkan çatışmada 13 askerimizin şehit olmasından derin bir üzüntü duyduğunu belirterek, Şehitlerimize Allah'tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Ailelerinin ve aziz milletimizin başı sağ olsun. Bu hain saldırıyı şiddetle kınıyorum dedi.

Kızılcahamamhaber olarak PKK tarafından yapılan hain saldırı sonucu şehit olan askerlerimize yüce mevladan rahmet ailelerine sabır diliyoruz.

Yapılan bu hain saldırıyı şiddetle kınıyor son olmasını diliyoruz.

YORUMLAR
  • Ismail ONAY   24-07-2011 10:32

    valla bende diyarbakir erganide görevimi yapiyorum bizde defalarca sehit olma durumuna geldik ama o guzel mertebe bana nasip olmadi, kimse sahip cikmiyor mehmetcige eminim bende burda sehit olsam en fazla 48 saniye haberlerde cikarim daha ne olsun 48 saniyelik kahraman!

  • Nair Uluğtekin   19-07-2011 19:22

    Bilmeyende Apo şerefsizini o içerde olan Balyozcu Paşanın operasyon yapıp Apoyu Türkiyeye getirdiğini zannedecek.Hadi ordan Amerika Apoyu yakaladı.Kenya Büyükelöililiğne getirdi.gelin alın dedi bizim 2 3 subayımız gitti teslim aldı.Şanlı Ordımuzun görevi meşru Hükümete Darbe Planı yapmak Millete kafase koymak değil şerefsiz PKK sürüsü lile şavaşmaktır.

  • sübürree   18-07-2011 19:52

    Nadir Uluğtekin gardaşım! bu kahraman komutanlarımıza karşı duyduğun bu kin, nefret nereden geliyor? Yok Ergenekonmuş, yok Balyozmuşşş.. Beş altı tane el bombası ile darbe mi olur? Bölücübaşını getiren komutanımız gizli, saklı bölücü tanıklığı ile içeri atıldı, adamlar bak özerklik ilan etti. Ordumuza sahip çık. Senin ordun yoksa coniler mi?

  • Nadir Uluğtekin   17-07-2011 21:11

    Hain PKK Saldırısında şehit olan 13 Vatan evlatlarımıza Cenabı Allahtan rahmet diliyor.Kederli Ailelerine ve Tüm Milletimize baş sağlığı dilerken.Bu durumdan vazife çıkartıp siyasi RANT elde etmeye çalışan AYMAZLARA,UTANMAZLARA, yazıklar olsun diyorum.Gün durumdan vazife çıkartma günü değildir.Lütfen kemdinize gelin Festival devam etmedi diye alkış tutup Başkana rant devşirmeye çalışan GÜRUH siz e tek kelime ile söylenecek laf yazıklar olsun.bir kerecik istismar etmeyin durumdan vazife çıkartmayın be.Millete kafesle ,Balyozla, eylem plan yapanlar Bu planların yerine şerefsiz PKK yı imha etme ,onları yok etme Planı yapsalar PKK denen şerefsiz çapulcu sürüsü çoktan imha olacaktı.1 trrilyon dolara yakın bunları İmha için para harcandı.onca Sınırdışı Harekat yapıldı.Sonuç yok.olan Vatan evlatlarımıza oluyor.Profosyonel Ordu kurulmalı 1 ay eğitim verdiğimiz yavrularımzı Bu şerefsiz sürünün karşışına dikilmemelidir.acile bu yapılmalı.Yarbaya HERONLARIN İcabına bakın diyen kimse bulunmalı.Dağllıcaya,Aktütüne elini kolunıu sallaya sallaya gelip Askerimize nasıl kurşun sıktıkları ortada iken Hemen bu işlere açılıma bağlamak çok kolaycılıktır.Ergenekon ve Devletin derin yapılanması ve PKK çökecek BU Millet elbette Sonsuza kadar PAYİDAR olacaktır.İçimiz yanıyor bu Yangını Siyasete malzeme yapmak adiliktir.saygılar. Bu yazı içten gelerek yazılmış çok doğru bir Yazı Bir Yurttaş kendisine teşekkür ediyorum .

  • bahtiyar kandemir   17-07-2011 18:43

    Sümeyye kardeşim terör beddua ederek sona ermez. Beddua ile zalimler yok olsaydı Irak'ta, Afganistan'da, Filistin'de, Pakistan'da müslümanlara eziyet eden, kadınların namusunu kirleten bu coniler yok olurdu! Kıytırık belgelerle terörle savaşmış komutanlar içeri atılırken, yalancı şahitlik yapan bölücüler Didim barlarında içiyorlar. Bunlara karşı eylem yapmak lazım.

  • emine yanar   16-07-2011 12:24

    milletimizin başı sağolsun

  • SÜMEYYE   16-07-2011 12:20

    13 şehitlerimizin ailelerine baş sağlı diliyorum. pkk nın da ALLAH belasını verir

  • bahtiyar kandemir   15-07-2011 19:26

    Seçimlerden hemen sonra BDP milletvekilleri ; " Diyarbakır'da kendi meclisimizde toplanacağız." dediler " Kürdistan ülkemiz, Diyarbakır başkentimiz! " diye bağırdılar. " Türk Devleti bize yenildi!" diye basın açıklaması yaptılar. " En kısa sürede Apo serbest kalacak, dağdaki kahramanları selamlıyoruz" diye bas bas bağırdılar. Tüm bu bölücüler bizlere meydan okurken bizler ne yaptık? Üç torba kömür, dört paket makarna aldık göbeğimizi kaşıdık(!) flaşşşş! Flaşşşş! Flaşşşş! Ben bunları yazarken bir bayan " Diyarbakır'da özerkliğimizi ilan ediyoruz. " diye açıklama yapmış...

  • bahtiyar kandemir   15-07-2011 19:17

    Şehitler vurulunca değil unutulunca ölürler!

  • Has Ankaralı   15-07-2011 17:57

    Milletimizin başı sağ olsun. Hepimiz bu acı olaylara sebep olanları biliyoruz. Başkanımız Coşkun bey; dillerimize tercüman olmuş, sağ olsun...

  • Boray GÖKTAŞ-Em.Uzm.J.   15-07-2011 16:57

    Ben ne yazacağımı bilemiyorum hani derler ya yukarı baksan ayrı bir hava aşağı baksan ayrı bir hava, ama şu bir gerçek ki havamız hiç iyi değil şimdi öğrendim şehitimiz 14 olmuş, meslektaşlarım ve askerlerim için tek diyeceğim hakkınızı helal edin, bizler sizin kanınızı yerde koymadık asla koymayacağız. vatan sağolsun, siz şehit anneleri ve babaları ellerinizden öperim. sizler dik durun onlar en büyük mertebeye ulaştılar, mekanları cennet olsun. sevgi ile kalın.

  • berrrib baloglu   15-07-2011 11:57

    bir göz aglarken diger göz gülmez derler vatan bir bütünkün buradaki senlik anlam ifade etmez iptealine sevindim merhumlarin ruhu sad olsun ailelerinin basi sagolsun

  • Nurtekin Solmaz   15-07-2011 10:44

    Hain PKK Saldırısında şehit olan 13 Vatan evlatlarımıza Cenabı Allahtan rahmet diliyor.Kederli Ailelerine ve Tüm Milletimize baş sağlığı dilerken.Bu durumdan vazife çıkartıp siyasi RANT elde etmeye çalışan AYMAZLARA,UTANMAZLARA, yazıklar olsun diyorum.Gün durumdan vazife çıkartma günü değildir.Lütfen kemdinize gelin Festival devam etmedi diye alkış tutup Başkana rant devşirmeye çalışan GÜRUH siz e tek kelime ile söylenecek laf yazıklar olsun.bir kerecik istismar etmeyin durumdan vazife çıkartmayın be.Millete kafesle ,Balyozla, eylem plan yapanlar Bu planların yerine şerefsiz PKK yı imha etme ,onları yok etme Planı yapsalar PKK denen şerefsiz çapulcu sürüsü çoktan imha olacaktı.1 trrilyon dolara yakın bunları İmha için para harcandı.onca Sınırdışı Harekat yapıldı.Sonuç yok.plan Vatan evlatlarımıza oluyor.Profostoel Ordu kurulmalı 1 ay eğitim verdiğimiz yavrularımzı Bu şerefsiz sürünün karşışına dikilmemelidir.acile bu yapılmalı.Yarbaya HERONLARIN İcabına bakın diyen kimse bulunmalı.Dağllıcaya,Aktütüne elini kolunıu sallaya sallaya gelip Askerimize nasıl kurşun sıktıkları ortada iken Hemen bu işlere açılıma bağlamak çok kolaycılıktır.Ergenekon ve Devletin derin yapılanması ve PKK çökecek BU Millet elbette Sonsuza kadar PAYİDAR olacaktır.İçimiz yanıyor bu Yangını Siyasete malzeme yapmak adiliktir.saygılar.

  • ismail   15-07-2011 10:29

    beyler bu işin sonu nereye varacak.şerefsizlerrrr daha ne kadar vatan evladını şehit edeceksiniz.ayrıca belediye başkanımızın yaptığını takdir ile karşılıyorum.ALLAH MEKANLARINI CENNET EĞLESİN

  • k.hamamlı   15-07-2011 09:37

    ALLAH şehit ailelerne sabır versin hepsinin mekanı cennet olsun inş.. ALLAh belalarınj versin vatan ewladına kıyanların.. konserde iptal olmasaydı k.hamam halkının watansewerliğinden şüphe edecektim. helal olsun başkanımıza en doğrusunu yaptı

  • vatan   15-07-2011 09:21

    öncelikle türkiyenin başı sağolsun benim bir korkum var bu durumun normalleşmesinden korkuyorum eyerki bu duruma bir çözüm bulunmassa TÜRKİYE HİÇ ŞAŞIRMAYAK buna bir son verilsin lütfen(yaralı askerlerimizede Allahtan acil şifalar diliyorum)

  • AYŞEGÜL    15-07-2011 09:03

    vatanımız sağolsun

  • bahtiyar kandemir   15-07-2011 02:26

    Bizleri yönetenlerin çocukları 20 gün paralı askerlik yerine ülkemizin doğusunda 15 ay uzun dönem askerlik yaparlarsa ancak öyle terör biter. Açılım, saçılım, özel mahkeme kuruculuğu devam ettiği sürece daha çooook şehitler veririz!

  •    15-07-2011 02:03

    konserin ertelenmesi çok çok iyi oldu başkanımızı yürekten kutluyorum. Şehit ailelerinin ve bütün yüreklerin yas tuttuğu bu günde bizim eğlenmemizin imkanı yoktu .allah şehitlerimzin mekanını cennet eylesin ailelerine de sabır versin inşallah...