Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Esnaf Odası Seçimi yapıldı../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Esnaf Odası Seçimi yapıldı../..Foto Galeri
  • 20-01-2010
  • 24 yorum
  • 5679 okunma
Kızılcahamam Esnaf ve Sanatkarlar odası seçimi yapıldı.11 yıldır başkan olan Mustafa Keleş’in karşısına bu dönem ayakkabı sektöründe faaliyet gösteren Adem Akay’ın çıkması ile başlayan seçim çalışmasında başkan adayları esnafın oyunu alabilmek için yoğun çaba gösterdiler. İki adayın katıldığı seçimi Mustafa Keleş tekrar kazandı

Kızılcahamam Esnaf ve Sanatkarlar odası seçimi yapıldı.11 yıldır başkan olan Mustafa Keleş’in karşısına bu dönem ayakkabı sektöründe faaliyet gösteren Adem Akay’ın çıkması  ile başlayan seçim çalışmasında başkan adayları esnafın oyunu alabilmek için yoğun çaba gösterdiler. İki adayın katıldığı seçimi Mustafa Keleş tekrar kazandı

 

20 Ocak Çarşamba günü saat 10:00 da başlayan genel kurula Belediye Başkanı Coşkun Ünal, Şoförler odası başkanı Hüseyin Kalaycı, ve bazı MHP’li Belediye meclis üyeleri ve esnaflar katıldı.

Divan başkanının seçiminin ardından Saygı duruşu ve İstiklal marşı okundu. Kızılcahamam Esnaf Odası Başkanı Mustafa Keleş yaptığı konuşmada şunları söyledi. Göreve geldiğimiz günden beri esnaf arkadaşlarımıza ve dolayısı ile şirin ilçemiz Kızılcahamam’a nasıl hizmet edebiliriz düşüncesi ile çalıştık, fakat geçmişte elverişli bir ortam bulamadık. Ancak bugün ise büyük bir fırsat yakalamış durumdayız, merkezi ve yerel yönetim ile sivil toplum kuruluşları ilçe halkı olarak güzel bir amaca odaklanmış durumdayız dedi.

Daha sonra diğer başkan adayı Adem Akay da bir selamlama konuşması yaparak esnafların oylarını istedi.

443 üyesi bulunan Kızılcahamam esnaf odası başkanlığı için yapılan seçimlerde 294 üye oy kullandı üyelerin 213 ünün oyunu alan Mustafa keleş tekrar Başkan olurken Adem Akay 74 oyda kaldı.

Seçimde başkan adayı Mustafa Keleş oy kullanan esnaflara hediye dağıttı. Sandığın başında oyunu kullanan esnaflar için yaptırdığı anahtarlık, ajanda, telefon fihristinden oluşan hediyeleri oy kullanan esnaflara dağıtan Mustafa Keleş seçimi kazanan aday oldu.

Esnaf Odası seçimi MHP’nin kendi içinde buzların erimesine de neden oldu Oda seçiminden once aralarında serin rüzgarlar esenler seçim dolayısı ile bir araya gelerek bu serin havayı  ortadan kaldırdığı gözlendi.MHP  teşkilat olarak Mustafa Keleş’e tam destek verirken Adem Akay'ın başkanlığı bir nevi MHP engeline takılmış oldu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YORUMLAR
  • mustafa KELEŞ   27-01-2010 18:54

    hayırlı olsun dilek ve temennilerinde bulunan tüm kişilere teşekkür eder saygılar sunarım.ALLAH a emanet olun.

  • yazık oldu diye yazana   25-01-2010 19:53

    oturduğun yerden yazması kolay ismini bile yazamamışsın bekara karı boşaması kolay emin ol sen hiç hayatında bi baltaya sap olamayan boşta gezenin boş kalfası olan kafası hiç olmayan sadece karı gibi leylek gibi ömrünü lak lak la geciren birisisin sen cıkıpta aday olsaydında memleket bi adam görseydi..........

  • halk   22-01-2010 18:27

    Tebrik Ederim Başkanım Başarılarının Devamını Dilerim.

  • Fuad ARSLAN   22-01-2010 17:45

    Kızılcahamam Esnaf Ve Sanatkarlar Odası Başkanlığı'na yeniden seçilen hemşerimiz sayın Mustafa KELEŞ ve yönetim kurulunu tebrik eder,başarılar dilerim. Ayrıca,sayın Adem Akay bey'i de seçim süresi boyunca centilmence bir duruş sergilediği için kutlar; ilçemizde başka platform'larda yarışacak adaylar içinde yukarıdaki resimlerin örnek olmasını dilerim.

  • süreyya ünal   22-01-2010 11:11

    Başkanım hayırlı uğurlu olsun inşallah ALLAH utandırmasın

  • telekom SAİT ÖZCAN   22-01-2010 10:54

    BAŞKANIM Hayırlara vesile olması adına ALLAH'u zul celal yar ve yardımcın olsun. hayırlı olur inşallah.

  • METİN ÇELİK   22-01-2010 10:01

    Kızılcahamam esnaf odası başkanlıgını kazanan Mustafa KELEŞ ve yönetimini kutluyorum. görevlerinde başarılar temenni ediyorum.Hayırlı uğurlu olsun.

  • cengiz ünal   22-01-2010 07:55

    hayırlı ugurlu olsun allah yardımcın olsun

  • Yusuf ŞENGÜL   21-01-2010 23:50

    Değerli hemşerilerime hiç bir kimse yadırgamasın diye şunu özellikle belirtmek istiyorum,kim ne derse desin ne söylerse söylesin hiç önemli değil,beni seçimden önce sayın Adem AKAY arkadaşımız telefonla seçimden iki gün önce arayarak oda başkanlığına aday olduğunu listesinde banada yer vermek istediğini söyledi bende kabul etmediğimi söylememe rağmen listesine yazmış ve öylelikle listede yer aldığımı ama her şeyden öncede adam yerine koyup böyle bir teklifi yapmasıda benim için onur vericidir,keşke böyle bir teklif diğer arkadaşımızdanda olsaydı,seçilip seçilmeme veya listelerinde yer verip vermemede önemli değil önemli olan insanların hatırlanması diye düşünüyorum,işi iki partinin çekişmesi gibi yansıtanlara özellikle söylüyorum,bu her iki aday arkadaşımız daha düne kadar aynı kulvarda koşoyorlardı hepimiz biliyoruz,bugün kötümü oldular,zannetmiyorum, şahsım hiç bir partinin üyeside değilim,ama ufak yerde yaşamamızın sıkıntısı,kiminle merhaba etsen bir kulp takıyorlar, herkes değişik yorumlayabiliyor buda maalesef insanları üzüyor,halbuki hep elele olmalıyız, niye böyle oluyor anlayamıyorumda, her şeye rağmen ben yapılan seçimlerin demokratik bir ortamda geçtiğini düşünüyorum,seçilen sayın Mustafa KELEŞ ve yönetimini kutluyorum ve görevlerinde başarılar temenni ediyorum.Hayırlı uğurlu olsun.

  • Yaşar Sarı   21-01-2010 19:02

    Hayırlı uğurlu olsun.Allah utandırmasın Mustafa Amca.

  • Muzaffer GÖKMEN   21-01-2010 14:33

    Allah utandırmasın başkanım tebrik ederim

  • yazık oldu    21-01-2010 14:22

    M.Keleş'e ve ilçemize hayırlı olmasını diliyorum. Ancak inanin ki ilçe halkından birisi olarak Keleşin kazanmasınıa MHP. li birisi olarak emin olun pek fazla sevinemediğimi söyleyemeceğim. Peki Akay kazansa dahamı iyi olacaktı vallahi her ikisinde K.Hamam esnafını temsil kabiliyetine sahip olmadığını düşünüyorum. Keşke; Seçilen kişinin Siyasi görüşü, dünyaya bakış açısı ne olursa olsun ama yeterki ilçe esnafımızı bulunduğu topluluklarda, toplantılarda layıkı ile temsil etsin, daha doğrusu kişiliği oturmuş birisi olsa idi. Esnaf Odası Başkanları bugüne kadar ilçe esnafı için projemi ürettiler şimdiye kadar ne yaptılar Allah aşkına sizce. Evet bazı yapılan kıytırık işleri proje olarak sunabilirler. Somut olarak neler yapılmıştır sizce, halka malolan halkın yararına dönük neler yapılmıştır diye sorsak emin olun öhhü-kem-küm deyip basit şeylerden bahsedilecektir. Anlayanlar için söyleyeceğim bence bu geçen ve geçecek yıllar Kızılcahamam için çok büyük bir kayıp yıllar olacaktır. Buraya kadar naçizane kendi düşüncelerimi arz ettim, belki yanılıyor da olabilirim. Ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Bu ve buna benzer kişilerin dışında başka ehil esnaf yokmuydu, eğer varsa onları aday olmaları noktasında halkımızın hiç mi gayreti olmadı, şayet bunların hepsinede sukut geçilecekse denilecek tek bir şey var oda bu ve bu gibi insanları destekleyenler ile bu halk buna müstehak, bu başa bu tarak misali başka ne denilebilir ki. Buradan benim Mustafa Keleş ve Adem Akay ı sevmediğim veya husumetim olduğu düşünülebilir. Vallahi de billahi de bu adamlarla benim hiç husumetim yok, bu biline,

  • Eda demirbaş   21-01-2010 14:19

    -tebrik ederim .. hayırlı uğurlu olsun ..

  • EMEKLİ   21-01-2010 12:37

    dün komik bi seçim oldu kime sorsanız parti seçimi gibi her kez hararetli bu ilçemize yakışmayan bi esnaf seçimi oldu iki adayda kendi rüştlerini ispatlamadan kolayca iki büyük partinin kispetinde mücadeleye girmiş yazık bu esnaf odası seçimi tabiki partilerin bir nebze katkısı olur ama burda aday lar kendi karizmasıyla mücadele etmeliydi ikiside benim gözümde sınıfta kaldı ara tatil öğrencilere hayırlı olsun :)

  • ahmett   21-01-2010 10:31

    mustafa keles lutfen soylesın. oy kullanacak secmene hedıye degıtmanın amacı nedırrr..

  • Esnaf Ahmet   21-01-2010 08:53

    İşi siyasallaştırmanın bir anlamı yok.Kazanan Mustafa Keleş'i ve ekibini tebrik ederim.İki taraftada siyaset ile uğraşmayan insanlarda bulunmakta,burası parti seçimi değil oda seçimi.Ve hakeden kazandığına göre tebrik edip başarı dileklerinde bulunmak gerekir.

  • çitak   21-01-2010 08:45

    tabi önce hayırlı olsun demek laızım keleş baskana cunku bizler medenı ınsanlarız keles baskan sımdıye kadarne işer yapmıs hangı yandaslarını desteklemıs orası malum oda secımlerıne de partcılıgı bolgecılıgı katlılarya helal olsun dıyorum demekkı bu guvemlılerden o kakar korkuyolar bense korkmayada devam etsınler zman her seyın ilacı en fazla 4 sene daha hukum surerler ondan sonra baslar keleş baskan ekmege zam yapmaya hadı bakalım 4 sene daha rahatsınız ondan sonra baslayın gene korkmayaa ama sunu da bılın korkunun ecele faydası yok saygılar......

  • kilevra   21-01-2010 07:57

    adem akay şu gri takım siyah gömlek ve gri kravatı bi at gari bee üstüne yapıştılar.. uğursuluk getiriyo onlar sana bakkk önce meclis üyeliği gitti bu takım elbiseyle şimdi esnaf oda başkanlığı zuahahahaha :D

  • görkemli   21-01-2010 06:39

    Herkes haddini bilecek,boyundan büyük işlere kalkmayacak.duydum ki kongre esnasında esnaflara metre dağıtılmış,arkadaşlar boyunlarının ölçülerini almışlardır.Başkanıma VE Yönetim Kuruluna hayırlı uğurlu olsun.Başarılarının devamını dilerim.Allah utandırmasın.

  • HAYIRLI OLSUN   20-01-2010 23:16

    Kızılcahamam Esnaf Odası Başkanlığını tekrar kazanan hemşerimiz Sayın Mustafa KELEŞ'E ve yönetim kurulu arkadaşlarına hayırlı olsun dileklerimizi iletir, başarılar dileriz. Kendisi gibi Kızılcahamamlı olan hemşerimiz Sayın Adem AKAY'la birlikte ele ele vererek Kızılcahamamlı esnafımızın problemlerimizin çözümünde çalışacaklarına olan güvencimiz tamdır. Başkent Ankara'nın bu kadar yakınında olmamıza rağmen, istediğimiz seviyede olmadığını düşündüğümüz esnaflarımızın durumunun iyileştirilmesi için başkanlık seçimi rekabetinin sandığa kadar sürdürülüp, seçimden sonraki günden itibaren de güçbirliğine dönüşmesi en büyük arzumuzdur. Ayrıca, Anakara'daki esnaf odaları içinde önemli bir konumu bulunan Ankara Oto Sanatkarları Odası Başkanılığı seçimini, Ankaralı hemşerilerimizin sağduyulu anlayışı ve güçbirliği sonucu kazanan Hemşerimiz Sayın Mustafa ARSLANOĞLU'NU da tebrik eder, başarılar dileriz. Ankaralıların birlik içinde hareket etmeleri halinde güzel sonuçlar alabileceklerinin güzel bir örneğini gördük. Bu başarıda emeği bulunan bütün hemşerilerimize bir Kızılcahamamlı olarak teşekkür eder, herkese selam ve saygılarımızı sunarız. Durmuş KARATAŞ Kızılcahamam Akçaören Köyü Kültür ve Yardımlaşma Derneği Yönetim Kurulu Başkanı

  • Aydın   20-01-2010 22:31

    Bıktık valla bu tanıdık yüzlerden. Yeter artık Allah aşkına. Kızılcahamamda gözle görünen bir kesim var sürekli bu karelerde bunları görüyoruz. Diğerleri ya aç geziyor ya bu kişiler işi biliyor. Ya da bildiğini sanıyor.

  • ''   20-01-2010 22:23

    inşallah bu sonuçtan iyi bir sonuç alanlar olmuştur! ama yinede adem beyi medeni cesaretinden dolayı tebrik etmek lazım! mustafa keleşin karşısına çıkmak kolay bir şey değil! sonuç=kızılcahamam 213 güvem 73 kızılcahamamın birlik beraberliğini bozmayalım bölgecilik yapmayalım! gerçi bugünde bütün kızılcaörenliler biraradaydı