Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Eğitim Bir-Sen yemekli toplantıda bir araya geldi
  • Facebook da Paylaş
Eğitim Bir-Sen yemekli toplantıda bir araya geldi
  • 01-01-1970
  • 22 yorum
  • 5721 okunma
Eğitimciler Birliği Sendikası (Eğitim Bir- Sen) Kızılcahamam Temsilciliği istişare ve tanışma yemeği Başak Termal Otelde yapıldı.

Eğitimciler Birliği Sendikası (Eğitim Bir- Sen) Kızılcahamam Temsilciliği istişare ve tanışma yemeği Başak Termal Otelde yapıldı.

Toplantıya Eğitim Bir-Sen genel merkez yönetiminden Basın Yayın genel Sekreteri Ali Yalçın, Sosyal işler sekreteri Tevfik Yağcı, 3 nolu şube başkanı İlhan Eranıl ve yönetimi, Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal, Ak Parti Milletvekili Adayı Prof.Dr.Emrullah İşler,Muradiye Okulları Genel Koordinatörü Muhittin Güney, Belediye Başkan Yrd.Cevat Yüce, SGK müdürü Çiğdem Acar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ekrem Demirtaş ve şube müdürleri, okul müdürleri, Ak Parti İlçe Başkanı Sefa Yıldırım, BBP ilçe Başkanı Süleyman Özdere, Çamlıdere Kazan ve Çubuk Eğitim Bir-Sen ilçe temsilcileri ile sendika üyeleri katıldı.

Yemekte Kızılcahamam Eğitim Bir-Sen ilçe temsilcisi Hacı Ünal yaptığı kısa açılış konuşmasında, toplumsal yasaların geçerli olabilmesi için bireylerin bilinçlenmesi gerektiğini ve kolektif bilincin bireysel bilinçten geçtiğini,  bireyin kolektif olana dahil olması ile büyük bir gücü arkasına aldığını, sendikaların bir gönül birlikteliği ve medeniyet anlayışı olduğunu belirtti.

Eğitim Bir-Sen K.Hamam Temsilciliği 1994 te Edebiyatçı yazar merhum Mehmet Akif İnanla Zamanın Belediye başkanı Yaşar Yıldırım tarafından açıldığını belirtti. Görevi devraldıktan sonra 80 olan üye sayısını 120 çıkardıklarını ve bunda emeği geçen yönetim kurulu üyelerine işyeri temsilcilerine ve tüm eğitim emekçisi dostlara teşekkür etti. Kızılcahamam’da yetkili sendika olduklarını belirtti.

    Genel Merkez Basın Yayın Sekreteri Ali Yalçın ise Memur Sen’in 500 bin ve Eğitim Bir Sen’in 200 binleri yakalamak üzere olduğunu dile getirerek Sendikalaşmanın önemini  bu memlekette kalpleri değil kalıpları saydıklarını belirterek gönül birlikteliği yapmış eğitim camiasını bu çatı altında toplanmaya davet etti. 

Etiketler : Eğitim - BirSen - yemekli - toplantıda - bir - araya - geldi -
eta saat
eşya depolama
YORUMLAR
  • bahtiyar kandemir   29-04-2011 21:15

    Asım Kardeş! Nerde açılımcı,saçılımcı, teskereci, kanal şeşçi,teröristlere genel afçı, AB'ci, ABD'ci, Pensilvanya'cı, Anti Andımızcı, azınlıklara özgürlükçü varsa sizin sendikada be yeğen! Türk Milletinin harcını Pensilvanya'da arama! " Ne Mutlu Türk'üm Diyene ! " de yeter.

  • ASIM   29-04-2011 17:15

    elinizde cahiliye döneminden kalma bir kalem kavniyetcilik yapmayın ucu kırılır dedik kırıldıda..... Eğitim bir bu memleketin çimentosu herkesle konuşabilen herkesi içine alan bir birliktelik. beyler içiniz dışınız bir olsun...sizin genel başkan yardımcılarınız neler diyor duydunzu mu.....

  • bahtiyar kandemir   28-04-2011 21:27

    Memet Gezgin'im! Bir kere adını doğru yaz. Sen ülkemize "Fransız" kalmışsın be! Bölücübaşının avukatı bangır bangır devletin üst düzey görevlileri görüşme yapıyor diye bağırıyor. 10 bin ajan öğretmenin atama kararnamesini Nimet Çubukçu' ya soruver.(Masasının üzerinde bekletiyor) Ne de olsa sizden! Habur'dan davul zurna ile giren teröristlerin ayağına özel mahkemeyi de BOP'un Eşbaşkanı emir vererek gönderdi. Şimdi onlar Didim sahillerinde içerken şehit anneleri ağlamaktan gözleri kör oldu. Kanal şeşibeşleri sen mi açtın, yoksa Tayyip mi? Şu hariciye bakanın Davutoğlu'na da sor bakalım. Kanal PONTUS ne zaman yayına başlayacak? Bak yine bana yalancı deme! Davutoğlu Yunanlı meslektaşına ne söz vermiş! Sen hiç gazete okumuyorsun herhalde. Bundan da haberim yok deme! Ali Kemal olmayın, Mustafa Kemal olun!. Diyarbakır'da Kürtçe opera oynandı. Yerini ayırt yazın gidersin. (Haldun Dormen) Hadi yemeğin soğuyacak, afiyet olsun.

  • Memet Gezgin   28-04-2011 06:04

    Yazdığın yorumda alenen yalan söylüyorsun' 1-'onbinlerce atanamayan öğretmen dururken 40 bin İngiliz conisini İngilizce öğretmeni diye atanıyor, 2, bölücübaşına heyet gönderilip salyasümük ağlayarak yalvarılıyor, terörislere özel mahkeme gönderilip beraat ettiriliyor. 3- Türk Dilinin yanında ikinci bir dil resmi dil yapılıyor. Bunlar alenen yalan yorum Ne zaman 40.000 Öğretmen atandı? yalvarılmış beraat ettirilmiş?yalansalıverilenler daha sonra tutuklandı cezaevine konuldu.beraat mahkemenin bitmesi anlamı taşır.yalan. Ne zaman Kürtçe Resmi Dil oldu?sen anadil ile resmi dili karıştırıyorsun.sen öğretmen değil partilisin.Senin Partinin Kadın ve Aileden sorumlu olanlarının yaptığı prtada sen ona bak.sen ve senin gibiler 1980 den önce solcu diye kurşun sıkdığınız adamlarla sarmaş dolaş olanlardansın asıl sana yazık Kıskanmıyoruz.Ergenekon PKK işbirliğini Ukusal-Ulusol işbirliğini sen de buyursaydın alındın herhalde davet edilmedin diye Biz ziyadesi ile sendikamızdan memnunuz.sizin sendika gibi mhp chp hayır diyor diye referandumda HAYIR oyu kullamnmadık.Demokrasi ve Özgürlüklerden yana tavır koyduk

  • bahtiyar kandemir    25-04-2011 23:36

    KPSS'de sorular çalınıyor, YGS'de sorular şifreleniyor, onbinlerce atanamayan öğretmen dururken 40 bin İngiliz conisini İngilizce öğretmeni diye atanıyor, Türk Askerini günümüzün Haçlıları ile müslüman ülkeye saldırıda bulunsun diye teskere çıkarılıyor, bölücübaşına heyet gönderilip salyasümük ağlayarak yalvarılıyor, terörislere özel mahkeme gönderilip beraat ettiriliyor. Türk Dilinin yanında ikinci bir dil resmi dil yapılıyor.... Tüm bunlara Eğitim Sendikaları tepki gösterdi sizin sendikadan tıssssyooook! Çünkü siz "sarı" sendikasınız! Yemek yemeye devam edin. Afiyet olsun!

  • Arif    25-04-2011 10:59

    ne yazık ki bu kafa ile bahtiyar olamazsınız biz bu iktidardan önce de burdaydık hemde ayrılmamız için tehtitler edilirken.....Lafın tamamı Ariflere söylenmezmiş.Anlayanlar anladı adı bahtiyar...

  • bahtiyar kandemir   23-04-2011 04:27

    Hain Ahmet Paşa'yı bilir misiniz ey sendikacılar!... Ayağınız Ankara'ya bassın! Eşbaşkanları' n peşinden gitmeyin. Çocuklarınıza utanç duyacağınız bir geçmiş bırakmayın! Bin yıl sonra bile nesilleriniz sizinle övünsün!

  • bahtiyar kandemir   23-04-2011 04:21

    İktidar değişti mi sendikanın üye sayısı %99 azalır!... Ya vatansever olacaksın ya da işbirlikçi! Bundan kaçış yoookkkk!

  • Eğitim Bir Senliler   22-04-2011 15:04

    Türk Eğitim Sen liler diye başlık atıp yorum yazan arkadaşa cevap değilde ders vermek lazım onun içinde HZ MEVLANa nın sözü yeter Suskunluğumuz asaletimizdendir.aslında her lafa verilecek bir cevabımız vardır amma; Söylenene bakarım lafmı diye, Söyleyene bakarım Adammı diye. başka söze gerek yok

  • Eğitim Bir   22-04-2011 13:38

    Akif İNAN’ın deyimiyle “Sendikal mücadelemiz Türkiye’nin geleceğini yeniden inşa etmek adına erdemliler hareketidir”

  • Galip Ensar   20-04-2011 11:22

    iyi güzel de bu çiğdem hanımı çözemedim. protokolün neresinde bulunduğunu bilen varsa yorum atsın. Buluması gereken toplantılara çağrılmayan kişiler gözardı edilirken, bu hanımın hemen her kutlama ve toplantılarda bulunmasına bir anlam veremedim.

  • Arif    18-04-2011 09:26

    Kusursuz bir organizasyondu emeği geçenlere teşekkür ederim. Lafın tamamı Ariflere söylenmezmiş.Anlayanlar anladı. Katılımcılar konuşmalar ve sayı toplantının başarısıdır bence.

  • muallim   18-04-2011 09:16

    çok güzel bir organizasyondu.emeği geçen her kesten Allah razı olsun

  • Meyveli Ağaç    18-04-2011 09:08

    Eğitim Gönüllüsüne Aslında 12 eylülülde ezilmiş hakları elinden alınmış sizler çok iyibilirsiniz özgürlüğün olmadığı yerde ekmeğin olmayacagını.Kuruş sendikacılığı yapmıyoruz Kazanımlarımız için Sendika sitesine girseniz yeter. Siyasi şov diyen arkadaş o dönemlerde bizlere sendikadan ayrılmamız gerektiğini söyleyen öğretmenler bunun bizim iyiliğimize oldunu telkin ederek yarın çok geç olurr sizin için diyorlardı.

  • Genç Eğitimci   18-04-2011 09:02

    Eğitim Bir Sen Kızılcahama şubesine teşekkür ediyoru.güzel bir toplantı oldu.eleştiren ismini yazmayan Eğitim gönüllüsü başka bir Sendikanın üyesi orada zaten toplantı bittikten sonra zavurdadı durdu.Bulumnaz Bursa kumaşı falan değilsin gelkme bir daha..En son konuşan Gemel Merkez Yöneticisi çok güzel konuştu.kendisini zaten özellikle tebrik ettim.kimsenin bu güzel toıplantıyı karalamaya hakkık yok diye düşünüyorum.altına imza atacağım konuşmaydı.tekrar tebrik ediyorum.kulaklarımızn pasını sildi.gönülerimize hitap etti.

  • Türk Eğitim Senliler   17-04-2011 23:36

    burada eğitim bir senin Kızılcahamam temsilcilerine bir kaç sözüm var. öncelikle onları dürüst bir sendikacılık yapmaya davet ediyorum insanlara baskı yaparak tehditvari tavırlar takınarak üye yapmaya çalışmak, eğitim birsenden istifa edenlerin peşine düşüp ellerinden boş kağıtlara imza attırıp istifalarını geri almalarını sağlamaya çalışmak, türk eğitim sen yetkilerine de baskı yapıyorlar, evrak diye istifa formu imzalatıyorlar diye iftiralar atmak ve karalamaya çalışmak hiç hoş daranışlar değildir. biz Türk Eğitim Senliler olarak bu iftiraları atanları ispata davet ediyoruz.

  • sendikacı   17-04-2011 12:30

    konuşmayı yapan genel merkez yöneticisi olup kendisi delege oyu ile seçilmiş kişidir.Sizde şayet üye iseniz başvurunuzu yapıp seçim sürecinde aday olabilir bu konuma gelme şansınızı kullanabilirsiniz.Kimsenin sizi yada bir başkasını kullanması söz konusu olamaz.

  • Üye Öğretmen   17-04-2011 10:44

    Bu organizasyonun amacını anlamış değilim. Bir eğitim sendikasının siyasileri ağırlamak gibi bir görevi ve misyonu var mıdır? Geçen dönemin AKP İlçe Belediye Başkan Aday Adaylarından birisi yemeğe davet edilmiş, Diğer 11 aday adayı niye davet edilmemiş? Üyelerin dışındaki davetliler ne amaçla ve hangi kriterlere göre davet edildi? Sendika yönetimi anlaşılır bir açıklama yapmalıdır.

  • eren   17-04-2011 00:18

    şu konuda haklısınız bir yıl içinde yapılan çalışmalara kısaca br değinse iyi oludu.ama leştiriniz çok acımasız olmuş unutmayınız ki bahsettiği darbeler 28 şubat sonrası gelen ekonomik kriz 300-350 dolaradüşen memur maaşı ve bu süreçte darbenin ırgatlığını yapan 2 şubat öncesi erbakanın %50 zam erdiği malum sendikanın memurları.konuşma irdelenirse daha iyi anlaşılacaktır

  •    16-04-2011 16:26

    sivil toplum örgütünün toplantısında şunu beklerdim. Eğitim çalışanları için bir yıl için yapılan çalışmalarının neler olduğunu hangi mücadeleleri yaptıklarını, bakanlıktan hangi kazanımları aldıklarını beklerken bir siyasi partinin toplantısı gibi ergenekon sarıkız balyoz gibi yargıya intikal etmiş konulara değinilmesi beni hayretlere düşürdü. Bu toplantı bana bizim hakkımız yerine kendi emelleri uğruna bizleri nasıl kulladıklarını iyice pekiştirdi.

  • eğitimci   16-04-2011 16:18

    Siyasi bir şovdu

  • TÜRK DİYANET VAKIF-SEN   16-04-2011 11:34

    Yabanabad Kızılcahamamlılar Derneği Genel Başkanı Selim Şenol ve Yönetim kurulu, Türkiye Kamu-Sen Konfederasyonuna bağlı federasyonlardan olan Türk Diyanet Vakıf-Sen Genel Başkanı Nuri ÜNAL’ı makamında ziyaret ettiler Ziyarette konuşan Dernek Genel Başkanımız Selim ŞENOL; Kamu sendikacılığının en büyük kuruluşlarından olan ve 20.000 aşkın üyesiyle Türkiye’mizin en hücra köşelerinde temsil edilen Türk Diyanet Vakıf-Sen Sendikasının Genel Başkanlığına Nuri ÜNAL gibi geçmişi, çizgisi ve adamlığı örnek oluşturan bir kardeşimizin, hemşerimizin seçilmesinden haklı bir gurur ve mutluluk duyuyoruz. İnanıyor ve güveniyoruz ki Nuri ÜNAL kardeşimiz ülkemize daha çok hayırlı, güzel işler yapacaktır. Bizler de kendisine elimizden geldiğince katkı verecek, hep yanında olacağız.dedi. Türk Diyanet Vakıf-Sen Genel Başkanı Nuri ÜNAL ise; hemşerilerimin beni ziyarete gelmelerinden, onurlandırmalarından büyük mutluluk duyuyorum. Her zaman bir ve beraber olduğum hemşerilerime, kapımda,gönlümde açıktır,dedi. Türk Diyanet Vakıf-Sen Genel Başkanı Nuri ÜNAL'ın, sağlık,mutluluk ve başarılarla dolu bir hayat sürmesini ALLAH (c.c.)'tan niyaz ederiz.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın