Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Coşkun Ünal gençlere Asya Termal de yemek verdi
  • Facebook da Paylaş
Coşkun Ünal gençlere Asya Termal de yemek verdi
  • 18-03-2014
  • 11 yorum
  • 5360 okunma
Kızılcahamam Belediye Başkanımız Coşkun Ünal 16 Mart 2014 Pazar günü akşamı Asya Termal Otel’de Kızılcahamam gençliği ile yemekli toplantıda bir araya geldi.
Kızılcahamam Belediye Başkanı  Coşkun Ünal 16 Mart 2014 Pazar günü akşamı Asya Termal Otel’de Kızılcahamam gençliği ile yemekli toplantıda bir araya geldi.
 
İlçemiz gençliğinin yoğun ilgi gösterdiği toplantıda Başkanımız Coşkun Ünal gençlere seslendi. Coşkun Ünal konuşmasında; 5 yıl boyunca yaptığı hizmetlerden bahsetti. 5 yıl boyunca İlçemiz gençliği için faydalı hizmetler yaptıklarını söyleyerek  kimse işsiz kalmayacak dedik, erkekler noktasında bu dönemde kimsenin işsiz kalmadığını gördük. Kızılcahamam’da farklı farklı alanlarda çalışmak isteyen herkes iş buldu. Bu bayanlarda biraz az oldu, önümüzdeki günlerde buna da çözüm bulacağız dedi. 
 
 
 
Etiketler : Coşkun - Ünal - gençlere - Asya - Termal - de - yemek - verdi -
YORUMLAR
  • kızılcahamamlı   21-03-2014 11:17

    senden haberci degil ancak davulcu olur hemserim başkanın yemeğinin haberini ak partinin reklamıyla yapıyorsun yazık sana...

  • çalışınca oluyor   20-03-2014 11:05

    ne oldu beyler zorunuza mı gitti savunduğunuz siyasi parti temsilcilerinin çoluğu çocuğu maaile bu tesislerde devletin parasıyla kalırken sesiniz çıkmıyordu.

  • rota   19-03-2014 20:49

    çalanlar çıkmamış ta,çalma diyenler mi çıkmış? Rotadan bu kadar da yüzsüzlük olmaz.

  • vAhİt   19-03-2014 12:36

    rotasından kim çıktı yarın ahirette görürsün sen hiç endişelenme...

  • İşallah Maşallah    19-03-2014 00:01

    ROTA; Rotasından çıkmış iki grubun kan kalığına dikkat! ,her kişinin bildiği bir duvar yazısı derki, Ye iç torunun ödesin. Rotasından çıkmış MHP ve Coşkun Ünal seçim rüşveti olarak bedelini torunların ödeyebileceği ucu açık bir borçla yemek veriyor. Rotasından çıkmış cemaat (Nur cemaatini paravana yapmış) buna alet oluyor.

  • nurcu   18-03-2014 19:01

    bu güne kadar hep cemaati eleştiren bir tavır sergilemiş has bir ülkücüyüm. gençliğim ocaklarda geçti.şimdi bu insanların mekanına gidip yemek yemek çok zoruma gitti.başka yer mi yok..tayyibin çıkma mekanına biz niye gidiyoruz.....................

    0

    0

    • musa   19-03-2014 10:21

      tayyip baba daha ininize girecek kızılcahamam AKlanacak

      0

      0

  • çıtaklar06   18-03-2014 17:38

    Çoşkun başkanda maaşallah asyayı mesken tuttu gerçi asya da bundan sonra hükümet erkanı olarak en fazla bld.bşk ağırlar

  • DAVUT    18-03-2014 11:02

    Coşkun gitsin,hepsi gitsin,valla öyle.....

  • ?   18-03-2014 08:39

    Coşkun Bey, başkanlık sana hiç yakışmıyor. Umarım bu seçimlerde artık gidersin.

    0

    0

    • vatandaş    20-03-2014 13:07

      bırakta halk karar versin neyin yakışıp yakışmadığını muhalefet kişilik :) :)

      0

      0

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA