Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Coşkun Ünal 2012 yılı yatırım yılı olacak
  • Facebook da Paylaş
Coşkun Ünal 2012 yılı yatırım yılı olacak
  • 01-01-1970
  • 36 yorum
  • 5792 okunma
Kızılcahamam (a.a) -20.07.2012- Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal Ankara’nın oksijen deposu, sağlık, termal ve turizmde önemli bir yeri olan Kızılcahamam’da 2012 yılı yatırımlar yılı olacak” dedi.

Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal Ankara’nın oksijen deposu, sağlık, termal ve turizmde önemli bir yeri olan Kızılcahamam’da 2012 yılı yatırımlar yılı olacak” dedi.

Ünal “Kızılcahamam belediyesi tarafından, porojelendirilen hamam, köprü giydirme, Cumhuriyet  Meydanı ile Kadirbey parkı projelerinin ihalesinin yapıldığını belirterek önümüzdeki günlerde bu projelerin temelinin atılacağını belirtti.

Köprü Giydirme Projesi

Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal yeni projeleri ile ilgili kızılcahamamhabere açıklamalarda bulundu.Ünal yaptığı açıklamada şunları söyledi, “ilk planda dört proje ihaleye çıktı, köprü giydirme, ilçe girişinde bulunan  itfaiyenin olduğu yere hamam, Cumhuriyet Meydanı ve Kadirbey parkı bu projelerden bazıları, Kızılcahamam girişinde bulunan köprü giydirilecek, ışıklandırılcak köprü çevresinde bulunan boşluklar yeşil alan olarak düzenlenecek ve ilçeye girişe farklı bir güzellik katacak, köprünün ihale bedeli  397 bin lira, ihaleyi 285 bin liraya bir firma aldı, altı ay içerisinde burayı tamamlayacak dedi.

 

Cumhuriyet Meydanı ve Kairbey Parkı İlçeye estetik katacak iki proje

İnsanların şehir içerisinde oturabileceği bir yer yok, Cami bahçesine veya soğuksuya gidiyor, ilçeye estetik katacak bir proje hazırladık. Cumhuriyet Meydanı ve Kadirbey parkı projesi bu anlamda çok önemli şehrin en orta yerine yapılacak bu iki proje vatandaşın yaşamını daha kolaylaştıracak, Cumhuriyet meydanı yanında bulunan ilçenin en eski evinide kent müzesi olarak hizmete açmayı  planladık fakat, evin sahipleri ile anlaşma sağlayamadık ve bu projeden vazgeçtik diyen Belediye Başkanı Coşkun Ünal  Cumhuriyet Meydanı ve Kadirbey Parkı projesini 3 milyon bedelle ihale edildi.Ramazan ayı içerisinde temli atılıp bir yılda bitirmeyi planlıyoruz dedi. Belediye Başkanı Coşkun Ünal  Cumhuriyet Meydanı ve Kadirbey Parkı projesini 3 milyon bedelle ihale edildiğini belirterek, altı firmanın katıldığı ihaleyi 2,097 liraya Ankara Haberleşme aldı.

 

Hamam Projesi

Kızılcahamam Belediyesi olarak Büyük ve Küçük kaplıca olmak üzere iki kaplıcamız var yaptığımız tadilatlar ile kaplıcaları daha kullanışlı bir hale getirdik.

D-750 karayolun geçtiği ilçemizde yol boyunda bir Hamam’ın olmayışı sebebi ile ilçe girişinde belediye tarafından itfaiye ve garaj olarak kullandığımız alana hamam yapma kararı aldık buranın da ihalesi iller bankası tarafından yapıldı, yakında temelini atacağız ve bir yıl içerisinde hizmete açmayı planlıyoruz” dedi.

Belediye Başkanı Coşkun Ünal üniversite ve spor kompleksi çalışmalarımızda son aşamaya geldik bu yıl içerisinde Kızılcahamama Sağlık bilimleri fakültesi ve spor kompleksi temellerinide atmayı planlıyoruz dedi.

4,5 milyon muammen bedelle ihaleye çıkan ihele İller bankası tarafından yapıldı.ihaleyede birçok firma katıldı ve 3,080 liraya Ankara Haberleşme aldı

 

Bizim dönemimizde ilçeye gelenlerin sayısı arttı.

Belediye Başkanı Coşkun Ünal yaptığı açıklamada 2009 yılında görevi devraldıklarında ilçeye gelen insan sayısı ile bugün ilçeye gelen insan sayısı arasında büyük artış olduğunu belirterek, 2009 yılında kaplıcaların günlük ortalaması 300 iken bugün bu rakam 960 kişiye çıktı.Buda Kızılcahamam için güzel bir gelişme dedi.

Etiketler : Coşkun - Ünal - 2012 - yılı - yatırım - yılı - olacak -
YORUMLAR
  • hakkı    29-07-2012 19:36

    Beni hiç kimse anlamamış galiba.seçimlerden sonra başkan görevi bırakınca hangi işleri yapacağını gözlemleyiniz. Başkanlıktan önce ve sonra hangi iş kollarına elini atmış ve neden?Amaç kızılcahamam halkına hizmet etmekmiydi yoksa bağcıyı dövmekmi. Yüce allaha sığınıyorum ve halkın 5 kuruşunun hesabını soracağına gönülden inanmak istiyorum.

  • yolcu   27-07-2012 23:09

    bu ne para ya böyle. çok pahalı değil mi bu işler. ve niye hep aynı firma?bizim parklarımız köprülerimiz olacak ama daha üç günde dökülecek çatlayacak..onların yatları katları olacak torunları torbaları oralarda yaşayacak..

  • Şakir KAPLAN   27-07-2012 17:13

    Coşkun Başkan ve İlçe

  • Mehmet   27-07-2012 14:53

    akptli belediyeleride gördük.şu zamana kadar bu kadar çalışan memleketimizde bel.başkanı çıkmadı.hatasız kul olmaz tabi başkanında hatası var ama akpli belediye felan diyede saçma sapan konuşmayın.helal olsun coşkun başkana...

  • Süleyman Bilen   26-07-2012 22:28

    Görkemli bir şekilde Belediyemiz 7 Temel atma 2 açılış yapmak için proğram düzenlemiş. Fevkalade güzel ardından 8 10 bin kişiye iftar yemeği oda güzel.Güzel olmayan ne? Daha düne kadar çalışanların aylığını ödeyebilmek için İlçemiz tanınmış esnaflarına kredi çektirip onu kullanıldığı bir vakia iken böylesine yatırımlar ne oluyor bu nasıl bir paradoks.anlamak münkün değil.Hindistanlı gibi kazan Belçikalı gibi harca.birde sayın başkanın yandaş ve candaşları durumu olduğundan daha fazla gösterme ve abartma peşindeler.şimdiyeb kadar yapılanlar çok önemli imiş gibi abartılıyor.Arkadaşlar alt yapı yapılmadı diye yollar yapılmamıştı.alt yapı bittiğinde vatandaşı eski yönetim toprak yoldamı gezdirecekti.bir sürü olumsuzluk var.Hükümet partisi burda ana muhalefet Başkana ve belediye de yapılan işlere hiç ağızlarını açmıyorlar.sanki Milletle küsler.Biz adayımızı çıkartırız.Başbakan şeçimi alır.olurmu böyle anlayış millet demez mi size alırda gidermisiniz arabadan soğanı.Vatandaş Belediye yönetimine çok kızıyor belli etmese amma Hükümet in ilçe teşkilatına da kızıyor.nasıl bu iş.Hani bir laf var ya.Köpeksiz köyde deyneksiz gezmek diye.Başkanı böyle rahat bırakan ilçeyed etepki var.aklınızı başınıza alın.adam gibi çalışın sonra diziniz dövmeyin .şeçimi kaybedip millete maskara olmayın.ondan sonra ağzı olan konuşuyor.Kendine gel Ak Parti İlçe .silkinin be titreyin kendinize gelin.burda herkesi ahkam kestirmeyelim şuçu kendimizde arayalım.

  • 2. mahmut olamaz   26-07-2012 10:44

    sadece çok gülmek istiyorum . ne yazmak istediğini bilmeyenlere.assolist arkadaşımıza diyorum hani seçimden sonra şarkı söyleyecek olana bir şarkıda bana söylesin ama yabancı dilde olsun

  • vatandaş   26-07-2012 10:39

    ya arkadaşlar saçma sapan yazı yazıp amaçları sadece eleştirmek olan bu kişinin adı ha şuu olmuş ha bu olmuş ne olurki.yazmış bir defa saçma sapan onun için önemli olan o ayrıca bu şekil tutarsız eleştiri yapan böyle seviniyor.

  • sedat   25-07-2012 22:29

    ben eleştirmiyorum,eleştiren sizsiniz.ve bi yerde siz riya yapıyorsunuz.insanlara fırsat vermiyorsunuz.benim adımı soyadımı bilsen ne bilmesen ne.anlayacağın adam dediğin ok gibi olmalı.takma isimle yazmamalı(senin gibi) ben yinede gerçek adımı yazdım.

  • Kerim Turgut   25-07-2012 21:44

    Millete akıl veriyorsun delikanlıca gerçek ismini yazın diye . amma kendin Sedat diye yazıyorsun.Hangi Sedatsın kardaş.?Sarı Çizmeli olanmı?

  • erdoğan b.   25-07-2012 15:15

    Aleyhte saçma sapan yorum yapan zatı muhteremler .bu yorumları okuyunca çok güzel bi söz aklıma geldi. Hayatındaki herkes sana "MUHALEFET" yapıyorsa tadını çıkart, demek ki "İKTİDAR" sensin. Sayın Coşkun Ünal doğru bildiğiniz den asla taviz vermeyin.Malumunuz meyve veren ağaç taşlanırmış.

  • Mustafa   25-07-2012 04:57

    La kardaş sen Millete akıl veriyon delikanlıca isim vererek yazın diye sen hangi sedatsın Sarı Çizmeli olan mı?

  • sercan    25-07-2012 03:31

    mehmet türkcan sen çok biliyorsun kendine yada kime güveniyorsan çık adaylığını koy şu er meydanında birde seni görelim neler yapacaksın eleştirinin de bir edebi vardır Coşkun Ünal ın ne kadar kızılcahamam sevdalısı olduğunu herkes biliyor ... kafandan hikaye senaryo yazma akp ye gececek yaranmaya çalışıyor diye öle bir şey yok dedikoduyu yanlış almışsın başkana sorsan o bile doğruyu sölerdi sana ..memnun olmadığın şeyler olabilir herkesin vardır illaki kim dört dörtlük bu dünyada yaptığı çalışmalarıda görmemezlikten gelmek büyük ayıp olur ..acaba memnun olmadığın şeyler konusunda kaç kere belediyeye başvurup yardım istedin şikayetini bildirdin bilgi paylaşımı yaptın .. akp belediyesindeki belediye başkanınıda gördük iktidar partsiydi şu an yapılan çlşmaların dörtte biri yapılmadı bu açık ve bariz

  • es geç   24-07-2012 21:47

    reklam değil icraat gösterilsin icraat

  • cccİNCİWASWEREccc   24-07-2012 01:49

    La mehmet geçen dönemlerde gördük parti kötülemek için demiyorum ama yaptırıyorsunuz be zorla ak parti zihniyeti hep böyle zaten ampüle elektirik kesik geliyo ondandır neyse asıl konumuza gelelim geçen dönemlerde ak parti vardı ve kızılcahamam'ımız baktığın zamn rahat 40 sene gerideydi ama simdi baktığın zaman 10 sene yappılan işe baktığın zamn ak partili dönemde yan gelip yatılmış diyemem ama resmen öyle be bide şimdi baktığın zamn adım bası bi işçilik ve isteklilik var ben sahsen önceden kızılcahamam yollarında caddelerinde yürümek istemezdim ama şimdi günde 10 kere dolaş deseler hiç durmadan dolaşırım yapılan işe bakarsanda 10 numara amma önceki zamanlarda deseler hayır bide şu var başkanımız hiç bi zamn ESKİ diye anılmaz bilesin ESKİ adem gibi .

  • Emrah DURSUN   24-07-2012 01:04

    Masal okuyorsun emrah diyorsun mehmet bey önce masalın anlamı nedir? Genellikle halkımızın yaşlılarımızın yarattığı hayale dayanan sözlü gelenekte yaşayan çoğunlukla insanlar, hayvanlar ile cadı, cin, dev, peri vb. varlıkların başından geçen olağanüstü olayları anlatan edebi türdür... Ha diyeceğimde şudur asıl sen bize masal anlatma çocukkende dinlemezdik... Burdaki hayali bişey değil gözle görülür takdire değer bir hizmettir... Hayırlı Ramazanlar...

  • Emrah DURSUN   24-07-2012 00:57

    E be vatandaş devlet adamı değilde ne peki ? Ben değil sen değilde o kolrukta hayali birimi oturuyor orda? Sonuçta halk tarafından seçilip o koltuğa layık görülen kişi nedir? Saçma sapan konuşmaya gerek yok bizim siyasetlede işimiz yok her kim olursa olsun vatana millet bayrak saygısı olup o koltuğun hakkını veriyorsa biz onun daima arkasındayız. Sayın Çoşkun ÜNAL abimiz diyorum sonuçta kızılcahamın içinden gelen bi büyüğümüz elinden gelenide yapğtı herşey ortada taşları bahane etme kardeşim diğerleride döşeseydi döşeme diyenmi oldu? Saçma sapan konuşmalara gerek yok herşey gözle görülüyor beğenmeyen dediğim gibi tabela orda basar gider kızılcahamamdan biz halimizden memnunuz. Ha şimdi dersinki iş istyor bilmem napıyor yalakalık yapıyor bizim yalakalıklada işimiz yok. Bizim işimiz gücümüzde var sıkıntı yok kafanıza göre...

  • sedat   23-07-2012 21:46

    olumsuz yorum yap ama hakarete bayrak açarcasına terbiyesizlik bari yapmayın.sevsende sevmesende bu kişi senin belediye başkanın .ve bir gerçek kızılcahamama gelmiş en çalışkan belediye başkanı.bunu inkar eden nankördür.ve saygı duyacaksınız.ne kadar çekemeyen ve tahammülsüz insan varsa buraya toplanıyor. eleştiri yapacaklarada bir tavsiye.delikanlı gibi isminizle yapmanızdır.saygılar

  • Hasan Özler   23-07-2012 16:34

    Yorumunun içindeki şu kelimeler maksadını aşmış ifadelerdir.Özür dile.senin haddine değil onları konuşmak. ''Sizin yaptığınızb teşekkür etnek yerinen nankörlük kardeşim kızılcahamamdan memnun olmayan sınır tabelası orda 16900 basıp giider: Kimi kimin Memleketinden koyuyorsun.hadi ordan.

  • Mehmet TÜRKCAN   23-07-2012 16:26

    Şöye uzun yazıyı görünce millet seni bir şey yazdı zanneder.karşımızdamaki kişi sonuçta bir Devlet adamıymış.yapma yaw.ciddimisin.emrah sözlüğe bir bak Devlet Adamı ne demek öğren ondan sonra Klavye başına geç yorum yap.yollar çok güzel Tolga Han Dans grubu gibi kaldırım taşı yola döşenirşe onun maliyeti de belli değil.senin gibileri TUZU KURU derler.Kavlimiz karar Belediyeyi Müflis TÜCCAR zihniyeti ile yürütmeye ilk mahalli şeçimlerde son vereceğiz.istediğin kadar yırt bir yerini .Başkanın önümüzdeki şeçimlerden sonra Eski Başkan olarak anılacak.kendiside bunu bildiği için Ak Partiye yamanmaya çalışıp sansını ordan deneme yoluna gitmeye çalışıyor.NAFİLEEEEEE

  • davut   23-07-2012 13:44

    coşkun başkanın hizmetleri takdire şayan gerçekten elinden geleni yapıyor,keşke adem başkan yarısı kadar çalışsaydı da belediyemiz hükümet partisinden olsaydı ama resmen yattılar çalışmadılar kısacası adem başkanı yol götürdü, götürürse coşkun başkanı da yol götürür..................

  • TARIK   23-07-2012 11:17

    başkanımız çalışıyor tek el atmadığı olay ulaşım söförlerin iç çamaşırlarını değiştirene kadar otobüsleri değiştirsin gidiş geliş rezalet verdgmiz paranın hakını alamıyoruz ve helal etmyoruz...

  • Emrah DURSUN   23-07-2012 02:20

    Kısacası çekemeyen anten taksın kardeşim... Dşğer partiliderlerinde gördük he gözle görülür bişey yoktu ama onların hakkını yememekte lazım bi alt yapı birde girişe akbaba heykelimiz var :) Bazıları medyum gibi konuşmuş yok çoşkun güle güle güle önce bir saygılı ol karşındaki asker arkadaşın yada vb bi ahbabın değil sonuçta bi devlet adamı ? Birşeyi merak ediyorum yazan şahsiyet ben 26 yaşındayım ömrüm boyunca kızılcahamamı bu haliyle hiç görmedim bazılarınız benden yaşca büyük sen hiç bu şekil kızılcahamamı gördünmü? Daha düne kadar yolunuz yoktu be çamurun içinde geziyorduk. Hiç unutmam diğer parti zamanında kazın karabekir önünde kızılcahamamı gezmeye gelen vatandaş kızılcahamamdan ne diğye dönüp gitti biliyomuzun? Kızılcahamam dedikleri bumuymuş daha yolu bile yok dönün gidiyoruz bu kendi gözümün önünde oldu. Sizin yaptığınızb teşekkür etnek yerinen nankörlük kardeşim kızılcahamamdan memnun olmayan sınır tabelası orda 16900 basıp gider. Sayın Çoşkun ÜNALA sonsuz teşekkürler dediğini yaptı özleyen değil özlenen kızılcahamamı ortaya koydu Allah yolunu daima açık etsin. . . İyi çalışmalar...

  • Mahmut Solmaz   22-07-2012 21:06

    Yar saçların Lüle Lüle Coşkun sana güle güle 2014 ün seçim sloganı bu olacak.Sen Bindir zamları yağmur gibi Sıcak suya ,soğuksuya,Hamama ,otobüse Herkese iş aş de.İşe göre Adam alacağına.Adama göre ayarla.işi olanları Müdür yap.Ortağını Müdür yap.Ülkücü şehitler parkı açıp şehitlerin kemiklerini sızlat.Daha düne kadar Akpartiye geçmek için Ak parti Genel Merkezini aşındır.almayınca MHP ile yola devam.Ne yaparsan yap.Halkımız seni yukardaki Türküyle uğurlayacak.

  • hakkı   22-07-2012 17:30

    başkan bir şeyler yapmaya çalışıyor. bunu herkes görüyor..fakat neler yaptığını seçimlerden sonra..yaaaaani başkanlığı bıraktıktan sonraki yaptığı işlerine bakarak anlayaca..ğız. başkanlıktan önceki iş hayatına bakarak bişey anlamak mümkün değil.. hayırlısı olsun

  • Mehmet   22-07-2012 15:55

    coşkun başkan gerçekten çalışıyor.kilitli taşlar vs.projeler yaptı.kızılcahamam köy havasından çıktı.kızılcahamamın modern bir görüntüsü var artık.festivaller harika.ama hatalarıda var.o kadar iş vaatleri verdi tutmadı.teleferik anfi tiyatro su oyunları büyük hamamı otel gibi yapcaktı vb. değişik projeleri vardı.bence başkan bu hatalardan dolayı kazanmayabilir.İnşAllah kazanır benim kanaatim böyle ama diğer halkın kanaati ne olur onu bilemeyiz.ALLAH'tan başka...

  • mehmet çıtak   22-07-2012 15:48

    yapılacak olan hamam ilalesi ne zamam yapıldı hiç ilan edilmedi sadece ankara haberleş minin haberi var sayın belediye yetkilerine

  • Mehmet   22-07-2012 11:44

    Asya, Üzemler. Toki, Huzurevi, Perihan Okulu ve Eda Oteli Kızılcahamam'a bağllayan köprünün yetersizliğini hiç gören yok mu?

  • Citak   22-07-2012 02:36

    Sakir Aslan hiç güleceğim yoktu sen herhalde Kızılcahamam'ı kiziltepe ile karıştırdın burada aşiretler yok bilinçli bir halk var yapılan hizmetleri sadece kor olanlar görmüyor ama onlar bile hissedebiliyor sen o şarkıyı ezberlemeye devam et ihtiyacın olacak bol bol kendin söyle kendin dinle bir Kızılcahamam'li olarak benim adıma konuşma zevk almasını bil doya doya Kızılcahamam'da yasamaya çalış

  • ali   22-07-2012 01:47

    başkanım seninle ne kadar gurur duysak azdır.seni çok seviyoruz.Allah başarılarını daim etsin(gençler)

  • Şakir ASLAN   21-07-2012 21:56

    Başkan ne yaparsa yapsın.İlçe sakinlerinin 2014 başında söyleyeceği Şarkı AJDA dan olacak: Olmaz artık kapı açık Arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık Bir zamanlar sen de bana acımadın Yalnız kaldım yıkılmadım ayaktayım

  • Kizilcahamamlinin Karari   21-07-2012 15:36

    Kisin dondukk.. Hamami altin kaplama da yapsaniz,Cumhuriyet meydani degil halk meydani da yapsaniz,Parklari lunapark seklindede yapsaniz,Yol gecis isiklandirmalirini da kaldirsaniz nafile bu secim coktan bitti..

  • salim   21-07-2012 13:43

    ihale bedellerine bir bakın ya. cumhuriyet parkı şöyle bir düzlenecek , Atatürk büstünün yeri değişecek birazda çevre düzenlemesi yapılacak..birileri para mı kazanıyor bana mı öyle geliyor.

  • can   21-07-2012 13:39

    Başkana bir şey yaptırmak istiyorsanız çizin bilgisayarda çıkarın yazıcıdan. Ama hiç bir şey kağıt üzerinde durduğu gibi durmuyor. başkan çalışıyor başkan yapıyor ve Kızılcahmam yaşanması her geçen gün daha da zorlaşan bir yer haline geliyor.

  • bulut   21-07-2012 12:46

    köprü giydirmesini alan firmanın adı niye verilmemiş.Diğer ihaleleri ankara haberleşme almış hayırlı olsun.Köprü giydirme ihalesini alan firmayıda bilmek isteriz.

  • Osman   21-07-2012 01:32

    Allah razı olsun Coşkun Başkanım. Sende yüzümüz güldü. Karınca gibi durmadan çalıştın. Kızılcahamam için elinden geleni yapmaya çalıştın.Hakkım da, verdiğim oy da helal olsun sana.

  • Kızılcahamam sevdalısı   20-07-2012 19:35

    Coşkun Bey ilçe yönetiminin başına geldiği günden beri hiç durmadan çalışıyor. Gerçekten takdir ederek takip ediyoruz Coşkun Beyi. Şimdiye kadar yaptığı çalışmalar gerçekten çok güzel. Görünene göre bundan sonra da gıpta ile izleyeceğiz. Teşekkürler.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın