Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  CHP Belediye Başkan Adayını Açıkladı
  • Facebook da Paylaş
CHP Belediye Başkan Adayını Açıkladı
  • 11-10-2013
  • 22 yorum
  • 5472 okunma
2014 yerel seçimlerinde Cumhuriyet Halk Partisi Patalya Otelde 10 Kasım Atatürk'ü anma birlik ve Beraberlik yemeğinde Kızılcahamam Belediye Başkan Adayını açıkladı.

Cumhuriyet Halk Partisi Kızılcahamam’da sessiz ve derinden çalışmaya devam ediyor. Yerel  seçimler için son hazırlıklarını yapan parti 10 Kasım  günü Patalya Otelde düzenlediği ve teşkilat mensupları ile bir araya geldiği yemekli toplantıda Kızılcahamam Belediye Başkan Adayını açıkladı.

10 Kasım 2013 Aşağı Merkez Camiinde öğle namazından önce Mustafa Kemal ve aziz şehitlerimiz için mevlit okuttu, namaz çıkışı vatandaşlara mevlit şekeri dağıtan CHP ilçe örgütü, akşamda Patalya Otelde CHP tabanı ve parti teşkilatına yemekli bir toplantı düzenledi. Toplantıya çevre ilçelerin belediye ve ilçe başkanları ile Ankara İl Başkanı Zeki Alçın, Ayaş Belediye Başkanı ve Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ali Başkaraağaç, Ankara Milletvekili İzzet Çetin, Sivil toplum örgütlerinin başkanları muhtarlar ve çok sayıda davetli katıldı.

CHP Kızılcahamam ilçe Başkanı Oğuz Akcan toplantıda yaptığı konuşmada Kızılcahamam’da CHP olarak oyumuza sahip çıkıyoruz, amacımız etkin bir çalışma ile belediye başkanlığını kazanmak olacaktır. Bunun için yeterli bilgi ve birikime sahip bir kadro ile yerel seçimlere gireceğiz. Onurlu CHP seçmeni partisine sahip çıkarak göstereceğimiz adaya desteğini esirgemeyecektir. Bizi parti olarak diğer adaylar ve partiler ilgilendirmemektedir. Bu seçimlerde CHP’ye inanan seçmenlerimiz oylarına sahip çıkarak sandıkta CHP’nin Kızılcahamam’daki gerçek gücünü gösterecektir. Partimiz seçime hiçbir parti ile ittifak yapmadan kendi adayları ile katılacaktır” dedi.

Oğuz Akcan sözlerine şöyle devam etti “ Kapalı kapılar ardında yapılan belediyeciliğin ömrü bitmiştir. Kızılcahamam’ın Özlenen Sosyal Demokrat bir belediye tarafından yönetilme zamanı gelmiştir” dedi. CHP ilçe örgütü tarafından yerel seçimler öncesi düzenlenen toplantıda Kızılcahamam’ı yönetmeye talip olduklarını dile gelirken, Konuşmalar sonrasında Belediye Başkan Adayını da açıkladı.

CHP Kızılcahamam Belediye Başkan Adayı Veyis KADERCAN Kimdir?

1943 yılında Kır köy’de doğan ve Kızılcahamam’da terzilik yaptığı sırada 1968 yılında Terzi olarak Amerika’ya giderek buraya yerleşen Kadercan 43 yıl Amerika’da kaldıktan sonra ülkeye kesin dönüş yaptı. Evli 4 çocuk babası olan Kadercan bundan böyle hiçbir maddi menfaat gözetmeksizin Belediye Başkanlığına Aday olduğunu açıkladı. Devamı 5.sayfada 

 

Etiketler : CHP - Belediye - Başkan - Adayını - Açıkladı -
YORUMLAR
  • Yazık ki ne yazık !    21-11-2013 05:23

    Öyle bir ülkedeyiz ki CHP ' ye bakıyoruz ağzına ALLAH adını almıyor AKP ' ye bakıyoruz adına ATATÜRK adını almıyor , yok mu bunun bi ortası ? Hem dindar hem ATA'sını seven birileri ? Yazık..

  • ulusalçıtak   16-11-2013 21:30

    "Mustafa Kemal" ibarenizde görüldüğü üzere siyasi gömleğinizden arınamamış ve bir gazetecinin sahip olması gereken en önemli özellik "objektiflikten" nasibinizi alamamışsınız. Bir çift lafım da kralcılara... Ak Partili olmak başkadır "iktidarcı" olmak başkadır. Anlayana...

  • vatandaş   14-11-2013 15:36

    1980 yılından buyana İlçeyi yönetenler, bugünkü çarpık kentleşmenin ve trafik sorununun sorumlusudur. Şehir imar planında yapılan değişikliklerle, düzenleme ortaklık payından elde edilen alanlar İlçemiz yararıına kullanılmadı, sadece satıldı, yandaşlara rant sağlandı. Bu alanlar; park alanı, oyun alanı, ibadet alanı, eğitim alanı ve benzeri gibi şehrin yararına olacak şekilde planlanıp korunsaydı, İlçemizin çehresi bugünkünden çok daha farklı olurdu. İhale hortumları ve imar vurgunları daha çok öne çıktı. Veyis bey onun için size hizmet gönüllüsü diye hitap ettim. "NE İHALE HORTUMCUSU NE İMAR VURGUNCUSU HİZMET GÖNÜLLÜSÜ" Sloganın bu olsun, yolun açık olsun...!

  • RASİM AKKAYA   13-11-2013 17:36

    Annemin köylüsü, hemşehrim Sayın Veyis Kadercan'a CHP'den Kızılcahamam Belediye Başkan Aday Adaylığı çalışmalarında başarılar dilerim. Saygılarımla... Rasim AKKAYA - Eğitim Müfettişi - Antalya

  • yolcu   12-11-2013 21:22

    valla ben bu seçimde Avukat Esin hanımı aday yaparlar diyordum.Bence bu makamı gayet iyi yürütürdü hemde ilçemizde ilk kez bir kadın başkanımız olurdu..ne yapalım oyumuz yine de veyis beye

  • almeralp   12-11-2013 20:01

    veysi beye başarılar dilerim fakat kim ne derse desin hangi parti kimi aday gösterirse göstersin hatta chp genel başkanını aday göstersin şu bir gerçekki kızılcahamamda seçim coşkun ünal ve akp arasında geçecek ve şu anda da favori coşkun ünal

  • Sarıgül   12-11-2013 08:46

    İster Kemal Kılıçtaroğlunu getirelim , ister sarıgülü imkansız kardeşim kendi oyumuzu alabilecekmiyiz satmazsa millet iyi.

  • alp   12-11-2013 02:12

    veysi bey son derece bilgili kültürlü yıllarca amerika da kalmış ve en sonunda ülkesine dönmüş bir insandır.şimdide ilçesine doğduğu topraklara hizmet için kolları sıvamış çok ta iyi yapmış.allah yardımcınız olsun başarılar ....

  • Gurbetçi   11-11-2013 22:04

    Editöre soruyorum; "Mustafa Kemal ve aziz şehitler" sözünde bir kasıt var mı? Atın artık içinizde bu Atatürk düşmanlığını. Atatürk adını bile ağzınıza almaya korkuyorsunuz.

    0

    0

    • ulusalçıtak   16-11-2013 21:33

      Ulu önder diyememek, Atatürk diyememek vefadan nasibini almayanların harcıdır. Bu işin siyaseti ya da partisi olmak. İçinizde vefaya dair hiçbir şey kalmamış. Neyin inkarı neyin nefretidir bu? Bir insan hem Ak Partili hem Atatürkçü neden olamaz?

      0

      0

  • abdulhamit fidan   11-11-2013 21:46

    Hayırlı olsun,hayırlara sebep olsun,çalışmalarınız da başarılar dileklerimi sunarım...

  • katip   11-11-2013 21:31

    özlenen chp gelsin artık

  • chpli   11-11-2013 21:06

    hakkımızda hayırlısı olsun İnşAllah...

  • selim   11-11-2013 14:13

    sayın akcan sen gercekten chp tabanını toplayabildin mi patalya ya ? biraz çalışsın her şeyi oluruna bırakmayın iş taban dan başlar oguz tavan dan değil

  • çeltikçili   11-11-2013 13:27

    tam partiye layık bir aday bay mistır hayırlı olsun

  • Hakan   11-11-2013 11:35

    Hep vatandaş seçiliyor da ne oluyor. Bir de yurttaş seçilsin.

  • Mehmet   11-11-2013 11:34

    Hem de Amerika'da terzilik yapmış bir hemşerimizin adaylığına sevindim. Çünkü Kızılcahamam terzilik sanatının zayıf olduğu bir yer. Hemşerimiz kazanırsa bu alanda bir gelişime katkısı olur.

  • tayi   11-11-2013 08:50

    ayın 11'i oldu daha belediye maaş vermedi bu adamlar kış günü ne yer ne içer neyle ısınır diyen yok arkadaş ne kadar gamsız ne kadar vicdansız umursamaz adam bunlar ya yemin ediyorum hakkımı helal etmiyorum bunlara.

  • durali koçak   11-11-2013 01:45