Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  CHP Belediye Başkan a.adayı Ahmet Hızarcı oldu
  • Facebook da Paylaş
CHP Belediye Başkan a.adayı Ahmet Hızarcı oldu
  • 04-02-2014
  • 43 yorum
  • 5899 okunma
Cumhuriyet Halk Partisinin Kızılcahamam Belediye Başkan Adayı Ahmet Hızarcı oldu.

Cumhuriyet Halk Partisinin Kızılcahamam Belediye Başkan A.Adayı Ahmet Hızarcı oldu.

29 Mart yerel seçimleri öncesinde partilerin Belediye Başkan adayları da belli olmaya başladı. Kızılcahamam'da Cumhuriyet Halk Partisi Mansur Yavaş’ın Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olmasından sonra yerel seçime daha iddialı hazırlanıyor. Kızılcahamam Kızılcaören köyü nüfusuna kayıtlı Ahmet Hızarcı Pazar günü Cumhuriyet Halk Partisine kalabalık bir heyetle gelerek partiye adaylık müracaatını yaptı.

Adaylık müracaatı sonrasında Kızılcahamam habere bir açıklama yapan Ahmet Hızarcı şunları söyledi. " İnşaat Mühendisi olmayı Ortaokul ikinci sınıfta tercih ettim, 32 yıldır bil fiil inşaat sektöründe çalışıyorum, artık kendi memleketime de hizmet etmek istiyorum bu yüzden aday oldum. Kızılcahamam’a ekip olarak geliyorum, Mansur Başkanla biz bir ekibiz, onunla geçmişten gelen bir hukukumuz var, Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olmasından sonra bizi çağırdı, Kızılcahamamlı olmam dolayısı ile memleketime hizmet etmem konusunda beni teşvik etti. Ben den bunun üzerine Kızılcahamam’dan aday oldum. Bizi herkes zamanı geldiğinde tanıyacak, Kızılcahamam’ı 45 yıldır beklediği sonuca ulaştıracağız” dedi.

Ahmet Hızarcı kimdir?

1963 yılında Kızılcahamam Kızılcaören köyünde doğdu. İlkokulu köyünde Ortaokul ve Liseyi Kızılcahamam’da bitirdi.

1979 yılında Ankara Üniversitesinde ön lisans yaptı. Daha sonra Konya Selçuk Üniversitesi Mimarlık Mühendislik Fakültesini bitirerek mimar ve mühendis olarak 18 yıl çeşitli şirketlerde şantiye şefliği ve koordinatör olarak çalıştı.

1998 yılında kendi şirketi olan Hızarcılar İnşaat Ticaret Ltd. Şirketini kurdu. Milli Eğitim Bakanlığı, Sağlık Bakanlığından aldığı ihaleler ile Okul ve Hastaneler yaptı. En son Ankara Valiliği Kazan Kültür Merkezini bitirdi. Halen Eryaman, Etimesgut ve Sincan’da yap sat olarak müteahhitlik yapmakta olan Ahmet Hızarcı evli ve üç çocuk babasıdır.

Etiketler : CHP - Belediye - Başkan - a.adayı - Ahmet - Hızarcı - oldu -
YORUMLAR
  • Benim Başkanım   12-03-2014 00:40

    Yüreği büyük, gönlü büyük Kızılcahamamlı arkadaşlar. Onu denedik bunu denedik. Neden diplomalı Hızarcı'yı denemiyoruz? Şimdi tam zamanı...

  • BİZİM ÇOCUK   12-03-2014 00:39

    Hızarcı'ya verdiğiniz her oy Kızılcahamam'ın rahatlığı, şehirleşmesi, bilinçleşmesi, şehir olduğunu anlaması için, kendiniz için verilen oydur.

  • MEHMET   13-02-2014 14:35

    Hiç küçümsemeyin. Bu aday İnşaat mühendisi, aynı zamanda mimar. Diğer adaylar bakın bir de. Şehirciliği kim daha iyi bilir. İmarın Düzenleme ortaklık paylarından elde edilen rantların kim daha çok şehrin yararına kullanır.Kentlinin yaşam kalitesini kim öncelik olarak görür?

    0

    0

    • salih    17-02-2014 02:51

      mehmet bey çok haklısınız inşallah bu sefer kızılcahamam neyin ne olduğunu anlar ve ahmet hızarcıya oyunu kullanır.

      0

      0

  • UZAK   11-02-2014 02:32

    Nihayet Kızılcahamam doğruyu bulacak. Ahmet başkan bu işi yapar

  • ışıl   09-02-2014 16:52

    oylarımız ahmet kardeşe kızılcahamamı süs köpeğine çeviridi coşkun , süsle püsle herkez seviyo ama o kimin parasıyla yapıyo bakalım bu yararsız işleri kızılcahamamın termal suyu meşhur anca 2 hamam var bu sefer ne olursa olsun chp ye vercem.

  • lkj   08-02-2014 19:19

    amet veya memet beldiye işcileri jeotermal işcileri maaş alamıyo ikramiyeleri unutturmuşlar hatırlıyan yok bu işcilerin halleri düzelecekmi ondan haber verin

  • CHP'li   08-02-2014 01:29

    birleşe birleşe kazanacağız, sonunuz hüsran. Kendi evladımız varken, mahallemizin cocugu varken sizle ne işimiz var ?

  • kilit taşş   07-02-2014 11:05

    Allah aşkına çoşkun demeyin de ne derseniz deyin,led lambalardan bıktık,dukkan süslemeleri çok kötü,,dünyanın parasını harcadı oralara ama kızılcahamamın içi hala boş,insanlara tek secenek kalıyor hamam :) hani burası nasıl termal cennet hani nerede seçenekler,yıllardır çamlıdereye güler geçeriz erken saatte hayat bitiyor diye,bura çokmu farklı.vallahi oyum bu sefer chp ye sizi bilmem çok sıktılar kalan.süse püse makyaja boyaya kanmayın içi boş şeyler onlar.herşeyden önemlıisi ekmektir ekmekle oynanmaz coşkun

    0

    0

    • güvem li   11-02-2014 14:53

      gardaş haklısın sol görüşlü değilim ama sana hak verdim şimdi.ak parti seçenek değil artık başka seslerde var

      0

      0

  • CHP   07-02-2014 00:30

    KIZILCAHAMAM ilk defa güçlü bi secime giriyor chp olarak bence. Ahmet abiye selamlar saygılar allh kolaylık versin.Kızılcahamam da COSKUN baskana oy yok bu sene chp den gibi görünüyor..

    0

    0

    • ali    08-02-2014 19:06

      düşünce dogru ilk defa güçlü bir adayla secime gidiyoruz koltuk degnegi olmaktan bıktım

      0

      0

  • Barlas   05-02-2014 12:38

    Böyle adamlara oy vermek yerine hala sağ sol davasındasınız gönül kapımız acık olaylarını bırakın artık neyin ne olduğunu görün uyan artık kızılcahamam ahmet bey in var bir bildiği bunu hepimiz göreceğiz saygılar

  • onur   05-02-2014 12:22

    ahmet abinin çok çok iyi seçim vaatleriyle seçmene kendini göstermeli.kızılcahamam'ın sosyal demokrat belediyeciliğe çok ihtiyacı var.hayırlısı olsun....

  • Mustafa ERSOY   05-02-2014 07:59

    Başarılar, bizler arkandayız. Hep destek tam destek.

  • birliktelik zamanı   05-02-2014 02:15

    dostlar arkadaşlar şuan kızılcahamam için mansur yavaşla birlik beraberlik zamanı yelkenler dolmuş geliyor kazanan kızılcahamam olsun....

  • ghost   05-02-2014 01:26

    kişiliğini bilmem ama iyi biri gibi ama kurada ç realmadrid barcelona gibi devler arasına düşmüş bence muhratlığa aday olsaydı bişiler olurdu..

    0

    0

    • ghost   08-02-2014 01:55

      evet çoşkun ünal ve muhittin güney dev kızılcahamam için.. sen chp nin ve sol partinin belediye başkanı olduğunu hatırlıyormusun... 200 oyu var muhtar aday adayı olsun derim... sol parti iktidardaken ekmeği bile karneyle alıyorduk allaha şükürler olsun gelemiiyorsunuz...

      0

      0

    • casper   05-02-2014 12:15

      coskun mu dev?muhittin güney mi ? yada sen belediye de park bahçelerde çalısan taraftarımı ? tvden izlemeye devam haddini bil ,)

      0

      0

    • kumluca   05-02-2014 01:42

      barcelona real madrid maçı oynar düdüğü hakem çalar

      0

      0

  • dost   05-02-2014 01:14

    ovaların dağları sen yükseksin kimi çam kimi köknar bazen meşeler derelere can verirsin barajların canı nicesi seni bekler hayat bulmak için henüz seni tanımıyoruz ama dalgan büyük oldu chp li dağlıoğlı mitinglerine toplantılarına ankaranın ak ciğerine davet et gelelim tanışalım tanış olalım

  • gök mavi deniz mavi   05-02-2014 01:00

    Türk Milletinin kızılcahamamın senin gibi kendi cesur yürekli çocuklarına ihtiyacı var çık ortaya etrafın dolsun -Orjinal Çıtaklar

  • mehmet   04-02-2014 23:31

    bu chp cok komik. gülüyorum sadece. biz haddimizi biliriz. sol mu? Allah korusun.

    0

    0

    • ali    08-02-2014 19:13

      tabi o senin görüşün koç gibi adayımızı cıkarmışız yüzümüz ak temiz insan sizin gibi hak hukuk adalet demeyle olmuyor ok gibi duracagız

      0

      0

    • ahmet y.   05-02-2014 12:19

      sizin gibi zihniyetlerden dolayı başımıza ne gelse müstehak.sol olursa ALLAH korusun şu bu.sağ'ın ne yaptıklarını da görüyoruz.öncelikle siz öz eleştri yapın.sonra buralarda saçma sapan konuşmayın!!!

      0

      0

  • ANKARA'LI   04-02-2014 23:05

    CHP'nin adayı Veysi amca değilmiydi? Ben yanlış mı hatırlıyorum. Ne oldu aday mı değişti?

    0

    0

    • sami   07-02-2014 15:59

      bu sefer de mhp yerine bizden bi adam olsun nasısa kazanamayıoz ama olsun demişler

      0

      0

    • akgenc   05-02-2014 15:52

      muhtar a.adayı olmuş köye..

      0

      0

  • chp   04-02-2014 21:04

    kızılcahamam da ADEM ÖZBEKLER dısında chp den kmse iş yapamaz ahmet hızarcı kimdir yahu merdiven basamağı değil bu basıp gecmeyi düşünüyorsa eğer saygılar

    0

    0

    • ali    08-02-2014 19:14

      şu anki başkanın eski ortagı

      0

      0

    • ghost   05-02-2014 12:21

      bakalım bide tanımadıkları deneyelim.tanıdıkların yaptıklarını gördük.hal ortada

      0

      0

    • chpli   05-02-2014 00:42

      Adem özbeklerin chp de ne işi var ?

      0

      0

    • k.hamam06   05-02-2014 00:36

      dün neydik bugun neyiz yarın ne olacağız

      0

      0

  • YABANABAD   04-02-2014 18:12

    Kızılcahamam seninle gurur duyacak allah yolunuzu açık etsin sizin gibi insanlara ihtiyacımız var

  • murat kaya   04-02-2014 17:57

    öncelikle ahmet beye baasarılar dilerim çıktığı bu yarışta ben eminim ki ilçe yönetimi ve chp liler ile iyi bi çalısma yaparsa kesinlikle bu yarısı kazanır çünkü sol tek giriyor bu secime sağ cok bölündü ne muhittin ne coskun ahmet bey ipi göğüsler..

  • kızılcahamamlı    04-02-2014 17:50

    sevgili ahmet beye çıktığı yolda başarılar

  • halit kaya   04-02-2014 17:07

    İlçemize hayırlı olsun sayın baskan adayından secım vaatlerını duymak ısterız bız kızılcahamam halkı olarak 1-jeotermal cok pahalı ısınma bunun ıcın ne yapacak 2-içme suyu cok pahalı 3-hamamlar cok pahalı

  • Selami   04-02-2014 12:56

    Haydi hayırlı olsun. Anlaşılan CHP kutsal ittifakın dağılacağını görmüş olmalı...

  • chp'li   04-02-2014 11:57

    ALLAH muvaffak etsin İNŞALLAH...

  • deli ziya   04-02-2014 09:13

    Melih Gökçek'in yediği yeter. Artık Mansur devri başlıyor. Bu koşun koşun eski MHP liler CHP ye koşun. Yoksa size bir şey kalmayacak.

  • Omar   04-02-2014 09:05

    Ahmet Beye başarılar dilerim. Lakin halk partisi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ruhunu yakalayamadığı sürece, (ki buna hiç niyeti yok)ülkemizin bir kaç yeri hariç, hiç bir yerde iddalı olamaz.Aday çıkartabilmeleri dahi başarıdır. Çoğu yerde aday bile çıkartılamıyor.

  • alim   04-02-2014 08:52

    Hayırlı olsun,adam hızar gibi kesip biçmeye geliyomuş,helal olsun be.

  • coşgun   04-02-2014 08:32

    oldu canım

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın