Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Bunuda yaptılar Kır Kahvesini yaktılar
  • Facebook da Paylaş
Bunuda yaptılar Kır Kahvesini yaktılar
  • 01-01-1970
  • 9 yorum
  • 5556 okunma
Kızılcahamam Orman işletme müdürlüğü tarafından yaptırılan Kent Park hizmete girmeden kendini bilmez kişiler tarafından yakıldı.

Kızılcahamam Orman işletme müdürlüğü tarafından yaptırılan Kent Park hizmete girmeden kendini bilmez kişiler tarafından yakıldı.

Kızılcahamam Orman işletme müdürlüğü tarafından Akçay Mahallesinde bulunan ilçeye hakim bir tepeye piknik alanları, oyun grupları, tuvaletler ve insanların huzurlu bir ortamda hoşça vakit geçirmesi için yapılan Kent Parkta bulunan Kır Kahvesi kimliği belirsiz kendini bilmezler tarafından yakılarak zarar verildi.

İnsanların soğuk ve yağmurlu havalarda oturması için ahşaptan bir oda ve geniş bir balkondan oluşan Kır kahvesinin içerisinde ateş yaktılar, ahşap duvalarının tutuşması sonucu yangını büyümeden söndüren şahıslar olay yerinden kaçtılar.Kır kahvesinin iç ve dış bölümlerinde yanıklar oluşan kır kahvesinde maddi hasar meydana geldi.

Geniş bir alanda yapılan ve birçok bölümden oluşan kent park tamamlandığında soğuksuya alternatif bir piknik alanı olarak Kızılcahamamlılara ve misafirlerimize hizmet verecek, parkta çevre düzenlemesi henüz yapılmamış

Etiketler : Bunuda - yaptılar - Kır - Kahvesini - yaktılar -
YORUMLAR
  • Ali   04-07-2012 18:18

    bence güvenliğe felan gerek yok arkadaşlar orası yanlış görmediysem kızılcahamamdan çok uzakta ve gündüz vakti yakmış olamazlar tahminimce bi kaç kendini bilmez sarhoşun işidir.

  • k.hamamlı   26-06-2012 10:07

    bukadar da şerefsiz olunmazki sen kırkahvesini yaktın noldu eline bişey geçtimi bunu yapanın kesin aklında problem var oraları okadar uğraşılıyo yapıyorlar şerefsizin biri geliyo yakıyo orayı mahfediyor

  • Toprak   26-06-2012 09:54

    Kıymetli hemşehrilerimiz Kızılcahamam Belediyesi ve Orman İşletme Müdürlüğü işbirliği ile bizlere ve İlçemize gelen misafirlerimize hizmet edilsin,bizlerin dinlenip temiz hava almamız için yapılan piknik alanı; Kır Kahvesi,oyun grupları,tuvalet,masa, pergole v.b yapılan hizmetleri bizzat yerinde gördüm ve istifade ettim.Gelişen büyüyen İlçemizde Soğuksu Milli Parkı gibi bir değerimiz kapasite bakımından artık yeeterli gelmiyor.Bunun için işbirliği içerisinde insanımıza hizmet amaçlı yapılan malzeme ve hizmetler için çok teşekkür ediyorum.Buralara bilerek yada bilmeden zarar verenleri lanetliyorum.Yetkililer belki yapacaklardır ama yine de şu haliyle orada ihtiyaç olabilecekleri hatırlatmak istiyorum.1-Ormanın ve yapılan hizmetlerin güvenliğinin sağlanması.2-Yangına karşı tedbir alınması.3-Umumi bakım ve temizliğin yapılması.4-Mescit yapılması.5-Konan masa ve pergole ile çardakların artırılması.

  • pokemon   25-06-2012 19:37

    eğitim şart

  • pehlivan   25-06-2012 18:31

    orayı yakanların kafasının içinde beyin yerine ne taşıdıkları araştırılmalı bence. ne kadar güzel düşünülmüş ve dizayn edilmiş orası. bunu neden çekemez bi insan ne ister oradan..? normal bi insan bunu yapar mı..? orası da senin benim vergilerimle yapılıyo yani bizim ya orası senin benim onun bunun bizim orası. bizim cebimizden çıkan paralar la yapılıyo kardeşim oralar. ne istiyorsunuz.? güvenlik olabilir bi kaç kişiye ekmek kapısı açılır ama önce kafamız güvenli olmalı kardeşim her kesin başına bi polis bi jandarma bi güvenlik mi olmak zorunda..!

  •    25-06-2012 18:15

    kızılcahamama yapılan şuan için küçük gelecek için büyükbir hizmettir bizler sahip çıkmalıyız bütün orman teşkilatına teşekkür ederim

  • Ali   25-06-2012 09:35

    Orası çok güzel bir piknik alanı olur.Şimdiden oranın güvenliği açısından devamlı güvenlik görevlileri bulundurulması lazım.Orayı yakanlara zaten söyleyecek birşey bulamıyorum.

  • Misafir   25-06-2012 08:52

    Güvenliğin motoru var arabası var. Her tarafı saat başı gezsinler aga. Tamam elbette onlarında bir iş planı vardır geziyorlardır tamam ama demekki yetersiz kalınmış aga. Oradan tahta eksilse ilk önce güvenliğe sorulması yani hesap sorulması gerekir!orayada bir güvenlik kulübesi atılsın!

  • murat   25-06-2012 01:35

    yazık deqilmi kardeşim nasıl insanlarsınız muhtemelen küçük cocuksunuz o zaman ailenize yazıklar olsun

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın