Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Bugün 24 Kasım Öğretmenler günü
  • Facebook da Paylaş
Bugün 24 Kasım Öğretmenler günü
  • 23-11-2009
  • 14 yorum
  • 5450 okunma
24 Kasım Öğretmenler günü dolayısı ile Kızılcahamam Belediyesi tarafından Motif Motif anadolu isimli gösteri Yabanabat Kültür Merkezi Sultan Fatih Toplantı salonunda yapılıyor.

24 Kasım Öğretmenler günü dolayısı ile Kızılcahamam Belediyesi tarafından Motif Motif anadolu isimli gösteri Yabanabat Kültür Merkezi Sultan Fatih Toplantı salonunda yapılıyor.

24.Kasım 2009 Salı bugün  Saat 19.30'da  Motif Motif Anadolu isimli gösteride, Sema ve Semah, Davul şow, Şiir dinletisi, Tasavvuf Türk Musikisi, Anadolunun 7 bölgesinden mozaik halk dansları gösterisi ve Türk halk ve Sanat müzigi konserlerini sunulacak.

24 Kasım Salı günü Saat 19.30'a başlayacak bu gösteriye bütün Kızılcahamam’lılar ve misafirler davetli.

Kızılcahamam haber olarak tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler gününü kutluyoruz.

Etiketler : Bugün - 24 - Kasım - Öğretmenler - günü - -
YORUMLAR
  • sağduyu   27-11-2009 20:06

    eli öpülesiler sizlere saygı duymamak olurmu yalnız zamanı gelince emekli olmasın bimeyenler hariç genlerin önünü açmayı kadro işgal edeler artık emekli olun saygı duyulsun köşenize çekilin binlerce atama bekleyen öğretmenadaylarının önünü açın yazık etmeyin ışıldayan beyinlere vereceğiniz bilgi kalmadığını bilin saygıyı ve sevgiyi hak edin sizleri seviyoruz ama gençlerin önünü açarsanız daha çok seveceğiz sizler cenneti yarıladınız arkanızdan gelenlerin önünü tıkamazsanız inan cennetliksiniz veliler bir tek çocukla baş edmiyo siz sadece bir sınıfda otuz bazen elli çocukla uğraşıyorsunuz gününüz kutlu yarınınıız mutlu emekliliğiniz hayırlı olsun.

  • SeRsErİ dLr   25-11-2009 15:11

    Bütün öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlarım.Benim üzerimde emeği geçen öğretmenlere saygılarımla sizleri hiç unutmayacağım...!

  • idris eryılmaz.   25-11-2009 10:38

    kartug 24-11-2009, 01:44:56 kutlama Sadece ATATÜRK'ün devrimlerini benmsemiş ve çağdaş düşünen öğretmenlerin ÖĞRETMENLER GÜNÜ'nü kutluyorum. yukarıdaki bu yorum her kime aitse çok insansever çağdaş aydın biri olmalı.kendisi gibi düşünmeyenelri ayırmış.onlara satır arasından bir kin- nefret göndermeyi ihmal etmemiş.bu arada orada bir kelime varki kocaman sırıtan: ÇAĞDAŞ DÜŞÜNMEK. bunuN anlamı bizde senden olamayını sevme hakir gör , hak hukuk benim dir.senin gibi düşünmeyende ölsün demektir. yoksa toprağa onca bomba niye gömülsünki

  • EMEKLİ   25-11-2009 09:25

    Bu yorum sadece akp zihniyeti yani sadaka zihniyeti insanları sadakaya alıştır. kültürden benliğinden uzak dursun karınları üç lokmaya doysun insanlar ondan sonra sussunlar daha sonra amerikanın uşağı yapmak bunların zihniyeti. bu proğram çok güzel hazırlanmış bizim geçmişten bu günümüze gelen tüm kültür karışımını sergilediler emeği geçenlere teşekkür ederim.

  • Mehmet GÜRSOY   25-11-2009 07:42

    Başta Belediye Başkanımız Sayın Coşkun ÜNAL olmak üzere, bizlere kapılarını açan Asya Termal Tatil Köyüne, bize güzel bir gece sunan öğretmen arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Sağolun varolun.

  • Sedat   25-11-2009 00:09

    Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun. Sadece matematik hocamız Yakup hoca hariç. Orta okulda bir rakam dahi öğretmedi. Üç yıl dersimize aynı hoca girdi. Bu yüzden her sınava 30 soru geriden başladık. KPSS sınavlarında doğrularımı götürmesin diye matematik sorularına elimi bile sürmem. Dört işlemi bile zor yapıyoruz. Allah şükür memur oldum kazandım. Ama beş altı yıl işsiz gezdim. Sırf bu matematik hocamız yüzünden. 81 aldığım kpss den şayet 10 tane de matematik yapmış olsaydım emekliliğim gelmişti bile şimdiye kadar.

  • RASİM AKKAYA   24-11-2009 21:16

    İlçemizin çocuklarını geleceğe hazırlayan, elleri öpülesi cefakar öğretmenlerimizin "Öğretmenler Günü"nü kutlar, aileleri ile birlikte mutlu ve sağlıklı bir yaşam dilerim. Rasim AKKAYA İlköğretim Müfettişi İstanbul

  • baki   24-11-2009 16:08

    kartug'a ben de senin gibi çağdaş(!) düşünenlerin gününü kutlamayorum

  • sedef   24-11-2009 14:19

    Lale devri yaşıyoruz çok şükür. Öğretmenler gününde başkan hem öğretmenlere hemde halka kıyak yapmış. Tıp bayramında birşeyler yapıp biz öğretmenleride bu etkinliğe davet etmeyi düşünüyor mu merak ettim:)) Ya da polis gününde.. Ya da hemşireler gününde.. Olmuşken hepsi bi yerden çıksın:)) Başkan yolları yapsın yapsın bozsun.. Her ay eğlenceler düzenlesin.. oohh sefamız olsun:))

  • Ak Parti Gençlik Kolları   24-11-2009 10:37

    Gençlerimizin gelecekte sağlam omuzlar üzerinde bu ülkeyi taşıma yarışında, onları eğiten ve geliştiren tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutlarız. Saygılarımızla.

  • Kızılcahamam Ülkü Ocağı   24-11-2009 10:27

    Öğretmenler, tarih boyunca ve dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar bilginin, çağdaşlığın, sevginin, barışın ve aydınlanmanın öncüleri, toplumun bütün kesimlerine yol gösteren önder ve örnek insanlar olmuşlardır. Cumhuriyetimizin Kurucusu Büyük Önder, Başöğretmen Atatürk, eğitim ve öğretimin ülke kaderinde oynadığı rolü çok iyi değerlendirmiş, ülkemizi muasır medeniyet seviyesine ulaştıracak anlayış ve gücü öğretmenlerde bulmuştur. Cumhuriyet, fikren, ilmen, fennen, bedenen kuvvetli e yüksek seciyeli muhafızlar ister. Öğretmenler, yen nesil sizlerin eseri olacaktır diyerek, öğretmenlere verdiği önemi vurgulamıştır. Üretmeyen, milli duyguları harekete geçiremeyen, aynı zamanda kendi kendini tekrarla yetinen ve bunun içinde sürekli gerileyen bir milletin, bulunduğumuz coğrafyada varlığını sürdürmesi mümkün değildir. Çocuklarımızı ve gençlerimizi, çağımızın gereklerine ve ihtiyaçlarına cevap verebilen, milli ve manevi değerleri benimseyip özümsemiş, demokratik kültürü kavramış insanlar olarak yetiştirmek hepimiz için onurlu bir sorumluluktur. Bununla birlikte, araştıran, düşünen, sorgulayan bir eğitim ortamına ulaşmamız da şarttır. Bu itibarla umuduz Türk gençliğinde, asli görev ise; fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür nesiller yetiştirecek olan özverili, idealist ve vatansever yapısıyla, diğer dünya uluslarına mensup öğretmenler arasında onurlu bir yere sahip öğretmenlerimizdedir. Kızılcahamam Ülkü Ocağı olarak başta görevi başında hain saldırılar sonucunda şehit düşen öğretmenlere Cenab-ı Allah’tan rahmet diler, hayatta olan tüm öğretmenlerimizin bu mutlu ve anlamlı günleri kutlar, saygı ve sevgilerimizi sunarız. KIZILCAHAMAM ÜLKÜ OCAĞI

  • sende kimsin!??   24-11-2009 07:59

    Öğretmenlik ilk insandan buyana kutsaldır ve evrenseldir. TÜM öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlarım.

  • Efsane   24-11-2009 04:51

    Ben anlamıyorum... Neden böyle boş işlere para harcanıyor... Oysaki Verilen paralara ailelere kurban bayramında yaralarını saracak kadar yardım yapılabilirdi... Hatta illeri giderek diyorum çocukları sevindirmek için üst baş bakımı çekilebilirdi... Atamız Demiş ki . . . Gençler, yeni nesilde sizlerden ümitliyim... O yüzden böyle bir şeyi Esefle Kınıyorum.

  • kartug   24-11-2009 01:44