Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Bu karanlıkta her gün ilginç bir olay yaşanıyor
  • Facebook da Paylaş
Bu karanlıkta her gün ilginç bir olay yaşanıyor
  • 20-12-2014
  • 23 yorum
  • 5754 okunma
Kızılcahamam Ankara arasındaki yolcu taşımacılığında sorunlar bir türlü bitmiyor

Kızılcahamam Belediyesi taşımacılıktan çekildikten bu yana Ankara Kızılcahamam arası yolcu taşımacılığındaki sorunlar bir türlü bitmek bilmedi.Bu karanlıkta hergün ilginç bir taşımacılık olayı yaşanıyor, herkes buna şahit oluyor fakat kimse sorunu çözemiyor.

Mevcut taşıma sistemi bu şekilde devam ettiği sürece bu sorunlar devam edeceğe benziyor, her gün yüzlerce insanı Kızılcahamam’dan Ankara’ya taşıyan firma hakkında yolcuların şikâyetleri bitmiyor. Bu şikâyetler bundan böyle de devam edeceğe benziyor.

Yolcular; en çok Ankara Kızılcahamam arasının bir buçuk, iki saat sürmesinden, yolda otobüslerin çok beklemesinden, belirli bir durağın olmayışından şikâyetçiler. Kızılcahamam Ankara Büyükşehir’in bir ilçesi olmasına rağmen hala otobüslerin kalkış noktası ile ilgili sorunlar çözülmedi. Etlik Garajlarının büyük bölümünün yıkılmasından sonra burada kalan son bir iki firmadan biride Kızılcahamam Halk Otobüsleri firmasının oluşu gece karanlığında, köpekler ısırmadan yazıhaneye ulaşmaya çalışan yolcuların tepkisine neden oluyor. Bu durum Kızılcahamam’a yakışan bir tablo olarak gözükmüyor.

İşte bir yolcu, bu gece görüntülerini Kızılcahamam Haber ile paylaştı, Kızılcahamam Halk Otobüslerinin şuan ilk hareket durağı olarak kullandığı Etlik Garajları akşamlar yalnız başına bir insanın korkmadan girebileceği bir yer değil, ışıkları olmayan her tarafı yıkılmış, dışarıdan biletlerin kesildiği, garaj içerisinde bulunan başıboş köpeklerin sağa sola saldırdığı virane bir mekan.Böyle bir akşam Kızılcahamam'a gelmek isteyen bir yolcu bizden bu durumu gündeme getirmemizi istedi, şikâyetlerin bitmediği bu sektördeki sorunların çözülmesine katkı sağlamak amacı ile durumu gündeme getiriyoruz. Umuyoruz ki her iki tarafında mutlu olduğu yolcularında keyifle seyahat ettiği günlerin biran önce gelmesini ümit ediyoruz.

  

Etiketler : Bu - karanlıkta - her - gün - ilginç - bir - olay - yaşanıyor - -
YORUMLAR
  • AKP kadrolarına minnettar bir vatandaş   29-12-2014 23:02

    Üçlü olmanın gücü MHP'de olsa idi bu iş şimdiye çözülürdü. Üçlü olmanın gücü ile B.şehirden EGO Kazım Karabekir hipodrom çıkışlı Belediyesi her sabah 07.30 Her öğle 13.30 Her akşam 18,30 her gece 21.30 karşılıklı 4 sefer olarak organize edilirse bu iş köklü çözülür

    0

    0

    • İşte Kardeşlik İşte Dayanışma    30-12-2014 00:51

      tar tar çöp süpürgesinin yaktığı mazot ile bu sefe5ler yapılabilir.

      0

      0

  • olaycı   29-12-2014 17:28

    belkide cinler dolaşıyodur!!!???

  • sağ duyulu olalım   24-12-2014 21:18

    arkadaşlar yorum yapmayım dedim ama kendimi tutamadım arkadaşlar tamam anlıyorum sıkıntılar var ama ben şunuda inkar edemem ankarada kızılayda cüzdanımı kaybettim ve kültür merkezine kadar yürüdüm kızılaydan ve çekinerek kızılcahamam yazanesine girdim ve durumumu anlattım hiç ikilemeden bana arabaya geçmemi söylediler halbuki bende bir iki laf sokarlar diye düşünmüştüm ben bu yorumlardan şunu çıkardım burada biraz siyaside yapılıyor yorumlar ben şunu söylemek istiyorum bu kızılcahamamda herşey düzgünde bir otobüslermi bozuk hatayı yapan varsada gidin gerekli mercilere şikayetinizi yapın o insanıda düzeltsinler her insan hata yapabilir saygılarımla.

  • mustafa   22-12-2014 09:57

    geneli; 1- koltuklar kirlenmiş, içinde ağır bi koku. bakım yok. 2- yoğun saatlerde ayakta 8-10 kişi oluyor. 3- Yolda bir arabayı kaçırırsan sonrakini yağmurda karda yaklaşık 25-35 dk bekliyorsun. 4- muavinler eğitimsiz, saygısız.

  • emre   22-12-2014 09:25

    ben de başlığı okuyunca tüylerim diken diken oldu hani bi zaman küçük kaplıca civarında bi perili ev hikayesi vardı ya öyle bişiy sandım sabah sabah üstelik pazartesi pazartesi hiç gülecem yoktu işe geldim ilk kızılcahamam habere girdim haberi görünce hemen tıkladım bu haberin altından otobüs firması çıkacağı ölsem aklıma gelmezdi:)))))

  • meseler govermis   22-12-2014 01:19

    Haberin basligini okuyunca zombiler basti sandim khamami :)

    0

    0

    • aktar_   24-12-2014 03:09

      sen zaten herseyi oyle görmeyı basladın normaldir bu

      0

      0

  • seçmen    21-12-2014 22:18

    yardakçı basın yorumları yayınlada elin güçlensin.

  • acar   21-12-2014 21:41

    iyi biliyorumki eski başkan zamanında yani (COŞKUN BAŞKAN)melih gökçek in emri ile kızılcahamam otobüs işletmesine büyükşehir zabıtaları hep ceza yazdılar. şimdi başkan GÜNEY melih bey den bizim otobüslere uygulanan ambargoyu kaldıttırırsa sorun çözülür sanırım.

  • otobuscu    21-12-2014 21:05

    Editor haberi yaparken otobusculeri sucluyarak haber yapma lutfen senin yandas oldugun akparti belediyesine bi zahmet bi dilekce verde bizi ulustan kaldirsin kultur merkezi kapandiginda sefa baskan siz calisin biz konustuk kimse karismiycak dedi ertesi gun 10 arac ceza yedi ankara zabitadan bu isler koftiden olmuyo orda bir iki firma degil beypazari camlidere nallihan gudul kizilcahamam var bu ilcelerin belediye baskanlari hepsi ak partili bi zahmet biraraya gelip melih baskanlarindan bi yer istesinlerde esnafta kurtulsun halkta sende medya olarak bunu bi haber yapiverde bu is bi an once bitsin cunku oguktan hem yolcu hemde esnaf donacak uzun lafin kisasi siz yer verdinizde bizmi gitmedik...

  • Cegiz   21-12-2014 17:52

    bunu ak masa degil başkanın bizzat o saate oraya gidip bilet alıp kızılcahamam a seyehat ederek görmesini beklerim. Ve ondan sonra ben görürüm ak mı karamı!!!

  • korku    21-12-2014 17:22

    çoşkun başkana korku cumhuriyeti diyenler söz geçiremedikleri otbüsçülere baksınlae

  • bahattin   21-12-2014 17:01

    bu durum ne Kızılcahamama ne Büyükşehire yakışmıyor..Bunun neresinde üçlü ve güçlü olma durumu var anlamadık. Tabi kendileri makam arabalarında rahat ,sıcasık koltuklarında oturur.Haftada bir gelir dertlerimizi dinliyor gibi yapar giderler..Oy isterken kapı da yat desen yatacaklar hepsi.Ama iş hizmete gelince yoklar

  • vatandaş   21-12-2014 16:29

    tamamen rezaletler zinciri şuan ki firma ne müşterilere insan gibi muamele ediliyo ne işlerini adam gibi yapıyolar insanları yollarda süründürüyolar rekabet olmadığı içinde istedikleri fiyatı koyuyolar belediye başkanının bu işe el atması lazım

  • ahmet   21-12-2014 13:06

    muhittin güney bu sorunu çözsün, işte o zaman 9 aydır gerçekten bi hizmet yaptı derim.

  • iki sorun   21-12-2014 11:42

    Eskiden 1 saat bilemedin 1 saat 15 dk olan k.hamam ankara arası şimdilerde 1 saat 45 dk ya çıktı mesafelermi uzadı sabah erken saatte bile otobüsü 10 dk evvelden çalıştırıp ısıtı vermiyorlar bu kadar para göz olunmazki sene 90 sanlar sisitsm daha iyiydi muavinsiz araç olmazdı yazık bu ilçenin en büyük (2) iki sorunu birisi taşımacılık 2.ciside HASTANE İDARECİLER nerde?

  • ilhamiye cevap   21-12-2014 10:41

    ilhami denen arkadaş yalan söyleme hiç bir zaman ayakta 15 kişi sığmaz o araçlara sıgsa bile söför eşşek değil almaz o dakar kapı kapanmıyomus ne biçim bi yalncısın sen o adamlar da oradan ekmek kazanıo adamlara iftira atıp kırletmek bizee yakışıomu onlar olmasa daha kotuleri gelse iyimi olacak belediye zamanı koca otobuse binmek için saatlerce beklıorduk sonrada yer olmayınca ayakta sıkıs pıkış geliorduk tabi hatırlarsan admları iftira atıp kirletmeye gerek yok .

    0

    0

    • ilhami   21-12-2014 22:59

      Niye yalan söleyim öyle bi sebebim yok kimsenin ekmegiylede oynamam. Ben staj zamani 2sene gdip geldim hergun gorduklerimi soyluyorum.

      0

      0

  • mevlüt yılmaz   21-12-2014 09:28

    ilçemiz ankaranın üvey evladı bu böyle biline kazımkarabekirde bize yasak olan yerde başka ilçenin arabaları duruyorbizim araçlardaki yazı( nereli olduguna dair) yeşil kazanın ve diger pek çok ilçeninki turuncu ve turucu boyalı olanların girdigi yere benim aracım giremiyor niye çünki KIZILCAHAMAM ÜVEY EVLAD her zaman ikdidarın ve melih gökçegin yanında olmamıza ragmen benim asıl anlamak istedigim şu hadi ben üvey evladım tamam fakat ankarada bulunan ve her zaman ben kızılcahamam filanca dernegiyim ben şuyum ben buyum diyenler niye sahip çıkmazlar anlamam anlamam İLÇEMİZİ ANKARADA TEMSİL EDECEK HİÇ BİR SİYASİ GÖRÜŞÜ TEMSİL ETMEYECEK TEMSİL ETDİGİ SADECE İLÇEMİZ VE ONUN ALİ MENFEATLERİ OLACAK GÜÇLÜ BİR DERNEGE İHTİYACIMIZ VAR ANKADA BİR RİVAYETE GÖRE 350 BİN KIZILCAHAMAMLI VAR İSTERSEK BİR OLUR İSEK YAPAMIYACAGIMIZ HİÇ BİR ŞEY YOK GEREKİRSE ANKARA BELEDİYE BAŞKANINI DAHİ SEÇMEYE GÜCÜMÜZ YETER

  • Veysel BAYRAM   21-12-2014 01:05

    Gocunanlar gocunsun. İbretlik olayı bir kez daha gündeme getirme imkânı verenlerden ALLAH (c.c) binlerce kez razı olsun. Önce bir hatırlatma, Belediyeye ait bir işletmenin bir şirketin açılması işletilmesi kapatılması BELEDİYE MECLİSİNİN sorumluluğundadır. ("Özetin Özeti ile") Kızılcahamam Belediyesi OTOBÜS işletmesi içerisinde 3-4 fiili otobüsçü üyenin de bulunduğu dönemde açılmış ve bu oluşum ile minibüs taşımacılığı yapan firmada kendisini yenileyerek otobüsçülüğe başlayarak belediye ve özel firma ile ve HİZMETE rekabet sistemi ile çok güzel olmasa da iyi bir hizmet sunulur iken maalesef 2004-2009 döneminde HER NE OLDU İSE Belediye meclis kararı olmadan Belediye firması kapatıldı, rakip iki firmanın birleşmemesine imkan tanındı ve akabinde KZILCAHAMAM BELDİYESİ OTOBÜS İŞLETMESİ HAKLARI ihalesiz BİRLEŞEN bu iki firmaya devredilerek bu günkü sistemin oluşması sağlandı. KIZILCAHAMAM BELEDİYESİ OTOBÜS İŞLETMESİNİN MAFYAVARİ KAPATILMASI ve Bugünkü oluşumun yasal ve etik olmayan sözleşmesinin tekrar incelenerek KIZILCAHAMAMIMIZIN gasp edilen BELEDİYE OTOBÜS İŞLETMESİNE tekrar kavuşturulması dilek ve temennisi ile.

  • Klasik   21-12-2014 00:26

    Bir rivayete göre; 2015 yılının ilk aylarında otobüs sahipleriyle ve s.s. kızılcahamam özel halk otobüsü kooperatifiyle Ankara B.B. konuyu ele alıp masaya oturacaklar. Sonunda iki seçenek sunulacak; taşıdığın yolcu misafir saysının genel toplamını; gel ay sonunda A.B.B. harcını yatır parasını al. Tabii bu sayı da otobüslerde bulundurulması zorunlu olan kart okuma sistemiyle olacak diyecek. İkinci bir seçenekse; madem bu kartlı sistemi kabul etmiyorsun; harcın *örnek: 100 değil de 200 tl olacak durağın belli olacak, taşıyacağın müşteri kapasitesi dışına çıkılmayacak, en önemlisi bizim belirlediğimiz fiyatların dışında asla yolculardan fazla para vs. Alınmayacak diyecekler ve olayı kapatacaklar. Sanırım böyle bir bilgi kirliliğine hakim, özel lobilerde bu sözler ve kararlar görüşülüyor.

  • ilhami   20-12-2014 23:39

    Cok dogru bi haber olmus elinize saglik gecen kizilcahamama geldim adam bos kagida 22 yazdi verdi 22 numarayi baska bi adama ayirmis ayakta 10 15 kisi dedim bu ne ya kapi kapanmiyo otobus buz gibi insanlar k.hamama gelmeden yolda pisman oluyolar lanet olsun dedim ya belediyemiz ins. Bu sorunu cozume kavusturur.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın